ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Για την ασφαλή προσέλευση (8:00-8:15) και αποχώρηση (13:15) των μαθητών/τριών και την αποφυγή συνωστισμού σας ενημερώνουμε ότι:

α) η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης θα πραγματοποιείται από την είσοδο του Νηπιαγωγείου.

β ) η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/τριών των Γ΄ και Δ1΄ τάξεων θα πραγματοποιείται από την είσοδο του σχολείου που βρίσκεται στον πεζόδρομο.

β) η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/τριών των Β΄,  Δ΄2, Ε΄, Στ΄1 και Στ2 τάξεων του 18ου Δημοτικού Σχολείου θα πραγματοποιείται από τη μικρή πόρτα  της κεντρικής εισόδου του σχολείου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συγκεντρώνονται κατά τμήματα στα σημεία που έχουν οριστεί.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών όλων των τάξεων πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου (13:15) από τις εξόδους  που έχουν οριστεί. Η αποχώρηση των μαθητών /τριών των Β΄,  Δ΄2, Ε΄, Στ΄1 και Στ2 τάξεων πραγματοποιείται σταδιακά και με την εξής σειρά:

  1. Β΄τάξη
  2. Δ΄2 τάξη
  3. Ε΄ τάξη
  4. Στ΄2 τάξη
  5. Στ΄1 τάξη

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών μας

α) να αφήνουν ελεύθερη τη διαγραμμισμένη είσοδο, ώστε να μπαινοβγαίνουν άνετα οι μαθητές/ήτριες.

β) να είναι συνεπείς στην ώρα για την παράδοση και παραλαβή των μαθητών /τριών και να αποχωρούν γρήγορα, ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός. Κατά την προσέλευση για την παραλαβή των μαθητών να λαμβάνεται υπόψη η σειρά αποχώρησης των μαθητών.

Το πρωί η πόρτα κλείνει στις 8:15. Η έγκαιρη άφιξη συντελεί στην καλή λειτουργία του σχολείου.

Η Διευθύντρια

Σαρρούδη Ιωάννα

Καλή σχολική χρονιά!

  

Με απόλυτη τάξη και πειθαρχία πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Οι μαθητές στάθηκαν σε συγκεκριμένα σημεία του αύλειου χώρου τα οποία σχεδίασαν οι γυμναστές των σχολείων.

Ευχόμαστε στους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς καλή σχολική χρονιά με υγεία και δημιουργικότητα. Ελπίζουμε τηρώντας τα απαραίτητα μέτρα προστασίας να επανέλθουμε στην παλιά γνώριμή μας πραγματικότητα και χέρι χέρι να πορευτούμε στο απαιτητικό αλλά όμορφο ταξίδι της γνώσης μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

 

Υλικό του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας για εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης


Φόρτωση PDF…

 


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά “2020-21”

Ο αγιασμός για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2020-21 λόγω της πανδημίας θα πραγματοποιηθεί ανά τάξεις στον αύλειο χώρο του σχολείου με την παρουσία μόνο των μαθητών και των εκπαιδευτικών σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα. Οι μαθητές θα παραλαμβάνονται από τους εκπαιδευτικούς της τάξης από την κεντρική πόρτα του σχολείου.

Παρακαλούνται οι γονείς να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις κατά την παράδοση των μαθητών.

Α΄ και Β΄ Τάξη: 9:00 π.μ.

Γ΄ και Δ ΄ Τάξη: 9:30 π.μ.

Ε΄και Στ΄Τάξη: 10:00 π.μ.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου.

Αποχαιρετώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Νοιάζομαι και Δρω”

IMG_20200630_183359

 

Ευχαριστούμε θερμά την εικαστικό του σχολείου μας, κα Αερανοπούλου Ευδοξία, που συνέδραμε με προσωπική εθελοντική εργασία στην υλοποίηση της τοιχογραφίας σε τοίχο του διαδρόμου. Εμπνευσμένοι από τις αξίες του  του εκπαιδευτικού προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω» αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε στον τοίχο το έργο του Michael Hirshon το οποίο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του Philantropy Poster Project, “Λέξεις και Εικόνες Προσφοράς από το School of Visual Arts της Νέας Υόρκης, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος/3ο Ετήσιο Διεθνές Συνέδριο για την Κοινωφελή Δράση. Στο έργο αυτό δεσπόζει το μήνυμα του David Elton Trueblood :

 

«Ένας ευγενικός άνθρωπος φυτεύει τον σπόρο για ένα δέντρο το οποίο κάποια μέρα θα δώσει σκιά σε ανθρώπους που μπορεί ποτέ να μη συναντήσει».

Είναι η πράξη που μετρά… όχι τα αποτελέσματα της πράξης. Μπορεί να μη μάθεις ποτέ ποια είναι τα αποτελέσματα των πράξεών σου, αλλά αν δεν κάνεις τίποτα, δεν θα υπάρχουν αποτελέσματα .

Μαχάτμα Γκάντι

Και εμείς κάναμε τη σκέψη μας πράξη εμπλέκοντας μαθητές και μαθήτριες του σχολείου στη διαδικασία υλοποίησης του έργου παίρνοντας τα απαραίτητα μέτρα και αποχαιρετώντας το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Νοιάζομαι και Δρω” βάζοντας την τελευταία πινελιά. Μπορεί επίσημα το πρόγραμμα να τελείωσε, ο εθελοντισμός όμως είναι στάση ζωής, γι΄αυτό και εμείς θα συνεχίσουμε το ταξίδι αφήνοντας την πρωτοβουλία στους μαθητές και στις μαθήτριες για ανάληψη δράσεων.

 

Για μια ακόμη φορά εκφράζουμε τις ευχαριστίες μας στην κα Αερανοπούλου Ευδοξία για τη σημαντική της συμβολή στην υλοποίηση των δράσεων του σχολείου κατά τη φετινή σχολική χρονιά.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση αίθουσας του σχολείου

Η Διεύθυνση του σχολείου, ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄Τάξης ευχαριστούν θερμά τον δραστήριο Σύλλογο Γονέων του σχολείου μας, ο οποίος για μια ακόμη φορά κατέθεσε μεράκι και εργασία για την αισθητική αναβάθμιση μιας αίθουσας του σχολείου μας και αναπλήρωσε το κενό των υπηρεσιών του δήμου. Τρία χρόνια έχει να βαφτεί το σχολείο μας.

Με πινέλα και μπογιές μεταμόρφωσαν κυριολεκτικά την αίθουσα, βάφοντας την με χαρούμενο φωτεινό χρώμα. Τοποθέτησαν, επίσης, ράφια σε ειδική εσοχή του τοίχου, άλλαξαν τα φίλτρα και τις θέσεις των κρεμαστρών.

  

  

  

  

Με τη συνδρομή του εκπαιδευτικού της τάξης, κου Τσοπανίδη Σταμάτιου, μεταφέρθηκε ο πίνακας σε άλλον τοίχο. Και οι μαθητές και οι μαθήτριες ως εθελοντές /όντριες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα γιατί διαπαιδαγωγούνται προς την κατεύθυνση της ενεργού πολιτειότητας.

  

Ευχαριστούμε, επίσης,  τις υπηρεσίες του δήμου μας για την αντικατάσταση των λαμπτήρων της τάξης.

Ας μην ξεχνούμε ότι τόσο για τους μαθητές όσο και για τον εκπαιδευτικό από ολόκληρο τον σχολικό χώρο ξεχωριστή θέση κατέχει η σχολική τάξη γιατί το μεγαλύτερο μέρος της παραμονής τους στο σχολείο βρίσκονται εκεί. Ο χώρος της σχολικής τάξης μεταμορφώνεται σε έναν ψυχολογικό και ψυχοκοινωνικό χώρο, ο οποίος ασκεί επιδράσεις στη συμπεριφορά του μαθητή, επηρεάζοντας άμεσα και έμμεσα τα φαινόμενα της μάθησης και της προσωπικότητάς του. Βασική αρχή της Περιβαλλοντικής Ψυχολογίας είναι ότι το εκάστοτε μαθησιακό περιβάλλον μπορεί και οφείλει να κάνει τη μάθηση περισσότερο ελκυστική και εποικοδομητική.

Ραντεβού τον Σεπτέμβρη για την τελική πινελιά.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Αισθητική αναβάθμιση των εσωτερικών χώρων του σχολείου

Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων του 2ου και του 18ου Δ. Σχ. Ευόσμου, οι οποίοι συνεργάστηκαν αρμονικά και κατάφεραν να υλοποιήσουν το σχέδιο εσωτερικής αναβάθμισης των συστεγαζόμενων σχολείων με τα έσοδα που συγκέντρωσαν από την κοινή διοργάνωση του αποκριάτικου χορού. Οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί εντυπωσιάστηκαν από τις όμορφες εικαστικές παρεμβάσεις που αντίκρισαν στους διαδρόμους του κτηρίου όταν επέστρεψαν στο σχολείο μετά τη λήξη της υποχρεωτικής διαμονής στο σπίτι.  Όμορφες παιδικές ζωγραφιές, χαρούμενα χρώματα, τοιχογραφίες με έμμεσα μηνύματα για την προώθηση της φιλαναγνωσίας,  αλλά και άμεσα για την προστασία του περιβάλλοντος και την αξία της ανιδιοτελούς προσφοράς που συνάδουν με τις δράσεις που υλοποιούνται στα σχολεία άλλαξαν την ατμόσφαιρα του σχολείου προσδίδοντας νότες ζεστές, χαρούμενες που συμβάλλουν στη δημιουργία θετικού ψυχολογικού κλίματος και ενθαρρύνουν τη δημιουργία στενών διαπροσωπικών σχέσεων.

   

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Διάκριση της Δ΄τάξης του 18ου Δημοτικού Σχολείου στον διαγωνισμό Βravo Schools 2020


Φόρτωση PDF…

O Πανελλήνιος Σχολικός Διαγωνισμός Bravo Schools μας κινητοποίησε να ενημερωθούμε για τους 17 παγκόσμιους στόχους και να αναλάβουμε δράση για την υποστήριξή τους.  Υιοθετήσαμε την ολιστική προσέγγιση που προτείνει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα in action for a better word  και αναπτύξαμε προγράμματα που περιλαμβάνουν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας, των οικογενειών τους, αλλά και της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας καταθέτοντας προτάσεις για υπεύθυνες πρακτικές που μπορούν να υιοθετήσουν στην καθημερινή ζωή. Για την υλοποίηση του προγράμματος συνεργάστηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄τάξης, οι εκπαιδευτικοί Τσοπανίδης Σταμάτιος ΠΕ70, Νικοπούλου Μαρία ΠΕ06, Τριανταφύλλου Ελένη ΠΕ86 και η Διευθύντρια του σχολείου, Σαρρούδη Ιωάννα. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν 236 σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  με 657 συμμετοχές και 22.650 μαθητές.

Πιστεύουμε ότι βάλαμε το λιθαράκι μας και αφυπνήσαμε τη σχολική κοινότητα, τους μελλοντικούς ενεργούς πολίτες που θα φέρουν την αλλαγή στον πλανήτη.  Δεσμευόμαστε να γίνουμε πρεσβευτές των 17 παγκόσμιων στόχων γιατί ο  κόσμος μας αξίζει να γίνει καλύτερος!

H Διευθύντρια του σχολείου

Σαρρούδη Ιωάννα