Με αφορμή το βιβλίο που διαβάσαμε “Είμαι ένας βάτραχος μικρούλης, ο Εμμανουήλ Α. Μπακακούλης!”, αναγνωρίζουμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και το χρωματίζουμε με νερομπογιές. Στη συνέχεια, “ψαρεύουμε” το αρχικό μας γράμμα και βρίσκουμε το όνομά μας ανάμεσα σε αυτά των συμμαθητών μας!
Διαβάζουμε το βιβλίο “Το Φιλάκι στο Χέρι”, συζητάμε για τα συναισθήματα των ηρώων και τα δικά μας τις πρώτες μέρες στο σχολείο. Στη συνέχεια, δραματοποιούμε την ιστορία και φτιάχνουμε κατασκευή με μήνυμα για τη μανούλα μας!
Αναλαμβάνουμε καθήκοντα! Όλοι βοηθάμε για να λειτουργεί η τάξη μας σωστά και να είναι καθαρή!
Παιχνίδια συνεργασίας και ενδυνάμωσης της ομάδας: χρωματιστές καρδιές, ζευγάρια, “αερόστατο”. Για να είμαστε ομάδα δυνατή!!!
Διαβάζουμε το βιβλίο “Όταν νοιάζομαι για τους άλλους” και συζητάμε για το πώς θα περνάμε ωραία και με ασφάλεια, γι’ αυτό χρειαζόμαστε κανόνες.
Παρατηρούμε εικόνες και συζητάμε κανόνες. Ακούμε και συζητάμε το τραγούδι “Οι κανόνες είναι θησαυροί!”.
Ζωγραφίζουμε σε ομάδες τους κανόνες και φτιάχνουμε αφίσα με τίτλο “Οι κανόνες είναι θησαυρός!!!”. Αφήνουμε το αποτύπωμά μας στην αφίσα με τους κανόνες ως ένδειξη ότι συμφωνούμε.









