Ηλεκτρονική Υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου ΓΕΛ/ΕΠΑΛ (Μ.Δ.) 2025 και Παράλληλου Μηχανογραφικού (Π.Μ.Δ.) 2025

Θέμα: Α. Ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου ΓΕΛ/ΕΠΑΛ (Μ.Δ) 2025
Β. Ηλεκτρονική υποβολή Παράλληλου Μηχανογραφικού (Π.Μ.Δ) 2025
Γ. Βεβαίωση Συμμετοχής για τις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ 2025
Δ. Παραμονή εκπαιδευτικών στα Λύκεια.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ A. Προθεσμία και διαδικασία Ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.)
ΓΕΛ/ΕΠΑΛ 2025 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Α1. Από την Τρίτη 8-7-2025 μέχρι και την Πέμπτη 17-7-2025 και ώρα 24:00, όλοι οι υποψήφιοι θα  πρέπει να υποβάλουν το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttps://michanografiko.it.minedu.gov.gr  χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας τους (password)  που έχουν ήδη αποκτήσει ή που θα αποκτήσουν αυτές τις ημέρες (όσοι υποψήφιοι δεν πρόλαβαν να αποκτήσουν ή έχασαν το password) και επιλέγοντας «ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ (Μ.Δ.) ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ». Αρχικά θα μπορούν να μελετήσουν και να επεξεργαστούν το ΜΔ και να κάνουν προσωρινές προτιμήσεις (Προσωρινή Αποθήκευση Μηχανογραφικού) και στην συνέχεια να προχωρήσουν στην τελική υποβολή του μηχανογραφικού τους δελτίου (Υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου). Επισημαίνεται ότι η προθεσμία υποβολής ΜΔ είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της, κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το ΜΔ. Στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr όσοι υποψήφιοι δικαιούνται και επιθυμούν, μπορούν να υποβάλουν  και το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο για τις δημόσιες ΣΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε το σύνδεσμο που ακολουθεί:

Εγκύκλιος ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΔ ΚΑΙ ΠΜΔ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2025 με ΑΔΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ &ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. – Π.ΕΠΑ.Λ.

Από τις 30 Ιουνίου 2025 και ώρα 07:00 έως και τις 08 Ιουλίου 2025 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2025-2026.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr

ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se-skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Γιορτή Λήξης του Σχολικού Έτους 2024- 2025

Με μεγάλο ενθουσιασμό και άφθονα χαμόγελα πραγματοποιήθηκε χθες το βράδυ η γιορτή λήξης του Σχολικού έτους 2024-2025. Ήταν μια βραδιά γεμάτη συγκίνηση, χαρά,  και όμορφες, αστείες και νοσταλγικές στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες σε όλους/όλες  μας.

Αρχικά, στο πλαίσιο του Ομίλου Θεατρικής Αγωγής  παρακολουθήσαμε  μία διασκευή του θεατρικού έργου του Τίμου Μωραϊτίνη «Η επιστροφή των Θεών του Ολύμπου στη Γη». Στην παράσταση πήραν  μέρος αλφαβητικά οι μαθητές/τριες: Αδάμ Αναστασία, Δελιανίδη Χριστίνα, Δελιανίδης Δημήτρης, Ζαχαροπούλου Κυβέλη, Μαυροδήμου Αφροδίτη, Κόντος Επαμεινώνδας, Μαυροδήμου Ευσταθία, Πέλο Μελίνα, Νίκα Ελπίδα, Νίκα Κατερίνα, Ντελής Βασίλης, Ρόκκου Μάιρα, Τριανταφύλλου Θεοφάνης, Φουρτάκας Κωνσταντίνος και οι Εκπαιδευτικοί κα Βεράκη Δήμητρα και κος Μπαλατσός Γεώργιος. Υπεύθυνες για την υλοποίηση της παράστασης ήταν η κα Ζάχου Μαρίνα και η κα Πολυτάρχου Σοφία. Τα σκηνικά επιμελήθηκε η κα Ντόβα Αργυρώ.

Στη συνέχεια με την καθοδήγηση της κας Σκιαδά Σοφίας οι μαθητές/τριες χόρεψαν  παραδοσιακούς χορούς του τόπου μας και ακολούθησε μία μικρή παρουσίαση όλων των Δράσεων, Προγραμμάτων, Επιμορφώσεων κ.ά. που υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας τη φετινή χρονιά .

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με όμορφες μελωδίες που μας χάρισαν ο Δράκος Κωνσταντίνος (τραγούδι – ηλεκτρική κιθάρα) και η Ντάμκα Αγγελική (ντραμς).

Τη γιορτή παρακολούθησαν οι σεβαστοί Πατέρες, ο πατέρας Νεκτάριος και πατέρας Αβραάμ, ο αντιπεριφερειάρχης κ. Ντασιώτης Γ., ο Αντιδήμαρχος Ακραιφνίας, κ. Βασιλείου Αλ., οι Πρόεδροι  των Κοινοτήτων Ακραιφνίου, κ. Μαυροδήμος Κων. και Κοκκίνου, κ. Ντελής Αρ. , το Δ.Σ. Και η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων/Κηδεμόνων, κα Μάρα Νικ., εκπρόσωποι  όλων των Μορφωτικών και Πολιτιστικών Συλλόγων Δ.Ε Ακραιφνίας και πλήθος κόσμου.

Ευχαριστούμε θερμά τον κο Ντάμκα Γιώργο για την πολύτιμη βοήθεια και το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για υπέροχα εδέσματα!

 

 

 

 

Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων 2024-2025

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024 – 2025 υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας Πέντε Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων. Συγκεκριμένα:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ(δύο)

 «Εποχή του Χαλκού. Από το θησαυρό του Μινύα στην ακρόπολη του Γλα»

Οι μαθητές/τριες της Β΄ Λυκείου με τον υπεύθυνο του Προγράμματος κο Χαρίτο Πέτρο ασχολήθηκαν με δύο σημαντικά αρχαιολογικά μνημεία της περιοχής μας, το θησαυρό του Μινύα και το κάστρο του Γλα,  παρατηρώντας την πορεία τους στο χρόνο και τη φθορά που έχουν υποστεί. Επισκέφτηκαν, επίσης, μέσω του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κέρκυρας το βυζαντινό κάστρο του Γαρδικίου.

AFISA PETROS

 

«Σχολικός Βοτανόκηπος»

Οι μαθητές/τριες των τριών τάξεων του Γυμνασίου  του σχολείου μας με την υπεύθυνη του Προγράμματος κα Μουχτάρη – Ξυλογιάννη Αρετή  δημιούργησαν έναν μικρό  βοτανόκηπο στον αύλειο χώρο του σχολείου μας.Φύτεψαν βότανα όπως ρίγανη, δυόσμο, βασιλικό, αμπαρόριζα, δεντρολίβανο κ.ά. και παρασκεύασαν λάδι δεντρολίβανου το οποίο έχει καλλυντικές ιδιότητες.

 

 

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (τρία)

«Ο ρόλος του εκπαιδευτικού μέσα από ταινίες ορόσημα της 7ης τέχνης»

Οι μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου εργαστήκαν ομοδοσυνεργατικά και δημιούργησαν  οπτικοακουστικό υλικό υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης του Προγράμματος κας Ζάχου Μαρίνας.

Το παρόν πρόγραμμα  στοχεύει στην ανάδειξη του παιδαγωγικού ρόλου του δασκάλου μέσα από εμβληματικές ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου. Μέσα από επιλεγμένες προβολές, οι μαθητές/ριες καλούνται να αναγνωρίσουν τις αξίες, τις προκλήσεις και τη δυναμική της εκπαιδευτικής πράξης, όπως αυτή προβάλλεται στη μεγάλη οθόνη. Το πρόγραμμα επιδιώκει να ενισχύσει τον προβληματισμό γύρω από τη σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή, να εμπνεύσει και να καλλιεργήσει την κριτική σκέψη, τη συναισθηματική νοημοσύνη και τον σεβασμό στον ρόλο του δασκάλου ως φορέα γνώσης, καθοδήγησης και ανθρωπιάς.

eikona Viber 2025 06 19 19 40 13 961

Πατήστε το σύνδεσμο για να δείτε την βιντεοπροβολή:

https://www.youtube.com/watch?v=q0h5Brfmp9g&t=1641s

 

«Καλλιτεχνική Δημιουργία και Περιποίηση Χώρου»

Οι μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης του Προγράμματος κας Ντόβα Αργυρώς ζωγράφισαν πολύχρωμες εικόνες στους τοίχους του ισογείου αλλά και τις πόρτες της Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων και της Γ΄ Λυκείου.Οι  τοίχοι και οι πόρτες του ισογείου μεταμορφώθηκαν σε πολύχρωμα έργα τέχνης φτιαγμένα από τους/τις ίδιους/ίδιες τους/τις μαθητές/τριες που εργάστηκαν με ιδιαίτερο ζήλο και διάθεση συνεργασίας.

SharedScreenshot

Στο έγγραφο pdf που ακολουθεί μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε τα αποτελέσματα του Προγράμματος:

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΧΩΡΟΥ

 

 “Μία ώρα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών. Αρχαϊκή εποχή – Ακραίφνιο»

Οι μαθητές /τριες της Β ΄ Γυμνασίου συμμετείχαν στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα με τίτλο «Μία ώρα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών». Εποχή του Λίθου – Ακραίφνιο» υπό την εποπτεία και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κας Πολυτάρχου Σοφίας και κας Παπαδάτου Πηνελόπης.

 

Fifth law of money Made with PosterMyWall

 

Στη διάρκεια του Προγράμματος οι μαθητές/τριες:

  • Επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών. Ξεναγήθηκαν και εργάστηκαν με Φύλλα Εργασίας στην 1ηΕνότητα του Μουσείου που περιέχει ευρήματα της Εποχής του Λίθου.
  • Δημιούργησαν ένα σύντομο Οδηγό με εκθέματα της Νεολιθικής Εποχής που προέρχονται από το Σπήλαιο του Σαρακηνού.
  • Δημιούργησαν μια αφίσα με το ψηφιακό εργαλείο PosterMyWall.

Στο έγγραφο pdf που ακολουθεί μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε τα αποτελέσματα του Προγράμματος:

MIA ΩΡΑ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΗΒΩΝ- ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΛΙΘΟΥ ΑΚΡΑΙΦΝΙΟ

7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση

Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025 στον «7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση» υπό την εποπτεία και την καθοδήγηση του κυρίου Κεσσόγλου Εμμανουήλ, κλάδου ΠΕ86.

Συγκεκριμένα :

  • Η Ομάδα μας “art_and_sciense” αποτελούμενη από μαθητές /τριες του Γυμνασίου με  Λ.Τ.  Ακραιφνίου
  • Τίτλος του έργου μας : «Καλαίσθητοι Εξωτερικοί Χώροι»

Στην πρότασή μας, προσπαθήσαμε να σχεδιάσουμε ένα καινοτόμο και κοινωνικά ευαίσθητο έργο. Πρόκειται για ένα έξυπνο, επεκτάσιμο σύστημα διαχείρισης και αισθητικής αναβάθμισης κοινόχρηστων υπαίθριων χώρων. Βασικό προαπαιτούμενο του Διαγωνισμού ήταν  αποκλειστικά ή χρήση  ανοιχτών τεχνολογιών υλικού και λογισμικού, διαδικασία που προάγει , την επαναχρησιμοποίηση της γνώσης και της συνεργασίας , δίνει στους μαθητές γνωστικά και τεχνολογικά εφόδια – χρήσιμα, πρακτικά  (ακόμη και επαγγελματικά).

Στόχοι του έργου είναι οι εξής:

  • Αναβάθμιση δημόσιων χώρων με τεχνολογία και αισθητική
  • Καλλιέργεια δημιουργικότητας μέσα από την τέχνη, εικαστικών παρεμβάσεων
  • Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση με εξοικονόμηση πόρων
  • Εξοικείωση με αυτοματοποίηση διαδικασιών και προγραμματισμό
  • Εκπαιδευτικός πειραματισμός μέσα και έξω από την τάξη
  • Ανοικτά πρότυπα & ελευθερία προγραμματισμού
  • Συνεργατική μάθηση & τεχνογνωσία από διαφορετικά πεδία STEAM

Στα πλαίσια της διάχυσης του έργου,  της ανοιχτά διαθέσιμης γνώσης,των αρχών εξωστρέφειας και δημιουργικότητας που διέπουν τον διαγωνισμό αλλά και το μοντέρνο σχολείο , παραθέτουμε και περιγράφουμε παρακάτω  παραδοτέα και τις μερικές από τις βασικές δημιουργίες μας.

1.Σχεδιασμός του έργου ανοιχτά διαθέσιμος στο παρακάτω αποθετήριο

(παρατίθενται ο κώδικας και ο σχεδιασμός των κατασκευών )

https://github.com/lykakr/LTakr_openedtech_ellak_24-25

2. Ιστοσελίδα περιγραφής του έργου

(Εδώ μπορείτε να βρείτε μια σύντομη περιγραφή  από τις δημιουργίες   των μαθητών στην ιστοσελίδα  του διαγωνισμού)

https://openedtech.ellak.gr/robotics2025/gimnasio-l-t-akrefniou-kalesthiti-exoteriki-chori-art-and-sciense

3.Συναρμολόγηση του κεντρικού σταθμού –εξυπηρετητή. (Σχετικό βίντεο με την κατασκευή και συναρμολόγηση στο εργαστήριο του Γυμνασίου & Λ.Τ Ακραιφνίου)

 

4.Κατασκευή και λειτουργία κάθετου Σχεδιογράφου-plotter. (Σχετικό βίντεο με την κατασκευή και συναρμολόγηση στο εργαστήριο του Γυμνασίου & Λ.Τ Ακραιφνίου)

Πρόσκληση στην καλοκαιρινή μας γιορτή και τελετή αποφοίτησης

Screenshot 2025 06 15 at 14.45.07 2

Σχέδιο Δράσης “Πολέμιοι της Βίας – Υπέρμαχοι της Φιλίας”

Ο σχολικός εκφοβισμός, γνωστός και ως bullying, είναι ένα φαινόμενο που επηρεάζει τη ζωή πολλών μαθητών/τριών σε όλο τον κόσμο. Αποτελεί μια βίαιη και επιθετική συμπεριφορά, η οποία εντοπίζεται στα πλαίσια του σχολείου και έχει σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχολογική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και στην διαδικασία της μάθησης. Ο ορισμός του σχολικού εκφοβισμού περιλαμβάνει τη σωματική, λεκτική ή συναισθηματική βία που ασκείται συστηματικά από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων σε ένα άλλο άτομο.

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης και της ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού Εκφοβισμού και της ενδοσχολικής Βίας εκπονήθηκε στο σχολείο μας Σχέδιο Δράσης με τίτλο: «Πολέμιοι της Βίας – Υπέρμαχοι της Φιλίας»  και Συντονίστρια την κα Ντόβα Αργυρώ (κλάδου ΠΕ03). Αρχικά, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου και της Α΄ Λυκείου υπό την καθοδήγηση της κας Ντόβα δημιούργησαν ένα βίντεο με σκοπό να ενημερώσουν τους συμμαθητές/τριές τους για  τις μορφές του σχολικού εκφοβισμού. Παράλληλα μαθητές/τριες όλων των τάξεων Γυμνασίου και Λυκείου ζωγράφισαν σε εξωτερικό τοίχο του σχολείου το σύνθημα «STOP bullying».eikona Viber 2025 06 05 19 20 57 545

 

«Η βία δεν προέρχεται από μια εσωτερική ανάγκη. Είναι απόκτημα της εκπαίδευσης και της κοινωνικής πρακτικής.»

Françoise Héritier (Φρανσουάζ Εριτιέ), Γαλλίδα εθνολόγος

 

Δημιουργία Ταξιδιωτικού – Πολιτιστικού Οδηγού Ακραιφνίου

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025 οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας  υπό την καθοδήγηση του κου Κεσσόγλου Εμμανουήλ κλάδου ΠΕ86 ανέπτυξαν μια εφαρμογή Ταξιδιωτικού – Πολιτιστικού Οδηγού. Σκοπός της εφαρμογής είναι  η παροχή πληροφοριών ταξιδιωτικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος, σχετιζόμενων με την περιοχή του Ακραιφνίου.

Βασική μέριμνα του σχεδιασμού μας είναι  η δυνατότητα μελλοντικής επαναχρησιμοποίησης από το σχολείο (σε διάφορα εκπαιδευτικά πεδία)  δομών και υποδομών που αναπτύχθηκαν για την τρέχουσα εφαρμογή. Πιο συγκεκριμένα η πλατφόρμα υλικού που χρησιμοποιήθηκε είναι ένα τοπικός εξυπηρετητής raspberry pi με τη δυνατότητα, εκτός των άλλων, να φιλοξενεί και wordpress ιστοσελίδες (όπως ο ταξιδιωτικός οδηγός).

Η Βασική ένταξη και σχεδιασμός του έργου ήταν στο πλαίσιο Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας των μαθητών.

Όμως λόγω

  • της θεματικής του ευρύτητας
  • των αυξημένων απαιτήσεων σε εκπαιδευτικές ώρες
  • και της διαθεματικής φύσης του εκπαιδευτικού αντικειμένου και θεματικής εγγύτητας του με άλλες  σχολικές δραστηριότητες και μαθήματα

χρησιμοποιήσαμε εκπαιδευτικούς πόρους  – ώρες , από τα παρακάτω εκπαιδευτικά αντικείμενα. Αναλυτικότερα :

1) Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας (Β Λυκείου)

  • Τίτλος Δράσης : Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής ταξιδιωτικού – πολιτιστικού οδηγού (ιστοσελίδας / app για κινητά τηλέφωνα και διαδραστικής παρουσίασης) σχετικά με τον τόπο μας
  • Ζήτημα/θέμα ενεργού πολιτειότητας : Προστασία και ανάδειξη του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος

2)  Εργαστήρια Δεξιοτήτων (Γ γυμνασίου)

Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το Περιβάλλον

Επιμέρους Θεματική Ενότητα/Υποενότητα: Παγκόσμια και τοπική Πολιτιστική κληρονομιά. Τίτλος : “Μαθητές ξεναγοί, δημοσιογράφοι… Ανάδειξη Τοπικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς”

3) Εργασίες Πληροφορικής μαθητών/τριών (Α, Β Λυκείου)

Πατήστε το σύνδεσμο που ακολουθεί για να δείτε το βίντεο:

https://youtu.be/iItbG2nZw08

 

Ενημερωτική Δράση : “Πρώτες Βοήθειες για Παιδιά”

Στις 22 Μαΐου 2025, εξειδικευμένο προσωπικό από το Κέντρο Υγείας Αλιάρτου επισκέφθηκε το σχολείο μας και πραγματοποίησε ενημερωτική δράση με θέμα «Πρώτες Βοήθειες για Παιδιά».

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, οι μαθητές/τριες  και οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις βασικές αρχές παροχής πρώτων βοηθειών, καθώς και για την κατάλληλη αντιμετώπιση περιπτώσεων όπως: αιμορραγία, απώλεια αισθήσεων, παρουσία αντικειμένου ή εντόμου στο αυτί, δηλητηριάσεις, δαγκώματα, διαστρέμματα, εγκαύματα, ηλεκτροπληξία και πνιγμός από ξένο σώμα.

Η δράση ολοκληρώθηκε με πρακτική εξάσκηση των παιδιών και των εκπαιδευτικών στη σωστή τοποθέτηση ενός θύματος σε θέση ανάνηψης, υπό την εποπτεία της κας  Παρασκευής Φρυγανά,  Γενικής Ιατρού του Κέντρου Υγείας Αλιάρτου.

Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Κέντρου Υγείας για την πολύτιμη συμβολή του!

Μήνυμα Διευθυντή Δ/θμιας Εκπ/σης Βοιωτίας

Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες,

Mε την έναρξη των Πανελλαδικών Εξετάσεων, θα ήθελα να σας εκφράσω τις πιο θερμές μου ευχές για καλή επιτυχία.

Ο χρόνος που πέρασε ήταν γεμάτος με έντονη προσπάθεια και αφοσίωση, επιμονή και υπομονή. Να είστε βέβαιοι ότι ήδη κατακτήσατε πολλά!

Μπροστά σας ανοίγεται ένα σημαντικό μονοπάτι, που απαιτεί δύναμη, ψυχραιμία και πίστη στις δυνατότητές σας. Μη ξεχνάτε πως κάθε βήμα που κάνετε με ακεραιότητα και προσήλωση, σας φέρνει πιο κοντά στους στόχους σας. Διατηρήστε την ισορροπία, την ψυχική σας ηρεμία και αντιμετωπίστε κάθε εξέταση ως μία ακόμη ευκαιρία να αποδείξετε στον εαυτό σας τι μπορείτε να καταφέρετε.

Στον δρόμο αυτό δεν είστε μόνοι. Μαζί σας στέκονται οι οικογένειές σας που με διακριτικότητα, φροντίδα και θυσίες υποστηρίζουν κάθε σας βήμα. Αξίζουν κι εκείνοι την αναγνώρισή μας.

Καλή δύναμη και κάθε επιτυχία σε όλους! Είμαστε υπερήφανοι για εσάς.

     Ο Διευθυντής Δ/θμιας Εκπ/σης

 Δρ Δημήτριος Κ. Κυριτσόπουλος

images 1

Ασφαλές Διαδίκτυο (διαφημιστικό σποτ SaferInternet4Kids)

Ημερολόγιο

Ιούλιος 2025
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Σαν σήμερα

12/7/1967: Το καθεστώς της 21ης Απριλίου αφαιρεί την ελληνική ιθαγένεια από 480 έλληνες πολίτες.

Σκακιστική άσκηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση