ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΕΝΝΑΣ 2025-26

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 

Ωράριο Λειτουργίας:

– Ώρα Άφιξης: 08:15 – 08:30

– Ώρα Αναχώρησης:13:00 

  (Για τα παιδιά που μεταφέρονται με το λεωφορείο θα υπάρξει ξεχωριστή ενημέρωση).

Παρακαλούμε τους γονείς να τηρούν τις ώρες άφιξης και αναχώρησης  για την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Τα παιδιά πρέπει να παραδίδονται στην/στον νηπιαγωγό από τον συνοδό τους κατά την άφιξη.

Σημαντική Επισήμανση:

Δεν επιτρέπεται να φεύγουν τα παιδιά πριν από την καθορισμένη ώρα, εκτός από ειδικές περιπτώσεις (π.χ. επίσκεψη σε γιατρό). Σε αυτές τις περιπτώσεις, απαιτείται γραπτή άδεια από τον διευθυντή και υπογραφή σχετικού εγγράφου/δήλωσης.

Γεύμα:

Δεκατιανό γεύμα:10:15 – 10:30 (Ενδέχεται να αλλάξει λίγο, ανάλογα με τις δραστηριότητες.)

Τα παιδιά πρέπει να έχουν στην τσάντα τους για το γεύμα:

  1. Πετσέτα για το τραπέζι
  2. Φαγητοδοχείο
  3. Μπουκάλι με νερό

Τροφές που καλό είναι να προτιμώνται:

Φυσικοί χυμοί, λευκό γιαούρτι, συσκευασμένο γάλα, φρούτα, σπιτικά σάντουιτς ή τοστ, σπιτικές πίτες, σπιτικά γλυκά, μαγειρεμένα φαγητά.

Τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται:

Κρουασάν, σοκολατοειδή, γλυκά του εμπορίου, τυποποιημένες τροφές.

Προσοχή: Δεν δίνουμε στα παιδιά μαχαιροπήρουνα και τροφές που περιέχουν κουκούτσια ή κόκκαλα.

Σημαντικό: Όλα τα τρόφιμα που βγαίνουν από την τσάντα πρέπει να έχουν το όνομα του παιδιού. Το όνομα του παιδιού πρέπει επίσης να γράφεται με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο δοχείο φαγητού και σε οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο για το φαγητό (όπως το παγουρίνο).

Οδηγίες για Ρουχισμό και Ασφάλεια:

– Τα παιδιά πρέπει να φοράνε άνετα ρούχα και παπούτσια, κατάλληλα για παιχνίδι και δραστηριότητες που μπορεί να λερωθούν.

– Αποφεύγουμε πολύτιμα αντικείμενα (όπως  κοσμήματα, αλυσίδες) που μπορεί να χαθούν ή να προκαλέσουν ατυχήματα.

– Δεν φοράμε τιράντες και ζώνες που είναι δύσκολο να αφαιρεθούν στην τουαλέτα.

– Τα μπουφάν πρέπει να έχουν το όνομα του παιδιού και κρεμαστάρια για να μην μπερδεύονται.

– Συστήνεται τα παπούτσια των παιδιών να μην έχουν κορδόνια 

Κανόνες Συμπεριφοράς:

– Τα παιδιά χρησιμοποιούν την τουαλέτα μόνα τους. Οι εκπαιδευτικοί βοηθούν μόνο όταν είναι απαραίτητο (π.χ. δέσιμο ζώνης).

– Μια αλλαξιά ρούχα πρέπει πάντα να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού για τυχόν «ατυχήματα».

Συμβουλές για την Κοινωνική Συμπεριφορά:

– Δε συμβουλεύουμε τα παιδιά να ανταποδίδουν χτυπήματα ή σπρωξίματα. Προωθούμε τη χρήση του διαλόγου για την επίλυση προβλημάτων.

– Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να μιλούν στον/στην νηπιαγωγό για ό,τι τα απασχολεί. Αν κάτι παραμείνει κρυφό, δεν μπορεί να λυθεί.

– Από την αρχή της χρονιάς, υπενθυμίζουμε στα παιδιά να μην εκτίθενται σε καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα.

– Ελέγχουμε τακτικά τα κεφάλια των παιδιών μας για ψείρες και ενημερώνουμε την/τον νηπιαγωγό αν βρούμε, ώστε να ειδοποιηθούν και οι άλλοι γονείς.

Επικοινωνία

mail@nip-vennas.rod.sch.gr

25330 71404  

0mZoEtFK

 

ETWINNING: “The journey of colors” – Muhanna Al Dura

Η ζωή και το έργο του Muhanna Al Dura

Ο Μουχάνα Ντούρα (1938–2021) ήταν Ιορδανός ζωγράφος, πρωτοπόρος του Καλλιτεχνικού Κινήματος της Ιορδανίας και ο πρώτος που εισήγαγε τον Κυβισμό και την αφηρημένη τέχνη στη χώρα. Γεννημένος στο Αμμάν από Ιορδανό πατέρα και Λιβανέζα μητέρα, σπούδασε καλές τέχνες στη Ρώμη, όπου εκπαιδεύτηκε στην κλασική τέχνη. Επέστρεψε στην Ιορδανία, όπου δίδαξε ιστορία της τέχνης και ίδρυσε το πρώτο τοπικό καλλιτεχνικό στούντιο. Ήταν γνωστός για τη συμβολή του στην προώθηση της τέχνης, ενώ μαθήτριές του υπήρξαν η πριγκίπισσα Γουιντζάν Αλί και η Ναουάλ Αμπντάλα. Το έργο του χαρακτηρίζεται από μια έντονα πειραματική προσέγγιση στην αφηρημένη τέχνη και τον Κυβισμό, και τιμήθηκε με το Παράσημο του Κάουκαμπ από τον βασιλιά Χουσεΐν.

300px مهنا دره

 

 

Οι δραστηριότητές μας

THE JOURNEY OF COLOURS

Καλές πρακτικές


Το Νηπιαγωγείο Βέννας συμμετείχε  στην διαδικτυακή επιμορφωτική συνάντηση της Τρίτης 18 Φεβρουαρίου 2025, με θέμα «Δράσεις Ενεργού Πολίτη και Καλές Πρακτικές».

Η συνάντηση, που απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης, ήταν μια εξαιρετική ευκαιρία ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών. Κατά τη διάρκειά της,  παρουσιάστηκαν  καλές πρακτικές που έχουμε εφαρμόσει στο νηπιαγωγείο μας, προωθώντας την ενεργό συμμετοχή των μικρών μας μαθητών σε περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες, κοινωνικές δράσεις και ενέργειες αλληλεγγύης. Η διάδραση με συναδέλφους από σχολεία της Ροδόπης, καθώς και η παρουσίαση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του ΚΕΠΕΑ Μαρώνειας, εμπλούτισαν σημαντικά τη συζήτηση και προσέφεραν πολύτιμες ιδέες για μελλοντικές δράσεις.



Λήψη αρχείου

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Για το σχολικό έτος 2024-2025, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της διδασκαλίας βασίστηκαν στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, με έμφαση στη διαφορετικότητα και τους ποικίλους τρόπους μάθησης. Βασικός στόχος του διδακτικού προσωπικού ήταν η εφαρμογή της διαφοροποιημένης και πολιτισμικά ευαίσθητης διδασκαλίας.

Η συμπεριληπτική και συνεργατική διδασκαλία αποτέλεσαν κεντρικούς άξονες της μαθησιακής διαδικασίας, ενώ το αισθητηριακό παιχνίδι εντασσόταν καθημερινά. Η ειδική δομή του νηπιαγωγείου ώθησε τους εκπαιδευτικούς στη χρήση ομάδων εργασίας, αξιοποιώντας τον “πίνακα επιλογής έργου” και τις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) της σχολικής μονάδας (διαδραστικό πίνακα, tablet, υπολογιστή, ρομποτικό κιτ Bee-Bot) σε καθημερινή βάση. Επιπλέον, λογισμικά και εκπαιδευτικά παιχνίδια χρησιμοποιήθηκαν ως συμπληρωματικά εργαλεία μάθησης.

Εφαρμόζοντας τη μέθοδο διδασκαλίας 5Ε, όπως προτείνεται από το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εργαστούν ομαδικά, να αναλάβουν ρόλους, να ασκηθούν στην κριτική σκέψη και να αξιολογήσουν τη νέα γνώση. Ο πίνακας απολογισμού της ημέρας συμπληρωνόταν καθημερινά από τα παιδιά, προσφέροντας πολύτιμη ανατροφοδότηση τόσο σε αυτά όσο και στο διδακτικό προσωπικό. Πρόκειται για έναν πίνακα αξιολόγησης όπου κάθε μαθητής επέλεγε ένα χαρούμενο ή λυπημένο emoji για να εκφράσει την αξιολόγησή του για την εκάστοτε ενότητα. Για την περαιτέρω ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας και την αυτοαξιολόγηση των μαθητών, εφαρμόστηκε ο πίνακας Τι Ξέρω, Τι Θέλω να Μάθω, Τι Έμαθα, Πώς το Έμαθα (KWLH). 

ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ

P1030771 P1030792  P1030560P1030566

ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

P1030418 P1030168 P1030177

 

 

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

1738175486563 P1030738 P1030141 P1050400

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΡΓΟΥ

P1050268 P1050269 P1050270 P1050271

 

ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

1705074530737 1705074530793

 

KWLH

P1030266 Stigmiotypo othonhs 961

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση