ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΔΥΕΠ

Προτείνει η Λία Πούλκα για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου του Κέντρου Φιλοξενίας ΘΗΒΑΣ

1. Λέμε καλημέρα και τραγουδάμε το τραγούδι μας μαζί με τα άλλα τραγούδια της παρεούλα μας από το youtube

Αγγλικά: We say good morning and sing our song along with the other songs on our youtube

 

2. Βγαίνουμε έξω από το σπίτι μας και κοιτάμε δίπλα μας τα λουλούδια που υπάρχουν..

Αγγλικά: We go out of our house and look at the flowers

Μαζεύουμε λουλούδια και κάνουμε ένα όμορφο μπουκέτο για να το δώσουμε στη μαμα μας

Αγγλικά: We collect flowers and make a beautiful bouquet to give to our mom

Μετράμε ποσα είδη λουλουδιών μαζέψαμε και γράφουμε τον αριθμό σε ένα χαρτί. Μετράμε πόσα χρώματα βλέπουμε και λέμε ποια είναι.

Αγγλικά:
We count how many types of flowers we have collected and write the number on a piece of paper. We count how many colors we see and say which one it is.

. 3. Ζωγραφίζουμε την εικόνα που βλέπουμε εξω από το σπίτι μας. (περισσότερα…)

Ο Μάης και οι φίλοι του

Αγαπημένοι γονείς, παιδιά και επισκέπτες του blog μας.

Καλό μήνα  και καλή αντάμωση έστω και ετεροχρονισμένα!

Το παιχνιδοσχολείο  και οι δασκαλίτσες  σας συνεχίζουμε να σας σκεφτόμαστε και  να περιμένουμε πώς και πώς τις εργασίες σας.

Το παιχνίδια μας με τα βιβλία συνεχίζονται με ένα νέο βιβλίο ”Τα παιδιά της Άνοιξης-Ο Μάης και η φίλοι του”

Αρχίζουμε…είστε έτοιμοι; Ξεκινάμε. Πατάω πάνω στους συνδέσμους.

Αφού απολαύσω την ιστορία του Μάη, ακούσω και τραγουδήσω τα τραγούδια του,μάθω για την πρωτομαγιά, ζωγραφίσω τον Μάη ολόκληρο μήνα . τον αναρτώ στο Padlet. Έπειτα μαθαίνω τη στροφή  του τραγουδιού ”ο Μάης έχει μυστικά”απέξω  και την ηχογραφώ  στο Padlet επίσης.

Πηγή padlet:

Χρυσάνθεμα. Πίνακες του Κλ. Μονέ – Άννα Αγγελοπούλου

Μετάβαση στο padlet.com

Δημιουργήθηκε με το Padlet

Μάνα, μανούλα , μαμά, μανουλίτσα….σ΄αγαπώ!!

Η Γιορτή της Μητέρας είναι μία ημέρα αφιερωμένη στη μητέρα και τη μητρότητα

ΗΓιορτή της Μητέρας, μια μέρα αφιερωμένη στη μητέρα και τη μητρότητα, έχει τις ρίζες της στην αρχαία Ελλάδα, όπου κάθε άνοιξη λατρευόταν η μητέρα όλων των θεών και των ανθρώπων, η Γαία.

Η Γαία είναι σύμφωνα με την αρχαιοελληνική μυθολογία η σύζυγος του Ουρανού και προσωποποίηση της φύσης και λατρευόταν ως η υπέρτατη θεότητα. Με την πάροδο των χρόνων η λατρεία πέρασε στην κόρη της Γαίας, τη Ρέα, σύζυγο και αδελφή του Κρόνου. Η Ρέα, θεά της γης και της γονιμότητας, λατρευόταν ως μητέρα των θεών, καθώς θεωρείται ότι ήταν η πρώτη που γέννησε με τοκετό και ανέθρεψε τα παιδιά της με μητρικό γάλα.

Η Γιορτή της Μητέρας καθιερώθηκε τον 20ο αιώνα έπειτα από πρωτοβουλία της Αμερικανίδας Ann Maria Reeves Jarvis, η οποία προκειμένου να τιμήσει τη μητέρα της ξεκίνησε το 1907 στις ΗΠΑ ένα κίνημα με στόχο να καθιερώσει επίσημα τον εορτασμό της Ημέρας της Μητέρας. Το 1870 η Julia Ward Howe διοργάνωσε μια εκδήλωση φιλειρηνικής συγκέντρωσης μητέρων με το σλόγκαν «ειρήνη και μητρότητα» με σκοπό, τα παιδιά να μη στέλνονται στον πόλεμο. Το 1914 με προεδρικό διάταγμα η Ημέρα της Μητέρας ορίστηκε επίσημα εθνική γιορτή για τις ΗΠΑ και ο εορτασμός της πραγματοποιείται κάθε Μάιο.

Στην Ελλάδα, η Γιορτή της Μητέρας καθιερώθηκε το 1929 και συνδέθηκε αρχικά με τη γιορτή της Υπαπαντής στις 2 Φεβρουαρίου. Από τη δεκαετία του ’60 και έπειτα, ακολουθώντας το παράδειγμα των ΗΠΑ, ο εορτασμός της Ημέρας της Μητέρας πραγματοποιείται κάθε χρόνο τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου.

Η αυριανή γιορτή είναι αφιερωμένη στη μανούλα μας!! Θα ακούσουμε τραγούδια και θα τραγουδήσουμε, θα δούμε πίνακες, θα διαβάσουμε παραμύθια, θα κάνουμε κάρτες για να της ευχηθούμε, θα της μαγειρέψουμε ή θα τη γλυκάνουμε με δικές μας παρασκευές, θα μάθουμε  να γραφουμε τη λέξη ΜΗΤΕΡΑ, θα ζωγραφίσουμε το πορτρέτο της, θα τη δώσουμε ένα ρουφηχτό φιλί και μια σφιχτή αγκαλιά!!!

Ιδέες, προτάσεις, δραστηριότητες πατάω πάνω στους αριθμούς!!Φύλλα εργασίας εδώ

Μετάβαση στο padlet.com

Πηγές:https://www.ethnos.gr/,https://akispetretzikis.com/el/

Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός -Μαθηματικά

Προτείνει η Γιώτα Βλούχου

Μετρώ αποστάσεις με άτυπες μονάδες μέτρησης

Ο Ισίδωρος όταν βαριόταν μετρούσε την απόσταση του δωματίου του από την εξώπορτα με βήματα. Προσπάθησε κι εσύ να μετρήσεις μικρές αποστάσεις μέσα στο σπίτι με διαφορετικές μονάδες μέτρησης. Βάλε το μυαλουδάκι σου να σκεφτεί.

Δραστηριότητα:Θα χρειαστείς:μονάδες μέτρησης, χαρτί Α4 και μαρκαδόρο ή μολύβι.

Μετρώ την απόσταση του κρεβατιού μου από την πόρτα του δωματίου μου. Σκέφτομαι μονάδες μέτρησης και τις χρησιμοποιώ για να μετρήσω.

Μονάδα μέτρησης: παπούτσια. Μετρώ την απόσταση. Καταγράφω την μέτρηση στο χαρτί μου. 12 παπούτσια

Μονάδα μέτρησης: βιβλία. Μετρώ την απόσταση. Καταγράφω την μέτρηση στο χαρτί μου. 8 βιβλία .Συγκρίνω τις δυο μετρήσεις.

Συμπέρασμα: Οι άνθρωποι για να βρουν μια απόσταση την μετρούν. Για να μπορούν να συνεννοούνται έχουν αποφασίσει να μετρούν τις αποστάσεις με μέτρα. Αν υπάρχει μέτρο στο σπίτι, το δείχνουμε στο παιδί και το βοηθάμε να μετρήσει την απόσταση με το μέτρο.Καταγράφει τη μέτρηση του. Έπειτα μετράμε κι εμείς την απόσταση με μέτρο. Καταγράφουμε τη μέτρηση. Συγκρίνουμε τις μετρήσεις.

Δημιουργία μοτίβου

Ο Ισίδωρος όταν βαριόταν παρατηρούσε το μοτίβο των πλακακιών της κουζίνας. κίτρινο ψάρι 3  τετράγωνα πλακάκια,κόκκινο ψάρι 4 τετράγωνα πλακάκια. Ζωγραφίζω το μοτίβο 2 φορές.

Δημιουργία:Θα χρειαστώ: χαρτί Α4 και μαρκαδόρους

Χαρτογράφηση

Χαρτογραφώ έναν χώρο του σπιτιού μου.π.χ Χαρτογραφώ το δωματιό μου.π.χ Βρίσκω τρία σημεία στο δωμάτιο μου. Το κρεβάτι μου,την τηλεόραση και την ντουλάπα.Διανύω την απόσταση ανάμεσα στα τρία σημεία αρκετές φορές.

Δραστηριότητα:θα χρειαστώ ένα χαρτί Α4 και  έναν μαρκαδόρο ή μολύβι.

Σχεδιάζω το σχήμα που έχει το δωμάτιό μου. Σχεδιάζω ένα ορθογώνιο. Μέσα στο ορθογώνιο σχεδιάζω το κρεβάτι, την τηλεόραση και την ντουλάπα. Ενώνω τα τρία σημεία μεταξύ τους. Ακολουθώ τη διαδρομή με το δάχτυλό μου.

Παρατήρηση:παρατηρώ τη γραμμή που σχεδίασα. Σκέφτομαι  τι είδους γραμμή είναι; Είναι μια ευθεία, καμπύλη (πολλοί μισοί κύκλοι) ή (πολλές ευθείες μαζί)τεθλασμένη; Είναι κλειστή ή ανοιχτή γραμμή; Προσπαθώ να σχεδιάσω κι άλλες τέτοιες γραμμές. Τέλος λέω ολοκληρωμένα τι είδους γραμμές σχεδίασα.

Αναρτώ τις εργασίες μου εδώ.

Μετάβαση στο padlet.com

Δημιουργήθηκε με το Padlet

 

Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός-Παιχνιδιάρηδες ναυαγοί!

Προτείνει η Κατερίνα Καρκάνα

Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα! Έχετε τις καλύτερες ευχές μας εσείς και οι οικογένειές σας για υγεία, αγάπη και χαρά!

     Μας έχετε λείψει πάρα πολύ και ελπίζουμε με τις ιδέες και τις δραστηριότητες που σας προτείνουμε να περνάτε όμορφα, να θυμόσαστε το σχολείο και να μας νιώθετε κοντά σας- όπως και είμαστε άλλωστε- με το μυαλό και την καρδιά μας κάθε μέρα, κάθε ώρα δίπλα σας!

     Ο φίλος μας ο Ισίδωρος, στο όμορφο παραμύθι που παρακολουθήσατε, προσπαθεί να περάσει τον χρόνο που έχει όταν είναι μόνος του μέσα στο σπίτι του όσο πιο διασκεδαστικά γίνεται. Φυσικά το καταφέρνει, προκαλώντας μας να ακολουθήσουμε το παράδειγμά του. Ελάτε λοιπόν να γίνουμε:

Παιχνιδιάρηδες ναυαγοί!

  • Κουτσό: Μπορεί να μη έχουμε όλοι στο μπάνιο μας πλακάκια ασπρόμαυρα όπως ο Ισίδωρος, αυτό όμως δεν θα μας εμποδίσει να παίξουμε ένα παραδοσιακό και διασκεδαστικό κουτσό. Πολύ εύκολα σχεδιάζουμε στο πάτωμα μικρά τετράγωνα με μια κιμωλία ή με μια χαρτοταινία και κολλάμε στη μέση κάθε τετραγώνου ένα χαρτί άσπρο ή ένα μαύρο. Μετά διαλέγουμε πώς θα πηδάμε στα «κουτάκια» (π.χ. μόνο στα άσπρα ή μόνο στα μαύρα ή εναλλάξ) και ξεκινάμε να παίζουμε κρατώντας το ένα μας πόδι μαζεμένο.

  • Μη σου πέσει: Φουσκώνουμε ένα μπαλόνι ( ή δύο αν θέλουμε να είναι λίγο πιο δύσκολο το παιχνίδι) και το πετάμε ο ένας στον άλλο προσπαθώντας να μη μας πέσει κάτω. Δεν το πιάνουμε και το ξαναπετάμε, απλά το χτυπάμε απαλά για να το στείλουμε στον άλλο παίκτη.

  • Σαπουνόφουσκες: Ο φίλος μας ο Ισίδωρος έκανε μπουρμπουλήθρες με το καλαμάκι, θυμάστε; Εμείς μπορούμε να κάνουμε κάτι ακόμη πιο διασκεδαστικό: σαπουνόφουσκες! Ακόμη κι αν δεν έχουμε τα έτοιμα βαζάκια του εμπορίου για σαπουνόφουσκες, είναι πολύ εύκολο να φτιάξουμε με την βοήθεια της μαμάς ή του μπαμπά. Σε ένα πλαστικό ποτηράκι ρίχνουμε νερό μέχρι λίγο παραπάνω από την μέση και μετά ρίχνουμε μέσα λίγο απορρυπαντικό πιάτων. Αφού ανακατέψουμε, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα κλειδί ή κάποιο άλλο αντικείμενο που να έχει άνοιγμα στο ένα άκρο του για να κάνουμε τις σαπουνόφουσκες. Βουτάμε το κλειδί στο ποτηράκι και φυσάμε προς το άνοιγμα του κλειδιού. Μικρές σαπουνόφουσκες ή μεγάλες είναι ένα ευχάριστο παιχνίδι για μικρούς και μεγάλους!

  • Το μυστικό των ναυαγών: Βάζουμε 3-4 καρέκλες στη σειρά, τη μια δίπλα στην άλλη και τις σκεπάζουμε με μια κουβέρτα (ή σεντόνι ή πάπλωμα) φτιάχνοντας έτσι ένα μυστικό πέρασμα. Αυτό ίσως σας θυμίζει και την κάμπια που υπάρχει στο προαύλιο του σχολείου μας και που όλοι αγαπάτε να παίζετε.

Με τον ίδιο τρόπο μπορούμε να φτιάξουμε μια σκηνή για τους μικρούς μας ναυαγούς, απλά αλλάζοντας την διάταξη στις καρέκλες. Τοποθετούμε τις δύο καρέκλες την μια απέναντι από την άλλη, ενώ την τρίτη καρέκλα την βάζουμε στη μέση και λίγο πιο πίσω από τις άλλες. Σκεπάζουμε πάλι με μια κουβέρτα (ή σεντόνι ή πάπλωμα) και η σκηνή μας είναι έτοιμη. Μπορεί να γίνει το καταφύγιό μας, ο χώρος που καταστρώνουμε τα σχέδιά μας, η μυστική μας σπηλιά όπου κανείς δεν μας βρίσκει και ότι άλλο σκεφτούμε!

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ !!!

Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός-Δικαίωμα στη βαρεμάρα και ευφάνταστοι τρόποι για να την ξεπεράσουμε

Προτείνει η Αντιγόνη Μπαρώνα.

Αφού ακούσετε την ωραία ιστορία του εννιάχρονου παιδιού , είμαστε σίγουροι ότι θα ταυτιστείτε μαζί του.

Ο ήρωας της ιστορίας λέγεται Ισίδωρος και βαριέται πολύ, πάρα πολύ!!!Παρόλο αυτά βρίσκει τρόπους ευφάνταστους για να ξεπεράσει την ανία του. Γίνεται δημιουργικός!!!

Επειδή και εσείς έχετε βαρεθεί τόσο καιρό στο σπίτι ας γίνετε δημιουργικοί!!!

Τι μπορείτε να κάνετε;;

Καταρχήν ας φτιάξετε μία λίστα με πράγματα που σας αρέσει να κάνετε.

Ας την πούμε«Λίστα Αντιβαρεμάρας» 😛 

Από κάτω θα γράψετε με τη σειρά οτιδήποτε θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την ανία που νιώθετε. Κάθε μέρα θα ασχολείστε με κάτι από αυτά που έχετε γράψει στη λίστα σας.

Μπορούμε να σας κάνουμε κάποιες προτάσεις αν θέλετε….Προτάσεις που μέσα από αυτές θα μαθαίνετε κιόλας!!!!

 

1.Φτιάξτε ταμπελάκια με τα ονόματα της οικογένειάς σας χρησιμοποιώντας διαφορετικούς τρόπους γράμματα κεφαλαία, πεζά, χρωματιστά, τεράστια, μικρούλικα, τρεμουλιαστά  για να τα κρεμάσετε έξω από τα υπνοδωμάτιά σας

 

2.Γράψτε το όνομά σας σε ένα χαρτί και κάθε μέρα ψάξτε και βρείτε αντικείμενα μέσα στο σπίτι που το όνομά τους ξεκινάει από το κάθε γράμμα του ονόματός σας

π.χ  Αντιγόνη   α (αχλάδι) ν (νερό) τ (τηλέφωνο)

ι (ιππότης από τα playmobil) γ (γραβάτα του μπαμπά) ο(ομπρέλα) ν (ντομάτα) η(ήλιος, τον ήλιο θα τον βρείτε έξω από το σπίτι κοιτάζοντας στον ουρανό)

3.Τακτοποιείστε τα παιχνίδια σας

Τώρα που δεν πηγαίνετε σχολείο έχετε αρκετό χρόνο να συμμαζέψετε το δωμάτιό σας. Ζητείστε από τους γονείς σας να σας δώσουν κουτιά από παπούτσια και τακτοποιείστε εκεί τα παιχνίδια σας. Μετά πάρτε ένα χαρτάκι και γράψτε τι έχετε τοποθετήσει μέσα(π.χ αυτοκίνητα, ζώα, ανθρωπάκια, τουβλάκια, παζλ)  και κολλήστε το στο κάθε κουτί για να ξέρετε που να ψάξετε την επόμενη φορά που θα ξεκινήσετε το παιχνίδι.

 

 

 

4.Γράψτε μία λίστα με τις λιχουδιές που θέλετε να σας αγοράσουν οι γονείς σας στο Super Market

5.Γράψτε μια λίστα με τα πράγματα που θα χρειαζόταν ένας ναυαγός

(μπορείτε να βρείτε εικόνες από περιοδικά)

 

 

6.Κόψτε γράμματα από εφημερίδες ή περιοδικά και σχηματίστε τα ονόματα των φίλων σας

7.Ανοίξτε το ντουλάπι με τα τρόφιμα και διαβάστε τις συσκευασίες

 

8.Επιλέξτε και διαβάστε τα αγαπημένα σας βιβλία

Δημοσιεύστε τις λίστες σας εδώ!! Περιμένουμε με ανυπομονησία!!

Μετάβαση στο padlet.com

Πηγές http://anyflip.com/tdor/xqgd/basic/

http://www.bookbook.gr/

 

Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός -Το δικό μου μήνυμα …. δημιουργία.

Προτείνει η Μάγδα Βόρρη.

Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός συνέχεια!!! Σε αυτή την ανάρτηση θα μάθετε να στέλνετε  μηνύματα με έναν διαφορετικό τρόπο!! Δείτε πως!!!Πριν λίγο καιρό άκουσα στις ειδήσεις ότι βρέθηκε στη Σκιάθο ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα, που το είχαν ρίξει στη θάλασσα από ένα άλλο ελληνικό νησί. Αυτές τις μέρες το παραμύθι της Αμάντας Μιχαλοπούλου είναι πιο επίκαιρο από ποτέ. Όλοι αισθανόμαστε σαν το ναυαγό του παραμυθιού, και τα μυνήματά μας δεν στέλνονται με μπουκάλια αλλά με υπολογιστές και τηλέφωνα. Το δικό μου μήνυμα λοιπόν σ ̓ εσάς είναι δημιουργία. Ελάτε να κάνουμε με απλά υλικά κατασκευές εμπνευσμένες από τον Ισίδωρο.
Ο Ισίδωρος έκανε μπουρμπουλίθρες με το καλαμάκι, εμείς θα κάνουμε διάφορες κατασκευές με καλαμάκια. Προτείνω να πάρετε ιδέες από τη δική μου κατασκευή. Τα χάρτινα καλαμάκια κολλάνε πιο εύκολα. Μπορείτε να κάνετε σπίτια , δέντρα, ψαράκια ή ότι σας αρέσει.

 

 

 

Μια άλλη ιδέα είναι να βάλετε νερομπογιές ή τέμπερες αραιωμένες σε χαρτί και να φυσήξτε το χρώμα με καλαμάκι. Δείτε τι ωραία σχέδια βγαίνουν!

Μια άλλη πρόταση είναι να φτιάξουμε μια σχεδία, όπως θα έκανε ένας ναυαγός . Πάρτε χάρτινες αυγοθήκες βάψτε τες, βάλτε τη μία μέσα στην άλλη. Κόψτε πανιά από λευκό χαρτί, ζωγραφίστε τα και τρυπήστε ώστε να περνάει από μέσα ένα καλαμάκι. Στερεώστε τα πανιά και η σχεδία είναι έτοιμη. Βάλτε μέσα κουκλάκια, playmobil, και καλή διασκέδαση!

 

Ο Ισίδωρος όταν δεν ήξερε τι να κάνει, παρατηρούσε τα πλακάκια της κουζίνας του. Αυτά έχουν ένα επαναλαμβανόμενο σχέδιο, που λέγεται μοτίβο. Για να το καταλάβετε σκεφτείτε ένα κολιέ της μαμάς σας,( όπως δείχνω στην εικόνα) που έχει χάντρες καφέ μπλε, καφέ μπλε. Θα μπορούσε να έχει και άλλα χρώματα αλλά θα έπρεπε να επαναλαμβάνονται. Πάρτε ένα άσπρο χαρτί και φτιάξτε το δικό σας μοτίβο. Μπορείτε να χωρίσετε το χαρτί σε μεγάλα τετράγωνα και να ζωγραφίστε τα δικά σας πλακάκια. Χρησιμοποιήστε μαρκαδόρους, παστέλ ή τέμπερες. Εγώ το έβαλα  τέμπερες με τα δάχτυλά μου είναι πολύ διασκεδαστικό. Καλή επιτυχία!

Δεν ξεχνώ! Αναρτώ τις δημιουργίες μου εδώ!!

Μετάβαση στο padlet.com

Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός

Αγαπημένα μας παιδιά,

Οι διακοπές τελείωσαν και επιστρέφουμε στο παιχνιδοσχολείο μας . Αυτή την εβδομάδα θα παίξουμε με ένα ευφάνταστο βιβλίο που ο τίτλος του είναι ”Ο Ισίδωρος και ο ναυαγός”.  Νομίζουμε ότι θα σας αρέσει πολύ!! Εμάς τις δασκάλες σας μας ενθουσίασε!!Αφού διαβάσετε ή ακούσετε το βιβλίο εδώ μετά μπορείτε να παίξετε με αυτό το βιβλίο όπως κάναμε στο σχολείο. Έτοιμοι; Το ταξίδι μας αρχίζει!!

Μετάβαση στο padlet.com

Γράφει και προτείνει η Χρυσάνθη Χλέκου.

Μπορούμε λοιπόν να ακούσουμε τραγούδια αλλά και να συνοδεύσουμε τα τραγούδια με μουσικά όργανα που θα κατασκευάσουμε μόνοι μας!!

Μουσική

Ο Ισίδωρος βαριέται. Μόνο ο Ισίδωρος; Λίγο πολύ όλο αυτό το διάστημα που μένουμε μακρυά από το σχολείο μας, τις συνήθειές μας και πολλά αγαπημένα μας πρόσωπα , βαριόμαστε. Ένας τρόπος για να το αντιμετωπίσουμε αυτό  είναι  να ταξιδέψουμε με την φαντασία μας …

Ας γίνουμε λοιπόν ναυαγοί

https://www.youtube.com/watch?v=Zfl-oVVW7bo

στο νησί της φαντασίας.

https://www.youtube.com/watch?v=ZfotHulgnhs

Όπου ξαφνικά εμφανίζεται ένα καραβάκι….

https://www.youtube.com/watch?v=YsU7cmyDdQc

Μπορείτε αν θέλετε με την βοήθεια ενός ενήλικα να κατασκευάσετε και μουσικά όργανα με απλά υλικά που υπάρχουν στο σπίτι για να συνοδεύετε τα παραπάνω τραγούδια , χτυπώντας τον ρυθμό!

Κατασκευή μαράκας :

Πάρε ένα άδειο τενεκεδάκι , βάψτο αν θέλεις, και ρίξε μέσα φασόλια.

Από πάνω (στην ανοιχτή πλευρά) , δέσε ένα μαντηλάκι ή λίγο χαρτί με μία κορδέλα και είναι έτοιμη! Καθώς την κουνάς ακούγεται σαν μία κανονική μαράκα.

Kατασκευή ντεφιού :

Πάρτε ένα χάρτινο πιάτο μιας χρήσεως (βάψτε το αν θέλετε) , στη συνέχεια πάρτε καπάκια μεταλλικά από γυάλινα μπουκάλια ή πλαστικά. Τρυπήστε τα στην μέση και περάστε μία ξυλοκορδέλα στο καθένα. Με συρραπτικό ενώστε τις ξυλοκορδέλες περιμετρικά του πιάτου και είναι έτοιμο!Καλή διασκέδαση!

Πηγή : http://nipiagwgeiotoprwtomousxoleio.blogspot.com

 

 

Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος

#Μένουμε σπίτι# και παρακολουθούμε τις εκδηλώσεις του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.

Άλκη Ζέη, Το καπλάνι της βιτρίνας
Ακούστε το πρώτο επεισόδιο απόψε στις 18.00: https://bit.ly/354CF7t
Ανάγνωση σε δέκα επεισόδια από την Όλια Λαζαρίδου
Οι Αναγνώσεις του #snfccAtHome στρέφονται τώρα στο παιδικό βιβλίο και συνεχίζουν με το εμβληματικό παιδικό μυθιστόρημα της Άλκης Ζέη Το καπλάνι της βιτρίνας και την ερμηνεία της Όλιας Λαζαρίδου, υπό τη σκηνοθετική επιμέλεια του Γιώργου Νανούρη. Την ανάγνωση συνοδεύουν ζωγραφικά έργα που δημιούργησε, ειδικά για τη σειρά, ο Αλέκος Λεβίδης και πρωτότυπη μουσική του Δημήτρη Μαραγκόπουλου.Η σειρά θα μεταδίδεται Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη στις 18.00

Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε τη διάλεξη ”Πως μιλάμε  στα παιδιά για την πανδημία”.Παρακολουθήστε στο www.youtube.com/watch?v=3OfaFzsplmc, την διάλεξη της Έφης Λάγιου-Λιγνού, διακεκριμένης διδάσκουσας ψυχοθεραπεύτριας παιδιών και εφήβων, για το πώς η πανδημία του κορωνοϊού επηρεάζει τα μικρά παιδιά και τι μπορούν να κάνουν οι γονείς για να τα βοηθήσουν. Υπάρχει ταυτόχρονη διερμηνεία στην ελληνική νοηματική γλώσσα.