12ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Άρτας

Καλώς ήλθατε στο 12ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Άρτας *** «Αν το παιδί δεν μπορεί να μάθει με τον τρόπο που το διδάσκουμε,τότε πρέπει να το διδάξουμε με τον τρόπο που μπορεί να μάθει». Maria Montessori

  • Αρχική
  • ERASMUS+ “Eservices Education” με το 1ο Γυμνάσιο Άρτας στο Anamur της Τουρκίας
  • MAKE A WISH
  • Project Etwinning : You can also be a super hero
  • PROJECT ETWINNING_PLUS-Celebration of Christmas celebration at your school_Iceland_2014-2015
  • PROJECT ETWINNING_PLUS-Crafts and cards for Easter in our Kindergarten_Spain_2015-2016
  • PROJECT ETWINNING_PLUS-To be healthy and happy, eat healthily – Για υγεία και χαρά τρώμε πάντα υγιεινά_3ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας_2015-2016
  • SKYPE – 12ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Άρτας
  • Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023
  • Εκπαιδευτική Ρομποτική
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • Ερευνητής στο ευρωπαικό πρόγραμμα Erasmus+ με την συμμετοχή μου σε 4 μαθήματα Βάσεων δεδομένων.
  • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
  • ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΣΥΝΤΑΓΕΣ-ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ-TV
  • Καλώς ήλθατε Ξεκινήσαμε!!!!!!!!!
  • ΚΑΡΤΟΥΝ
  • Κατεβάστε δωρεάν 25 βιβλία για την Επανάσταση του 1821 (PDF)
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • Με αφορμή ότι η 13η Οκτωβρίου είναι η Διεθνής Ημέρα Μείωσης επιπτώσεων των Φυσικών καταστροφών πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας άσκηση σεισμού.
  • ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • Περιβαλλοντικά προγράμματα
  • Περιβαλλοντικά προγράμματα Ολοημέρου
  • Συγγραφικά έργα
  • Συμμετοχή με άρθρο (Full ή short) ως Εισηγητής στο Διεθνές Συνέδριο στο Βελλίδιο στη Θεσσαλονίκη
  • Συνέδρια
    • Εισήγηση – POSTER
  • Συνεντεύξεις
  • Τεχνική Υποστήριξη σε πρόγραμμα ERASMU+ “Eservices Education”
  • Το προσωπικό του Νηπιαγωγείου
  • Το σχολείο μας
  • Γνωρίστε την Πόλη μας
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022 – 2023
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2022 – 2023
  • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
  • Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023
  • ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2022 – 2023

PUZZLE GAME CODING ON THE ROAD

Δημοσιεύθηκε 4 Απριλίου 2023 από τον/την ΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Πλοήγηση άρθρων

« PRESENTATION BRAIN TEAM 2
BINARY GAMES FINAL »

Out door classroom day Certifity

Out door classroom day Certifity

National Quality Label 2023

National quality label

National Quality Label Brain_Team_2

ΕΘΝΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ BRAIN TEAM 2

European Quality Label Brain Team 1

European Quality Label

National Quality Label Brain_Team_1

National Quality Label 1

Q_Label_Etwinning_Angelis

Q Label Etwinning Angelis

E-SERVICE EDUCATION

ESERVICE EDUCATION

CELEBRATION AT CHRISTMAS CELEBRATION AT YOUR SCHOOL

CELEBRATION AT CHRISTMAS CELEBRATION AT YOUR SCHOOL

YOU CAN ALSO BE A SUPER HERO

YOU CAN ALSO BE A SUPER HERO

CRAFTS AND CARTS FOR EASTER IN MY KINDERGARTEN

CRAFTS AND CARTS FOR EASTER IN MY KINDERGARTEN

STOP ACCIDENTELAR RUTIERE.VIATA ARE PRIORITATE!

STOP ACCIDENTELAR RUTIERE.VIATA ARE PRIORITATE

TO BE HEALTHLY AND HAPPY, EAT HEALTHLY – ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΤΡΩΜΕ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΙΝΑ

TO BE HEALTHLY AND HAPPY EAT HEALTHLY ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΤΡΩΜΕ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΙΝΑ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΗς ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΓΝΙΔΙΩΝ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΤΗς ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΠΑΙΓΝΙΔΙΩΝ

ERASMUS_1_E-CERVICES EDUCATION

ERASMUS 1

ERASMUS_ΑΚΕΤΗ_1_E-SERVICES EDUCATION

ΑΚΕΤΗ 1 SERVICES EDUCATION

ERASMUS_3_E-SERVICES EDUCATION

ERASMUS 3 E SERVICES EDUCATION

EU CODE WEEK 2023

EU CODE WEEK 2023

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗΣ ERASMUS ΚΑ2

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΡΤΗΣΗΣ ERASMUS ΚΑ2

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE: ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙ

TRANSLATION /LEARNING GREEK & ENGLISH WRITTEN TO BRAILLE

TRANSLATION LEARNING GREEK ENGLISH WRITTEN TO BRAILLE

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE. ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE. ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗ ΕΕΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗς ΣΕ ΚΩΔΙΚΑ BRAILLE

POSTER – ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΡΑΦΗ BRAILLE

POSTER ΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΡΑΦΗ BRAILLE 1

ΠΑΡΑΜΥΘΙ- FACE BOOK ΚΑΙ ΖΩΟΦΙΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΓΓΕΛΗΣ-ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΑΓΓΕΛΗ-ΜΟΥΤΣΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

FB ΚΑΙ ΖΩΟΦΙΛΙΑ

Πρόσφατα άρθρα

  • Etwinning “BrainTeam3” 4 Δεκεμβρίου 2023
  • ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ! ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΑΚΤΟΥ ΑΝΑΓΚΗΣ 6 Νοεμβρίου 2023
  • Out door classroom day Certifity – Εκπαιδευτική εκδρομή στον Αγ Γεώργιο Φιλλιππιάδας. 3 Νοεμβρίου 2023
  • EU CODE WEEK -Προστατεύω το δάσος 24 Οκτωβρίου 2023
  • ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ – Ο ΤΡΥΓΟΣ 22 Οκτωβρίου 2023
  • EU CODE WEEK – Μια βόλτα στην πόλη 19 Οκτωβρίου 2023
  • 4 Οκτωβρίου- Παγκόσμια ημέρα ζώων 19 Οκτωβρίου 2023
  • EU CODE WEEK – ” Coding and sustainability” 19 Οκτωβρίου 2023
  • ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ EU CODE WEEK 2023_2024 17 Οκτωβρίου 2023
  • ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΗΜΕΡΑ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ 12 Οκτωβρίου 2023
  • Αγιασμός στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας 12 Σεπτεμβρίου 2023
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 8 Σεπτεμβρίου 2023
  • Καλή σχολική χρονιά!! 2023-2024 4 Σεπτεμβρίου 2023
  • Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023 31 Αυγούστου 2023
  • Επίσκεψη Οδοντιάτρου του Κ.Υ. Άρτας στο Νηπιαγωγείο μας 28 Μαΐου 2023
  • Project school board 10 Μαΐου 2023
  • 9 May – eTwinning Day 10 Μαΐου 2023

Πρόσφατα σχόλια

  • Μαρία Παππά στο Επισκεψη της οδοντιάτρου Έλενα Μακροπούλου – Τρομπούκη στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας

Ιστορικό

  • Δεκέμβριος 2023
  • Νοέμβριος 2023
  • Οκτώβριος 2023
  • Σεπτέμβριος 2023
  • Αύγουστος 2023
  • Μάιος 2023
  • Απρίλιος 2023
  • Μάρτιος 2023
  • Φεβρουάριος 2023
  • Νοέμβριος 2022
  • Οκτώβριος 2022
  • Σεπτέμβριος 2022
  • Ιούνιος 2022
  • Φεβρουάριος 2022
  • Ιανουάριος 2022
  • Δεκέμβριος 2021
  • Νοέμβριος 2021
  • Οκτώβριος 2021
  • Σεπτέμβριος 2021
  • Μάιος 2021
  • Φεβρουάριος 2021
  • Νοέμβριος 2020
  • Οκτώβριος 2020
  • Σεπτέμβριος 2020
  • Ιούλιος 2020
  • Ιούνιος 2020
  • Μάιος 2020
  • Απρίλιος 2020
  • Μάρτιος 2020
  • Οκτώβριος 2019
  • Σεπτέμβριος 2019
  • Ιούλιος 2019
  • Μάιος 2019
  • Φεβρουάριος 2019
  • Δεκέμβριος 2018
  • Νοέμβριος 2018
  • Οκτώβριος 2018
  • Σεπτέμβριος 2018
  • Μάιος 2018
  • Μάρτιος 2018
  • Δεκέμβριος 2017
  • Νοέμβριος 2017
  • Οκτώβριος 2017
  • Σεπτέμβριος 2017
  • Ιούνιος 2017
  • Μάιος 2017
  • Απρίλιος 2017
  • Φεβρουάριος 2017
  • Ιανουάριος 2017
  • Δεκέμβριος 2016
  • Νοέμβριος 2016
  • Οκτώβριος 2016
  • Σεπτέμβριος 2016
  • Ιούνιος 2016
  • Μάιος 2016
  • Απρίλιος 2016
  • Μάρτιος 2016
  • Φεβρουάριος 2016
  • Δεκέμβριος 2015
  • Νοέμβριος 2015
  • Οκτώβριος 2015
  • Σεπτέμβριος 2015
  • Ιούνιος 2015
  • Μάιος 2015
  • Απρίλιος 2015
  • Μάρτιος 2015
  • Φεβρουάριος 2015
  • Ιανουάριος 2015
  • Δεκέμβριος 2014
  • Νοέμβριος 2014
  • Οκτώβριος 2014

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ_ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ


slideshow | Viewer

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ

Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

Μετρητής Επισκεψιμότητας

PHP Hits Count
ΧΡΗΣΙΜΑ ΕΝΤΥΠΑ
  • Α. Υπεύθυνη Δήλωση 1569 0
  • Β. ΔΗΛΩΣΗ-ΓΙΑ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Κατεβάστε την Δήλωση πρόωρης υποδοχής 0
Δεκέμβριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Νοέ    
Γεωγραφική θέση

Προβολή μεγαλύτερου χάρτη
Φιλοξενείται στο https://blogs.sch.gr | Θέμα:Cute Frames από Ying Zhang
  • Το σχολείο μας
  • Το προσωπικό του Νηπιαγωγείου
  • ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2022 – 2023
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022 – 2023
  • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
  • ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2022 – 2023
  • Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023
  • Περιβαλλοντικά προγράμματα Ολοημέρου
  • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
  • Περιβαλλοντικά προγράμματα
  • PROJECT ETWINNING_PLUS-Celebration of Christmas celebration at your school_Iceland_2014-2015
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • MAKE A WISH
  • Συγγραφικά έργα
  • Συνεντεύξεις
  • ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ-ΣΥΝΤΑΓΕΣ-ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ-TV
  • Συνέδρια
  • Εισήγηση – POSTER
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
  • ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
  • PROJECT ETWINNING_PLUS-Crafts and cards for Easter in our Kindergarten_Spain_2015-2016
  • PROJECT ETWINNING_PLUS-To be healthy and happy, eat healthily – Για υγεία και χαρά τρώμε πάντα υγιεινά_3ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας_2015-2016
  • Κατεβάστε δωρεάν 25 βιβλία για την Επανάσταση του 1821 (PDF)
  • ΚΑΡΤΟΥΝ
  • Γνωρίστε την Πόλη μας
  • Εκπαιδευτική Ρομποτική
  • Project Etwinning : You can also be a super hero
  • ERASMUS+ “Eservices Education” με το 1ο Γυμνάσιο Άρτας στο Anamur της Τουρκίας
  • Τεχνική Υποστήριξη σε πρόγραμμα ERASMU+ “Eservices Education”
  • Ερευνητής στο ευρωπαικό πρόγραμμα Erasmus+ με την συμμετοχή μου σε 4 μαθήματα Βάσεων δεδομένων.
  • Συμμετοχή με άρθρο (Full ή short) ως Εισηγητής στο Διεθνές Συνέδριο στο Βελλίδιο στη Θεσσαλονίκη
  • Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023
  • ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ 2022 – 2023
  • Έτησια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023)
  • ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022 – 2023
  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 2022 – 2023
  • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
  • Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023
  • Δραστηριότητα
  • Ιστολόγια
  • Συζητήσεις
  • Ομάδες
  • Μέλη
  • Αναζήτηση
  • Βοήθεια
  • Επικοινωνία
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Accessibility by WAH
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων
  • Εκπαιδευτικές κοινότητες και ιστολόγια
  • n
  • Σύνδεση
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα