12ο Νηπιαγωγείο Άρτας

ΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ a.angelis@uoi.gr Mobile: 6980192212 ΤΗΛ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ 2681023066

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΩΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2021-2022

Φεβ 202126

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα: 4

 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Κοπή βασιλόπιτας στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας

Φεβ 20214

Σήμερα 4 Φεβρουαρίου οι γονείς του σχολείου μας έφτιαξαν βασιλόπιτα .Μοιράστηκαν τα κομμάτια σε όλους τους μαθητές. Το φλουρί κέρδισε ο Αλέξανδρος Δίπλας  που έλαβε και το δωράκι του

ΕΛΙΑ

Νοέ 202018

loadliveworksheet(1361476,’ogmllptu’,1293,’www’,981739);

Μαθαίνω την Αλφαβήτα | Βλέπω, ακούω και μαθαίνω

Νοέ 20205

ETWINNING: «Διδασκαλία στο νηπιαγωγείο της έννοιας του χώρου και του προσανατολισμού με χρήση προγραμματιζόμενων παιγνιδιών».

Οκτ 202025
Νέο Project ξεκινάμε σήμερα στο Etwining σε συνεργασία
με το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας με θέμα:
«Διδασκαλία στο νηπιαγωγείο της έννοιας του χώρου και του προσανατολισμού με χρήση προγραμματιζόμενων παιγνιδιών».
Το θέμα περιγράφεται : Μαθηματικά, Προσχολική ηλικία, προγραμματιζόμενα παιγνίδια δαπέδου.
Στόχος είναι να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να υποστηρίξει τη μαθηματική εκπαίδευση των παιδιών μέσα από ένα σχεδιασμένο και εξελικτικά δομημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων με προσπάθεια ενσωμάτωσης της εκπαιδευτικής ρομποτικής για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Αξιολόγηση νοητικών αναπαραστάσεων, βιωματικές δράσεις όσο και στο τέλος όπου θα έρθουν σε επαφή με το προγραμματισμό και το ρομποτάκι της Beebot.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ:
Μετά από συνεννόηση με με το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας θα οργανώσουμε και θα κατανέμουμε τις υποχρεώσεις μας. Μία φορά την εβδομάδα θα ορίσουμε την ενασχόληση στα νηπιαγωγεία μας. Θα προσθέσουμε και άλλους εταίρους από νηπιαγωγεία της Ηπείρου που θα μας δηλώσουν συμμετοχή. Η οργάνωση του προγράμματος για την επίτευξη των στόχων μεθοδολογικά προσεγγίζεται κυρίως μέσου του παιγνιδιού. Η εμπλοκή των μαθητών με άλλα σχολεία θα γίνει προς το τέλος. Δεν θα δημιουργήσουμε ανάμεικτες ομάδες με άλλα σχολεία .Ίσως οργανώσουμε κάποιο διαγωνισμό με τη λήξη του προγράμματος σε περίπτωση που δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τον Covid19.
ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ:
Βελτίωση των δεξιοτήτων προσανατολισμού στο χώρο με το προγραμματιζόμενο παιγνίδι Beebot που μπορεί να αποτελέσει στα πλαίσια εκπαιδευτικής ένα εύχρηστο και εκπαιδευτικό εργαλείο για την Προσχολική ηλικία που o παιδαγωγός με το κατάλληλο σχεδιασμό μπορεί να αξιοποιήσει αποτελεσματικά, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό τη μαθησιακή διαδικασία και να πετύχει μέσα από τις κατάλληλες δράσεις αυτά που επιδιώκει.
https://blogs.sch.gr/12nipart/files/2020/10/b2164f6fb61db6d8_project_el.pdf

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού – The Codally Team

Οκτ 202022

Φέτος το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει για 1η φορά στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού 10-25 οκτωβρίου 2020″The Codally Team»

Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.

#CodeWeek

10-25 Οκτωβρίου 2020

Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.

Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε σχολική τάξη. Ο κύριος σκοπός αυτής της δραστηριότητας  είναι να δώσει ενεργό ρόλο στα παιδιά του νηπιαγωγείου σε περίπτωση καταστροφής (πυρκαγιά, σεισμός ή τρομοκρατική επίθεση). Τοποθετώντας τους στην ομάδα, συνεργαζόμενοι με τους πραγματικούς σούπερ ήρωες (ο πυροσβέστης, ο γιατρός, ο αστυνομικός και ο δάσκαλος), η διαδικασία διάσωσης ζωών μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική.
Με βάση τρία απλά σημεία ισχύος, που μπορούν να συνδυαστούν με τις τακτικές προσομοιώσεις του σχολείου, αυτή η δραστηριότητα σχεδιάζει να μοιραστεί αυτές τις εμπειρίες μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών και να το κάνει καλύτερο και πιο δυναμικό μέσα από την εκπαιδευτική ρομποτική χρησιμοποιώντας το επιδαπέδιο ρομπότ Beebot καταγράφοντας τις κινήσεις και το προγραμματισμό.

Καταγράψαμε τις σκέψεις των παιδιών σε χαρτί και χωριστήκαμε σε 6 ομάδες όπου αντιστοιχήσαμε εικόνα Super Hero Πυροσβέστη  και μαθητή. Έπειτα η κάθε ομάδα προγραμμάτιζε το ρομπότ ώστε να ακολουθήσει τη διαδρομή που ενώνει την πυροσβέστη με τον μαθητή. Η δραστηριότητά μας ονομάστηκε «Μπορείς και εσύ να γίνεις ένας σούπερ ήρωας»  Έπειτα η κάθε ομάδα τοποθέτησε στο πλέγμα τις εικόνες που απεικονίζουν τα παιδιά που πρέπει να ακολουθήσουν τη διαδρομή για να σωθούν  με την αντίστοιχη εικόνα του πυροσβέστη που πρέπει να σώσει τα παιδιά. Τέλος προγραμματίζουν το ρομπότ για να οδηγήσουν στο συγκεκριμένο τετράγωνο. <η δράση υλοποιείται στο πλαίσιο της ομάδας «The Codally Team».

Η δραστηριότητά μας ονομάστηκε «Μπορείς και εσύ να γίνεις ένας σούπερ ήρωας» και στο τέλος που πήραμε τους επαίνους μας τα παιδιά γέμισαν χαρά και όρεξη για νέες δραστηριότητες!!!

Αυτό το πιστοποιητικό αναγνωρίζει ότι η Αλέξανδρος Αγγέλης έχει αναπτύξει βασικές δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης και συνέβαλε στην επιτυχία της Εβδομάδας Κώδικα ΕΕ 2020 συμμετέχοντας ενεργά στην εκδήλωση κωδικοποίησης «Μπορείς επίσης και εσύ να γίνεις Σούπερ Ήρωας»



Λήψη αρχείου

ANGELIS_24uwRnvkYi-211985 ANGELIS_24uwRnvkYi-211985

Ως ένα μικρό σημάδι εκτίμησης για το ρόλο μου στην Code Week, ως διοργανωτής εκδηλώσεων, απονέμεται πιστοποιητικό αναγνώρισης.



Λήψη αρχείου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ-ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ -ANIMATION-ΠΑΖΛ-ΒΑΛΕ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ

Οκτ 20203

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΗΜΕΡΑ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 6 Μ.Μ

Οκτ 20201

ΣΗΜΕΡΑ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 6 Μ.Μ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥ ΓΟΝΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙΤΕ ΣΤΟ 9ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΡΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID 19. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΧΩΡΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ 1ο ,7ο, 8ο, 11ο, 12ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΑΡΤΑΣ

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ο ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ 12ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΡΤΑΣ

ΑΓΓΕΛΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές των Νηπιαγωγείων

Σεπ 202030

Καλησπέρα σας,

παρακαλώ διαβάστε προσεκτικά τις οδηγίες που έχουν σταλεί για τους γονείς για την διαδικασία συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης ώστε να ολοκληρωθεί σωστά η εγγραφή για την απόκτηση λογαριασμού στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο.

Με εκτίμηση

Ο Προϊστάμενος του 12ου Νηπιαγωγείου Άρτας

Αλέξανδρος Αγγέλης



Λήψη αρχείου

Παροχή προσωπικών λογαριασμών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο στους μαθητές των Νηπιαγωγείων και της Α’ τάξης Δημοτικού Σχολείου

Σύμφωνα με την εγκύκλιο (20/3/2020) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, οι μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να αποκτήσουν λογαριασμό πρόσβασης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (Π.Σ.Δ.), μέσω του οποίου θα έχουν τη δυνατότητα να συνδεθούν στις διαθέσιμες πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης για την υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, καθώς και σε όλες τις υπηρεσίες του ΠΣΔ (https://www.sch.gr/services).

Παρακαλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν σχετικά τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών μαθητές των Νηπιαγωγείων και της Α’ τάξης Δημοτικού Σχολείου, αλλά και κάθε μαθητή/τριας που μέχρι σήμερα δεν έχει αποκτήσει λογαριασμό πρόσβασης το ΠΣΔ οτι μπορούν να φροντίσουν για την εγγραφή των μαθητών/τριών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) στο σύνδεσμο: https://register.sch.gr/students/

Για τη διαδικασία εγγραφής επισημαίνουμε τα ακόλουθα σημεία:

  • Οι γονείς/κηδεμόνες  θα πρέπει  να ακολουθήσουν προσεκτικά τις οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης, ώστε να ολοκληρωθεί επιτυχώς η εγγραφή.
  • Κατά την εγγραφή  θα ζητηθεί ο Α.Μ. (αριθμός μητρώου) του/της μαθητή/τριας. Είναι αυτός που αναγράφεται στους Ελέγχους Προόδου των προηγούμενων ετών.
  • Οι γονείς/κηδεμόνες μαθητών/τριών των Νηπιαγωγείων και των Α’ και Β’ Τάξεων Δημοτικού Σχολείου που πιθανόν δεν γνωρίζουν τον ΑΜ του μαθητή μπορούν να επικοινωνούν με το σχολείο για να τον πληροφορηθούν.
  • Είναι αναγκαία η ορθή αναγραφή της διεύθυνσης email του  και του αριθμού κινητού τηλεφώνου, ώστε να είναι εύκολη η ανάκτηση των στοιχείων μαθητικού λογαριασμού σε περίπτωση που αυτά ξεχαστούν.
  • Στο πεδίο «Τμήμα» αν υπάρχει μόνο ένα τμήμα, πρέπει να οριστεί ο αριθμός 1.
  • οταν ολοκληρωθεί η εγγραφή του/της μαθητή/τριας αποστέλλεται  μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο (e-mail), στη διεύθυνση e-mail που δήλωσε ο γονέας/κηδεμόνας, με τα στοιχεία εγγραφής.

Σας ευχαριστούμε για την συνεργασία και  υποστήριξή σας στην εγγραφή των μαθητών/τριών σας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Σας ευχόμαστε καλή Σχολική Χρονιά και καλή επιτυχία στο έργο σας !

Με εκτίμηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ
——————————————————————-
Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, http://www.sch.gr/helpdesk
Τηλέφωνο:  801-11-801-81

 

Μαθαίνω τους αριθμούς από το 1 έως το 10 | Βλέπω, ακούω και μαθαίνω

Σεπ 202029

« Παλιότερα άρθρα

Πρόσφατα άρθρα

Ομάδες

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΝΗΜΕΙΑ_ΤΟ ΓΕΦΥΡΙ ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΛΥΚΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΔΕΙΤΕ!!

Μετρητής Επισκεψιμότητας

Translate

Η ώρα είναι:

Απρίλιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Γεωγραφική θέση


Προβολή 12o 2/θ Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Άρτας σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Σκακιστική άσκηση

Προσθέστε την δική σας παρουσίαση

Made with Padlet

Μετρητής επισκεψιμότητας



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων