Ιουλ 02

Θερινή Λειτουργία Σχολείου

Το σχολείο θα είναι ανοιχτό κατά την διάρκεια του καλοκαιριού, κάθε Πέμπτη.

 Σας υπενθυμίζουμε ότι  για την εγγραφή κάθε μαθητή της Α΄ Τάξης είναι απαραίτητο το Ατομικό Δελτίο Υγείας του μαθητή  (Α.Δ.Υ.Μ.) που μπορείτε να κατεβάσετε και να τυπώσετε εδώ ή να το προμηθευτείτε από το σχολείο μας. Περισσότερα για το Α.Δ.Υ.Μ. μπορείτε να διαβάσετε εδώ

Προσοχή! Η έκδοση του Α.Δ.Υ.Μ. από δημόσια υπηρεσία υγείας γίνεται δωρεάν.

Για ραντεβού στο Ασκληπιείο Βούλας καλέστε στο 2108994433, 09:00-17:00.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Ιουλ 02

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Ευχαριστίες κ΄ευχές

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Βούλας εύχεται σε όλους «Καλό Καλοκαίρι!»

Εκφράζει επίσης τις ευχαριστίες του στην τοπική διοίκηση για την στήριξή της, στη διεύθυνση του σχολείου για την άψογη συνεργασία της, στο σύλλογο καθηγητών για το πολύτιμο έργο του και σε όλους τους γονείς που στηρίζουν το έργο του συλλόγου με την παρουσία τους και τον εθελοντισμό τους!

Ιουλ 01

Τελετή Αποφοίτησης Μαθητών Γ΄Γυμνασίου

Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η τελετή αποφοίτησης για την Γ΄ Γυμνασίου του σχολείου μας!

Δείτε λεπτομέρειες στο video που ακολουθεί.

Ιουλ 01

Eνδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Τη Δευτέρα 29 / 6 / 2015 πραγματοποιήθηκε συζήτηση στο χώρο του σχολείου μας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό (bulluing). Στη συζήτηση συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας και η ψυχολόγος του Δήμου Βούλας Βάρης Βουλιαγμένης κ. Γεωργία Μάλεση.

Ιουν 30

Συμμετοχή σε Πρόγραμμα Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων

Τo 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΑΣ συμμετείχε στα εκπαιδευτικά προγράμματα του Σωματείου  Επιχειρηματικότητας νέων στα πλαίσια του μαθήματος της Τεχνολογίας με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ.Τζίτρου. Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε φέτος είναι: « Η Οικονομία και Εγώ» και αφορούσε τους μαθητές της 1ης Γυμνασίου.

Διαβάστε περισσότερα εδώ.

jr2-Achievement

Ιουν 26

«WIR LERNER DEUTSCH» eTwinning πρόγραμμα

Ένα από τα προγράμματα που πραγματοποιήθηκαν τη φετινή χρονιά στο σχολείο μας είναι το  eTwinning πρόγραμμα «WIR LERNER DEUTSCH», με υπεύθυνους καθηγητές την κ. Λαμπροπούλου Π. και τον κ. Ντόγα Χ. Δείτε παρακάτω την σχετική παρουσίαση.

etw

Ιουν 22

«Έκθεση…..βιωματικών δράσεων»

       Στις φετινές εξετάσεις  η αξιολόγηση της Γλωσσικής διδασκαλίας της Α’ Γυμνασίου στην Παραγωγή λόγου στηρίχθηκε στην εκπόνηση 2-3 παραγράφων με θέμα τις μαθητικές βιωματικές δράσεις. Έτσι, οι διδάσκουσες του οικείου μαθήματος «ταξιδεύοντας» μέσα από τις παιδικές λέξεις, ιχνηλατήσαμε σε μοναδικά και πρωτόγνωρα συναισθήματα, αναζητώντας βιωματικές σχολικές εμπειρίες, τονισμένες εδώ με τη χρήση των εισαγωγικών.

    «Οι Δευτέρες απέκτησαν πλέον άλλο νόημα», εφόσον οι μαθητές «μετανάστευσαν» από τις σχολικές αίθουσες προσανατολισμένης γνώσης σε νέους χώρους: «βιβλιοθήκη, προαύλιο, φύση, αίθουσα της Πληροφορικής, αίθουσα Μουσικής, αίθουσα Τεχνολογίας»,  προσαρμοσμένες αίθουσες για κυκλικές ή μη δραστηριότητες.

    Αρχικά, «το άγχος, η αμηχανία και η αγωνία» των παιδιών έδωσαν τα σκήπτρα «στον ενθουσιασμό και τη χαρά, στη φαντασία, στην κριτική σκέψη», αλλά κυρίως «στη δημιουργικότητα». Η συμμετοχή όλων των μαθητών σε ομαδικές δραστηριότητες, βιωματικά παιχνίδια, «παιχνίδια γνωριμίας», «κύκλους εμπιστοσύνης», «ζωγραφική, αθλήματα και βίντεο», «εκδρομές και θεατρικές παραστάσεις», έφερε στο προσκήνιο νέους φορείς μάθησης πέρα από το σχολικό βιβλίο: «παρακολουθώ βίντεο», «η συζήτηση με προβληματίζει», «φτιάχνω ζωγραφική σε ασπίδα», «παίζω τον καθρέπτη», «έχω το δικό μου site στο Διαδίκτυο», δημιουργώ «τριαντάφυλλο-project», ασχολούμαι με το «οπτικό κολλάζ», «νιώθω, μοιράζομαι και ξεχωρίζω τα συναισθήματά μου», «ο συμμαθητής μου γίνεται ο φίλος μου».

    Έννοιες όπως «σεβασμός, αυτοπειθαρχία, αλληλεγγύη» συνδυασμένα μέσα από τις «αρνητικές εμπειρίες συναισθημάτων», «βλαβερών συνεπειών καπνίσματος», «κακού εθισμού στο Διαδίκτυο», αλλά και του «σχολικού εκφοβισμού (bullying)» έγιναν για τους μαθητές πολύτιμα μαθήματα ζωής, καθώς «το εγώ έδωσε τη θέση του στο εσύ». Άραγε, γιατί «να μην υπήρχαν περισσότερες ώρες» βιωματικής μάθησης ;

    Μπορεί ο Ισοκράτης να πίστευε πως μόρφωση σημαίνει προσαρμογή της ανθρώπινης ψυχής προς τις μεγάλες αξίες του παρελθόντος. Ο Κομφούκιος όμως θεωρούσε πως η γνώση χωρίς την εμπειρία δεν είναι παρά ένα άχρηστο στολίδι. Άλλωστε, είναι ωραίο να βιώνεις ταξίδια μέσα από την ολοκάθαρη ματιά των παιδιών.

Γιατί στο σχολείο «σημασία δεν έχει μόνο να αποκτάς γνώση», αλλά «να είσαι πρώτα και πάνω από όλα ο εαυτός σου».

Σιάμου Ξανθίππη, Φιλόλογος

Ιουν 17

Τελετή Αποφοίτησης Γ΄ Γυμνασίου

Προς τους μαθητές της Γ΄ Τάξης, τους γονείς και τους κηδεμόνες τους:

g-taxh-apofoithsh

 

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων