Εσωτερική αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας

Σχολικό έτος:2023-2024

Τίτλος Δράσης:

«Ενδυνάμωση και μετασχηματισμός του γονεϊκού ρόλου, στο πλαίσιο ανάπτυξης συνεργασίας δράσεων κοινού ενδιαφέροντος στο σχολικό περιβάλλον».

1.     Άξονας: 5.   Σχέσεις Σχολείου – Οικογένειας/ Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
  • Με μεγάλη χαρά λάβαμε την ευχαριστήρια επιστολή από τον Οργανισμό Κοινωνικής Αλληλεγγύης & Παιδείας Κεφαλληνίας – Τμήμα Παιδικών Σταθμών, για την εθελοντική (προαιρετική) πρωτοβουλία του Νηπιαγωγείου και των γονέων του σχολείου μας, για την προσφορά παιχνιδιών στο Δημοτικό Παιδικό Σταθμό Ληξουρίου “Στέλλα Κουρούκλη”. Η χαρά μας είναι μεγάλη, για τη χαρά που προσφέρουμε σε άλλα παιδιά! Τέτοιες πρωτοβουλίες, εκτός από το πρακτικό όφελος που έχουν, δίνουν και ένα σημαντικό μήνυμα αλληλοβοήθειας, προσφοράς και ανιδιοτελείας. Ευχαριστούμε και εμείς για την ανταπόκριση!



Λήψη αρχείου

  • Ομοίως λάβαμε έπαινο για τη συμμετοχή μας στον Πανελλήνιο Δημιουργικό Διαγωνισμό του Make a Wish και για τη συνδρομή του Νηπιαγωγείου μας και των ιδιαιτέρα ευαισθητοποιημένων παιδιών και γονέων μας, αγοράζοντας  “Αστέρια της Ευχής” και “Βραχιολάκια για το Μάρτη”



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

·       «Τα στάδια ανάπτυξης του λόγου και η αξία της πρώιμης παρέμβασης στις δυσκολίες ομιλίας των παιδιών» από το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Αργοστολίου, , η οποία υλοποιήθηκε την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023, στις 18:30. Είχε διάρκεια 3 ώρες και υλοποιήθηκε δια ζώσης στο Νηπιαγωγείο μας.

IMG 17f2970fc7c0cf4ddace387978418ddf V IMG 526340245c9b231c434291239e9d4e06 V IMG e02186f63483ef720f48bd9cf38b2dd5 V IMG f5d02038a85a3e3c070467b23bb114d0 V

403728577 208864538922774 7260505497918015206 n

·       «Τρόποι διαχείρισης επιθετικής συμπεριφοράς στη νηπιακή ηλικία» από το ΚΕΔΑΣΥ Κεφαλληνίας, την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024 και ώρα 17:30. Είχε διάρκεια 2 ώρες και υλοποιήθηκε εξ αποστάσεως, λόγω ενδιαφέροντος συνδιοργάνωσης και με άλλα νηπιαγωγεία του Νομού.

·       «Εθισμός των Παιδιών στο Διαδίκτυο και στο Ηλεκτρονικό Παιχνίδι – Παθολογία, Αναγνώριση και Αντιμετώπιση του Φαινομένου από τους Γονείς», από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Κεφαλληνίας και Ιθάκης «Απόπλους»» την Τετάρτη 7/2/2024 στις 18:00. Είχε διάρκεια 2 ώρες και υλοποιήθηκε δια ζώσης στο Νηπιαγωγείο μας.

20240207 182232 IMG 47d1c875c932ebecd96fa12ba3f83e5d V IMG d229c63ea9cac57149d2496263185ea9 V

ΑΠΟΠΛΟΥΣ 1 page 0001

year-2023-school-9250124-form-16-synopsis

Σχολικό έτος:2022-2023

Το παραγόμενο έργο του Σχεδίου Δράσης μας:

20230602 075834

Τα παραμύθια μας τα οποία είναι ψηφιακά εμπλουτισμένα με QR codes με τις φωνές των παιδιών!



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς/κηδεμόνες των παιδιών του νηπιαγωγείου μας, οι οποίοι με τη συμβολή τους βοήθησαν τα παραμύθια μας να πάρουν μορφή πραγματικού βιβλίου!

Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023):



Λήψη αρχείου

 

 

Συλλογικός προγραμματισμός:



Λήψη αρχείου

 

Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης Νηπιαγωγείου Κεραμειών Κεφαλονιάς, σχ. έτος 2021-2022 



Λήψη αρχείου

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Σχολική Μονάδα: ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΑΜΕΙΩΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Στόχος Βελτίωσης:

Να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες ψηφιακού γραμματισμού, ώστε να διαχειρίζονται, οργανώνουν, αξιολογούν και να κατανοούν, το πλήθος των πληροφοριών, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων.

 

Σχέδιο Δράσης: Ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών με χρήση ψηφιακών εργαλείων.
Άξονας: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
Συντονιστής Δράσης: ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ