Τα μαθήματα ολοκληρώθηκαν για τις πασχαλινές διακοπές και τα παιδιά φεύγοντας πήραν όλα από ένα πασχαλινό λαγουδάκι ως δώρο εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του σχολείου. Ευχαριστούμε για μια άλλη φορά τον Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων για την …
Συνεχίστε την ανάγνωση
