Καλώς ορίσατε!

Απρ 20148

Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο του Αειφόρου 2/Θ Νηπιαγωγείου Αγίων Σαράντα Χανίων και σας ευχόμαστε καλή περιήγηση.

LOGO AEIFORO ELLHNIKO SXOLEIOΤο Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου Βενιζέλου, στην οδό Ικάρου 27 στα Κατσιφαριανά Νεροκούρου του Δήμου Χανίων, σε απόσταση 4 χλμ. από την πόλη των Χανίων.

Στεγάζεται σε δημόσιο κτήριο από τις 5 Φεβρουαρίου 2007 και λειτουργούν σε αυτό δύο Πρωινά Υποχρεωτικά Προγράμματα, δύο Προαιρετικά Ολοήμερα Προγράμματα, ένα Ολοήμερο Πρόγραμμα Διευρυμένου Ωραρίου, καθώς και Τμήμα Ένταξης.

Έχει βραβευθεί για διαδικασίες και δράσεις του, προς την κατεύθυνση του μετασχηματισμού του σε αειφόρο σχολείο, με τη Σημαία “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο” από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Επικοινωνία: mail@nip-ag-sarant.chan.sch.gr – Τηλέφωνο: 2821095241.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΑΝΙΩΝ

  • Τη σχολική χρονιά 2025-2026 υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Σοφία Πετρίκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1),  Φωτεινή Κακαρώνη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αγγελική Παπαναγιώτου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Καλλιόπη Μυριδάκη (Τμήμα Ένταξης), Μιχαλίτσα Παντελάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα).
  • Τη σχολική χρονιά 2024-2025 υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Φωτεινή Κακαρώνη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1),  Αγγελική Παπαναγιώτου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Μιχαλίτσα Παντελάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελένη Μαράκη ( Παράλληλη Στήριξη), Φωτεινή Λιόλιου (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Ελένη Βαγιωνάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2023-2024 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αικατερίνη Μπροτζάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Αγγελική Παπαναγιώτου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Γραμματική Μπερτάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Μαρία Χατζηκοκολάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2022-2023 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Μιχάλης Λαγουδάκης (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Μαρία Αλαδιανάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Ιωάννα Αυγένου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Καλλιόπη Μυριδάκη (Παράλληλη Στήριξη), Ειρήνη Ζερβουδάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Μαρία Παπανικολάου (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2021-2022 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αλεξάνδρα Αρτσιδάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Κατερίνα Τσιγωνάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελένη Κυριακοπούλου (Παράλληλη Στήριξη), Κατερίνα Σχοινοπλοκάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2020-2021 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Καλλιόπη Δενδράκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1, από 1-9-2020 έως 15-5-2021), Μαρία Δήμητρα Καραναστάση (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1, από 24-5-2021 έως 25-6-2021), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Κωνσταντίνα Μητσοπούλου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελισάβετ Γκαρνέτα (Παράλληλη Στήριξη), Νεκταρία Τάτση (Παράλληλη Στήριξη).
  • Τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Αλκμήνη Μπασκάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αικατερίνη Αθανασάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, από 11-9-2019 έως 15-10-2019) και Μαρία Αχλαδιανάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, από 16-10-2019).
  • Τη σχολική χρονιά 2018 – 2019 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αθηνά Μίχου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα).
  • Τη σχολική χρονιά 2017 – 2018 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα), Χριστίνη Τζομπανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Ελένη Μελισσινού (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Σταματία Ρίγκα (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό).
  • Τη σχολική χρονιά 2016 – 2017 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Χριστίνη Τζομπανάκη (Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Θεανώ Πατακάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα). Διαβάστε όλο το άρθρο »
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ορίσατε!    

Οι διαφορές μας, ο πλούτος μας!

Δεκ 20253

amea

Εν όψει της σημερινής Παγκόσμιας Ημέρας ΑμεΑ, δεχτήκαμε στο σχολείο μας το 2ο Ειδικό Νηπιαγωγείο Χανίων. Οι επισκέπτες μας γεμάτοι αγάπη και χαμόγελα μας χάρισαν στιγμές συνεργασίας, παιχνιδιού και μιας αλληλεπίδρασης που ζέστανε τις καρδιές μας. Οι οικοδεσπότες υποδέχτηκαν τους μαθητές με αναπηρία με απόλυτη ενσυναίσθηση και σεβασμό. Άλλωστε είχαν προηγηθεί πολλές συζητήσεις σχετικά με την ισότητα των ανθρώπων και την αξία που ενέχει η διαφορετικότητα, σε όποιο επίπεδο κι αν εντοπίζεται. Γνωριστήκαμε, παίξαμε πολύ, ανταλλάξαμε δώρα, μα κυρίως ανταλλάξαμε χαμόγελα και στιγμές ανεκτίμητες!

Ευχαριστούμε φίλοι μας!!!

 

 

Η δημοκρατία “χτίστηκε” από παιδιά!

Νοέ 202517

2 1Δυο 6 1μέθοδοι προσέγγισης των γεγονότων του Πολυτεχνείου μας εισήγαγαν στις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας. Η δραματοποίηση ενός βιβλίου που με τρόπο μεστό, απλό και ευφυή αναλύει τις δύο έννοιες και τα επακόλουθά τους, “Το Τείχος” των Καρολίνα Τζανότι και Τζανκάρλο Μακρί και η διαχρονική “Ντενεκεδούπολη” της Ευγενίας Φακίνου που προσφέρεται για κουκλοθέατρο με τους χαρακτήρες που παλεύουν να επαναφέρουν την δημοκρατία στη χώρα τους.

5 13 1Ακολούθησε η ανάλυση του χρονικού των γεγονότων του Πολυτεχνείου με πλούσιο εποπτικό υλικό και αναφορά σε κομβικά σημεία, όπως ο ρόλος του ραδιοφωνικού σταθμού, οι απαγορεύσεις της δικτατορίας, η δημοκρατική διαδικασία του ψηφίσματος και η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων.

 

1 1Ο δ4 1ρόμος της Δημοκρατίας είναι ο μόνος δρόμος που αρμόζει στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια και αυτόν επιχειρήσαμε να δημιουργήσουμε με ζωγραφιές, έννοιες και πολλές και βαθιές συζητήσεις με αναφορά στην καθημερινότητά μας. Λίγα γαρύφαλλα φτιαγμένα από τα χεράκια μας, ένα στεφάνι εις μνήμην των νεκρών και δυνατές παιδικές φωνές να τραγουδούν πως “Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία”.

Ζήτω η Δημοκρατία!

 

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Γλώσσα, Μαθηματικά, Νέες Τεχνολoγίες, Πολυτεχνείο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η δημοκρατία “χτίστηκε” από παιδιά!    

Αφίσα επιχειρηματικής δράσης

Νοέ 20256

 

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Ανακύκλωση - Επαναχρησιμοποίηση, Υπαίθρια Εκπαίδευση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αφίσα επιχειρηματικής δράσης    

Σχέδιο δράσης- Υπαίθρια τάξη

Νοέ 20255

Μετάβαση στο padlet.com

 

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Ανακύκλωση - Επαναχρησιμοποίηση, Υπαίθρια Εκπαίδευση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχέδιο δράσης- Υπαίθρια τάξη    

Έπος του 1940- Το “ΟΧΙ” των Ελλήνων

Οκτ 202528

1

Η ιστορική γνώση ξεκινάει πάντα από την τοποθέτηση των γεγονότων στην παγκόσμια ιστοριογραμμή, καθώς όλα τα εθνικά και τοπικά ιστορικά γεγονότα έχουν ρίζες στην παγκόσμια ιστορία. Έτσι κι εμείς ξεκινήσαμε το ταξίδι στην ιστορία από τον Β’ Παγκόσμια πόλεμο, την πυρπόληση της Έλλης, το “ΟΧΙ” των Ελλήνων στις κατακτητικές διαθέσεις των Ιταλών, τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο, την εισβολή των Γερμανών, τη Μάχη της Κρήτης, την σκοτεινή Κατοχή και τέλος την απελευθέρωση της Ελλάδας και την σημερινή ειρηνική πορεία της.

5

Πολλά εικαστικά έργα μας ενέπνευσαν ώστε να σκεφτούμε πώς αισθάνονται οι ήρωες που απεικονίζονται και σε κάποια από αυτά εντοπίσαμε και τη λέξη σήμα κατατεθέν των Ελλήνων “Αέρα” την οποία αναπροσαρμόσαμε εικαστικά στο σήμερα.

2

Στη συνέχεια μεταβήκαμε στα μουσικά ακούσματα των Ελλήνων της Κατοχής και ειδικότερα σε αυτά που αποτυπώνουν την “συννεφιά” του πολέμου. Η “Συννεφιασμένη Κυριακή” του Τσιτσάνη μας έδωσε το έναυσμα να μιλήσουμε και για διαφορετικά είδη πολέμου, όπως είναι ο λόγος, η φωνή, το τραγούδι. Με κλειστά μάτια προσπαθήσαμε να μπούμε στην ψυχολογία του καλλιτέχνη και να νιώσουμε την θλίψη σε κάθε νότα του τραγουδιού. Το βίντεο της εποχής ήταν μια σπουδαία ευκαιρία για ανάλυση ιστορικής πηγής σχετικά με τα κτίρια και τους ανθρώπους. Το τραγούδι καταγράφηκε, εικονογραφήθηκε και έγινε εικονόλεξο με λέξεις κλειδιά.

40

Το βιβλίο “Κανονικά” μας εισήγαγε στις έννοιες του πολέμου και της ειρήνης και με το έργο του Πικάσο “Γκουέρνικα” αναλύσαμε την φρίκη του πολέμου όπου κι αν συμβαίνει. Φτιάξαμε τις δικές μας αποτυπώσεις πολέμου και Ειρήνης και αναρωτηθήκαμε τί θα κάναμε κανονικά σήμερα και τί αν συνέβαινε πόλεμος.

3

Αναμφισβήτητα αυτό που μας στερεί ο πόλεμος είναι η Ελευθερία μας. Τί είναι λοιπόν η ελευθερία; Πώς εντοπίζεται στην καθημερινότητά μας. Η βόλτα, το σχολείο, το παιχνίδι, το φαγητό, οι παρέες, η οικογένεια, η ψυχαγωγία… όλα τα δικαιώματά μας δηλαδή. Αφού τα καταγράψαμε και τα ζωγραφίσαμε, ένα παιχνίδι με γρίφους μας περίμενε για να αποκαλύψουμε την πιο σημαντική μας κατάκτηση, την ελευθερία μας!

6

Την ημέρα της γιορτής μας δημιουργήσαμε την ιστοριογραμμή μας, επεξηγήσαμε τις έννοιες του πολέμου, της ειρήνης και της ελευθερίας, χορέψαμε την Συννεφιασμένη Κυριακή και ευχηθήκαμε να μην δούμε ποτέ τέτοιες συννεφιές. Τέλος αναλύσαμε την στάση των ευζώνων στο Σύνταγμα ανά μία ώρα που συμβολίζει το ΟΧΙ. Ολοκληρώσαμε τον εορτασμό με τον Εθνικό μας Ύμνο και την ελπίδα να είμαστε πάντα ελεύθεροι!

Χρόνια πολλά Ελλάδα!

 

 

από κάτω από: 28η Οκτωβρίου 1940, Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Ιστορία, Παιδική Λογοτεχνία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έπος του 1940- Το “ΟΧΙ” των Ελλήνων    

Ο εαυτός μου

Οκτ 202516

o eaytos moy 1

Από τις  πρώτες, μακροσκελείς σε περιεχόμενο, θεματικές που επεξεργαζόμαστε κάθε νέα σχολική χρονιά είναι “Ο εαυτός μου” και όλα όσα σχετίζονται με αυτόν, όπως το σώμα και οι λειτουργίες του, τα εξωτερικά χαρακτηριστικά, η μορφολογία μας, η οικογένειά μας, οι προτιμήσεις μας και η μοναδικότητά μας. Αυτήν την πορεία ακολούθησαν και οι δραστηριότητές μας. Ξεκινήσαμε με τα μορφολογικά μας χαρακτηριστικά, συνεχίσαμε με τις εσωτερικές λειτουργίες του σώματός μας, εντοπίσαμε τις ιδιαιτερότητες της ύπαρξής μας (τις προτιμήσεις μας, το όνομά μας, όσα αγαπάμε) και τις καταγράψαμε σε ένα αυτοσχέδιο βιβλίο, κάναμε μια στάση στην οικογένειά μας θέτοντας τον εαυτό μας ως μέρος αυτής και τέλος διαβάζοντας τον αγαπημένο μας Π. Ρέινολντς και το βιβλίο του “Να είσαι ο εαυτός σου”, αναδείξαμε την μοναδικότητά μας που συνθέτει την ομορφιά της κοινωνίας. Έτσι διερευνήσαμε την δική μας ύπαρξη σε σχέση με τα κοινωνικοπολιτισμικά στοιχεία που μας περιβάλλουν. Τώρα είμαστε έτοιμοι να γνωρίσουμε τον κόσμο όλο!

“Όπου κι αν σε οδηγήσει το ταξίδι σου, να είσαι πάντα ο εαυτός σου”.

Οι κόκκινοι θησαυροί του σχολικού μας κήπου

Οκτ 202514

KOPSAME TA RODIA MAS

Η ροδιά στον κήπο του νηπιαγωγείου μας κάθε φθινόπωρο μας χαρίζει τους κατακόκκινους καρπούς της! Την παρακολουθούσαμε όλο το διάστημα να ανθίζει, να μεγαλώνει και να γεμίζει ρόδια, και περιμέναμε με ανυπομονησία τη στιγμή της συγκομιδής. Με πολλή χαρά και ενθουσιασμό, βγήκαμε όλοι μαζί στον κήπο και κόψαμε εκείνα που είχαν ωριμάσει. Μιλήσαμε για τον κύκλο της ζωής των φυτών, για τη σημασία της φροντίδας της φύσης και για το πώς οι καρποί της γης μας ανταμείβουν όταν την προσέχουμε. Στη συνέχεια τα ρόδια, σύμβολο καλής τύχης, αφθονίας και ευημερίας, μοιράστηκαν στα παιδιά, παίρνοντας από ένα στο σπίτι.

Μέσα από αυτή τη μικρή δράση ζήσαμε τη χαρά της συμμετοχής, νιώσαμε τη σύνδεση με τη φύση και μάθαμε πως οι καρποί της γης είναι αποτέλεσμα υπομονής, αγάπης και φροντίδας. Η ροδιά μας θα μας περιμένει και του χρόνου, για να ξαναμοιραστούμε τους καρπούς της!

 

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Σχολικός Κήπος, φθινόπωρο | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι κόκκινοι θησαυροί του σχολικού μας κήπου    

Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών

Οκτ 202513

fysika fainomena

Η Διεθνής Ημέρα Μείωσης Φυσικών Καταστροφών ήταν η καλύτερη αφορμή για την ενασχόλησή μας με τα φυσικά καταστροφικά φαινόμενα και την αντιμετώπισή τους. Ασχοληθήκαμε κυρίως με την πυρκαγιά, την πλημμύρα και το σεισμό, που είναι τα πιο συνηθισμένα, εντοπίζοντας τις αιτίες τους, τις συνέπειές τους και επικεντρώνοντας την προσοχή μας στα βήματα αντιμετώπισής τους. Προσομοίωση τεκτονικών πλακών και έντασης σεισμών, δραματοποίηση του μύθου του Εγκέλαδου, άσκηση σεισμού και ζωγραφική απεικόνιση των βασικών πρωτοκόλλων. «Το προλαμβάνειν εστί φιλοσοφείν». 

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων των Φυσικών Καταστροφών, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Φυσικών Καταστροφών    

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Οκτ 202510

pagkosmia hmera psychikhs ygeias 1

Η υγεία μας δεν αφορά μόνο στην ομαλή λειτουργία του σώματος αλλά και στην ψυχική μας ευημερία. Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας, στις 10/10/25 ασχοληθήκαμε με όσα κρύβονται στις μικρές μας καρδιές. Το ευφάνταστο παραμύθι της συγγραφέως Jο Witek μας οδήγησε στην εξερεύνηση των συναισθημάτων που βιώνουμε σε διάφορες στιγμές της ζωής μας. Με μια λούτρινη καρδιά στο χέρι κατέθεσε ο κάθε ένας τα δικά του βιώματα, άλλοτε θετικά κι άλλοτε αρνητικά και καταλήξαμε ότι όλα όσα κρύβονται εκεί μέσα και επηρεάζουν τη ζωή μας χρειάζεται να τα αγκαλιάσουμε και να τα δεχτούμε ως μέρος της οντότητάς μας. Αλλά για να τα αποδεχτούμε χρειάζεται να βρούμε τρόπους διαχείρισης, και ένα βαλιτσάκι με πολλές ιδέες ήταν η έκπληξή μας! Με ανυπομονησία το ανοίξαμε και βγάλαμε όλους αυτούς τους θησαυρούς! Φωτογραφική μηχανή, ασκήσεις γιόγκα, ανεμιστηράκι, ένα αρκουδάκι για να το ζουλήξουμε, μπουκάλι ηρεμίας, ιδέες οπτικοποιημένες, ένα κουτί για να φτιάξουμε βραχιόλια, ένα μουσικό κουτί, μουσικά όργανα… πραγματικός θησαυρός το βαλιτσάκι μας! Όποτε κάποιος από την ομάδα νιώσει να δυσκολεύεται, το βαλιτσάκι θα είναι στον κοινό χώρο για να τον βοηθήσει. Η υγεία του σώματος έχει τις ρίζες της στην υγεία της καρδιάς.

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας    

Οργάνωση και οριοθέτηση

Οκτ 20258

kanones kai gonies

Από τις πρώτες και πιο σημαντικές παιδαγωγικές τακτικές του νηπιαγωγείου είναι η θέσπιση κανόνων και η οριοθέτηση του χώρου. Στις τάξεις συναποφασίζουμε τον τρόπο της κοινωνικής μας αλληλεπίδρασης, οριοθετούμε την λειτουργικότητα του χώρου, διασαφηνίζουμε τον τρόπο χρήσης των υλικών αντικειμένων και όποτε χρειαστεί επαναπροσδιορίζουμε τις συμβάσεις μας- τους κανόνες μας. Όλα αυτά με την συμμετοχή όλων των μαθητών σε κάθε στάδιο: καταγραφή, διαμόρφωση, αισθητική. 

hmerologio paroysi

Επίσης ορίζουμε και τις ρουτίνες μας, τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες που σχετίζονται με την οργάνωση της ημέρας και βοηθούν τους μαθητές να δημιουργήσουν σταθερές βάσεις για την συναισθηματική και γνωστική τους ανάπτυξη, όπως είναι το ημερολόγιο και το παρουσιολόγιο. Η εμπλοκή τους σε όλα τα παραπάνω είναι άμεση προωθώντας με αυτόν τον τρόπο τον παιδοκεντρισμό στον χώρο του σχολείου.

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, κανόνες συμπεριφοράς, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οργάνωση και οριοθέτηση    
« Παλιότερα άρθρα

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων