Κατόπιν απόφασης του Δήμου Κύμης-Αλιβερίου, και λόγω της σεισμικής δραστηριότητας, τα παιδιά θα παραμείνουν στο προαύλιο του σχολείου έως τις 12.30 οπότε θα ολοκληρωθεί το πρόγραμμα της ημέρας και θα τα παραλάβουν οι γονείς τους. Παρακαλούμε τους γονείς/κηδεμόνες των παιδιών …
Συνεχίστε την ανάγνωση
