Αναστολή δια ζώσης λειτουργίας του σχολείου

Aγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας,

από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και για δύο εβδομάδες αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των δομών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Ανοιχτές θα μείνουν μόνο οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Από την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου θα αρχίσει σύγχρονη εξ αποστάσεως Εκπαίδευση.

Για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το διαδικτυακό μάθημα θα διαρκεί 30λεπτά, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Ώρα Από Έως
1η 14:10 14:40
14:50 15:20
3η 15:30 16:00
4η 16:10 16:40
16:50 17:20

 

Τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα γίνει αναπροσαρμογή του Εβδομαδιαίου Ωρολόγιου Προγράμματος και θα σας κοινοποιηθεί.

Συμβουλές για την καλύτερη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας:

Οι μαθητές/ήτριες και οι εκπαιδευτικοί να συνδέονται πριν την έναρξη των μαθημάτων για την υλοποίηση δοκιμών (μικρόφωνο, κάμερα,ήχος), ώστε να εξασφαλίζεται κατά το δυνατόν η ομαλή υλοποίησή τους.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των μαθημάτων οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να ανταποκρίνονται σε καθήκοντα που ανατίθενται από τους εκπαιδευτικούς τους (π.χ. να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να ζητήσουν τον λόγο κ.α.), ώστε να εξασφαλίζεται η ενεργός συμμετοχή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες για την παροχή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης μπορείτε να  επισκέπτεστε τον ιστότοπο https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/tilekpedefsi/).

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Από τις 9:00 το πρωί της Δευτέρας θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τηλεοπτικά μαθήματα για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού.

Το πρόγραμμα όπως έχει διαμορφωθεί για τις δύο επόμενες ημέρες:

ΔΕΥΤΕΡΑ 16/11/2020 – Από 09:00 έως 12:00. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Γλώσσα Α’: Διδασκαλία για τον τονισμό (Εκπαιδευτικός: Σοφία Γεωργανά)

Διαθεματικό Β’: Μαθαίνω την ώρα (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καρατζογιάννη)

Γλώσσα Γ’: Χρόνοι ρημάτων ενεργητικής φωνής (Εκπαιδευτικός: Ρενάτα Ζαφείρη)

Μαθηματικά Γ’ – Δ’: Τα τρίγωνα (Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη)

Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)

Μαθηματικά Β’-ΣΤ΄: Νοερές πράξεις Α (Πρόσθεση & Αφαίρεση) (Εκπαιδευτικός: Γιάννης Καραγιαννάκης)

Ιστορία Ε’: Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο (Εκπαιδευτικός: Σοφία Κλαδά)

Γλώσσα Ε’-ΣΤ’: Παράγραφος και κειμενικοί δείκτες (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Πατρικάκου)

ΤΡΙΤΗ 17/11/2020 – Από 09:00 έως 12:00. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Γλώσσα Α’: Πρώτη Γραφή & Ανάγνωση (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Κότσαρη)

Γλώσσα Β’: Οικογένειες λέξεων – Λεξιλόγιο (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Ζέρβα)

Μαθηματικά Β’ – Γ’: Προπαίδεια (1, 2, 3) (Εκπαιδευτικός: Σοφία Πανταζή)

Μαθηματικά Γ’: Δεκαδικοί αριθμοί (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Τσάλλα)

Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Το σώμα μας (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)

Γλώσσα Δ’-Ε’-ΣΤ’: Επαναληπτικό μάθημα (Θέμα, Πολύς, Ενεστώτας & Αόριστος) (Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος)

Μαθηματικά Ε’: Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Πιπερίδου)

Γεωγραφία ΣΤ’: Το σχήμα και οι κινήσεις της γης (Εκπαιδευτικός Μαριάννα Μυρσιάδη)

Κλείνοντας, επισημαίνουμε ότι η συμμετοχή στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου για οποιοδήποτε θέμα προκύψει. Συμμεριζόμαστε τις αγωνίες σας και μένουμε δίπλα σας.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Αναστολή λειτουργίας σχολείου

Aγαπητοί γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μας,

από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και για δύο εβδομάδες αναστέλλεται η δια ζώσης λειτουργία των δομών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σε όλη τη χώρα. Ανοιχτές θα μείνουν μόνο οι σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων. Από την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου θα αρχίσει σύγχρονη εξ αποστάσεως Εκπαίδευση.

Για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το διαδικτυακό μάθημα θα διαρκεί 30λεπτά, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Ώρα Από Έως
1η 14:10 14:40
14:50 15:20
3η 15:30 16:00
4η 16:10 16:40
16:50 17:20

 

Τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου θα γίνει αναπροσαρμογή του Εβδομαδιαίου Ωρολόγιου Προγράμματος και θα σας κοινοποιηθεί.

Συμβουλές για την καλύτερη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας:

Οι μαθητές/ήτριες και οι εκπαιδευτικοί να συνδέονται πριν την έναρξη των μαθημάτων για την υλοποίηση δοκιμών (μικρόφωνο, κάμερα,ήχος), ώστε να εξασφαλίζεται κατά το δυνατόν η ομαλή υλοποίησή τους.

Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των μαθημάτων οι μαθητές και οι μαθήτριες οφείλουν να ανταποκρίνονται σε καθήκοντα που ανατίθενται από τους εκπαιδευτικούς τους (π.χ. να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να ζητήσουν τον λόγο κ.α.), ώστε να εξασφαλίζεται η ενεργός συμμετοχή τους.

Για περισσότερες πληροφορίες για την παροχή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης μπορείτε να  επισκέπτεστε τον ιστότοπο https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/tilekpedefsi/).

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Από τις 9:00 το πρωί της Δευτέρας θα αρχίσουν να προβάλλονται από την ΕΡΤ2 τηλεοπτικά μαθήματα για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Δημοτικού.

Το πρόγραμμα όπως έχει διαμορφωθεί για τις δύο επόμενες ημέρες:

ΔΕΥΤΕΡΑ 16/11/2020 – Από 09:00 έως 12:00. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Γλώσσα Α’: Διδασκαλία για τον τονισμό (Εκπαιδευτικός: Σοφία Γεωργανά)

Διαθεματικό Β’: Μαθαίνω την ώρα (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καρατζογιάννη)

Γλώσσα Γ’: Χρόνοι ρημάτων ενεργητικής φωνής (Εκπαιδευτικός: Ρενάτα Ζαφείρη)

Μαθηματικά Γ’ – Δ’: Τα τρίγωνα (Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη)

Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)

Μαθηματικά Β’-ΣΤ΄: Νοερές πράξεις Α (Πρόσθεση & Αφαίρεση) (Εκπαιδευτικός: Γιάννης Καραγιαννάκης)

Ιστορία Ε’: Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο (Εκπαιδευτικός: Σοφία Κλαδά)

Γλώσσα Ε’-ΣΤ’: Παράγραφος και κειμενικοί δείκτες (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Πατρικάκου)

ΤΡΙΤΗ 17/11/2020 – Από 09:00 έως 12:00. ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Γλώσσα Α’: Πρώτη Γραφή & Ανάγνωση (Εκπαιδευτικός: Κωνσταντίνα Κότσαρη)

Γλώσσα Β’: Οικογένειες λέξεων – Λεξιλόγιο (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Ζέρβα)

Μαθηματικά Β’ – Γ’: Προπαίδεια (1, 2, 3) (Εκπαιδευτικός: Σοφία Πανταζή)

Μαθηματικά Γ’: Δεκαδικοί αριθμοί (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Τσάλλα)

Μελέτη Περιβάλλοντος Δ’: Το σώμα μας (Εκπαιδευτικός: Σοφία Παναγιωτοπούλου)

Γλώσσα Δ’-Ε’-ΣΤ’: Επαναληπτικό μάθημα (Θέμα, Πολύς, Ενεστώτας & Αόριστος) (Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος)

Μαθηματικά Ε’: Διάταξη δεκαδικών αριθμών – Αξία θέσης ψηφίου (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Πιπερίδου)

Γεωγραφία ΣΤ’: Το σχήμα και οι κινήσεις της γης (Εκπαιδευτικός Μαριάννα Μυρσιάδη)

Κλείνοντας, επισημαίνουμε ότι η συμμετοχή στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική. Μπορείτε να καλείτε στο τηλέφωνο του σχολείου για οποιοδήποτε θέμα προκύψει. Συμμεριζόμαστε τις αγωνίες σας και μένουμε δίπλα σας.

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

Παράδοση σημαίας

  

Τι συμβολίζει η Ελληνική σημαία;

Τα χρώματα γαλάζιο και λευκό συμβολίζουν το Γαλάζιο της Ελληνικής θάλασσας και το Λευκό των αφρισμένων κυμάτων.

Οι οριζόντιες γραμμές είναι 9, όσες και οι συλλαβές του συνθήματος της Ελληνικής Επανάστασης, “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ `Η ΘΑΝΑΤΟΣ”.

Ο Λευκός Σταυρός συμβολίζει την αφοσίωση των Ελλήνων στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη και την συμβολή της Εκκλησίας στον σχηματισμό του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους.

Η Εθνική Σημαία της Ελλάδος αποτελείται από 9 ίσου πλάτους οριζόντιες παράλληλες γραμμές, 5  Κυανές και 4 Λευκές σε διαδοχή, έτσι ώστε η πρώτη και η τελευταία να είναι Κυανές.

Στο πάνω αριστερό τμήμα σχηματίζεται ένα κυανό τετράγωνο, που καταλαμβάνει τις 5 πρώτες γραμμές, μέσα στο οποίο υπάρχει Λευκός Σταυρός.

Η Σημαία αναρτάται πάνω σε λευκό κοντάρι στην κορυφή του οποίου υπάρχει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις) λευκός Σταυρός. Ο τύπος και τα χρώματα (κυανό και λευκό) της Εθνικής Σημαίας καθιερώθηκαν τον Ιανουάριο του 1822 στην Α΄ Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου.

Συγχαρητήρια στους σημαιοφόρους, παραστάτες και υπεύθυνους κατάθεσης στεφάνου. Τους ευχόμαστε καλή πρόοδο. Να είναι πάντα άξιοι και να κρατούν τη σημαία ψηλά!

28η Οκτωβρίου 1940

Μέσα από τη μελέτη δημοσιευμάτων της εποχής, αποσπασμάτων ημερολογίων Ελλήνων στρατιωτών, γελοιογραφιών, λογοτεχνικών κειμένων,  ηχητικών ντοκουμέντων και ταινιών οι εκπαιδευτικοί συζήτησαν με τους μαθητές και τις μαθήτριες για τα γεγονότα εκείνης της εποχής και τους αγώνες του ελληνικού λαού για την ελευθερία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Αν και δεν έγινε η καθιερωμένη γιορτή λόγω  πανδημίας, ως ένδειξη ελάχιστου φόρου τιμής στολίσαμε την εξωτερική όψη του κτηρίου με τις δημιουργίες των παιδιών.

    

Οι μαθητές της Δ1 τάξης μετά την αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού με τη δασκάλα της τάξης κα Κόκκαλη Ελένη και τον εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης κο Βλαχούλη Γαβριήλ δημιούργησαν υπέροχες ζωγραφιές υπό την καθοδήγηση του εικαστικού του σχολείου, κου Σαλπιγκίδη Γεώργιου.

Το μεγαλειώδες όχι, την ελληνική σημαία, τις ηρωικές γυναίκες της Πίνδου, τους γενναίους αλεξιπτωτιστές, τα δοξασμένα βουνά, τη γέφυρα του Γοργοπόταμου ζωγράφισαν μαθητές των Α΄, Β΄, Γ΄ Δ2 και Ε΄τάξεων.

  

Ένα δέντρο που ανθίζει μες στον κόσμο μόνο του

είναι ο μικρός στρατιώτης που μετράει τον πόνο του.

Του μουσκεύανε τη χλαίνη, χιόνια και άγριες βροχές

και ένα γύρο σταυροπόδι, τον φυλάνε οι κορφές.

Για τη δράση συνεργάστηκαν οι εκπαιδευτικοί των τάξεων και η Διευθύντρια του σχολείου, κα Σαρρούδη Ιωάννα.

 

Μακεδονικός Αγώνας

  

“Με αφορμή το βιβλίο της Πηνελόπης Δέλτα «Τα μυστικά του Βάλτου», στο οποίο περιγράφονται με γλαφυρότατο ύφος οι συνθήκες στις οποίες διαδραματίστηκαν οι μάχες Ελλήνων και Βουλγάρων μέσα στην Λίμνη των Γιαννιτσών για την επικράτησή τους στην περιοχή της Μακεδονίας, προσεγγίστηκε η επέτειος του Μακεδονικού Αγώνα και η ηρωική δράση του Παύλου Μελά από τους μαθητές του ΣΤ1. Μία μικρή παρουσίαση των ιστορικών γεγονότων – συνθήκη Αγίου Στεφάνου 1878, συνθήκη του Βερολίνου 1878, δημιουργία βουλγαρικής Εξαρχίας- καθώς και των ηρώων που πρωταγωνίστησαν – Παύλος Μελάς, Γερμανός Καραβαγγέλης, Καπετάν Κώττας – συνδυάστηκαν με τις γνώσεις των παιδιών και τα αποσπάσματα από τα «Μυστικά του Βάλτου» για να κατανοηθούν καλύτερα οι συνθήκες του Αγώνα αυτού, που στάθηκε καθοριστικός για την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης μας το 1912.

  

Μερικές από τις δημιουργίες των παιδιών


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…


Φόρτωση PDF…

 

Αγγίδου Χρυσή

Αποστολή ειδών πρώτης ανάγκης στους πληγέντες της Καρδίτσας

   

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας βαθιά ευαισθητοποιημένοι εκδηλώνουν την αλληλεγγύη τους στους πληγέντες από τις καταστροφικές πλημμύρες συμπολίτες μας στέλνοντας είδη πρώτης ανάγκης στο Κοινωνικό παντοπωλείο της Καρδίτσας. Ευχαριστούμε τους γονείς των μαθητών/τριών μας που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας και τα ΕΛΤΑ που μας έδωσαν τη δυνατότητα να αποστείλουμε δωρεάν τα κιβώτια.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου

Παγκόσμια Ημέρα Διατροφής-16 Οκτωβρίου 2020

 

Τα πρωτάκια μας στα πλαίσια της ευελικτης ζώνης και…

σε συνδυασμό με τα αγγλικά

γνώρισαν τα φαγητά,

υγιεινά κι ανθυγιεινά!

Φρούτα και λαχανικά,
κι αρκετά απ’τα γλυκά!
Και στο τέλος φτιαξαν όλα
πιάτα με λίγο απ’ όλα!

 

Το φαγητό είναι δικαίωμα όλων και όχι προνόμιο των ολίγων. Το μήνυμα της φετινής χρονιάς είναι «Grow, nourish, sustain. Together» δηλαδή μας παροτρύνει να καλλιεργήσουμε τη γη για να τραφούμε,  αλλά να στραφούμε σε βιώσιμες προς το περιβάλλον καλλιέργειες και, έτσι, όλοι μαζί να αφανίσουμε την πείνα στον κόσμο.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Νικοπούλου Μαρία ΠΕ06

21 Σεπτεμβρίου 2020 : Το 18ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου γιορτάζει τη Διεθνή Ημέρα Ειρήνης

Η καθιέρωση της διεθνούς ημέρας Ειρήνης είναι αφιερωμένη στην παγκόσμια ειρήνη και έχει ως σκοπό να υπενθυμίσει σε όλους τη ματαιότητα του πολέμου και τα ιδανικά της αρμονικής συνύπαρξης των ανθρώπων.

  

Στο πλαίσιο του εορτασμού της διεθνούς ημέρας ειρήνης ανταποκριθήκαμε και φέτος στο κάλεσμα του Enviromental Online/Eno, ενός παγκόσμιου σχολείου και δικτύου κοινοτήτων για τη βιώσιμη ανάπτυξη, και φυτέψαμε το δέντρο της Ειρήνης. Φέτος, φυτέψαμε μια σοφόρα, δέντρο το οποίο πολύ πρόθυμα μας δώρισε η προϊσταμένη πρασίνου του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου, κα Μαξιανίδου.

Το μήνυμα του Enviromental Online/Eno για τη σημερινή ημέρα έχει ως εξής:

Σήμερα γιορτάζουμε τη διεθνή ημέρα για την ειρήνη με ένα σύνθημα «Διαμορφώνοντας την ειρήνη μαζί» Γιορτάστε την ημέρα διαδίδοντας τη συμπόνοια, την καλοσύνη και την ελπίδα απέναντι στην πανδημία. Σταθείτε μαζί με τον ΟΗΕ ενάντια στις προσπάθειες χρήσης του ιού για την προώθηση διακρίσεων ή μίσους. Ελάτε μαζί μας για να διαμορφώσουμε την ειρήνη»

Πριν τη δεντροφύτευση οι μαθητές της Δ1 τάξης έπαιξαν ένα παιχνίδι συνεργασίας για να μας υπενθυμίσουν ότι όλοι μαζί μπορούμε να καταφέρουμε πολλά.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της της Γ΄μας διάβασαν ένα όμορφο ποίημα για την ειρήνη που έγραψαν μαζί με τη δασκάλα τους.

Ακολούθησε η δεντροφύτευση στην οποία συμμετείχε αντιπροσωπία από όλες τις τάξεις.

       

      

Κρεμάσαμε περιστεράκια στο δέντρο βροντοφωνάζοντας «Ειρήνη, ειρήνη, θέλουμε ειρήνη»

 

Η κα Μαξιανίδου μίλησε στα παιδιά για την αξία της δεντροφύτευσης και τα οφέλη που κερδίζει ο πλανήτης μας.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄τάξης φώναξαν δυνατά τα δικά τους συνθήματα για το περιβάλλον και την ειρήνη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ2, Ε, Στ1 και Στ2 τάξεων  διάβασαν για τους 17 στόχους βιώσιμης ανάπτυξης και μας μίλησαν για το πώς ονειρεύονται τη ζωή στον  πλανήτη.

   

Από πέρυσι, το σχολείο μας έχει ενταχθεί στο Δίκτυο Σχολείων

πρεσβευτών των 17 στόχων βιώσιμης ανάπτυξης.    

Η εκδήλωση τελείωσε με έναν κυκλικό χορό που συμβολίζει τη συνεργασία για την επίτευξη των 17 στόχων για τη βιώσιμη ανάπτυξη στον πλανήτη μας.

   

Για την οργάνωση της εκδήλωσης συνεργάστηκαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και τηρήθηκαν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας.

    

 

              

https://drive.google.com/file/d/1wvj49SEQ3IqfPqQ9LkCDOeowxSuaNtwu/view?usp=sharing

Ευχαριστούμε τον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου και, ιδιαίτερα, την κα Μαξιανίδου για την προσφορά του δέντρου.

Η Διευθύντρια του σχολείου

Σαρρούδη Ιωάννα

Ανακοίνωση για τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες

Για την ασφαλή προσέλευση (8:00-8:15) και αποχώρηση (13:15) των μαθητών/τριών και την αποφυγή συνωστισμού σας ενημερώνουμε ότι:

α) η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης θα πραγματοποιείται από την είσοδο του Νηπιαγωγείου.

β ) η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/τριών των Γ΄ και Δ1΄ τάξεων θα πραγματοποιείται από την είσοδο του σχολείου που βρίσκεται στον πεζόδρομο.

β) η είσοδος και η έξοδος των μαθητών/τριών των Β΄,  Δ΄2, Ε΄, Στ΄1 και Στ2 τάξεων του 18ου Δημοτικού Σχολείου θα πραγματοποιείται από τη μικρή πόρτα  της κεντρικής εισόδου του σχολείου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συγκεντρώνονται κατά τμήματα στα σημεία που έχουν οριστεί.

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών όλων των τάξεων πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού ωραρίου (13:15) από τις εξόδους  που έχουν οριστεί. Η αποχώρηση των μαθητών /τριών των Β΄,  Δ΄2, Ε΄, Στ΄1 και Στ2 τάξεων πραγματοποιείται σταδιακά και με την εξής σειρά:

  1. Β΄τάξη
  2. Δ΄2 τάξη
  3. Ε΄ τάξη
  4. Στ΄2 τάξη
  5. Στ΄1 τάξη

Παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών μας

α) να αφήνουν ελεύθερη τη διαγραμμισμένη είσοδο, ώστε να μπαινοβγαίνουν άνετα οι μαθητές/ήτριες.

β) να είναι συνεπείς στην ώρα για την παράδοση και παραλαβή των μαθητών /τριών και να αποχωρούν γρήγορα, ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός. Κατά την προσέλευση για την παραλαβή των μαθητών να λαμβάνεται υπόψη η σειρά αποχώρησης των μαθητών.

Το πρωί η πόρτα κλείνει στις 8:15.

Η έγκαιρη άφιξη συντελεί στην καλή λειτουργία του σχολείου.

Η Διευθύντρια του σχολείου

Σαρρούδη Ιωάννα