ETWINNING: “Διδασκαλία στο νηπιαγωγείο της έννοιας του χώρου και του προσανατολισμού με χρήση προγραμματιζόμενων παιγνιδιών”.

Νέο Project ξεκινάμε σήμερα στο Etwining σε συνεργασία
με το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας με θέμα:
“Διδασκαλία στο νηπιαγωγείο της έννοιας του χώρου και του προσανατολισμού με χρήση προγραμματιζόμενων παιγνιδιών”.
Το θέμα περιγράφεται : Μαθηματικά, Προσχολική ηλικία, προγραμματιζόμενα παιγνίδια δαπέδου.
Στόχος είναι να μπορέσει ο εκπαιδευτικός να υποστηρίξει τη μαθηματική εκπαίδευση των παιδιών μέσα από ένα σχεδιασμένο και εξελικτικά δομημένο πρόγραμμα δραστηριοτήτων με προσπάθεια ενσωμάτωσης της εκπαιδευτικής ρομποτικής για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Αξιολόγηση νοητικών αναπαραστάσεων, βιωματικές δράσεις όσο και στο τέλος όπου θα έρθουν σε επαφή με το προγραμματισμό και το ρομποτάκι της Beebot.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΊΑΣ:
Μετά από συνεννόηση με με το 3ο Νηπιαγωγείο Φιλιππιάδας θα οργανώσουμε και θα κατανέμουμε τις υποχρεώσεις μας. Μία φορά την εβδομάδα θα ορίσουμε την ενασχόληση στα νηπιαγωγεία μας. Θα προσθέσουμε και άλλους εταίρους από νηπιαγωγεία της Ηπείρου που θα μας δηλώσουν συμμετοχή. Η οργάνωση του προγράμματος για την επίτευξη των στόχων μεθοδολογικά προσεγγίζεται κυρίως μέσου του παιγνιδιού. Η εμπλοκή των μαθητών με άλλα σχολεία θα γίνει προς το τέλος. Δεν θα δημιουργήσουμε ανάμεικτες ομάδες με άλλα σχολεία .Ίσως οργανώσουμε κάποιο διαγωνισμό με τη λήξη του προγράμματος σε περίπτωση που δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τον Covid19.
ΑΝΑΜΕΝΌΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΈΣΜΑΤΑ:
Βελτίωση των δεξιοτήτων προσανατολισμού στο χώρο με το προγραμματιζόμενο παιγνίδι Beebot που μπορεί να αποτελέσει στα πλαίσια εκπαιδευτικής ένα εύχρηστο και εκπαιδευτικό εργαλείο για την Προσχολική ηλικία που o παιδαγωγός με το κατάλληλο σχεδιασμό μπορεί να αξιοποιήσει αποτελεσματικά, διευκολύνοντας με τον τρόπο αυτό τη μαθησιακή διαδικασία και να πετύχει μέσα από τις κατάλληλες δράσεις αυτά που επιδιώκει.
https://blogs.sch.gr/12nipart/files/2020/10/b2164f6fb61db6d8_project_el.pdf