Code week 2025-26

Mε την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς αρχίζει και η γνωριμία μας με τις δραστηριότητες κωδικοποίησης στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων μιλήσαμε για την αιχμαλωσία των ζώων και σχεδιάσαμε την εξής δραστηριότητα ανάπτυξης της υπολογιστικής σκέψης χωρίς τη χρήση ψηφιακού εξοπλισμού:

Ένα παιδί παριστάνει το λιοντάρι που βρίσκεται σε ζωολογικό κήπο και φυλάσσεται από έναν φροντιστή-φρουρό.
Μετά την επίσκεψή τους στο ζωολογικό κήπο δύο φίλοι αποφασίζουν να το ελευθερώσουν.
Καθώς ο ένας έχει δυσκολίες όρασης ,δέχεται την καθοδήγηση του άλλου,ο οποίος πατώντας τα αντίστοιχα βελάκια κίνησης στην πλάτη του και παράλληλα εξηγώντας λεκτικά τα βήματα(κατανόηση αλγόριθμου) τον οδηγεί στο κλουβί του λιονταριού.
Έτσι με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο γίνεται η πρώτη μας γνωριμία με δραστηριότητες κωδικοποίησης για τη νέα σχολική χρονιά.

Στα πλαίσια του E Twinning με τίτλο Artimals: The animals through art” τα συνεργαζόμενα σχολεία συμμετέχουν στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα με τον κωδικό – Code Week 4 All: cw25-iPBIX.

Οι δράσεις όλων των σχολείων αλλά και η δική μας συμμετοχή υπάρχουν στο παντλετ

Στη δική μας ιστορία ο ήρωας ,η αλεπού,με τη βοήθεια μιας φίλης της ενημερώνει τα ζωα του δάσους για την εναρξη της κυνηγετικής περιόδου….εμφανίστηκαν κυνηγοί!

Στη σχάρα, στο έδαφος, η αλεπού κατευθύνεται προς τα άλλα ζώα αποφεύγοντας τους κυνηγούς-εμπόδια.

 

ps

IMG20251014122341 BURST000 COVER 002

Η αλεπού “προγραμματίζεται”ωστε να φτασει τους φίλους της και να τους ενημερώσει

collage 10

Σε μια άλλη ιστορία:

 

“Η μικρή αλεπού στη βολτα της στο δάσος, αποφάσισε να συναντήσει τους φίλους της.
Στην πορεία όμως αντιμετώπισε πολλά εμπόδια, όπως πεσμένους κορμούς, λιμνούλες…
αποφεύγοντας τα λοιπόν έφτασε στους φίλους του!”

belakia