Δεύτερη εκπομπή, με ιδιαίτερη θεματολογία!
Μπορείτε να την ακούσετε στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
Δεύτερη εκπομπή, με ιδιαίτερη θεματολογία!
Μπορείτε να την ακούσετε στον σύνδεσμο που ακολουθεί:
Αντιμέτωποι με το διαχρονικό δίλημμα “αλήθεια ή πλάνη” ήρθαν οι μαθητές της γ γυμνασίου παρακολουθώντας την εναλλακτική απόδοση της τραγωδίας του Ευριπίδη Ελένη από το θέατρο του Νέου Κόσμου
Μετά το τέλος της παράστασης ακολούθησαν διαδραστικές ψυχοπαιδαγωγικές δραστηριότητες όπου οι μαθητές μας συμμετείχαν όπως πάντα ενεργά.
Όταν οι λέξεις δεν αρκούν……Αποκριάτική γιορτή (vid)
Σε συνέχεια των δράσεων που υλοποιεί το σχολείο μας για το Πρόγραμμα: “το Παιδί, η Πόλη & τα Μνημεία”, μας επισκέφθηκαν, τον Ιανουάριο ,η κα Κατερίνα Μαρκουλάκη, Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Ηλιούπολης και το Φεβρουάριο οι κυρίες Ειρήνη Γρατσία, Αρχαιολόγος και οι αρχιτεκτόνισσες Κ. Μουντανέα και Ε. Καρυστιναίου από τη Monumenta.
Η συμμετοχή των μαθητών μας ενθουσίασε την ομάδα της Monumenta που χάρισε σε καθένα από τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα μαθητές μας, τη συλλεκτική τους έκδοση για τον πολιτικό μηχανικό Ανδρέα Δρακόπουλο!
Tην Παρασκευή 1η Μαρτίου 2919 μαθητές και μαθήτριες της α’ τάξης Γυμνασίου και της Γ¨ Λυκείου επισκέφθηκαν το Ε.Α.Τ. – Ε.Σ.Α. (Ειδικό Ανακριτικό Τμήμα Ελληνικής Στρατιωτικής Αστυνομίας) στο Πάρκο Ελευθερίας.
Ο υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων κ. Γιάννης Ξαρχουλάκος και ο Πρόεδρος κ. Κώστας Μανταίος του Συλλόγου Φυλακισθέντων & Εξορισθέντων Αντιστασιακών 1967-1974 μίλησαν στους μαθητές σχετικά με την αντίσταση κατά τη διάρκεια της δικτατορίας, αναφέροντας και προσωπικά τους βιώματα, καθώς και για τη λειτουργία του κτηρίου ως «Ειδικού Ανακριτικού Τμήματος».
Στη συνέχεια οι ομιλητές απάντησαν σε ερωτήσεις μαθητών, σχετικά με τον αντιδικτατορικό αγώνα και ιδιαίτερα για τις συνθήκες κράτησης των πολιτικών κρατουμένων. Οι ομιλίες πλαισιώθηκαν από την προβολή βίντεο ενός Ολλανδού δημοσιογράφου, με σκηνές και συνεντεύξεις από την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Στη συνέχεια οι μαθητές περιηγήθηκαν στους χώρους του κτηρίου και ενημερώθηκαν για την ιστορία του.
Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με σύντομη παραμονή στον ήλιο του Πάρκου Ελευθερίας, με τη βοήθεια του καλού καιρού.
Τι ποιο ωραίο να γνωριστούν οι μαθητές διαφορετικών σχολείων μέσα από το παιχνίδι!
Αλληλεπίδραση μέσα από το μάθημα της φυσικής αγωγής ήταν ο στόχος της συνάντησης του Ειδικού σχολείου και του 5ου Λυκείου Ηλιούπολης στις 20/2/2019.
Μια μεγάλη ομάδα μαθητών του 5ου Λυκείου και τμήματα του δικού μας σχολείου ήρθαν σε επαφή δημιουργώντας τέσσερις μεικτές υποομάδες φιλίας με αρχηγούς και από τα δύο σχολεία προκειμένου να ξεκινήσουν τα παιχνίδια.
Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και η τρίτη συνολικά που το 5ο Λύκειο αθλείται και μας γνωρίζει, κάτι που σημαίνει ότι δημιουργείται ένα κλίμα οικείο για τους μαθητές.
-Η εκκίνηση των αγωνισμάτων δόθηκε με σκυταλοδρομίες «σκέψης»
– Ακολούθησαν παιχνίδια ευστοχίας
-Συνεχίσαμε με το παραολυμπιακό αγώνισμα boccia που παίζονταν παράλληλα σε τέσσερα γηπεδάκια. Εδώ οι μαθητές μας θριάμβευσαν ως προπονητές εξηγώντας το άγνωστο για τους άλλους παιχνίδι.
– Τελειώσαμε με μπάσκετ σε αμαξίδια για όλους τους παίκτες δηλαδή και του δικού μας αλλά και του φιλοξενούμενου σχολείου.
Στο τέλος οι μαθητές και των δύο σχολείων δήλωσαν ενθουσιασμένοι επιθυμώντας να ορίσουν σύντομα το επόμενο αθλητικό ραντεβού.
“Εγώ είμαι ανάπηρος κι εσύ σαι περπατένιος. Αυτός Κινέζος κίτρινος κι αυτός σοκολατένιος. Αφού γύρω μας οι άνθρωποι έχουνε τόση ποικιλία γιατί ο κόσμος φτιάχνεται μόνο για μια κατηγορία;”
Μια ιδιαίτερη παράσταση με τίτλο «Πιο δυνατός και από τον Σούπερμαν» παρακολουθήσαμε σήμερα στο Σύγχρονο Θέατρο.
Ένα έργο που βλέπει τη ζωή μέσα από τα μάτια ενός ανάπηρου προέφηβου του Άρη που τσουλώντας με το αμαξίδιο του διαφωτίζει με νηφαλιότητα και ακρίβεια την καθημερινότητα και τα ζητήματα που προκύπτουν στη ζωή του νεαρού ήρωα με αναπηρία.