Ευχαριστούμε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς μας για τη συμβολή τους στη φετινή πορεία.
Ευχόμαστε σε ολόκληρη τη σχολική μας κοινότητα ένα ξέγνοιαστο και ασφαλές καλοκαίρι.
Κλείσαμε με όμορφες στιγμές στην καλοκαιρινή μας γιορτή…
Ας αξιοποιήσουμε τον χρόνο μας με δημιουργικές δραστηριότητες και ας επιστρέψουμε το φθινόπωρο με όρεξη για δημιουργία.
Καλές διακοπές!

