Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αρχείο για την κατηγορία 'ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ'

“Σήμερα η μέρα ήταν φανταστική! Περάσαμε πολύ ωραία και γελάσαμε. Μάθαμε να προγραμματίζουμε το ρομπότ μας και φτιάξαμε ένα αστείο πρόγραμμα”!


Επι τέλους,  καταφέραμε να κινήσουμε το ρομπότ και όχι μόνον! Είδαμε ότι στη κατασκευή μας οι θύρες B και C συνδέονται με τον δεξιό και αριστερό κινητήρα αντίστοιχα. Καταλάβαμε ότι το ρομπότ θα μπορούσε να κάνει οτιδήποτε  θέλουμε, αρκεί να του δώσουμε τις κατάλληλες οδηγίες – εντολές. Μάθαμε να χρησιμοποιούμε αρκετά εργαλεία – εντολές του προγράμματος Mindstorms NXT, για το σκοπό αυτό. Προγραμματίσαμε στον υπολογιστή απλές λειτουργίες του ρομπότ όπως να κινείται, σε ευθεία, να στρίβει να σταματάει. Ενα εμπόδιο που είχαμε στο προγραμματισμό, το ξεπεράσαμε μόλις βρήκαμε την εντολή κίνησης Unlimited, δηλαδή συνεχούς κίνησης.

ααα

Συνδέσαμε το ρομπότ με τον υπολογιστή και κατεβάσαμε σε αυτό το πρόγραμμα μας. Πατούσαμε το κουμπί του ρομπότ για την εκτέλεση του προγράμματος και βλέπαμε τις κινήσεις του σε σχέση με αυτές που θέλαμε. Βελτιώναμε το πρόγραμμα συνεχώς και τελικά πετύχαμε το ρομπότ να κινείται με μέτρια ταχύτητα, να προχωρεί για λίγο μπροστά, να φρενάρει, να στρίβει αργά δεξιά, να μετακινείται αργά πίσω, να  σταματάει απότομα και να μένει ακίνητο.


Περιηγηθήκαμε το βασικό μενού του ΝΧΤ και μάθαμε ότι ο προγραμματισμός μίας ρομποτικής μηχανής στηρίζεται συχνά στις τιμές (values) που συλλέγουν οι αισθητήρες της μηχανής από το περιβάλλον. Χρησιμοποιώντας το μενού View του ΝΧΤ, μπορούμε να δούμε τις τιμές που επιστρέφει κάθε αισθητήρας στον μικροεπεξεργαστή ΝΧΤ. Ασχοληθήκαμε με τον αισθητήρα φωτός για να δούμε αν το ρομπότ βλέπει. Ο αισθητήρας φωτός εκπέμπει φως και μετρά το ποσό του φωτός που ανακλάται. Έτσι μπορεί να διακρίνει επιφάνειες που απορροφούν το φως με διαφορετικό τρόπο.  Συνδέσαμε τον αισθητήρα φωτός στην θύρα 3 (port 3) του ΝΧΤ,  επιλέξαμε στο μενού View, τον αισθητήρα φωτός, τον αισθητήρα που μετρά το ανακλώμενο φως Reflected light και τη θύρα στην οποία έχει συνδεθεί ο αισθητήρα (Port 3).

Στην οθόνη είδαμε να αναγράφεται το ποσοστό του φωτός που ανακλάται.  Μετακινήσαμε τον αισθητήρα πάνω σε διαφορετικά χρώματα και σημειώσαμε τις ενδείξεις του. Για τα ανοικτά χρώματα οι ενδείξεις ήταν μεγάλα νούμερα ενώ για τα σκούρα μικρά. Για το ίδιο αντικείμενο είχαμε διαφορετικές ενδείξεις ανάλογα με το πόσο φως το φώτιζε. Βλέπαμε μια ένδειξη όταν το είχαμε στο φως και τελείως διαφορετική όταν το είχαμε κάτω από το θρανίο! Αρα το ρομποτ ξεχωρίζει τα χρώματα; ΟΧΙ! “βλέπει” σε κλίμακα του γκρι ανάλογα με τη ποσότητα του ανακλώμενου φωτός!


Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να δώσουμε την εντολή στο ρομπότ να κινείται σε μια περιοχή ανοικτόχρωμη και όταν “δει” σκούρο χρώμα να σταματήσει. Δυσκολευτήκαμε να το καταφέρουμε γιατί εκείνη τη μέρα είχαμε συχνά εναλλαγές του φωτός, μια η μέρα ήταν ηλιόλουστη και μια συννεφιασμένη και επιπλέον με πολύ κόπο καταλάβαμε ότι χρησιμοποιούσαμε εσφαλμένα το κριτήριο της ανισότητας. Δεν μπορείτε να φανταστείτε όμως τη τρελή χαρά μας όταν το βρήκαμε!!! Θέλαμε να κινείται όσο αντιλαμβανόταν ανοικτόχρωμη περιοχή και γνωρίζαμε ότι εκεί οι ενδείξεις μας είναι μεγάλα νούμερα. Δίναμε εντολή να σταματήσει όταν η ένδειξη light >40 ενώ το πετύχαμε όταν αντιστρέψαμε την ανίσωση. Βέβαια αυτό θέλαμε! να σταματήσει όταν “δεί” σκούρα περιοχή δηλαδή όταν οι τιμές του ανακλώμενου φωτός είναι μικρότερες από 40!!!


Η ομάδα των “έμπειρων” έχει βάλει αρχικό στόχο να κινεί το ρομπότ σε ευθεία και μόλις αυτό αντιλαμβάνεται εμπόδιο να αλλάζει πορεία. Στη συνέχεια το οδηγεί μέσα σε λαβύρινθο και επιθυμεί το ρομπότ να βρει την έξοδο. Είναι όμως εύκολο να το πετύχει; Τα κατάφερε το ρομπότ;


Δείτε το βίντεο με τις προσπάθειες των παιδιών.


Επίσκεψη στο Ιδρυμα Ευγενίδου

Η ομάδα μας, της Ρομποτικής, επισκέφθηκε τη διαδραστική έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας, του Ιδρύματος Ευγενίδου. Ακολουθήσαμε τη διαδρομή:  “Λύσε το μυστήριο”. Στους τρείς ορόφους του κτηρίου βρήκαμε και αξιοποιήσαμε εκθέματα με το απαραίτητο υλικό, για να λύσουμε τους γρίφους που μας δόθηκαν, στο γράμμα του Μάριου.


Το Μυστικό του Μάριου

Ο Μάριος είναι μεταπτυχιακός φοιτητής στο Πολυτεχνείο και βοηθά συχνά το θείο του τον Αριστοτέλη που είναι ιδιωτικός ερευνητής στην εξιχνίαση υποθέσεων. Μετά από μία σειρά απειλητικών τηλεφωνημάτων, ο Μάριος εξαφανίζεται. Λύσαμε λοιπόν μία σειρά γρίφων, προκειμένου να βοηθήσουμε το θείο Αριστοτέλη να ανακαλύψει τον ένοχο της απαγωγής.


Η όλη διαδικασία ήταν συναρπαστική! Μας έβαλε σε  μια διαδικασία διερεύνησης των εκθεμάτων (πως λειτουργεί), κριτικής σκέψης (σχέση του εκθέματος με το ανάλογο ερώτημα του γρίφου), μάθησης μέσω παιχνιδιού και καλής συνεργασίας. Ανακαλύψαμε τις ιδιότητες σύνθετων υλικών, μάθαμε πώς λειτουργεί ένα τζάμι υγρών κρυστάλλων, ποια υλικά έχουν τη μεγαλύτερη αγωγιμότητα.


Επιπλέον μάθαμε πώς ακούει ο άνθρωπος και πώς γίνεται η ψηφιακή μετατροπή του ήχου. Γνωρίσαμε πώς το DNA επηρεάζει τα χαρακτηριστικά του κάθε ανθρώπου. Μάθαμε ότι μπορεί κανείς να μαθαίνει παίζοντας και να χαίρεται τη παρέα με τους συμμαθητές του.


Το DNA αποτελεί το γενετικό υλικό του ανθρώπου, που ευθύνεται για τη κληρονομικότητα. Περιέχει πληροφορίες απαραίτητες για τις λειτουργίες του οργανισμού, τα γονίδια. Αποτελείται από πολλά μόρια ενωμένα μεταξύ τους σε σχήμα αλυσίδας, μήκους περίπου 2 μέτρων.

Τα χρωμοσώματα είναι κομμάτια DNA τυλιγμένα σαν κουβάρι γύρω από πρωτείνες. Ο άνθρωπος έχει 46 χρωμοσώματα σε κάθε σωματικό του κύτταρο, τα οποία σχηματίζουν 23 ζευγάρια. Από αυτά τα 22 ζεύγη είναι μορφολογικά ίδια στα αρσενικά και τα θηλυκά άτομα και ονομάζονται αυτοσωμικά. Το 23ο ζευγάρι αποτελείται από τα φυλετικά χρωμοσώματα που συμβολίζονται με Χ και Y. Τα κύταρα των θηλυκών ατόμων περιέχουν δύο χρωμοσώματα Χ ενώ των αρσενικων ένα Χ και ένα Y. Η ταξινόμηση των χρωμοσωμάτων σύμφωνα με το μέγεθος και το σχήμα λέγεται ΚΑΡΥΟΤΥΠΟΣ. Ετσι λέμε ότι ο καρυότυπος ενός αρσενικού ατόμου είναι 46,XY ενώ του θηλυκού 46,ΧΧ


Δοκιμάστε να ταιριάξετε τα χρωμοσώματα και να σας αποκαλυφθεί ο καρυότυπος ενός ατόμου.  Προσπαθήστε σύροντας τα χρωμοσώματα από τα αριστερά να τα ταιριάξετε με το ζευγάρι τους δεξιά, στη παρακάτω εφαρμογή.

Τι συμβαίνει όταν υπάρχουν περισσότερα ή λιγότερα χρωμοσώματα στον καρυότυπο; Οταν ένα χρωμόσωμα έχει χάσει ένα του κομμάτι;

Οι μαθητές συνήθως υποστηρίζουν ότι τα κορίτσια κληρονομούν τα χαρακτηριστικά τους από τη μητέρα,  ενώ τα αγόρια από τον πατέρα ή το αντίστροφο. Ποια είναι η αλήθεια; Τι είναι δαλτωνισμός και πως προκύπτει αυτό; Δημιουργείστε μια οικογενειακή φωτογραφία .


Μπορώ να δω το δικό μου DNA; με 4 βήματα στο σπίτι.




Οι συνοδοί καθηγητές μας:  Μήτσιου Αρετή, Ελευθερίου Λάμπρος , Αρδαβάνη Πόπη.

Ρομποτικη

Τα ρομπότ στη ζωή μας




Η ομάδα ρομποτικής του σχολείου μας επαναλειτουργεί από τον Γενάρη. Την ομάδα πλαισιώνουν αρκετά παιδιά της προηγούμενης σχολικής χρονιάς αλλά και πολλά νέα παιδιά της Α΄ τάξης. Φτιάξαμε από την πρώτη μέρα ομάδες σύμφωνα με το κριτήριο: ποιο πράγμα μας αρέσει πιο πολύ; Σε πολλους άρεσαν τα ηλεκτρονικά και έφτιαξαν την electronica,

σε άλλους άρεσε το σουβλάκι και έφτιαξαν την ομάδα καλοφαγάδες, σε άλλους οι μηχανές και ονόμασαν την ομάδα τους the machine kings


και άλλοι ονόμασαν την ομάδα the happy engineers.


Οι ομάδες μας πήραν το χρήσμα του “σοφού” αφού στο παιχνίδι που παίξαμε πήγαν όλοι οι “σοφοί” στο κάλεσμα της καθηγήτριας-νεράιδας. Μια παραλλαγή του παιχνιδιού βρίσκουμε εδώ:


Στις δύο τελευταίες συναντήσεις μας φτιάξαμε τα ρομποτάκια μας και αναμένουμε τώρα με αγωνία την επόμενη συνάντηση, να τα δούμε να δουλεύουν.

α

“Πιστεύω ότι σήμερα είχαμε μια φανταστική ημέρα! Μάθαμε πολλά πράγματα και πιο συγκεκριμμένα μάθαμε πως να κατασκευάζουμε ένα ρομπότ. Η ομάδα μας ξεκίνησε τη συναρμολόγηση του ρομπότ και από την αρχή όλα κυλούσαν ευχάριστα. Είχαμε μια καταπληκτική συνεργασία και έτσι μπορέσαμε να φτιάξουμε το ρομπότ σύντομα. Δεν υπήρξαν αντιζηλίες και συνεργαστήκαμε άψογα! Οσες αναποδιές και αν συναντήσαμε τις ξεπεράσαμε ομαδικά. Η ρομποτική θα μείνει για πάντα στο μυαλό μας ως ευχάριστη εμπειρία που την περάσαμε ομαδικά“.



“Εμείς που είχαμε την εμπειρία της κατασκευής ρομπότ από πέρσι ασχοληθήκαμε με τη καταμέτρηση του πρόσθετου υλικού.Περάσαμε έτσι κι έτσι επειδή ήταν κουραστικό να κάνουμε ταξινόμηση και καταμέτρηση υλικού. Ομως διασκεδάσαμε ψάχνοντας να βρούμε διάφορα κομάτια lego και να τα τοποθετήσουμε στον ειδικό χώρο. Νομίζω ότι κερδίσαμε από όλη αυτή τη διαδικασία, το ότι ήρθαμε σε επαφή με τεμάχια lego που δεν γνωρίζαμε καν την ύπαρξη τους. Σε μια μελλοντική κατασκευή θα τα αξιοποιήσουμε κατάλληλα.”

α

“Οι εντυπώσεις της δικής μας ομάδας ποικοίλουν. Η μια υποομάδα αντιμετώπισε δυσκολίες στη κατασκευή του ρομπότ δεν φαινόταν πως να διορθωθεί το ρομπότ και  αποφάσισαμε να διαλύσουμε τη κατασκευή και να τη ξαναφτιάξουμε από την αρχή την επόμενη φορά. Η άλλη υπο ομάδα καταφέραμε να ξεπεράσουμε μερικές δυσκολίες που συναντήσαμε δουλεύοντας και με τη φαντασία. Λειτουργήσαμε ομαδικά και συμφωνήσαμε για τη πορεία των εργασιών οποτεδήποτε προέκυψε διαφωνία. Αν είναι κάτι που δεν θα μετανοιώσουμε ποτέ είναι που επιλέξαμε να συμμετέχουμε στη ρομποτική!”



Αγαπητοί φίλοι και συνεργάτες                       robotics_poster_5red
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσουμε να παραβρεθείτε στον Γ’  Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής W.R.O. που διοργανώνεται από τον Οργανισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής & Επιστήμης WRO Hellas, σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.Κα.Π.), τη Διερευνητική Μάθηση Α.Ε., την I.E.E.E. Greek section (studentbranch), τα Εκπαιδευτήρια Γείτονα και τον W.R.O. (World Robot Olympiad)
Ημερομηνία Διαγωνισμού Σάββατο 18 Ιουνίου 2011
Ώρα έναρξης 09:00 πμ
Τόπος Γήπεδο Μπάσκετ Εκπαιδευτηρίων Γείτονα, Βάρη
Συμμετέχουν ομάδες από μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου – ΤΕΕ και φοιτητών ΑΕΙ και ΤΕΙ
Oι συμμετοχές θα ξεπεράσουν τις 80 ομάδες από σχολεία όλης της χώρας.
Οι νικήτριες ομάδες θα συμμετάσχουν στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτική Ρομποτικής W.R.O. World RobotOlympiad (www.wroboto.org) ο οποίος φέτος θα φιλοξενηθεί στο Άμπου Ντάμπι από 18 έως 20 Νοεμβρίου.
Με την επιστολή μας αυτή έχουμε τη χαρά και τη τιμή να σας προσκαλέσουμε επισήμως να παρακολουθήσετε τον Γ’ Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής.
Η προσπάθεια μας είναι να καταδείξουμε τη θέληση μας να είναι παρούσα η Χώρα μας σαν ανθρώπινο δυναμικό στις Νέες Τεχνολογίες, αιχμή των οποίων είναι η Ρομποτική. Οι νέος αιώνας έχει ονομαστεί ο αιώνας της καινοτομίας και των νέων τεχνολογιών. Δεν χρειάζονται χρήματα για μεγάλες υποδομές παρά μόνο θέληση, όραμα και εμπιστοσύνη στη νέα γενιά
Θα είναι πολύ μεγάλη χαρά και τιμή για εμάς να παραβρεθείτε.
Επίσης,  σας προσκαλούμε να λέβετε μέρος στη ανοιχτή συζήτηση με θέμα: Εκπ/κή ρομποτική και κοινωνία: Τα ρομπότ είναι φίλοι μας!
Η συζήτηση θα διεξαχθεί σε αίθουσα των εκπαιδευτηρίων.
Ώρα διεξαγωγής: 10:30 – 12:30
Εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής του διαγωνισμού
Πληροφορίες διαγωνισμού: www.wrohellas.gr και www.WROHellas.ning.com,
Παρακαλούμε να την στείλετε σε όλους όσους θα θέλατε να προσκαλέσετε και εσείς

Κατασκευή μονάδας παραγωγής με lego

Τι έκανε ο απίστευτος Ιάπωνας ?

Στην ημερίδα: Κοινότητες μάθησης με τη χρήση Ρομποτικής

Τον Μάρτιο η ομάδα Ρομποτικής επισκέφθηκε το 1ο Γυμνάσιο Μεταμόρφωσης στην ημερίδα :

Κοινότητες μάθησης με τη χρήση Ρομποτικής.

Δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίσουν συμμαθητές τους με ίδια ενδιαφέροντα από την Ελλάδα αλλα και από την Κύπρο . Πήραν ιδέες κατασκευής ρομπότ και χρηστικών εφαρμογών τους.

Τα παιδιά αφηγούνται:
Με ανυπομονησία περιμέναμε αυτή την εκδρομή εδώ και ημέρες ! Έτσι , το πρωινό της Πέμπτης ,όλοι με τα τσαντάκια ήμασταν έτοιμοι για την εκδρομή. Έξω από το σχολείο μας, περίμενε ένα πανέμορφο van για να μας πάει στο πρώτο γυμνάσιο Μεταμόρφωσης . Συνοδοί μας ήταν οι κυρία Αρδαβάνη Πόπη και η κυρία Μήτσιου Αρετή.
Eνας μας από κάθε ομάδα, ανάλαβε να κρατά σημειώσεις.

Όταν φτάσαμε μας υποδέχτηκαν καθηγητές του σχολείου και ο Διευθυντής τους. Το σχολείο εξωτερικά δεν ήταν τόσο εντυπωσιακό. Όταν όμως μπήκαμε στο γυμναστήριο όλοι μείναμε με το στόμα ανοικτό. Δεξιά υπήρχαν περίπου έξι πάγκοι με παιδιά που παρουσίαζαν τις κατασκευές τους. Αριστερά υπήρχαν κερκίδες με καθίσματα και μπορούσαν όλοι να καθίσουν.
Οι μαθητές, μας έκαναν μια μικρή περιήγηση στις κατασκευές -ρομπότ τους. Μας εξήγησαν για την κάθε μια πως λειτουργεί και στη συνέχεια έκαναν επίδειξη της λειτουργίας ους. Το πρώτο ρομπότ λειτουργούσε σαν ραδιόφωνο. Είχε κατασκευαστεί με αναπτυγμένους αισθητήρες φωτός. ¨Αναγνώριζε¨ χρώματα που το καθένα αντιστοιχούσε σε μια νότα και έτσι το ρομπότ έπαιζε ένα μουσικό κομμάτι.

[local /files/2011/03/music1.wmv]

Το επόμενο ρομπότ που είδαμε λειτουργούσε σαν γερανός, μπορούσε να μεταφέρνει και να αφήνει αντικείμενα σε άλλη θέση.

Εντυπωσιακό επίσης ήταν ένα ρομπότ κιθάρα. Υπήρχαν και δύο ρομπότ καταπέλτες . Ένα άλλο ήταν προγραμματισμένο να καθαρίζει τον χώρο που ήταν τοποθετημένο, από τα σκουπίδια και ένα επόμενο μπορούσε να βγει από έναν λαβύρινθο κατασκευασμένο από φελιζόλ. [local /files/2011/03/rb.wmv]


Αργότερα στην συνέχεια της εκδήλωσης καταλάβαμε ότι οι κατασκευές προέρχονταν από δυο σχολεία του γυμνασίου Μεταμόρφωσης και του Αγίου Βασιλείου της Κύπρου σε μια σύμπραξη με τα πανεπιστήμια Αθηνών και Κύπρου που είχαν ξεκινήσει από κοινού το πρόγραμμα ¨Κοινότητες μάθησης με τη χρήση ρομποτικής¨ από πέρσι. Ένα ακόμη σχολείο συμμετείχε με ρομποτάκι που έβγαινε από λαβύρινθο με περιστροφικό κεφάλι. Φέτος λοιπόν παρουσίαζαν τις εργασίες των δυο αυτών χρόνων και εμείς είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά και να παρατηρήσουμε πως λειτουργούν αυτά τα ρομπότ, που επινόησαν συμμαθητές μας. [local /files/2011/03/rob.wmv]
Μαθητές της Μεταμόρφωσης και της Κύπρου μας έδειξαν σε μια βίντεο-παρουσίαση τους χώρους του σχολείου τους και τις αρχικές ιδέες τους. Μας μίλησαν για τα προβλήματα που συνάντησαν στις κατασκευές τους και πως τα ξεπέρασαν. Μάθαμε πως μπορούμε να ελέγχουμε ένα ρομπότ με έναν επεξεργαστή NXT.
Μια ομάδα χόρεψε παραδοσιακούς χορούς από όλη την Ελλάδα και η εκδήλωση έκλεισε με ωραιότατα παραδοσιακά μεζεδάκια.
Στον δρόμο για την επιστροφή μας κατενθουσιασμένοι, σχεδιάζαμε σενάρια για τα δικά μας ρομποτάκια που θα επιχειρήσουμε να φτιάξουμε.
Οι ομάδες :Roboteam, Θρύλοι- Φαραώ και μούμιες.

Περισσότερα για τις κατασκευές των σχολείων Μεταμόρφωσης και Αγίου Βασιλείου Λευκωσίας:

http://www.learningwithrobotics.blogspot.com/



Προγραμματίζοντας το ρομπότ

Η αγωνία των παιδιών έφτασε στο αποκορύφωμα. Πως θα κάνουν το ρομποτάκι να κινηθεί;

Δοκιμάζουν απλές εντολές προγραμματισμού


και γεμάτοι χαρά βλέπουν το ρομποτάκι τους να κινείται μπρος-πίσω αλλα και να στρίβει δεξιά -αριστερά. Επιτυγχάνουν το ρομποτάκι τους να κινείται λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο μακριά, μπροστά και πίσω, να φρενάρει και να σταματάει.

Στη συνέχεια πλοηγούνται στο βασικό μενού του επεξεργαστή του ρομπότ και πειραματίζονται με τον αισθητήρα φωτός του ΝΧΤ.


Ολοκληρώνοντας την κατασκευή του Ρομπότ

Το ρομπότ είναι πια έτοιμο, πανέμορφο και τα παιδιά καμαρώνουν το επίτευγμα τους.


Ενα ερώτημα όμως έχουν όλοι : Αρα γε κινείται και πως;

Κατασκευή του ρομπότ

Τα παιδιά σε ομάδες των 3 ατόμων κατασκευάζουν το ρομποτάκι τους . Σύμφωνα με τις οδηγίες κατασκευής προετοιμάζουν τα κατάλληλα εξαρτήματα, φτιάχνουν μκρά μπλοκ και τα συνδέουν στην βασική κατασκευή.

Οι ομάδες: Μούμιες, Φαραώ, Θρύλοι, Roboteam.

Στο Πολυμήχανο, θέατρο Μπάντμιγκτον

Το Πολυμήχανο στο θέατρο Μπάντμιγκτον, είναι ένας χώρος ψυχαγωγίας και συνάμα χώρος άτυπης εκπαίδευσης. Οι μαθητές ελέγχουν τις ψηφιακές τεχνολογίες με την κίνηση του σώματος τους και με χειρονομίες.  Η καλή συνεργασία των παικτών είναι απαραίτητη προυπόθεση για την επιτυχία.

Παιχνίδια : Ανατομία, οι μετεωρίτες, το μετρό, το χόκευ, η τραμπάλα, το μουσικό τραπέζι, τα μήλα, η βοσκή, το κόσκινο, η σκοποβολή

Δείτε περισσότερες πληροφορίες και οργανώστε επίσκεψη στον χώρο :

http://www.polymechanon.gr/main_page/index.html

Απολαύστε λίγο από τα παιχνίδια:

Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων