Σήμερα Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου, γυμνάσιο και λύκειο του ειδικού εκμεταλλεύτηκαν την καλοκαιρία, για περίπατο στη θάλασσα!
Απρόσμενο αλλά ευχάριστο γεγονός, η απελευθέρωση γλάρου από τα αγκίστρια ενός ψαρά!
Το σχολείο μας, συνεχίζει και φέτος να εκπέμπει μηνιαία, στον «αέρα» του European School Radio
Το διαδικτυακό ραδιόφωνο με την επωνυμία “European School Radio”εντάσσεται σε μια ευρύτερη εκπαιδευτική φιλοσοφία η οποία θέλει το μαθητή να βλέπει το σχολείο ως χώρο δημιουργίας και έκφρασης.
Το Μαθητικό Διαδικτυακό Ραδιόφωνο έχει ώς σκοπό να προβάλλει τις ιδέες, τις δημιουργίες, τις ανησυχίες της μαθητικής κοινότητας και να τις επικοινωνεί με το σήμερα, δημιουργώντας ένα δίκτυο σχολείων και μαθητών/τριών οι οποίοι θα επιτελούν την λειτουργία του διαδικτυακού μαθητικού ραδιοφώνου.
Πατώντας τον παρακάτω σύνδεσμο, έχετε την δυνατότητα να ακούσετε την πρώτη συμμετοχή του σχολείου μας για το 2019 : Εκπομπή: MOVING WITH THE MIND
Την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου το σχολείο μας επισκέφτηκε το Ίδρυμα Ευγενίδου και συμμετείχε με δέκα μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου και Λυκείου στα εργαστήρια UTech Lab.
Η πρώτη ομάδα παρακολούθησε μια εισαγωγή στον προγραμματισμό: Swift Playgrounds, δημιουργώντας ταινία με τίτλο «ΕΥΡΩΠΗ»
Η δεύτερη ομάδα παρακολούθησε μια εισαγωγή στο Arduino κάνοντας στο τέλος όλες τις λάμπες LED να αναβοσβήνουν. ”
Κατά την επίσκεψή μας στο City Lab οι μαθητές μας με καθοδήγηση και οδηγίες σχεδίασαν προγραμματιζόμενα ρομπότ χρησιμοποιώντας μοτέρ τροχούς, αισθητήρες και άλλα δομικά υλικά.
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό. Τα παιδιά έδειξαν πειθαρχία καθ όλη τη διάρκεια, συνεργάστηκαν και ανέδειξαν ο καθένας τις δεξιότητες του.
Στα πλαίσια δράσης για την κοινωνικοποίηση, επισκεφθήκαμε σήμερα την Εταιρεία Προστασίας Σπαστικών «Πόρτα Ανοιχτή» και το Δημόσιο Ειδικό Δημοτικό Αργυρούπολης που στεγάζεται στους χώρους της, συνοδεύοντας 15 μαθητές μας από το Γυμνάσιο και το Λύκειο.
Όλοι τους απόφοιτοι των προηγούμενων χρόνων φέρνουν ακόμα νωπές τις μνήμες από τα πρώτα χρόνια στα θρανία της Εταιρείας, τους πρώτους δασκάλους και τους αγαπημένους τους θεραπευτές.
Είδαν βίντεο από παλιές σχολικές γιορτές του δημοτικού, αναγνωρίζοντας τους εαυτούς τους ως πρωταγωνιστές, μοιράστηκαν όμορφες στιγμές με τους παλιούς τους φίλους και περιπλανήθηκαν ξανά σε γνώριμα μέρη.
Η δράση θα συνεχιστεί με ανάλογες επισκέψεις που προσβλέπουν στην εμπέδωση δεσμών και την εξωστρέφεια.
Ένα μικρό VIDEO από το πρωινό της 19/11/2018 στο γυμναστήριο του Ειδικού.
Σήμερα, εκπαιδευτικοί, παιδιά και γονείς του σχολείου μας, είχαμε την χαρά να παρευρεθούμε στην καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, με την φροντίδα του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων.
Τους ευχαριστούμε πολύ, επισημαίνοντας οτι είναι πολύ σημαντικό να νιώθουμε οτι στέκονται αρωγοί και συμπαραστάτες, σε κάθε προσπάθεια του σχολείου μας.
Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση παραδόθηκε την Τρίτη 29/1/2019, ένα ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο, στον Σπύρο, που φοιτά στο σχολείο μας.
Θέλουμε ως Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Αθηνών να ευχαριστήσουμε:
-τον Σοροπτιμιστικό Σύλλογο Θρακομακεδόνων «Φερενίκη» και την πρόεδρο κα Ελένη Βλαχοδήμου
-το 6ο Γυμνάσιο Νίκαιας, τον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων και την πρόεδρο κα Ειρήνη Παπανικολάου
-τον σύλλογο «Αγάπη για την Ζωή», την πρόεδρο κα Παρασκευή Βαγκαλη και την αντιπρόεδρο κα Μαίρη Τζωρτζάτου
-το Ναυτικό Νοσοκομείο Αθηνών
-το Σώμα Ελλήνων Οδηγών Ηλιούπολης
-το Εθνικό Ωδείο Ηλιούπολης
-την Υπηρεσία Πολίτικης Αεροπορίας Γλυφάδας
-το Φροντιστήριο Ρόμβος
-τον 5ο Παιδικό Σταθμό Ηλιούπολης
-τα 80 και 21ο Νηπιαγωγεία Ηλιούπολης
-το 9ο Δημοτικό Σχολείο Καρέα
-τα 3ο και 4ο Λύκεια Ηλιούπολης
-το 4ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης
-τα 17ο, 8ο, 1ο, 11ο, 9ο, 10ο Δημοτικά Σχολεία Ηλιούπολης
και πλήθος συνανθρώπων μας.
Χωρίς την συνεισφορά όλων εσάς, θα ήταν αδύνατον, σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, να μαζευτούν όλοι αυτοί οι τόνοι από πλαστικά καπάκια που χρειάζονταν!
Σας ευχαριστούμε που είστε δίπλα μας!
Το σχολείο μας είναι ένα από τα είκοσι (20) σχολεία που επιλέχθηκαν να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα «Το Θέατρο στο Νέο Σχολείο» του Εθνικού Θεάτρου για το σχολικό έτος 2018-19: https://www.n-t.gr/el/youngstage/actions
Ακολουθεί η ανακοίνωση του Εθνικού Θεάτρου.
|
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Ειδικού Γυμνασίου και Λυκείου Αθηνών σας εύχεται καλή δημιουργική χρονιά με υγεία, τύχη, χαρές και δύναμη για να συνεχίσετε να στηρίζετε εμάς και τα παιδιά μας.
Σας ανακοινώνουμε με μεγάλη μας χαρά οτι την Τρίτη 29/1/2019 θα γίνει στο σχολείο μας η κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας.
Την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου και ώρα 11.30 θα γίνει η Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων με πολλά θέματα, όπως την εκδρομή των παιδιών μας και τα πεπραγμένα του Συλλόγου μέχρι σήμερα.
Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Η Πρόεδρος: Χατζηαγγέλη Στυλιανή
Ο Ταμίας: Μαρδάκης Αναστάσιος