ΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΔΩΣΗΣ ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Βρισκόμαστε στο χώρο δράσης των τεσσάρων πράξεων της αριθμητικής. Μπροστά σ’ ένα τρίποδο στέκεται η αφαίρεση (γυναίκα γύρω στα σαράντα) και ζωγραφίζει. Από την εσωτερική πόρτα μπαίνει η πρόσθεση. (Κάπως περασμένης ηλικίας γυναίκα που διατηρεί κάποια κοκκεταρία). Η ταυτότητά της όπως και της αφαίρεσης μπορεί να δηλώνεται με το αντίστοιχο […]
Άρθρα με ετικέτες 'μαθηματικά και τέχνη'
ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά, ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στις 7 Ιαν 2012
ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΤΕΤΡΑΠΛΕΥΡΩΝ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά, ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στις 7 Ιαν 2012
ΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΔΩΣΗΣ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΤΕΤΡΑΠΛΕΥΡΩΝ Βρισκόμαστε σε φανταστικό χώρο όπου πραγματοποιούνται διαγωνισμοί ομορφιάς γεωμετρικών σχημάτων. Διεξάγονται καλλιστεία τετραπλεύρων. Τα σχήματα υποδύονται πρόσωπα, που φορούν μπλουζάκια με τα αντίστοιχα τετράπλευρα. Η παρέα των διαγωνιζομένων απαρτίζεται από τα σχήματα: Στρεβλό τετράπλευρο, κυρτό τετράπλευρο, παραλληλόγραμμο, ορθογώνιο, ρόμβο και τετράγωνο. Την κριτική επιτροπή αποτελούν ο κύκλος, το ισόπλευρο τρίγωνο και […]
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία Γενικά, ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στις 20 Δεκ 2011
Ποια είναι η σχέση των μαθηματικών με την τέχνη ή γενικότερα της επιστήμης με τη φιλοσοφία; Υπάρχει Σχέση Μαθηματικών και Τέχνης; Επιστήμης και τέχνης γενικότερα; Τα Μαθηματικά αναμφίβολα έχουν το στοιχείο της αντικειμενικότητας και σχετίζονται με το λογικό τμήμα του ανθρώπου σε αντίθεση με την Τέχνη που έχει το στοιχείο της υποκειμενικότητας και σχετίζεται κυρίως […]
ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΛΟΓΟΙ
Δημοσιευμένο στην κατηγορία ΑΛΓΕΒΡΑ, Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στις 20 Δεκ 2011
ΝΤΙΝΟΣ ΚΟΡΔΩΣΗΣ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΛΟΓΟΙ «Η αρωγή του θεατρικού λόγου στη διδακτική των μαθηματικών» ΠΡΟΛΟΓΟΣ Οι ολιγόλεπτοι αυτοί θεατρικοί διάλογοι γράφτηκαν το φθινόπωρο του 2010, σε μορφή σύντομων θεατρικών μαθηματικών δρώμενων και είναι μια απόπειρα, με σκοπό ν’ αξιοποιηθεί η ενάργεια και η δύναμη του θεατρικού λόγου στη διδακτική των μαθηματικών μέσα στην αίθουσα […]