Η 6η Μαρτίου αποτελεί την αφορμή για να θυμηθούμε ότι το σχολείο πρέπει να είναι ένας χώρος όπου κάθε παιδί νιώθει ασφάλεια. Στο νηπιαγωγείο μας, παίρνουμε τον σχολικό εκφοβισμό σοβαρά, μαθαίνοντας στα παιδιά από τώρα ότι η βία —σωματική ή λεκτική— δεν είναι μέρος του παιχνιδιού. Στόχος μας είναι να μεγαλώσουμε παιδιά που δεν φοβούνται να μιλήσουν, που σέβονται τα όρια του διπλανού τους και που καταλαβαίνουν ότι όταν κάποιος πληγώνεται, η σιωπή δεν είναι λύση. Για εμάς, η πρόληψη ξεκινάει με μια καθαρή στάση: καμία ανοχή στην αδικία και καμία θέση για τον φόβο μέσα στην τάξη μας.





