Καλώς ορίσατε!

Απρ 20148

Σας καλωσορίζουμε στο ιστολόγιο του Αειφόρου 2/Θ Νηπιαγωγείου Αγίων Σαράντα Χανίων και σας ευχόμαστε καλή περιήγηση.

LOGO AEIFORO ELLHNIKO SXOLEIOΤο Νηπιαγωγείο μας βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου Βενιζέλου, στην οδό Ικάρου 27 στα Κατσιφαριανά Νεροκούρου του Δήμου Χανίων, σε απόσταση 4 χλμ. από την πόλη των Χανίων.

Στεγάζεται σε δημόσιο κτήριο από τις 5 Φεβρουαρίου 2007 και λειτουργούν σε αυτό δύο Πρωινά Υποχρεωτικά Προγράμματα, δύο Προαιρετικά Ολοήμερα Προγράμματα καθώς και Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Έχει βραβευθεί για διαδικασίες και δράσεις του, προς την κατεύθυνση του μετασχηματισμού του σε αειφόρο σχολείο, με τη Σημαία “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο” από την Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού.

Επικοινωνία: mail@nip-ag-sarant.chan.sch.gr – Τηλέφωνο: 2821095241.

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΑΝΙΩΝ

  • Τη σχολική χρονιά 2023-2024 υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αικατερίνη Μπροτζάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Αγγελική Παπαναγιώτου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Γραμματική Μπερτάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Μαρία Χατζηκοκολάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2022-2023 υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Μιχάλης Λαγουδάκης (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Μαρία Αλαδιανάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Ιωάννα Αυγένου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Καλλιόπη Μυριδάκη (Παράλληλη Στήριξη), Ειρήνη Ζερβουδάκη (Διευρυμένου Ωραρίου Ολοήμερο Πρόγραμμα), Μαρία Παπανικολάου (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2021-2022 υπηρέτησαν οι εκπαιδευτικοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αλεξάνδρα Αρτσιδάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1),  Κατερίνα Τσιγωνάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελένη Κυριακοπούλου (Παράλληλη Στήριξη), Κατερίνα Σχοινοπλοκάκη (Διδασκαλία Αγγλικών).
  • Τη σχολική χρονιά 2020-2021 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 1), Καλλιόπη Δενδράκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1, από 1-9-2020 έως 15-5-2021), Μαρία Δήμητρα Καραναστάση (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1, από 24-5-2021 έως 25-6-2021), Παρασκευή Αλογδιανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Κωνσταντίνα Μητσοπούλου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα 2), Ελισάβετ Γκαρνέτα (Παράλληλη Στήριξη), Νεκταρία Τάτση (Παράλληλη Στήριξη).
  • Τη σχολική χρονιά 2019 – 2020 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Αλκμήνη Μπασκάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αικατερίνη Αθανασάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, από 11-9-2019 έως 15-10-2019) και Μαρία Αχλαδιανάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα, από 16-10-2019).
  • Τη σχολική χρονιά 2018 – 2019 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Ιωάννα Χρυσανθακοπούλου (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Αθηνά Μίχου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα).
  • Τη σχολική χρονιά 2017 – 2018 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα), Χριστίνη Τζομπανάκη (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Ελένη Μελισσινού (Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Σταματία Ρίγκα (Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό).
  • Τη σχολική χρονιά 2016 – 2017 υπηρέτησαν οι νηπιαγωγοί: Ειρήνη Χιωτάκη, προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου (Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα 1), Χριστίνη Τζομπανάκη (Βασικό Υποχρεωτικό Τμήμα 2), Θεανώ Πατακάκη (Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα). Διαβάστε όλο το άρθρο »
από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλώς ορίσατε!    

Πιστοποιητικό υιοθεσίας: “Αστέρι της ευχής 2023-2024”

Μαρ 20248

Συμμετείχαμε και φέτος στο πρόγραμμα “Make-a-wish – Kάνε μια ευχή Ελλάδος”, όπως και στο δημιουργικό διαγωνισμό που κάθε χρόνο προκηρύσσει. Έχοντας ως αφετηρία το φιλανθρωπικό έργο του οργανισμού, τα συναισθήματα και τις σκέψεις μας για την αξία του εθελοντισμού και της προσφοράς, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής, αλλά και τις ιστορίες παιδιών ευχής, σχεδιάσαμε το δικό μας αστέρι! 

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ 1

Πρόσφατα, μάλιστα, λάβαμε το “Πιστοποιητικό Υιοθεσίας” από τη συμμετοχή μας στο Πρόγραμμα “Αστέρι Ευχής 2023-2024”. Η σκέψη πως συμβάλλαμε, έστω και στο ελάχιστο, ώστε να ζωγραφιστεί το χαμόγελο στο πρόσωπο κάποιου παιδιού που πάσχει από σοβαρή ασθένεια, μας γέμισε χαρά! Και η χαρά του να δίνεις διαρκεί περισσότερο από τη χαρά του να παίρνεις!

ΑΣΤΕΡΙ ΕΥΧΗΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ 2023 24 1

Γιορτάζουμε την Τσικνοπέμπτη!

Μαρ 20247

Επιτέλους, ήρθε η Τσικνοπέμπτη, που συνήθως σηματοδοτεί το ξεκίνημα των αποκριάτικων εκδηλώσεων! Μετρούσαμε τις μέρες στο ημερολόγιο περιμένοντας να φτάσει η σειρά της! Και τότε, σε κλίμα χαράς και κεφιού το σχολείο μας πρασίνισε… γέμισε χαριτωμένα εξωγήινα πλασματάκια picou picou, τα οποία αγαπήσαμε κατά την ενασχόλησή μας με τη θεματική ενότητα του διαστήματος.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ1

Τηρώντας το έθιμο, απολαύσαμε τα φρεσκοψημένα στα κάρβουνα σουβλάκια, προσφορά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων. Σημαντική, πρέπει να πούμε, ήταν η βοήθεια γονέων των νηπίων μας, οι οποίοι ανέλαβαν τόσο το ψήσιμο στην αυλή μας, όσο και το σερβίρισμα.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ2

Και μετά το φαγητό… χορός! Τα picou picou ξεφάντωσαν στους ρυθμούς αποκριάτικης μουσικής!

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ3

Ευχηθήκαμε να είμαστε και του χρόνου καλά και να γιορτάσουμε έτσι όμορφα ξανά!

Καλές Απόκριες!

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού: ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

Μαρ 20246

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ

 Η 6η Μαρτίου, η οποία  έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού από το Υπουργείο Παιδείας, έδωσε αφορμή να γίνει ανταλλαγή σκέψεων, πληροφοριών, ιδεών, αλλά και ενεργοποίηση δράσεων ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού. Τονίσαμε πόσο σημαντικό είναι να βρίσκουμε το κουράγιο, τη δύναμη, το θάρρος να ΜΙΛΑΜΕ για ό,τι μας ενοχλεί, να μοιραζόμαστε τις ανησυχίες μας με άτομα που εμπιστευόμαστε και να μη φοβόμαστε να λέμε «όχι» όταν κάτι δε μας αρέσει ή δεν το θέλουμε. Έγινε, ακόμη, συζήτηση για τους τρόπους αντιμετώπισης των διαφωνιών και των ενοχλητικών καταστάσεων που αντιμετωπίζουμε, ώστε το σχολείο μας να μοιάζει με χαρούμενο λιβάδι  όπου τα «λουλουδάκια» του μεγαλώνουν σε θετικό συναισθηματικό κλίμα, γεμάτο αγάπη, σεβασμό, φιλία, διαλόγου, συνεργασία, ευγένεια, χαρά! Καταδικάζοντας κάθε πράξη βίας, αυτό που κρατάμε στο νου μας είναι πως αυτά που μας ενώνουν με τους φίλους μας είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν!

Δείτε αναλυτικά τον τρόπο που εργαστήκαμε εδώ

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ – Δράση για το Χαμόγελο του Παιδιού

Μαρ 20246

Εν όψει της 6ης Μαρτίου, Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Βίας στο Σχολείο, “Το Χαμόγελο του Παιδιού” και το «YouSmile», υλοποιούν για 11η συνεχή χρονιά την πανελλαδική, ετήσια σχολική εκστρατεία “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”, με θεσμοθετημένο συνεργάτη το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού και μέσα από το εγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής με τίτλο «ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ-ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ» (Φ.2.1/ΜΓ/75735/120154/Δ7).

Ανταποκρινόμενοι σε αυτό το κάλεσμα, στείλαμε το δικό μας μήνυμα με ένα τραγούδι που δημιουργήσαμε στην τάξη με σκοπό να “υπογραμμίσουμε” πόσο σημαντικό είναι να εκφράζουμε ό,τι μας ενοχλεί ή μας δυσαρεστεί χωρίς φόβο, χωρίς δισταγμό, αλλά με δύναμη και θάρρος!  Τίτλος του «ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ», το βασικό moto της εκστρατείας! Μπορείτε να το ακούσετε πατώντας την παρακάτω εικόνα.

ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

 

“Οι μικροί χαρταετοί συναντούν το μεγάλο Μίκη” – etwinning project

Μαρ 20242

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ ΣΥΝΑΝΤΟΥΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΙΚΗ

Οι μικροί χαρταετοί συναντούν τον μεγάλο Μίκη”, είναι ο τίτλος του etwinning έργου που ξεκινά υπό την αιγίδα του 14ου Νηπιαγωγείου Χανίων (πιστοποιημένου etwinning σχολείου), στο οποίο θα έχουμε τη χαρά να συμμετέχουμε παρέα με το 1ο, 3ο, 4ο και 5ο Νηπιαγωγείο Κουνουπιδιανών, το 2ο Νηπιαγωγείο Αρωνίου, το 2ο, 5ο, 19ο και 27ο Νηπιαγωγείο Χανίων, το Νηπιαγωγείο Χωραφακίων και το 2ο Νηπιαγωγείο Περιβολίων. Πολύτιμος συνεργάτης και καθοδηγητής στο πρόγραμμα -αφιερωμένο στη ζωή και το έργο του μεγάλου Μίκη Θεοδωράκη- θα είναι ο καταξιωμένος μουσικός κ. Νικόλαος Περάκης.

Αυτό που ευχόμαστε είναι οι χαρταετοί μας να ανοίξουν τα φτερά τους και να πετάξουν ψηλά, πολύ ψηλά!

Καλή μας αρχή!

Οι μικροί χαρταετοί συναντούν τον μεγάλο Μίκη

 

 

 

 

 

 

 

από κάτω από: etwinning, Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Μουσική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Οι μικροί χαρταετοί συναντούν το μεγάλο Μίκη” – etwinning project    

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025

Μαρ 20241

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025 στα Δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας θα π ραγματοποιηθούν από 1 – 2- Μαρτίου 2024 μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Την αίτηση εγγραφής την υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων για το νηπιαγωγείο που ανήκουν, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του νηπιαγωγείου και εντός της προθεσμίας που έχει οριστεί. Εγγραφές μετά τη 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ.5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (ΦΕΚ Α’109), ενημερώνοντας τη Σχολική Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών πρόσβασης στο GOV.GR (taxisnet). Στη συνέχεια οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το νηπιαγωγείο στο οποίο ανήκει το νήπιο/προνήπιο ανάλογα με τη διεύθυνση κατοικίας τους και συμπληρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) καθώς και τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν:

  1. τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο για το οποίο επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Αν για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή.
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00), στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου(16:00 – 17:30), ή στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45 – 8:00),
  5. τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
  6. επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Τα παραστατικά που χρειάζεται να προσκομίσει ο γονέας/κηδεμόνας κατά την επίσκεψή του στη σχολική μονάδα  είναι: 1) βιβλιάριο εμβολίων του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25)., 2) ΑΔΥΜ (το προμηθεύεστε από το σχολείο ή ηλεκτρονικά) και 3) βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ, 4) Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα, 5) Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Σας παραθέτουμε την εγκύκλιο εγγραφών και τον οδηγό για την πρώτη εγγραφή για γονείς/κηδεμόνες βήμα προς βήμα.

Είμαστε στη διάθεσή σας καθημερινά για οποιαδήποτε απορία και πληροφορία από τις 12:10 – 14:00

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 28210 95241

Χάρτης Σχολικών Περιφερειών Εγγραφών στα Νηπιαγωγεία του Δήμου Χανίων 

Χάρτης της Σχολικής μας Περιφέρειας Εγγραφών

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εγγραφές για το σχολικό έτος 2024-2025    

Ενδοσχολική επιμόρφωση: “Δύο όψεις ενός νομίσματος – Το θεατρικό παιχνίδι ως αρωγός στην προσχολική τάξη”

Φεβ 202426

1

Την Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024, στο Νηπιαγωγείο των Αγίων Σαράντα, πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: «Δυο όψεις ενός νομίσματος – Το θεατρικό παιχνίδι ως αρωγός στην προσχολική τάξη», την οποία συνδιοργάνωσαν το 1ο Νηπιαγωγείο Μουρνιών και το Νηπιαγωγείο Αγίων Σαράντα. Στη συγκεκριμένη επιμόρφωση συμμετείχαν ακόμη το 2ο & 4ο Νηπιαγωγείο Μουρνιών και το 2ο Νηπιαγωγείο Αγροκηπίου. Σκοπός της επιμόρφωσης ήταν η παρακίνηση/εμψύχωση των εκπαιδευτικών προκειμένου να μη διστάζουν να εφαρμόζουν πρακτικές θεατρικού παιχνιδιού στη σχολική τάξη. Με τρόπο βιωματικό, παρουσιάστηκαν πολλές ιδέες/προτάσεις και τεχνικές που αφορούν στην καθημερινότητα της τάξης και βοηθούν τόσο στην επαναφορά της ομάδας, όσο και στην βελτίωση της ευρύτερης σχεσιοδυναμικής της!

2

3

4

Η δράση έκλεισε με ένα αναμνηστικό δωράκι από τις εκπαιδευτικούς – εμψυχώτριες θεατρικού παιχνιδιού Πόπη Μυριδάκη και Γραμματική Μπερτάκη, τις οποίες πολύ ευχαριστούμε!

5

  

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Ενδοσχολική επιμόρφωση | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενδοσχολική επιμόρφωση: “Δύο όψεις ενός νομίσματος – Το θεατρικό παιχνίδι ως αρωγός στην προσχολική τάξη”    

Επισκεπτόμαστε το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο (Planetarium Οn Τhe Go)

Φεβ 202420

Με το «διάστημα» να βρίσκεται στο κέντρο ενδιαφέροντος, την Τρίτη 20 Φεβρουαρίου βρεθήκαμε στο 6ο  Δημοτικό Σχολείο Χανίων, στο προαύλιο του οποίου ήταν στημένο το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο, μια ειδική ημιμόνιμη φορητή κατασκευή σταθερού θόλου.

Α

Όταν ήρθε η σειρά μας να μπούμε μέσα, τακτοποιηθήκαμε στις καρέκλες για τους θεατές και με μεγάλο ενδιαφέρον παρακολουθήσαμε την τρισδιάστατη προβολή που έφερε τον έναστρο ουρανό κοντά μας! “Ταξιδέψαμε” μέσα σε αυτό το εντυπωσιακό περιβάλλον γνωρίζοντας περισσότερα για τον πλανήτη μας και τη θέση του στο σύμπαν, για τη σελήνη και το αστέρι μας, τον ήλιο! Ήταν μία οπτικοακουστική εμπειρία που μάγεψε τα μικρά μας!

Β

Ακολούθησε παρατήρηση της επιφάνειας του Ήλιου -όπου εμφανίζονται συνήθως ηλιακές κηλίδες- με τηλεσκόπιο, χρησιμοποιώντας ειδικά προστατευτικά φίλτρα.  

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ

Οι εντυπώσεις από την ξεχωριστή αυτή ημέρα αποτυπώθηκαν στις ζωγραφιές μας!  

Δ

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Διάστημα, Ζωγραφική - Κολλάζ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επισκεπτόμαστε το Φορητό Ψηφιακό Πλανητάριο (Planetarium Οn Τhe Go)    

Περιστέρια με μηνύματα ειρήνης στον ουρανό του Durham!

Φεβ 202416

Με ενθουσιασμό ανταποκριθήκαμε στο κάλεσμα για συμμετοχή σε ένα project που έχει κινήσει το ενδιαφέρον πολλών σχολείων σε όλη την Ευρώπη! Πρόκειται για τη δημιουργία χάρτινων γερανών ή περιστεριών, που είναι γνωστά ως σύμβολα ειρήνης, με την ιαπωνική τεχνική origami (χαρτοδιπλωτική).

Peace cranes

Η σύνδεση των χάρτινων γερανών με την ειρήνη σχετίζεται με την ιστορία  της Sadako Sasaki, ενός δωδεκάχρονου κοριτσιού από την Ιαπωνία που πέθανε εξαιτίας των επιπτώσεων της πυρηνικής ακτινοβολίας. Η Sadako ήταν δύο ετών όταν έπεσε η ατομική βόμβα στη Χιροσίμα το 1945. Δεν είχε εμφανή τραύματα και έδειχνε να εξελίσσεται σε ένα δυνατό και υγιές κορίτσι. Ωστόσο, εννέα χρόνια αργότερα διαγνώστηκε με λευχαιμία και εισήχθη σε νοσοκομείο της Χιροσίμας. Καθώς στην ιαπωνική κουλτούρα ο γερανός  θεωρείται ότι είναι το «πουλί της ευτυχίας και της μακροζωίας», χωρίς να χάνει την αισιοδοξία και την ελπίδα της για ζωή, η Sadako ξεκίνησε να διπλώνει χάρτινους γερανούς πιστεύοντας ότι θα τη βοηθούσαν να αναρρώσει. Έπειτα, όμως, από οκτώ μήνες αγώνα με την ασθένεια έφυγε από τη ζωή, έχοντας ωστόσο φτιάξει πάνω από χίλιους γερανούς!

Peace doves2

Μετά το θάνατό της χτίστηκε το Παιδικό Μνημείο Ειρήνης, που βρίσκεται στο Peace Memorial Park, με δωρεές από όλη την Ιαπωνία, στη μνήμη των παιδιών που χάθηκαν από τους βομβαρδισμούς. Η ιστορία της Sadako έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, έτσι κάθε χρόνο εκατομμύρια χάρτινοι γερανοί origami τοποθετούνται εκεί. 

Μαθαίνοντας αυτή τη συγκινητική ιστορία, σκοπός του συγκεκριμένου project είναι να δημιουργήσουν τα παιδιά πολύχρωμους γερανούς ή περιστέρια της ειρήνης με την τεχνική origami και να εκφράσουν με αυτό τον τρόπο την επιθυμία τους να ζουν σε έναν κόσμο ειρηνικό! Τα χάρτινα περιστέρια ή οι γερανοί που θα συγκεντρωθούν θα εκτεθούν στο Prince Bishops Place στο κέντρο του Durham της Αγγλίας από τις 18 Μαρτίου 2024 και για ένα μήνα, ενώ στη συνέχεια κάποια από αυτά θα σταλούν στη Χιροσίμα και θα τοποθετηθούν στο Παιδικό Μνημείο Ειρήνης.

Peace cranes project

Το έργο αυτό είναι μέρος του Περιφερειακού Φεστιβάλ Γλωσσών, Express Yourself, το οποίο διαρκεί από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2024.

Στη σχολική μας μονάδα επιλέξαμε να φτιάξουμε με την τεχνική origami περιστέρια, που ήταν ευκολότερα στο δίπλωμα για τα μικρά μας. Αφού τα χρωματίσαμε, γράψαμε και κολλήσαμε στα φτερά τους τη λέξη «ειρήνη» στα αγγλικά και στα ελληνικά, όπως και τα στοιχεία του σχολείου μας.

Peace doves

Τα πολύχρωμα περιστέρια μας πήραν το δρόμο για το Durham ώστε όλα μαζί να φτάξουν έναν ουρανό ελπίδας για το αύριο, αποτελώντας τη φωνή μας, την προσευχή μας, για την οικοδόμηση της ειρήνης στον κόσμο!

Peace doves1

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Ψυχική Υγεία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Περιστέρια με μηνύματα ειρήνης στον ουρανό του Durham!    

Έφθασε πια χειμώνας, με κρύο και με χιόνια!

Φεβ 20242

ΧΕΙΜΩΝΑΣ 2024

O φετινός χειμώνας έκανε ποδαρικό  με «γενναιόδωρη» ηλιοφάνεια και ασυνήθιστα υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες. Πέρασε σχεδόν ο μισός Γενάρης για να ασπρίσουν οι βουνοκορφές και να δείξει πια τα «δόντια» του! Είχαμε την ευκαιρία να κατέθεσουμε σχετικές με την εποχή εμπειρίες, να συζητήσουμε για τις αλλαγές που φέρνει στη φύση, στα ζώα, στην καθημερινότητά μας, να παίξουμε, να δημιουργήσουμε!

Μια γεύση από τις δράσεις μας μπορείτε να πάρετε πατώντας εδώ

από κάτω από: Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο, Αισθητική Αγωγή, Γλώσσα, Μαθηματικά, Νέες Τεχνολoγίες, Παιδική Λογοτεχνία, Παιχνίδια, Χειμώνας | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έφθασε πια χειμώνας, με κρύο και με χιόνια!    
« Παλιότερα άρθρα

Μετάφραση

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 έχει τοποθετηθεί αναπληρώτρια μέλος ΕΒΠ, για την υλοποίηση της Πράξης “5009815 – Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες” στο πλαίσιο του ΕΠ ΕΣΠΑ “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020”

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 έχει τοποθετηθεί αναπληρώτρια μέλος ΕΒΠ, για την υλοποίηση της Πράξης “5009815 – Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης με ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες” στο πλαίσιο του ΕΠ ΕΣΠΑ “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020”

Τη διετία 2016-2018 το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει, ως συνεργάτης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+/KA2 «Quality – 3C Child (cheerful,courageous, creative child)?» – “Ποιότητα – 3C (χαρούμενο, θαρραλέο, δημιουργικό) Παιδί;”

Τη διετία 2016-2018 το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει, ως συνεργάτης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων, στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα  Erasmus+/KA2 «Quality – 3C Child (cheerful,courageous, creative child)?» – “Ποιότητα – 3C (χαρούμενο, θαρραλέο, δημιουργικό) Παιδί;”

2018-2019 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2017-2018 συμμετέχει στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο έχει εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το νηπιαγωγείο μας τη διετία 2016-2018 υλοποιεί πρόγραμμα στο πλαίσιο του Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη διετία 2016-2018 υλοποιεί πρόγραμμα στο πλαίσιο του Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Κλιματική Αλλαγή του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2016-2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με απόφαση που εξέδωσε η Δ/νση Συμβουλευτικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Β΄ Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2016-2017 συμμετείχε στο πρόγραμμα «Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε» της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, το οποίο είχε εγκριθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με απόφαση που εξέδωσε η Δ/νση Συμβουλευτικού Προσανατολισμού και Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων, Τμήμα Β΄ Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Αγωγής

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» ( MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3» ( MIS 520707, 485613, 485614) ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 υλοποίησε το πρόγραμμα “Το σχολείο μας πρασινίζει” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου.

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2015-2016 υλοποίησε το πρόγραμμα “Το σχολείο μας πρασινίζει” του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου.

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2016

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2016

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Στο νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 είχε τοποθετηθεί αναπληρώτρια νηπιαγωγός ΕΑΕ ΠΕ60.50, για την υλοποίηση της Πράξης «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με  αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες- ΑΠ 1,2,3», του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

 Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στο πρόγραμμα “Αειφόρο Ελληνικό Σχολείο: Όλοι νοιαζόμαστε όλοι συμμετέχουμε” της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Αλλάξτε συμπεριφορές… ΑνακυκλωSOSτε!” – Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Αλλάξτε συμπεριφορές… ΑνακυκλωSOSτε!” – Περιφερειακό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Ένας κήπος στο σχολείο μου” – Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο πρόγραμμα “Ένας κήπος στο σχολείο μου” – Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του ΚΠΕ Βάμου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου

Το νηπιαγωγείο μας τη σχολική χρονιά 2014-2015 συμμετείχε στις δράσεις του Κοινωνικού Σχολείου

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις δράσεις της Άνοιξης Καλλιτεχνικής Δημιουργίας 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, 2-3 Απριλίου 2015

Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, 2-3 Απριλίου 2015

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Log in



 

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων