Προθεσμία και διαδικασία Ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ/ΕΠΑΛ 2024 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Προθεσμία και διαδικασία Ηλεκτρονικής υποβολής του Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ/ΕΠΑΛ
2024 για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Α1. Από την Τρίτη 9-7-2024 μέχρι και την Πέμπτη 18-7-2024 και ώρα 24:00, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να υποβάλουν το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας τους (password) που έχουν ήδη αποκτήσει ή που θα αποκτήσουν αυτές τις ημέρες (όσοι υποψήφιοι δεν πρόλαβαν να αποκτήσουν ή έχασαν το password) και επιλέγοντας «ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΔΕΛΤΙΟΥ (Μ.Δ.) ΓΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ». Αρχικά θα μπορούν να μελετήσουν και να επεξεργαστούν το ΜΔ και να κάνουν προσωρινές προτιμήσεις (Προσωρινή Αποθήκευση Μηχανογραφικού) και στην συνέχεια να προχωρήσουν στην τελική υποβολή του μηχανογραφικού τους δελτίου (Υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου). Επισημαίνεται ότι η προθεσμία υποβολής ΜΔ είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της, κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το ΜΔ. Στην ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr, όσοι υποψήφιοι δικαιούνται και επιθυμούν, μπορούν να υποβάλουν και το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο για τις δημόσιες ΣΑΕΚ.

Για περισσότερες πληροφορίες συνδεθείτε εδώ:

Εγκύκλιος ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΔ ΚΑΙ ΠΜΔ-ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2024 με ΑΔΑ

Καλό Καλοκαίρι…

hello summer Made with PosterMyWall

Hλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής και μετεγγραφής σε ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ – Π.ΕΠΑ.Λ

Από τις 27 Ιουνίου 2024 και ώρα 07:00 έως και τις 05 Ιουλίου 2024 και ώρα 23:59, όσοι/ες επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. και ημερήσιων Π.ΕΠΑ.Λ., θα μπορούν να υποβάλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση» για το σχολικό έτος 2024-2025.
👉 Οι αιτήσεις υποβάλλονται μέσω της εφαρμογής «e-εγγραφές», στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
👉 ή μέσω της διαδικτυακής πύλης: https://www.gov.gr/…/eggraphe-ananeose-eggraphes-se…
συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
images

Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Δημιουργία κωδικού ασφαλείας για την ηλεκτρονική υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου (Μ.Δ.) ΓΕΛ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.) για εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) έτους 2024.

Προθεσμία για απόκτηση κωδικού ασφαλείας – έναρξη διαδικασιών υποβολής Μηχανογραφικού Δελτίου
(Μ.Δ.) και Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου (Π.Μ.Δ.).Οι διαδικασίες για την υποβολή του Μ.Δ. για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και του Π.Μ.Δ. για
εισαγωγή σε Δημόσιες Σ.Α.Ε.Κ. (πρώην Ι.Ε.Κ.) αρχίζουν από την Τετάρτη 19 Ιουνίου και θα λήξουν περί τα μέσα
Ιουλίου.

 

αρχείο λήψης 1

 

Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε το Δελτίο Τύπου:
Πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε την σχετική εγκύκλιο:

 

Συγχαρητήριο Μήνυμα

Η Διευθύντρια κ. Καρανάσου Αικατερίνη και ο Σύλλογος των Εκπαιδευτικών του σχολείου μας  συγχαίρουν  τις μαθήτριες:

  • Ντάμκα Σοφία της Γ΄ Λυκείου για την συμμετοχή της στον 20ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Βιολογίας που διεξήχθη στις 10/02/2024
  • Δράκου Κωνσταντίνα της Γ΄ Γυμνασίου για την συμμετοχή και την πολύ καλή επίδοσή της με βαθμολογία 110/120  στον 3ο Διαγωνισμό Βιολογίας Γυμνασίου που διεξήχθη στις 17/05/2024

και την εκπαιδευτικό του σχολείου μας κ. Μόσχου Δήμητρα για την πρωτοβουλία και την καθοδήγηση.

Ευχόμαστε καλή πρόοδο στις μαθήτριες και  το σχολείο μας να συνεχίσει να δίνει το παρών και σε επόμενους σχολικούς διαγωνισμούς.

 

«Η εκπαίδευση δεν είναι το γέμισμα ενός κουβά, αλλά το άναμμα μιας φλόγας»  Πλούταρχος

 

αρχείο λήψης

Εκπαιδευτικά Προγράμματα 2023-2024

Κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2023-2024 υλοποιήθηκαν στο σχολείο μας Πέντε Εκπαιδευτικά Προγράμματα. Συγκεκριμένα:

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (ένα)

“Κλιματική αλλαγή και αποξηραμένη λίμνη Κωπαϊδα”

Οι μαθητές/τριες της Β΄ Λυκείου συμμετείχαν στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα με τίτλο «Κλιματική αλλαγή και αποξηραμένη λίμνη Κωπαϊδας» υπό την εποπτεία και καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ. Χαρίτου Πέτρου, κ. Καρανάσου Αικατερίνης και κ. Παπαδημητρίου Δημητρίου. Το Νοέμβριο του 2023 το Πρόγραμμα εντάχθηκε στο Εθνικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο με θέμα: «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη, μια εκπαιδευτική συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης» . Στη διάρκεια του Προγράμματος οι μαθητές/τριες:

  • Ασχολήθηκαν με α) την αποξήρανση της λίμνης Κωπαίδας από τους Μινύες στην αρχαιότητα και  τη σύγχρονη αποξήρανσή της από την Αγγλική Εταιρεία και β) τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στις σύγχρονες αγροτικές κοινωνίες.
  • Επισκέφτηκαν την πόλη της Θεσσαλονίκης και ξεναγήθηκαν στα ιστορικά μνημεία της.
  • Επισκέφτηκαν τη λίμνη Κερκίνη και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο Κ.Π.Ε. Ποροϊων με  θέμα: «Λίμνη Κερκίνη, σε αναζήτηση της αειφορίας».
  • Δημιούργησαν αφίσα για την κλιματική αλλαγή με το ψηφιακό εργαλείο postermywall.Untitled Made with PosterMyWall

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (δύο)

«Παλιά παραδοσιακά επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο»

Πολιτιστικό Πρόγραμμα με τίτλο «Παλιά παραδοσιακά επαγγέλματα που χάθηκαν στο χρόνο». Στο πρόγραμμα έλαβαν μέρος οι μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γυμνάσιου, του σχολείου μας, στο σύνολό τους. Η διάρκεια του ήταν πέντε μήνες κατά τους οποίους οι μαθητές/τριες εργάστηκαν ομαδοσυνεργατικά παράγοντας οπτικοακουστικό υλικό  που παρουσιάστηκε  στη σχολική μονάδα και αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της.

Το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στο να γνωρίσουν οι μαθητές μας τα παραδοσιακά επαγγέλματα του τόπου μας.Η ενημέρωση και η γνώση γι αυτά μπορεί να λειτουργήσει υποβοηθητικά στη μελλοντική επαγγελματική τους αποκατάσταση.

Υπεύθυνη του Προγράμματος είναι η κ Ζάχου Μαρίνα.

Μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα του Προγράμματος στο βίντεο που ακολουθεί:

https://www.youtube.com/watch?v=pjo9X75h5c0&t=64s

 

“Μία ώρα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών. Αρχαϊκή εποχή – Ακραίφνιο»

Οι μαθητές /τριες της Α ΄ Γυμνασίου συμμετείχαν στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα με τίτλο «Μία ώρα στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών». Αρχαϊκή εποχή – Ακραίφνιο» υπό την εποπτεία και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ . Πολυτάρχου Σοφίας, κ. Μόσχου Δήμητρας και κ. Δεστούνη Σεβαστής. Στη διάρκεια του Προγράμματος οι μαθητές/τριες:

  • Επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών.Ξεναγήθηκαν στην 7η Ενότητα του Μουσείου που περιέχει ευρήματα της Αρχαϊκής εποχής και αναζήτησαν εκθέματα από την περιοχή του Ακραιφνίου.
  • Δημιούργησαν ένα σύντομο Οδηγό με εκθέματα της Αρχαϊκής εποχής που προέρχονται από την περιοχή του Ακραιφνίου (Ναός Απόλλωνα του Πτώου, νεκροταφείο κ.ά.)
  • Δημιούργησαν μια αφίσα με το ψηφιακό εργαλείο postermywall.

Στο έγγραφο pdf που ακολουθεί μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε τα αποτελέσματα του Προγράμματος:

ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΗΒΩΝ – ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ ΑΚΡΑΙΦΝΙΟ

ΑΦΙΣΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (δύο)

«Ταξιδεύω με ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο»

“Ταξιδεύω με ασφάλεια στον  ψηφιακό κόσμο” είναι ο τίτλος του προγράμματος που πραγματοποιήθηκε από τη Β’ Γυμνασίου του σχολείου μας και τους εκπαιδευτικούς: Τσιουρή Δέσποινα, Φιλόλογο και Βαρσαμογιάννη Γρηγόρη, Φυσικό.

Υλοποιήθηκαν οι εξής δράσεις και  το παρακάτω ψηφιακό υλικό:

  • Πήραν μέρος οι μαθητές στο διαγωνισμό “Πιάσε τη σημαία ” SID 2024 (Νοέμβριος – Δεκέμβριος 2023) με διοργανωτή το SaferInternet4kids.gr- Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ
  • Παρακολουθήσαμε (μαθητές & εκπαιδευτικοί) διαδικτυακό σεμινάριο με τίτλο “Ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο για μαθητές” στις 8/12/2023 από το SaferInternet4kids.gr
  • Έγιναν οι μαθητές υποστηρικτές της Ημέρας Ασφαλούς Διαδικτύου 2024 (6η Φεβρουαρίου) με τη δημιουργία ψηφιακής αφίσας – διοργανωτής ήταν το SaferInternet4kids.gr
  • Ενημερώθηκαν τα παιδιά και συμμετείχαν στο βιωματικό εργαστήρι για τον σχολικό και διαδικτυακό εκφοβισμό που παρουσίασε στην τάξη της Β Γυμνασίου η κοινωνική λειτουργός του Κέντρου Υγείας Αλιάρτου, κ.Αρβανιτοπούλου Εύα.
  • Δημιουργήθηκε βίντεο από τους μαθητές σχετικά με τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο.

Παρακολουθήστε το βίντεο (1:53) στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://youtu.be/X9LKKf_VDl8?feature=shared

 

«Πρωταγωνιστώ και σώζω ζωές»

Οι μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου συμμετείχαν στο Πρόγραμμα με τίτλο «Πρωταγωνιστώ και σώζω ζωές» υπό την επίβλεψη και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών κ. Καραναστάση Ελένης, κ. Ξενιτόπουλου Ιωάννη και κ. Χατζηγεωργίου Μαρίας Άννας. Στο πλαίσιο του Προγράμματος οι μαθητές/τριες:

  • Παρακολούθησαν την παρουσίαση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μοτοσυκλετώντας … χαίρομαι». Ο κ. Κραβαρίτης Γεώργιος, εκπαιδευτής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μοτοσυκλέτας «MΟΤΟΘΕΣΙΣ» μίλησε στους μαθητές/τριες για τη σωστή χρήση της μοτοσυκλέτας, την αναγκαιότητα της χρήσης του εξοπλισμού ασφαλείας αναβάτη και συνεπιβάτη, αλλά και την απαραίτητη συντήρηση της μοτοσυκλέτας.
  • Δημιούργησαν ψηφιακές αφίσες με σκοπό την ενημέρωση για τους κινδύνους που υπάρχουν γύρω μας.
  • Δημιούργησαν ένα infographic που απεικονίζει τον καταιγισμό ιδεών των μαθητών/τριών για τα πιθανά ατυχήματα που μπορούν να συμβούν στους εφήβους.

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους τις εργασίες των μαθητών/τριών:

 

εικόνα Viber 2024 06 07 18 55 16 263εικόνα Viber 2024 06 07 18 55 16 352

ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ

ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ

ΤΣΙΜΠΗΜΑΤΑ

ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ

ΛΙΠΟΘΥΜΙΑ

 

 

Εκπαιδευτικοί Όμιλοι Σχολικού έτους 2023-2024

Εκπαιδευτικός Όμιλος Δημιουργικής Γραφής  “Ο Κούρος του Ακραιφνίου επιστρέφει στον τόπο του”

Ο  Όμιλος Δημιουργικής Γραφής με τίτλο: «Ο Κούρος του Ακραιφνίου επιστρέφει στον τόπο του» μετά από δεκαοκτώ συναντήσεις   ολοκλήρωσε τις εργασίες του  την Πέμπτη 16  Μαϊου 2024  σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί στην αρχή του σχολικού έτους. Στον  Όμιλο συμμετείχαν δέκα μαθητές και μαθήτριες της  Α΄ Γυμνασίου υπό την επίβλεψη και την καθοδήγηση της κ. Πολυτάρχου Σοφίας και του κ. Χαρίτου Πέτρου. Οι συναντήσεις  γίνονταν κάθε  Πέμπτη μετά το τέλος των μαθημάτων στη σχολική αίθουσα και στην αίθουσα Πληροφορικής του σχολείου. Πηγή  έμπνευσης του Ομίλου αποτέλεσε ο κούρος  που βρέθηκε στο Ναό του Απόλλωνα του Πτώου στο Ακραίφνιο και φιλοξενείται στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών. Από τον Οκτώβριο έως το Δεκέμβριο οι μαθητές/τριες εξασκήθηκαν στη Δημιουργική Γραφή. Συγκεκριμένα συνέθεσαν: α) μικρές ιστορίες εμπνευσμένοι/ες από φωτογραφίες, β) μικρές φανταστικές αυτοβιογραφίες, γ) σύντομους διαλόγους και δ) χαϊκού. Το Δεκέμβριο πραγματοποιήθηκε, επίσης, εκπαιδευτική εκδρομή στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών. Οι μαθητές/τριες ξεναγήθηκαν στο Μουσείο, είδαν από κοντά τον κούρο, συγκέντρωσαν πληροφορίες γι΄ αυτόν και τον φωτογράφισαν. Τους επόμενους μήνες προχώρησαν στη σύνθεση της φανταστικής ιστορίας. Από τον Απρίλιο έως το Μάιο οι μαθητές και οι μαθήτριες με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών  α) έγραψαν τη φανταστική ιστορία τους σε ένα  ψηφιακό-ηλεκτρονικό βιβλίο (storyjumper) , β)έδωσαν φωνή στον κούρο (voice-storyjumper)  και γ) ετοίμασαν την παρουσίαση της εργασίας τους σε ppt.

Το  έργο του Ομίλου Δημιουργικής Γραφής μπορείτε να το δείτε στo ηλεκτρονικό/ψηφιακό βιβλίο  storyjumper:


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

 

 

Εκπαιδευτικός  Όμιλος Λαογραφίας «Λαϊκή Παράδοση – Μορφές Παράδοσης. Χαρακτηριστικά οικιστικής δραστηριότητας, παραδοσιακών επαγγελμάτων, παιχνιδιών και λαϊκών παραμυθιών του τόπου μας”

Στον Όμιλο  συμμετείχαν μαθητές/τριες  της Γ΄ τάξης γυμνασίου ( 6 στο σύνολο) υπό την επίβλεψη και την καθοδήγηση της κ. Ζάχου Μαρίνας.  Μέσα από έναν κύκλο 19 συναντήσεων που ξεκίνησαν 20/10/2023 και ολοκληρώθηκαν 16/5/2024, οι μαθητές/τριες :

  • Ήρθαν σε επαφή με το λαϊκό πολιτισμό.
  • Κατανόησαν την εξέλιξη των ηθών κ εθίμων στο πέρασμα του χρόνου.
  • Καλλιέργησαν πολιτισμικές αξίες του παρελθόντος όπως η συνεργασία και η συλλογικότητα.
  • Πληροφορήθηκαν για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της οικιστικής δραστηριότητας του Ακραιφνίου καθώς και της πολιτιστικής ανάπτυξης του τόπου μέσω των παιχνιδιών, επαγγελμάτων και λαϊκών παραμυθιών .

Αφού δόθηκαν κατευθυντήριες οδηγίες από την υπεύθυνη του ομίλου κ. Ζάχου Μαρίνα, οι μαθητές και οι μαθήτριες συγκέντρωσαν λαογραφικό υλικό μέσω μαρτυριών και καταγραφής γεγονότων από οικεία πρόσωπα και άτομα της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας. Όλα τα παραπάνω είχαν ως αποτέλεσμα την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού (video) που παρουσιάστηκε στη σχολική μονάδα .

Στην ηλεκτρονικό σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε το οπτικοακουστικό υλικό (video) που δημιουργήσαμε:

https://youtu.be/AFN6-s7BhiM?si=ugics76lNwli-QXZ

Δράση: “Προετοιμάζομαι για το Γυμνάσιο”

Πραγματοποιήθηκε και φέτος για 3η συνεχόμενη χρονιά την Πέμπτη   23/5/2024 η δράση «Προετοιμάζομαι για το Γυμνάσιο». Η δράση αυτή αποσκοπεί κυρίως στην ομαλή μετάβαση των μαθητών/τριών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

εικόνα Viber 2024 05 31 09 47 56 809

Η Διευθύντρια κ. Καρανάσου Αικατερίνη, οι μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου  και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας υποδέχτηκαν θερμά τους/τις μαθητές/τριες της ΣΤ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων Ακραιφνίου και Κοκκίνου, τους Διευθυντές και τους δασκάλους των μαθητών/τριών.

Οι μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου αρχικά ξενάγησαν τους/τις μικρούς/μικρές μαθητές/τριες σε όλους τους χώρους του σχολείου (προαύλιο, κήπος, γραφεία Διευθύντριας και Εκπαιδευτικών, αίθουσα Εκδηλώσεων, αίθουσα Πληροφορικής, αίθουσα Φυσικών Επιστημών, αίθουσες Διδασκαλίας).Τους οδήγησαν στην αίθουσα της Α΄ Γυμνασίου και τους ενημέρωσαν για το Πρόγραμμα Σπουδών, τα μαθήματα της Α΄ Γυμνασίου, τη διάρκεια των μαθημάτων και των διαλειμμάτων. Στη συνέχεια με τη βοήθεια του διαδραστικού πίνακα συνδέθηκαν με το ιστολόγιο του σχολείου μας και  παρουσίασαν τις δράσεις του σχολείου, τα Προγράμματα, τους Ομίλους, τις εκδρομές, τις επιμορφώσεις, τα σεμινάρια κ.ά.  Η ξενάγηση ολοκληρώθηκε με μια ευχάριστη μουσική έκπληξη. Η καθηγήτρια Μουσικής του σχολείου κ. Κατσαουνίδου Νίκη μοίρασε πολύχρωμους μουσικούς σωλήνες στα παιδιά και με τη βοήθεια ειδικού Προγράμματος στο διαδραστικό πίνακα γέμισε με όμορφες μελωδίες την αίθουσα.

 

“Πόσο μεγαλύτερη σημασία έχει το μέλλον από το παρόν όταν περιστοιχίζεται κανείς από παιδιά!”

Κάρολος Δαρβίνος

εικόνα Viber 2024 05 31 09 47 58 898εικόνα Viber 2024 05 31 09 47 59 194 1 εικόνα Viber 2024 05 31 09 47 57 956 εικόνα Viber 2024 05 31 09 47 59 419 εικόνα Viber 2024 05 31 09 47 59 868εικόνα Viber 2024 05 31 09 48 01 049 1

Μήνυμα Διευθυντή ΔΔΕ Βοιωτίας για τις Πανελλαδικές εξετάσεις

ΔΔΕ ΒΟΙΩΤΙΑΣ    Λιβαδειά, 29/ 5/ 2024

Αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες,
Με την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων, θα ήθελα να σας εκφράσω τις θερμότερες ευχές μου για καλή επιτυχία. Αυτή η περίοδος αποτελεί το αποκορύφωμα των προσπαθειών σας και είμαι βέβαιος ότι οι κόποι σας θα ανταμειφθούν με τον καλύτερο τρόπο.

Οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι απλώς μια δοκιμασία γνώσεων, αλλά και μια ευκαιρία να αποδείξετε την αφοσίωση, την επιμονή και την πειθαρχία σας. Ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, να θυμάστε ότι η επιτυχία είναι πολυδιάστατη και κάθε εμπειρία είναι ένα σημαντικό βήμα για την προσωπική και ακαδημαϊκή σας ανάπτυξη.

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη ρήση του Winston Churchill: «Η επιτυχία δεν είναι οριστική, η αποτυχία δεν είναι μοιραία. Αυτό που μετράει είναι το κουράγιο να συνεχίζεις». Εμπιστευτείτε τις δυνάμεις σας, διατηρήστε την ψυχραιμία σας και να είστε σίγουροι ότι η στήριξη των καθηγητών και των οικογενειών σας είναι δεδομένη. Είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε αυτήν την πρόκληση και να προχωρήσετε προς το μέλλον με αυτοπεποίθηση.

Καλή επιτυχία σε όλους σας!

Ο Διευθυντής Δ/θμιας Εκπ/σης

Δρ Δημήτριος Κ. Κυριτσόπουλος

MHNYMA ΔΝΤΗ ΕΚΠΣΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

images 2

 

Mήνυμα Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης για τις Πανελλαδικές εξετάσεις 2024

Αγαπητοί μαθητές, αγαπητές μαθήτριες, υποψήφιοι/ες των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2024, την Πέμπτη 30 και την Παρασκευή 31 Μαΐου ξεκινά η τελευταία εξεταστική δοκιμασία της σχολικής σας ζωής.

Θα ήθελα πάνω απ΄ όλα να σας ευχηθώ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στους στόχους σας και να σας προτρέψω να ακολουθήσετε με επιμονή τα όνειρά σας! Να είστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρετε. Πιστέψτε βαθιά μέσα σας ότι επιτυχία σε αυτές τις εξετάσεις δεν είναι απαραίτητα το καλό αποτέλεσμα. Επιτυχία είναι η «η θετική σκέψη», που είναι βέβαιο πως βοηθά να αντιμετωπίζουμε την κάθε δυσκολία στη ζωή μας όχι ως δοκιμασία, αλλά ως πρόκληση. Πρόκληση, που κινητοποιεί τις νοητικές και ψυχικές μας δυνάμεις, με αισιοδοξία, αυτοέλεγχο και αποτελεσματικότητα.

Δείτε ολόκληρο το μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που ακολουθεί:

ΜΗΝΥΜΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΝΤΡΙΑΣ ΕΚΠΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024

αρχείο λήψης 2

Ασφαλές Διαδίκτυο (διαφημιστικό σποτ SaferInternet4Kids)

Ημερολόγιο

Ιούλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σαν σήμερα

10/7/1774: Η τσαρική Ρωσία και η Οθωμανική Αυτοκρατορία υπογράφουν τη συνθήκη του Κιουτσούκ Καϊναρτζή.
Η συνθήκη προβλέπει - μεταξύ άλλων - ελεύθερη ανά τη Μεσόγειο ναυσιπλοΐα για τους Ρώσους. Τη συνθήκη αυτή εκμεταλλεύτηκαν οι Έλληνες, που ανέπτυξαν τη ναυτιλία τους, κατασκευάζοντας σύγχρονα πλοία, στα οποία ύψωσαν τη ρωσική σημαία.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Σκακιστική άσκηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση