Feed
Άρθρα
Σχόλια

Άρθρα με ετικέτες 'καινοτόμα μαθήματα'

Καινοτόμα μαθήματα

Η  Νέα τάξη «πραγμάτων» Με το πέρασμα των χρόνων παρατηρείται ότι μερικοί μαθητές εγκαταλείπουν κάθε προσπάθεια συμμετοχής τους στο μάθημα των μαθηματικών. Το μεγάλο ερώτημα που τίθεται με μια λέξη είναι ΓΙΑΤΙ; Αυτό το ερώτημα ίσως να έχει πολλούς παραλήπτες την οικογένεια, το σχολείο, τη κοινωνία, τη πολιτεία  κ.α. Πολλές έρευνες,  μελέτες, άρθρα κ.α. προσεγγίζουν […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

ΚΛΑΣΜΑΤΑ

Ας «φάμε» λίγη πίτσα ή σοκολάτα και ας συγκρίνουμε κλασματικές μονάδες με τη μονάδα (κόβουμε τη πίτσα ή τη σοκολάτα σε ίσο αριθμό κομματιών και τρώμε ένα από αυτά) . Αν έχουμε ένα τμήμα 1 cm θα μπορούσαμε να βρούμε το τμήμα που έχει μήκος ο.5 cm; Με πόσους τρόπους; «Τρώμε» περισσότερο από μια πίτσα […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

ΕΞΙΣΩΣΕΙΣ α΄ΒΑΘΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΓΝΩΣΤΟ

Το μάθημα αυτό πραγματοποιείται σε αίθουσα με διαδραστικό πίνακα, με τα φύλλα εργασίας μαθητή και  με τη βοήθεια έτοιμων εφαρμογών ζυγαριάς. Α’ ΜΕΡΟΣ: Οι μαθητές πειραματίζονται με τη ζυγαριά, ¨ζυγίζουν¨ πακέτα και απαντούν ένα – ένα τα ερωτήματα στο φύλλο εργασίας τους. Ανακαλύπτουν τις ιδιότητες των ισοτήτων,  εμπλέκονται στην έννοια της ισορροπίας του ζυγού – […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

ΙΣΑ ΤΡΙΓΩΝΑ

✔ Θυμάμαι ποια είναι τα στοιχεία ενός τριγώνου (κύρια – δευτερεύοντα) και τα είδη των τριγώνων. ✔ Μαθαίνω πότε δύο τρίγωνα είναι ίσα και ποια είναι τα κριτήρια ισότητας τριγώνων. Να χρωματίσετε το εσωτερικό του τριγώνου ΑΒΓ και να γράψετε τα κύρια στοιχεία του. κορυφές:  Α ,  … πλευρές:  ΑΒ ,  … ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ TO […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

Γ2 / ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΙΣΑ ΤΡΙΓΩΝΑ Οι μαθητές του Γ2 στο μάθημα των μαθηματικών εργάζονται σε ομάδες των 5 ή 6 ατόμων με θέμα τα ίσα τρίγωνα. Ακολουθούν τις οδηγίες του φύλλου εργασίας του μαθήματος βλέπε : ΕΔΩ Ομαδοποιούν τα ζευγάρια τριγώνων μετρούν, μελετούν την ισότητα τους και καταλήγουν στα κριτήρια ισότητας.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

B1 – B2 / ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Πυθαγόρειο Θεώρημα Στο μάθημα των μαθηματικών οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των 4 ή 6 παιδιών. Ανά δύο εργάστηκαν σύμφωνα με τις οδηγίες του φύλλου εργασίας των, επικοινωνούσαν με τα άλλα μέλη της ομάδας αντάλλαξαν τα ευρήματα τους και από κοινού ανακάλυψαν το Πυθαγόρειο θεώρημα. Έφτιαξαν σε κολάζ τα ευρήματα τους και τα παρουσίασαν στην […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

Το   κ έ ι κ   των     μ α θ ημ α τ ι κ ώ ν –Κυρία, μπορώ να φτιάξω αυτή τη συνταγή κέικ; -Είναι πραγματικές οι ποσότητες των υλικών που αναφέρονται; Ακούστηκαν απανωτά οι ερωτήσεις από ένα μαθητή όταν τελείωνε ένας άλλος την άσκηση στον πίνακα, και μερικοί άλλοι συμπλήρωσαν: -Ναι ναι! Ωραία ιδέα […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

Η ΕΠΙΜΕΡΙΣΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ

Στο Γυμνάσιο διδασκόμαστε την επιμεριστική ιδιότητα από τα πρώτα μαθήματα της Αλγεβρας . α * (β + γ)= α * β + α * γ Ο καθηγητής – καθηγήτρια μας, επιμένει να τη μάθουμε καλά γιατί όπως λέει είναι βασική ιδιότητα. Στην ερώτηση αν τη χρησιμοποιούμε στη ζωή μας, στη καθημερινότητα μας ξαφνιαζόμαστε, κοιταζόμαστε και […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΑΚΕΡΑΙΩΝ

Αφαιρώ ακέραιους αριθμούς παίζοντας. Μια μέρα έπαιζαν το γνωστό παιχνίδι ερωτήσεων  (βλέπε πρόσθεση ακεραίων) δυο φίλοι ο Γιώργος και ο Γιάννης. Στο τέλος του πρώτης φάσης δέκα παιχνιδιών ο Γιώργος είχε απαντήσει σωστά σε 6 ερωτήσεις και λάθος σε 4. Ο Γιάννης είχε απαντήσει σωστά σε 7 και λάθος σε 3. Στο χρόνο που μεσολάβησε […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

Πρόσθεση ακεραίων

Προσθέτω ακέραιους αριθμούς παίζοντας . Ας φανταστούμε ότι παίζουμε ένα παιχνίδι ερωτήσεων. Αν απαντήσουμε σωστά παίρνουμε μία θετική κάρτα ενώ αν απαντήσουμε λάθος παίρνουμε μια αρνητική  κάρτα. Σε μία παρτίδα ενός παιχνιδιού παίρνουμε 5 θετικές και 2 αρνητικές. Αρα γε  πόσους  πόντους  έχουμε;  Ας δοκιμάσουμε να παίξουμε … Ας υπολογίσουμε τους πόντους που πήραμε σε […]

Διαβάστε το πλήρες άρθρο »

« Πιο πρόσφατα Άρθρα

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων