Μια αληθινή ιστορία σαν παραμύθι για ένα δέντρο, δύο δέντρα,πολλά δέντρα
Για να διαβάσεις το παραμύθι, σκάναρε τον κωδικό ή πάτησε τον σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/aexZBe4Tz4QDz1fwyHmPPWlaPTD2/NVOiNvo5SSmZ9udwkmVIsA
Για να διαβάσεις το παραμύθι, σκάναρε τον κωδικό ή πάτησε τον σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/aexZBe4Tz4QDz1fwyHmPPWlaPTD2/NVOiNvo5SSmZ9udwkmVIsA
Θέλεις να μάθεις περισσότερα για την έκθεση των δημιουργημάτων μας από Άχρηστο Υλικό?
Ακολούθησε τον παρακάτω σύνδεσμο:
https://read.bookcreator.com/aexZBe4Tz4QDz1fwyHmPPWlaPTD2/RYSQSd6RQnGXKfA9emq0hw
“Το άχρηστο μας χρησιμεύει” Με μεγάλη σύμπνοια τα σχολεία μας :Το Ειδικό Νηπιαγωγείο Σύρου και το Νηπιαγωγείο Βάρης συνεργάστηκαν ακόμα μια φορά για να δώσουν και άλλες ευκαιρίες στα “άχρηστα ” υλικά που είναι για πέταμα. Έργα χειροποίητα από τους μικρούς μαθητές μας αλλά και τους εκπαιδευτικούς τους, τους γονείς τους και φίλους, φτιαγμένα με μεράκι, μπόλικη φαντασία, χρώμα, δημιουργικότητα, διάθεση για πειραματισμό με τα υλικά της φύσης και το συνταίριασμά τους με το άχρηστο υλικό, πλαισίωσαν την οικολογική μας έκθεση-μπαζααρ που έγινε στην Πλατεία της Ερμούπολης στις 26 Του Μάη 2023
Βάση για τη δράση αυτή αποτέλεσαν η συνεργασία και σύμπραξη με το Ειδικό Νηπιαγωγείο Σύρου μαζί με τον σεβασμό μας για το περιβάλλον που καλλιεργήθηκε στα σχολείο μας για 3 συνεχόμενα έτη με τη συμμετοχή μας στο πρόγραμμα ERASMUS με τίτλο: Παιδιά σε δράση, κατά της Κλιματικής Αλλαγής”
Από την επίσκεψή μας στην παραλία Αγκαθωπές της Σύρου, αρχές του Νοέμβρη, συλλέξαμε σπόρους από κρινάκια της άμμου Pancratium Maritimum, τα βάλαμε σε κεσεδάκια με άμμο,
και τα τοποθετήσαμε σε ηλιόλουστο παράθυρο. Η προσμονή κράτησε από τον Νοέμβρη μέχρι τις αρχές Μαρτίου. Μια Δευτέρα πρωί ο χώρος γέμισε χαρούμενες φωνούλες, οι μεγενθυντικοί φακοί από χέρι σε χέρι, ανακάλυψαν ότι από κάποιους σπόρους έβγαιναν βλασταράκια. Καταστρώνουμε σχέδια για να επιλέξουμε την παραλία εκείνη που θα τα μεταφυτέψουμε και θα τα περιμένουμε να μεγαλώσουν.
Στα μέσα του Μάρτη ξεκινήσαμε τα φυτέματα. Σποράκια για λουλούδια όλων των ειδών!!
Τα παιδιά φιλοτέχνησαν τις ταμπέλες με τα ονόματα των λουλουδιών που θα βγούν από τα σποράκια.
Με μεγάλη χαρά ζωγράφησαν διάφορα κεσεδάκια , για να φιλοξενήσουν τα σποράκια .
Πρόσθεσαν το χώμα και τέλος φύτεψαν τους σπόρους.
Ο αγαπημένος μας μπαμπάς-μαραγκός, ετοίμασε το φυτώριο. Όλα έτοιμα για την γλυκιά αναμονή της γέννησης των φυτών μας.
Με αφορμή την Παγκόσια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού διαβάσαμε το βιβλίο της Διακαινισάκη “Ας βγάλουμε άλλη φωτογραφία” Η ιστορία του Γιώργου Μπόνγκου, και το “πείραμα” με τα 2 μήλα, (το μήλο που όλοι θαυμάζουν και αγαπούν και το μήλο που όλοι κοροΙδεύουν και απομονώνουν), συγκίνησε τους μικρούς μας μαθητές που θέλησαν να δημιουργήσουν μια αφίσα . Είπαν λοιπόν όλοι μαζί, ΟΧΙ στη Βία , Όχι στην Κοροϊδία, Όχι στην ηλεκτρονική Βία, ΌΧΙ στο Φόβο, ΟΧΙ στην Μοναξιά, ΝΑΙ στη Φιλία, και τη Χαρά, ΝΑΙ στις Αγκαλιές και στην Αγάπη.
Το Νηπιαγωγείο μας την ημέρα της γιορτής της τελευταίας Αποκριάς, γέμισε με όρνιθες, πουλιά κάθε είδους!! Μια ευκαιρία για να διασκεδάσουμε Οικολογικά.Με το σύνθημα : ” Χρησιμοποιώ τη φαντασία μου, τη δημιουργικότητά μου, τη συνεργατικότητα, την οικολογική μου στάση για την προστασία του περιβάλλοντος, χωρίς την υπερκατανάλωση μπορώ να διασκεδάσω”
Κι έτσι χωρίς να αγοράσουμε βιομηχανοποιημένα προϊόντα αλλά να χρησιμοποιήσουμε “άχρηστο υλικό ” και φαντασία, εμπλακήκαμε όλοι μας.: Εκπαιδευτικοί, μαθητές , γονείς , φίλοι. Τα φτερά φιλοτέχνησαν οι γονείς των μαθητών μας και τις μάσκες, τα παιδιά από άχρηστο υλικό , αυγοθήκες κλπ. Το αποτέλεσμα ήταν σπουδαίο!! Εκπαιδευτικοί και μαθητές μοιράζοντας ρόλους (Πεισέταιρος, Ευελπίδης, Τηρέας, ) αλλά και ο χορός που ζωντάνεψαν τα παιδιά, με τις μαγικές μουσικές του Χατζηδάκη μας ταξίδεψαν στο χρόνο και πηγαίνοντας πολλά χρόνια πίσω με θέματα τόσο επίκαιρα και σημαντικά.
Μελέτη του φαινομένου των εποχών και παρατήρησή τους στον τόπο μας. Δημιουργία του ποστερ με τη βοήθεια των γονιών(συλλογή φωτογραφιών).Πώς ήταν οι εποχές παλιότερα? Πώς είναι τώρα? Τι είναι τα ακραία καιρικά φαινόμενα, πώς προστατευόμαστε από αυτά? Μετρήσεις της θερμοκρασίας, υγρασίας και ανέμου με τη βοήθεια του Μετεωρολογικού μας Σταθμού. Οι “μετεωρολόγοι”, μπήκαν στην καθημερινότητα της σχολικής μας ζωής. Παρατηρούν τα καιρικά φαινόμενα εμπειρικά, καταγράφουν τις μετρήσεις του Μετεωρολογικού Σταθμού και ενημερώνουν στην παρεούλα σχετικά με τον καιρό της ημέρας. Τα αρχεία φυλάσονται για συγκρίσεις και περισσότερη μελέτη