Μια γιορτινή συνάντηση όπου τα ψαλίδια, τα πινέλα, τα χρώματα, τα χαρτόνια, οι χρυσόσκονες και η φαντασία πρωταγωνίστησαν, βιώσαμε μικροί και μεγάλοι την εβδομάδα που μας πέρασε. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία, μέσα από τα Χριστουγεννιάτικα Εργαστήρια που στήσαμε, να συνδημιουργήσουν με τους γονείς τους αλλά και οι γονείς να συναντηθούν με τα παιδιά τους μέσα στο δημιουργικό περιβάλλον μιας τάξης, κάνοντας μικρούς και μεγάλους να περάσουν γιορτινά τα πρωϊνά τους.
Φέτος εκτός από το Χριστουγεννιάτικο Ευχόδεντρο μας, φτιάξαμε και την Ειρεσιώνη, ανατρέχοντας σε ένα έθιμο των αρχαίων Ελλήνων που αποτέλεσε πρόγονο του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Η Ειρεσιώνη (από τη λέξη είρος , έριον που σημαίνει μαλλί προβάτου ) ήταν ένα καταστόλιστο κλαδί ελιάς. Πάνω του κρεμούσαν νήματα από άσπρο και κόκκινο μαλλί και τους πρώτους φθινοπωρινούς καρπούς ( σύκα , καρύδια , αμύγδαλα, κάστανα ), μπουκαλάκια γεμάτα κρασί , μέλι , λάδι ακόμα και μικρές σφαίρες από μέταλλο που παρίσταναν τον Ήλιο και τη Σελήνη.


















