Φέτος στα πλαίσια της επετείου του Πολυτεχνείου , οργανώθηκαν δραστηριότητες σχετικές με το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Συνεργάζομαι-παίζω-μαθαίνω-δημιουργώ”, της Σύμβουλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών 2ης Ενότητας Χανίων κ. Φωτεινή Αλεξανδράκη. Τα παιδιά μελέτησαν τα γεγονότα και εξοικειώθηκαν με τα λογισμικά ανοιχτού και κλειστού τύπου στον υπολογιστή. Με τη βοήθεια της κούκλας της τάξης, τον βατραχάκο , αφού διερεύνησαν διάφορα λογισμικά, δημιούργησαν ένα παιχνίδι κλειστού τύπου.
Βήμα 1: Γνωριμία με τα γεγονότα και διερεύνηση λογισμικών
Βήμα 2: Ιδεοθύελλα με σκέψεις των παιδιών για το πως μπορούν να φτιάξουν το παιχνίδι στον υπολογιστή!
Βήμα 3: Έρευνα. Παρουσιάσαμε στα παιδιά 3 ψηφιακά παιχνίδια και αφού τα έπαιξαν συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο με ρουτίνες σκέψεις “τι βλέπω;- τι σκέφτομαι;- τί επιλέγω;”. Με βάση τα αποτελέσματα επικρατέστερο παιχνίδι ήταν η κρεμάλα.
Βήμα 4: Τα παιδιά ετοιμάζουν τα μέρη του παιχνιδιού. Αρχικά ψηφίζουν ποιες λέξεις θέλουν να χρησιμοποιήσουν για την κρεμάλα και στη συνέχεια παίζουν μετρώντας συλλαβές, γράμματα , ανασυνθέτουν.
Δουλεύοντας σε ομάδες ετοίμασαν τις εικόνες για κάθε λέξη.
Βήμα 5: διοργανώθηκε δράση μεταξύ του Νηπιαγωγείου και της Γ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου Νεροκούρου, με την κ . Δαμιανίδου Κατερίνα . Τα παιδιά συνεργάστηκαν και παίρνοντας ρόλους δημοσιογράφων παρουσίασαν τα γεγονότα σε αφίσες και στη συνέχεια ηχογράφησαν την ιστορία.
Η ιστορία του Πολυτεχνείου μέσα από την έρευνα
Τέλος ,ακολουθεί το ψηφιακό παιχνίδι που δημιούργησαν , μπορείτε να παίξετε και να χαρείτε με το έργο τους!
Θα το βρείτε https://learningapps.org/38618161