Τα θέματα, οι λύσεις και τα σχόλια στα “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής” των πανελληνίων εξετάσεων (Ημερήσια και Εσπερινά)

Δείτε τα θέματα που δόθηκαν σήμερα στο μάθημα “Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής”  Γενικής Παιδείας. Δείτε τις λύσεις που δόθηκαν από το Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών Ι. Καραγιάννη. .Δείτε επίσης και τις λύσεις των εσπερινών τα θέματα των οποίων κινούνται στην ίδια λογική με λιγότερες πράξεις και λιγότερο όγκο.

Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας 2013(Ημερήσια)

Λύσεις Μαθηματικών Γενικής Παιδείας 2013(Σχολικός Σύμβουλος)

MATHEMATICA GR Μαθ Γεν Παιδείας Λύσεις Θεμάτων 2013 (1η έκδοση από word)

Θέματα Εσπερινών στα μαθηματικά γενικής Παιδείας 2013

Λύσεις εσπερινών 2013

Σχόλια στα Θέματα Γενικής Παιδείας από τον Σχολικό Σύμβουλο

Σχόλιο του Μ.Π΅:.Από χθές επισημάναμε ότι στο θέμα Δ3  των Εσπερινών υπήρχε πρόβλημα σε ότι αφορα την ύπαρξη τέτοιων αριθμών που να ικανοποιούν τις δοθείσες συνθήκες.Βέβαια παρόλα αυτά ο τρόπος αντιμετώπισης του θέματος δεν αλλάζει. Υπάρχει σαφέστατα λάθος από κακή τοποθέτηση των δεδομένων. Σήμερα υπήρξε και ανακοίνωση της ΕΜΕ για το ίδιο θέμα.

Ανακοίνωση της ΚΕΓΕ για το Δ3:

«Η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) ανακοίνωσε  ότι στο θέμα Δ3 του μαθήματος «Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής Παιδείας» των Εσπερινών Λυκείων, στο οποίο εξετάστηκαν περίπου πεντακόσιοι υποψήφιοι, δόθηκε μία ασύμβατη υπόθεση, η οποία, ωστόσο, ουδόλως επηρεάζει την επίλυση του θέματος.
Η ΚΕΕ, τονίζεται στην ανακοίνωση,  με οδηγία της προς τα Βαθμολογικά Κέντρα θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ισότιμη και αντικειμενική βαθμολόγηση όλων των υποψηφίων».

Τα σχόλια συναδέλφων στο mathematica εδώ

Τα σχόλια της Ελληνικής Μαθηματικής εταιρείας είναι :

Θέμα Α

Θεωρία
Θέμα Β
Συνδυάζει γνώσεις Πιθανοτήτων και Ανάλυσης
Θέμα Γ
Ελέγχονται γνώσεις από μεγάλο μέρος του Κεφαλαίου της Στατιστικής
Θέμα Δ
Συνδυάζει όλα τα κεφάλαια της διδακτέας ύλης.
ΓΕΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ

Τα ερωτήματα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν της ύλης με πολλά ερωτήματα κλιμακούμενης δυσκολίας, που συνδυάζουν διαφορετικά κεφάλαια. Θα μπορούσε βέβαια να υπήρχε καλύτερη συνάφεια στα ερωτήματα.
Η επιτυχής αντιμετώπιση από τους υποψηφίους προϋποθέτει:
•    πολύ καλή γνώση των εννοιών
•    βασικές γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις
•    κριτική ικανότητα
•    ευχέρεια στους υπολογισμούς και αυξημένη προσοχή
•    δυνατότητα συνδυασμού γνώσεων από διαφορετικά κεφάλαια
Τα θέματα χαρακτηρίζονται μεγαλύτερου βαθμού δυσκολίας από τα αντίστοιχα περσινά και απαιτούσαν περισσότερο χρόνο.

Οδηγία από την ΚΕΓΕ: (22/05/2013) Για την βαθμολόγηση του ερωτήματος Γ2 στα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής Γενικής παιδείας Ημερησίων ΓΕ.Λ.:

α) Η σωστή συμπλήρωση του πίνακα να βαθμολογηθεί με 6 μονάδες(3 στήλες χ2μονάδες= 6 μονάδες.
και β) Η αιτιλόγηση της συμπλήρωσης του πίνακα θα βαθμολογηθεί με 2μονάδες.
Για την οδηγία αυτή διαμαρτύρονται με γραπτή ανακοίνωση τους οι βαθμολογητές μαθηματικοί του 32ου Βαθμολογικού κέντρου Αθηνών.Δείτε εδώ περισσότερα.(Πηγή: alfavita.gr)

Σχετικά με ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Δρ.MΔΕ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Νομού Δωδεκανήσου. Συγγραφέας βιβλίων μαθηματικών -Ιστορίας και Διδακτικής.


Περισσότερες πληροφορίες

Δείτε όλα τα άρθρα του/της ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ →