Πρόγραμμα “Υιοθετώ-Ερευνώ-Παρουσιάζω”

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα “Υιοθετώ-Ερευνώ-Παρουσιάζω”, της συμβούλου εκπαίδευσης κ. Αλεξανδράκη Φωτεινή, στο οποίο ερευνήσαμε τα μνημεία της γειτονιάς μας και επιλέξαμε μαζί με τα παιδιά με ποιο θέλουμε να ασχοληθούμε.

Η επιλογή των παιδιών ήταν το Μουσείο σχολικής ζωής, το οποίο αν και δεν μας δόθηκε η άδεια να επισκεφθούμε , έγινε αντικείμενο έρευνας, προβληματισμού και παιχνιδιού για τα παιδιά.

Παρουσιάζεται το πρόγραμμα αναλυτικά :

Το μνημείο της γειτονιάς μας- Μουσείο Σχολικής ζωής

20260422 090148 1

Ευχαριστούμε θερμά για την συμβολή όλων των γονέων και του κυρίου Γιάννη Παπαδογεωργάκη!