“Με Όραμα και Δημιουργικότητα: Δύο Ευρωπαϊκές Ετικέτες Ποιότητας και η Νέα Μας Συνεργασία ‘Brain Team – 4′”

Με ιδιαίτερη χαρά και τιμή, το 12ο Νηπιαγωγείο Αρταίων γιορτάζει την απόκτηση δύο Ευρωπαϊκών Ετικετών Ποιότητας για τη συμμετοχή του σε δύο εξαιρετικά έργα που προώθησαν τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τη διαθεματική μάθηση.

Το πρώτο έργο, “BRAIN TEAM 3”, ήταν μια διαδρομή γεμάτη καινοτομία, όπου οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν για τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού που ενίσχυσε τις δεξιότητες κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.

Το δεύτερο έργο, “DECODABLE STEAM READERS”, αντλούσε έμπνευση από τα μαγευτικά παραμύθια του Καναδού συγγραφέα Eric Carle, συνδυάζοντας με μοναδικό τρόπο την αγάπη για την ανάγνωση με τις αρχές του STEAM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Τέχνη και Μαθηματικά). Μέσα από τα παραμύθια του Eric Carle, οι μαθητές ανακάλυψαν πώς οι ιστορίες γίνονται εργαλεία μάθησης, ενσωματώνοντας διαθεματικές δραστηριότητες που τους βοήθησαν να εξερευνήσουν τον κόσμο του STEAM.

Η επιτυχία αυτή οφείλεται στην αφοσίωση και τη συνεργασία των μαθητών μας, που έδειξαν πρωτόγνωρο ενθουσιασμό, και των εκπαιδευτικών μας, που συνδύασαν τη φαντασία με τη γνώση για να δημιουργήσουν πλούσιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

Η αναγνώριση αυτή μας γεμίζει υπερηφάνεια και αποτελεί αφετηρία για ακόμη μεγαλύτερες προκλήσεις. Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτών των έργων – μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και συνεργάτες. Μαζί συνεχίζουμε να ανοίγουμε δρόμους για ένα δημιουργικό και καινοτόμο μέλλον!

Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια, λοιπόν, συνεχίζουμε δυναμικά για τη νέα σχολική χρονιά με τη νέα μας συνεργασία: “Brain Team – 4”! Το έργο αυτό αποτελεί τη φυσική συνέχεια του επιτυχημένου “Brain Team 3” και υπόσχεται να φέρει ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για δημιουργικότητα, εξερεύνηση και καινοτομία.

Η νέα αυτή συνεργασία ανοίγει δρόμους για να εμβαθύνουμε στις δεξιότητες STEAM και να ενισχύσουμε τη συνεργατική μάθηση μέσα από πρωτότυπες δράσεις που εμπλέκουν τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας. Με την ίδια αφοσίωση και όραμα, το 12ο Νηπιαγωγείο Αρταίων πρωτοστατεί σε ευρωπαϊκά έργα που εμπνέουν και εξελίσσουν τις παιδαγωγικές πρακτικές, προσφέροντας στα παιδιά μας μοναδικές ευκαιρίες εκπαίδευσης και δημιουργίας.

Η ομάδα μας ανυπομονεί να συνεργαστεί με εταίρους από όλη την Ευρώπη, να ανταλλάξει ιδέες και να συνδημιουργήσει δράσεις που θα εμπνεύσουν τη νέα γενιά. Μαζί συνεχίζουμε το ταξίδι μας στη μάθηση, με στόχο την ποιότητα, τη συνεργασία και τη χαρά της ανακάλυψης!

BRAIN TEAM3 ETIKETA DECODABLE STEAM READER LABEL

Balacing Games στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας

BALACING GAME

Balacing Games στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας
“Μαθαίνουμε Χρώματα στα Αγγλικά με Διασκεδαστικό Παιχνίδι Ισορροπίας”
“Πρωτότυπη Εκμάθηση Χρωμάτων και Ισορροπίας – Ένα Μάθημα Αγγλικών που Μάγεψε τα Νήπια!”
Η δασκάλα των Αγγλικών κα Γιαννακούλη Αναστασία, σήμερα το πρωί κατόρθωσε να ενθουσιάσει και να μαγέψει τους μικρούς μαθητές με ένα μοναδικό, δημιουργικό μάθημα που συνδύαζε τη διασκέδαση του παιχνιδιού με την εκμάθηση αγγλικού λεξιλογίου για τα χρώματα. Μέσω ενός πρωτότυπου παιχνιδιού ισορροπίας και πύργων με χρωματικά τουβλάκια, οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες – την κόκκινη και την μπλε – και συναγωνίζονταν με προσοχή για να διατηρήσουν τον πύργο της ισορροπίας ακέραιο. Η ένταση και ο ενθουσιασμός κορυφώνονταν καθώς κάθε παιδί φώναζε με δυνατή φωνή τα χρώματα “blue, yellow, red, purple, green, orange”, χτίζοντας ένα λεξιλόγιο μέσω αυτής της ομαδικής προσπάθειας.
Η δασκάλα, χρησιμοποιώντας τον φανελοπίνακα της τάξης, σημείωνε με προσοχή τους πόντους κάθε ομάδας, δημιουργώντας ένα ζωντανό πίνακα σκορ σε μπλε και κόκκινους χρωματισμούς. Έτσι, τα παιδιά μπορούσαν να παρακολουθούν την πρόοδο της ομάδας τους, βιώνοντας τη χαρά της επίτευξης και της ομαδικότητας.
Σύμφωνα με τις αρχές της σύγχρονης Διδακτικής, τέτοιες πρωτοβουλίες προάγουν την ουσιαστική μάθηση και ενθαρρύνουν τη συμμετοχή, δημιουργώντας ένα ευχάριστο και αποδοτικό μαθησιακό περιβάλλον. Η δραστηριότητα αυτή δεν ενίσχυσε μόνο τη συγκέντρωση και τη μνήμη των μαθητών αλλά και την αυτοπεποίθηση και τον ενθουσιασμό τους για την ξένη γλώσσα, ενώ τους προσέφερε και βασικές κινητικές δεξιότητες μέσα από τη διαχείριση της ισορροπίας.
Το χαμόγελο και η απόλυτη ικανοποίηση των παιδιών στο τέλος του μαθήματος αποτέλεσαν την πιο αδιάψευστη επιβεβαίωση της επιτυχίας του εγχειρήματος, αφήνοντας την υπόσχεση ότι αυτό το μάθημα θα επαναληφθεί και στο μέλλον.

EIKONA 1 EIKONA 2 EIKONA 3 EIKONA 4 EIKONA 5

«Τα Φρούτα και οι Καρποί του Φθινοπώρου».

1 FR 2 FR 3 FR

Στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας, ξεκινήσαμε με μεγάλο ενθουσιασμό το νέο μας διαθεματικό πρόγραμμα με θέμα «Τα Φρούτα και οι Καρποί του Φθινοπώρου». Το μάθημα σχεδιάστηκε βιωματικά για να προσφέρει στους μικρούς μαθητές μας μια μοναδική, αισθητηριακή εμπειρία.

Ο προϊστάμενος του νηπιαγωγείου μας, κύριος Αλέξανδρος Αγγέλης, έφερε στην τάξη όλα τα χαρακτηριστικά φθινοπωρινά φρούτα και καρπούς, προσφέροντας στα παιδιά την ευκαιρία να τα δουν, να τα αγγίξουν και να τα γνωρίσουν από κοντά. Η ποικιλία ήταν εντυπωσιακή: κόκκινα και ξινόμηλα, λωτοί, μήλολωτοι, πράσινα και κόκκινα σταφύλια, ποικιλίες μήλων, ρόδια, κυδώνια και αρωματικοί καρποί όπως κάστανα, καρύδια και βελανίδια. Για κάποιους μαθητές, αυτά τα φρούτα ήταν ήδη γνωστά, ενώ για άλλους ήταν μια πρώτη γνωριμία με τους θησαυρούς της φθινοπωρινής φύσης.

Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στο μάθημα, πιάνοντας στα χέρια τους τα φρούτα και τους καρπούς, εξετάζοντας την υφή, το σχήμα και τα αρώματά τους. Συζητήσαμε για τα χαρακτηριστικά τους, τις διαφορές τους και τη διατροφική τους αξία, ενθαρρύνοντας τους μικρούς μας μαθητές να τα ανακαλύψουν με όλες τους τις αισθήσεις. Η βιωματική αυτή προσέγγιση έγινε ακόμα πιο διασκεδαστική με παραδοσιακά τραγούδια, όπως το «Μήλο μου κόκκινο», δημιουργώντας μια ζεστή και χαρούμενη ατμόσφαιρα στην τάξη.

Η εμπειρία αυτή συνεχίστηκε για μια ολόκληρη εβδομάδα, με τους μαθητές να συμμετέχουν σε ποικίλες δραστηριότητες και εργασίες που αγκάλιασαν όλα τα γνωστικά αντικείμενα. Δημιουργήσαμε χειροτεχνίες, ζωγραφίσαμε τα φρούτα, μάθαμε περισσότερα για τη διατροφική τους αξία και εξερευνήσαμε τις διαφορετικές ποικιλίες με διαδραστικό τρόπο, συνδυάζοντας τη μάθηση με τη δημιουργικότητα.

Στο τέλος αυτής της εβδομάδας, ολοκληρώσαμε το ταξίδι μας με έναν ιδιαίτερα νόστιμο και διασκεδαστικό τρόπο: τα φρούτα έγιναν φρουτοσαλάτα! Όσοι μαθητές επιθυμούσαν είχαν την ευκαιρία να γευτούν τις νόστιμες και μυρωδάτες γεύσεις των φρέσκων φθινοπωρινών φρούτων, κλείνοντας την εβδομάδα με αρώματα και γεύσεις που θα θυμούνται.

Ήταν μια πλούσια εμπειρία που βοήθησε τα παιδιά να συνδεθούν με τη φύση και να εκτιμήσουν τα δώρα της εποχής του φθινοπώρου. Στο τέλος, ανανέωσαν τη διάθεσή τους για το επόμενο διαθεματικό ταξίδι μάθησης και περιπέτειας.

4 FR 5 FR

Trick or Treat? Μαγεμένο Halloween στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας!

SITE 12th Kindergarten Artas

1 2 3 45

Στο πλαίσιο της εισαγωγής της Αγγλικής γλώσσας, τα παιδιά και η εκπαιδευτικός των Αγγλικών, κα Γιάννακουλη Αναστασία, γιόρτασαν το Halloween με έναν φαντασμαγορικό τρόπο, φέρνοντας στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας τη μαγεία και την παράδοση αυτής της γιορτής που ταξιδεύει από την Ευρώπη!

Η μέρα ξεκίνησε δυναμικά, με τραγούδια και χορούς εμπνευσμένους από το Halloween, γεμίζοντας την τάξη με χαμόγελα και χαρούμενες φωνές. Τα παιδιά τραγούδησαν και χόρεψαν στους ρυθμούς του “Skeleton Shake” και του “Halloween Freeze Dance,” ενώ ακούγοντας τη φράση “Trick or Treat?” μπήκαν στον μαγικό κόσμο των σκελετών και των φαντασμάτων, ζωντανεύοντας το πνεύμα του Halloween μέσα από τις χορευτικές τους κινήσεις.

Ακολουθώντας το θεματικό κλίμα της ημέρας, οι μικροί μας καλλιτέχνες δημιούργησαν τρομακτικές αράχνες, παιχνιδιάρικα φιδάκια και ευφάνταστα τερατάκια από πλαστελίνη, δουλεύοντας έτσι και τις δεξιότητες λεπτής κινητικότητας. Οι δημιουργίες τους έδωσαν μια φαντασμαγορική πινελιά στον χώρο, φέρνοντας το Halloween σε κάθε γωνιά του νηπιαγωγείου μας.

Η γιορτή κορυφώθηκε με την κατασκευή μικρών φαντασμάτων, και καθώς τα παιδιά φώναζαν “Happy Halloween!”, αποχαιρέτησαν τη γιορτή γεμάτα ενθουσιασμό, κρατώντας στο χέρι τα δικά τους φαντασματάκια, δημιουργημένα με πολλή φαντασία και μεράκι. Κάθε δημιουργία τους ξεχείλιζε από χαρά και γιορτινό πνεύμα, κάνοντας το Halloween μια αξέχαστη εμπειρία!

Μέσα από τη βιωματική αυτή προσέγγιση, τα παιδιά ανακάλυψαν την Αγγλική γλώσσα με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο, αναπτύσσοντας γλωσσικές δεξιότητες και φαντασία. Με αναφωνήσεις “Trick or Treat?” και “Happy Halloween,” το Halloween έγινε ένα μαγεμένο ταξίδι στο 12ο Νηπιαγωγείο Άρτας που θα θυμούνται με χαρά και ανυπομονησία για την επόμενη χρονιά!

Η φράση “Trick or Treat?” είναι μια παραδοσιακή αμερικανική γιορτινή αναφώνηση που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια του Halloween. Όταν τα παιδιά ντύνονται σε αποκριάτικες στολές και πηγαίνουν από σπίτι σε σπίτι ζητώντας γλυκά, ρωτούν «Trick or Treat?» που σημαίνει «Φάρσα ή Κέρασμα;».

Η φράση υπονοεί ότι αν δεν προσφερθούν γλυκά (το «κέρασμα»), τα παιδιά μπορεί να κάνουν μια φάρσα («φάρσα») στους κατοίκους του σπιτιού. Συνήθως, βέβαια, οι περισσότεροι άνθρωποι προσφέρουν γλυκά, και η φράση έχει γίνει σύμβολο της γιορτής του Halloween, γεμάτη παιδική χαρά και διασκέδαση.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ ΑΚΤΙΟΥ

ΚΤΕΛ ΑΡΤΑΣ

H προσφορά μας για την μονοήμερη εκπαιδευτική  εκδρομή στο πολεμικό αεροδρόμιο του Aκτίου την πέμπτη 7 Nοεμβρίου του 2024 ανέρχεται ως εξής:

Για μετακίνηση με δύο μεγάλα λεωφορεία η τιμή ανέρχεται στο ποσό των 380 με ΦΠΑ( 2 * 190) για μετακίνηση ένα μεγάλο και ένα μικρό λεωφορείο η τιμή ανέρχεται στο ποσό των 340 με ΦΠΑ (190 * 1) και αντίστοιχα το μικρό (150*1)

POLYMEROS TRAVEL

Για την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Άκτιο την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024 το
γραφείο μας υποβάλει την εξής προσφορά:
Κόστος μικρό λεωφορείο 20 θέσεων: 170 €
Κόστος πούλμαν 50 θέσεων: 230 €

ΜΑΝΔΑΛΟΣ  TOURS

ΠΡΟΣΦΟΡΑ

Η δαπάνη για το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής εκδρομής του σχολείου σας,

στις 07/11/24,  ημέρα Πέμπτη , στο Αεροδρόμιο Ακτίου Πρέβεζας

(08:00 π.μ. – 13:30 μ.μ. )

Ανέρχεται σε  κόστος :

  • 100€ για πούλμαν 19-20 θέσεων
  • 185€ για πούλμαν 51 θέσεων

ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ 1/Θ -2/Θ – 3/Θεσια ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι,
Με χαρά σας ενημερώνω ότι το λογισμικό για τη δημιουργία του Ωρολογίου Προγράμματος στο νηπιαγωγείο έχει αναβαθμιστεί, προσφέροντας βελτιωμένη λειτουργικότητα και περισσότερες δυνατότητες. Πλέον, μπορείτε να εξάγετε τα δεδομένα του προγράμματος απευθείας σε αρχείο Excel, με το πρώτο φύλλο εργασίας να είναι ήδη διαθέσιμο τόσο για [1θέσιο] όσο και για [2θέσιο] νηπιαγωγείο και [3/θέσιο] Νηπιαγωγείο.
Οδηγίες Χρήσης:
1.Κατέβασμα και Αποθήκευση Αρχείου
Παρακαλούμε κατεβάστε το αρχείο του προγράμματος από τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1TuKoSqrvQ0gUJVl7edL2IeRfonaulAYk/view?usp=sharing

καθώς και το αρχείο Excel του Ωρολογίου προγράμματος από τον παρακάτω σύνδεσμο:
Λογισμικό Διαχείρισης Ωρολογίου Προγράμματος
Το συγκεκριμένο λογισμικό αποτελεί μια φόρμα στην Access που σας επιτρέπει να καταχωρείτε τα στοιχεία του ωρολογίου προγράμματος και να τα εξάγετε αυτόματα στο αρχείο Excel OR_NEW.xlsx, το οποίο έχετε αποθηκεύσει στην επιφάνεια εργασίας σας  ή όπου επιθυμείτε.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 4/ΘΕΣΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ!
Σας ενημερώνουμε ότι η αναβάθμιση του λογισμικού έχει ολοκληρωθεί και πλέον υποστηρίζει την εξαγωγή δεδομένων και για τα τετραθέσια νηπιαγωγεία.
ΒΗΜΑ 1: ΠΡΩΤΑ, ΕΠΙΛΕΓΕΤΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΝΤΟΛΗΣ [ΚΟΥΜΠΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΑΡΧΕΙΟΥ EXCEL], ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙΑ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ EXCEL ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΤΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
ΒΗΜΑ 2: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΤΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΕ ΠΟΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
ΒΗΜΑ 3: ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ, ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΚΟΥΜΠΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ. ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΓΕΤΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΣΤΟ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟ ΑΡΧΕΙΟ EXCEL.
ΠΡΟΣΟΧΗ: ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ EXCEL ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΞΑΓΩΓΗ. ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΕΞΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ EXCEL ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΤΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
2.Ξεμπλοκάρισμα Αρχείου
Εάν το αρχείο είναι κλειδωμένο από τη Microsoft, κάντε δεξί κλικ πάνω του, επιλέξτε “Ιδιότητες” και ενεργοποιήστε την επιλογή “Ξεμπλοκάρισμα” για απρόσκοπτη χρήση.
3.Δημιουργία Αρχείου Excel
Αποθηκεύστε το αρχείο σε μορφή Excel με το όνομα OR_NEW(2).xlsx στην επιφάνεια εργασίας σας. Το αρχείο αυτό είναι αναγκαίο για την εξαγωγή των δεδομένων του ωρολογίου προγράμματος.
Αφού κατεβάσετε το αρχείο, αποθηκεύστε ένα αντίγραφο σε μορφή Excel (.xlsx) με το όνομα OR_NEW. Το πλήρες όνομα του αρχείου θα πρέπει να είναι OR_NEW(2).xlsx. Αυτό το αρχείο θα χρησιμοποιηθεί για την εξαγωγή των δεδομένων του ωρολογίου προγράμματος.
4. Χρήση του Προγράμματος
Το λογισμικό βασίζεται στη φόρμα της Access, όπου εισάγετε τα στοιχεία του ωρολογίου προγράμματος. Τα δεδομένα εξάγονται αυτόματα στο φύλλο εργασίας [1θέσιο] και [2θέσιο] στο αρχείο OR_NEW(2).xlsx. Σημαντική Σημείωση: Το αρχείο OR_NE(2)W.xlδεν χρειάζεται να ειναι στην επιφάνεια εργασίας γιατί εχει γινει αναβαθμιση και το αρχειο το αναζητά ο χρήστης εκει που το έχει τοποθετήσει.
5.Υποστήριξη για Πολλαπλά Φύλλα
 Το πρόγραμμα  υποστηρίζει και επιπλέον φύλλα εργασίας για  [4θέσια] νηπιαγωγεία, προσφέροντας πλήρη κάλυψη για μεγαλύτερα σχολεία.
Η αναβάθμιση αυτή καθιστά την οργάνωση του ωρολογίου προγράμματος ακόμα πιο εύκολη και αποδοτική. Είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε βοήθεια χρειαστείτε.
Περαιτέρω Ανάπτυξη
Το πρόγραμμα αναπτύσσεται από το 12ο Νηπιαγωγείο, αλλά έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν και άλλοι εκπαιδευτικοί σε μονοθέσια ,διθέσια, τριθέσια και τετραθέσια νηπιαγωγεία. Απλώς περάστε στην επόμενη εγγραφή και καταχωρήστε τα δικά σας στοιχεία. Το λογισμικό θα ενημερώσει αυτόματα το αρχείο OR_NEW(2).xlsx με τις νέες πληροφορίες.
Με εκτίμηση,
Αλέξανδρος Αγγέλης
Προϊστάμενος 12ου Νηπιαγωγείου

Συνάντηση και πρόσκληση Γονέων στις 30 Σεπτεμβρίου 2024 – 12ο Νηπιαγωγείο

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό σας καλωσορίζω στο 12ο Νηπιαγωγείο για τη νέα σχολική χρονιά. Εύχομαι σε όλους, μικρούς και μεγάλους, μια χρονιά γεμάτη υγεία, δημιουργικότητα και πρόοδο. Η συνεργασία σας είναι καθοριστική για τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και υποστηρικτικού περιβάλλοντος μάθησης για τα παιδιά μας.

Για την ομαλή και ευρυθμη λειτουργία του Νηπιαγωγείου μας, είναι σημαντικό να συνεργαστούμε από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Στο πλαίσιο αυτό, σας προσκαλώ σε μια συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024, στις 16:00 στον χώρο του Νηπιαγωγείου μας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, θα συζητήσουμε για τον εσωτερικό κανονισμό του σχολείου, τη λειτουργία του ολοήμερου προγράμματος και άλλες διαδικασίες που θα εξασφαλίσουν την ομαλή καθημερινότητα των παιδιών.

Θα είναι μια ευκαιρία να γνωριστούμε καλύτερα, να ανταλλάξουμε απόψεις και να θέσουμε από κοινού τις βάσεις για μια παραγωγική και ευχάριστη σχολική χρονιά. Η παρουσία σας είναι ιδιαίτερα σημαντική για να διασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ σχολείου και οικογένειας.

Ανυπομονώ να σας δω όλους και να συνεργαστούμε για το καλό των παιδιών μας.

Με εκτίμηση,
Αλέξανδρος Αγγέλης
Προϊστάμενος 12ου Νηπιαγωγείου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ 12o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΤΑΣ

foto enarksis

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Σας προσκαλούμε θερμά στην τελετή αγιασμού που θα πραγματοποιηθεί την 11 Σεπτεμβρίου  2024  στο σχολείο μας. Ο αγιασμός θα ξεκινήσει στις 09:30, και είναι μια ευκαιρία να συναντηθούμε και να υποδεχτούμε με χαρά τη νέα σχολική χρονιά.

Με την ολοκλήρωση του αγιασμού, θα ακολουθήσουν σχετικές οδηγίες για την εύκολη προσαρμογή των παιδιών στο νέο σχολικό έτος. Σας παρακαλούμε να παρευρεθείτε και να μοιραστείτε αυτήν τη σημαντική στιγμή μαζί μας.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία και τη στήριξή σας.

Με εκτίμηση,

Αλέξανδρος Αγγέλης

Προιστάμενος 12ου Νηπιαγωγείου ¨Αρτας

NATIONAL LABEL DECODABLE STEAM READER

NATIONAL LABEL DECODABLE STEAM READERS
Alexandros Angelis
12th Kindergarten, Arta in Greece, Greece
is awarded with the National Quality Label
for the project:
Decodable steam readers
09.09.2024
Membership:
Romania(14), Greece(12), Turkey(10)
Even at preschool age, children enjoy stories and experience story activities, they can learn coding without a computer, by using creative thinking and steam activities related to this stories. The international project is aimed at children between the ages of 3-10. The project will start in September 2023 and end in June 2024.
Aims
1. To increase the motivation of learning stories even at early age 2. To become more creative using unplugged coding in our activities 3. To use experiments related to the stories, implementing steam activities 4. To develop new skills to children and teachers using web 2. tools
Expected Results
Children will improve their social, communication and collaboration skills. They will learn to research, experiment,create, systematize and present the results. We will create a common e-book based on examples and presentations gained through various activities during the project. A collage of non-traditional activities for children will be created. The participants will share the results about the project on the website of the educational institution, in the local, national and online press/media. We will exercice our skills by using web tools 2.every month of the project.
NATIONAL LABEL DECODABLE STEAM READER

NATIONAL QUALITY LABEL *** BRAIN TEAM_3 ETWINNING PROJECT

Alexandros Angelis
12th Kindergarten, Arta in Greece, Greece
is awarded with the National Quality Label
for the project:
BRAIN TEAM-3
06.09.2024
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ:Ελλάδα (10), Τουρκία (9), Αζερμπαϊτζάν (1)
BRAIN TEAM-3
Mind and Intelligence Games: It ensures the development of children in the areas of strategy development, planning, reasoning-logical integration, visual-spatial thinking, extraordinary thinking, attention-concentration, memory and memory. Mind and intelligence games will allow students to improve themselves in reasoning from different perspectives and to get to know themselves better thanks to the different numerical and verbal mind games played. Mind games are very effective in both the mental and personality development of children and enable them to improve their decision-making skills. The main purpose of mind games is to improve people’s thinking skills. Mind and intelligence games aim to develop and strengthen children’s perceptions, memories and cognitive skills.

Εθνικη ερτικετασ ποιοτητας