Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονικά, μέσω Διαδικτύου, Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις Τμημάτων και Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2025-2026, σε ποσοστό 5% επιπλέον των θέσεων εισακτέων, από την Παρασκευή 16 Μαΐου μέχρι και Δευτέρα 26 Μαΐου 2025.
Επισημαίνεται ότι η εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου θα είναι προσβάσιμη από την Παρασκευή 16 Μαΐου και ώρα 14:00, έως τη Δευτέρα 26 Μαΐου, στην ηλεκτρονική πλατφόρμα:
και οι υποψήφιοι θα μπορούν από οποιοδήποτε ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, να υποβάλουν το Μηχανογραφικό τους Δελτίο με τις προτιμήσεις των Σχολών που επιθυμούν να εισαχθούν και να δηλώσουν όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την υποψηφιότητά τους.
Δείτε την υπουργική απόφαση σύμφωνα με την οποία γίνονται οι κάτωθι τροποποιήσεις στην κατάταξη των Σχολών, των Τμημάτων και των Εισαγωγικών Κατευθύνσεων Τμημάτων στα Επιστημονικά Πεδία, η οποία θα ισχύσει από τις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2026.
Οι συγκεκριμένες αλλαγές στην κατάταξη των Τμημάτων ισχύουν ΜΟΝΟ για τους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις έτους 2026 και εφεξής.
Το γραφείο Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού της Δ.Δ.Ε Αχαΐας σε συνεργασία με το ΓΕΣ, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του και στοχεύοντας στην πολύπλευρη ενημέρωση των μαθητών των Γυμνασίων και Λυκείων θα υλοποιήσει την ημερίδα : «Δράσεις Ελκυστικότητας των Στρατιωτικών Σχολών». Η ενημερωτική ημερίδα απευθύνεται σε γονείς και μαθητές Γ Γυμνασίου και όλων των τάξεων Λυκείου των σχολικών μονάδων της Δ.Δ.Ε Αχαΐας. Σκοπός της ημερίδας είναι η ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων αναφορικά με τις Στρατιωτικές Σχολές(ΣΣΕ–ΣΜΥ).
Δείτε στο έγγραφο που ακολουθεί τις ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ τον ΤΟΠΟ ΗΜΕΡΙΔΩΝ ανά νομό (Κάτω Αχαΐα, 21-5-2025, ώρα 5μμ ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ).
προκειμένου να ελεγχθεί η ορθότητα των στοιχείων των μαθητών-τριών μας τα οποία έχουν καταχωριστεί στο πληροφοριακό σύστημα (ΠΣ) myschool, για να πραγματοποιηθεί απρόσκοπτα η ηλεκτρονική εγγραφή των παιδιών σας στο επόμενο σχολικό έτος (θα ενημερωθείτε πότε θα ανοίξει η σχετική ιστοσελίδα), καλείσθε να διαβάσετε την παρακάτω επιστολή και να συμπληρώσετε & αποστείλετε τις Υπεύθυνες Δηλώσεις στο Λύκειό μας από τους συνδέσμους που ακολουθούν.
Επισημαίνεται ότι στις δύο Υπεύθυνες Δηλώσεις θα πρέπει να ταυτίζεται η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας.Μπορείτε να απευθύνεστε στο σχολείο μας για οποιαδήποτε διευκρίνιση. Παρακαλούμε για τις άμεσες ενέργειές σας.
Οι συγκεκριμένες υπεύθυνες δηλώσεις (Υ.Δ) θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 09-04-2025,
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή