Ευχές

Τα Άγια Πάθη και η Ανάσταση ας καθοδηγούν την κάθε σκέψη μας για να βλέπουμε πίσω με κατανόηση, μπροστά με ελπίδα, γύρω μας με αλληλεγγύη και αγάπη!Χρόνια πολλά καλή Ανάσταση!!!

Έτοιμοι; Το παιχνίδι ξεκινά!


Γεια σας αγαπημένα μου παιδάκια και αγαπημένοι μου γονείς!
Παραμένουμε στο σπίτι, παραμένουμε υγιείς, ίσως όμως και με λίγη ενέργεια παραπάνω καθώς δεν μπορούμε να βγούμε να παίξουμε και να τρέξουμε σε πάρκα ή άλλους εξωτερικούς χώρους. Το Πάσχα πλησιάζει και παρόλο που αυτή τη χρονιά δεν θα το γιορτάσουμε όπως έχουμε συνηθίσει, υπάρχει τρόπος να φέρουμε την πασχαλινή ατμόσφαιρα στο σπίτι μας και να εκμεταλλευτούμε την ενέργειά μας δημιουργικά. Ποιος είναι αυτός ο τρόπος; Παιχνίδι, παιχνίδι, παιχνίδι!

Σας καλωσορίζουμε στην…αυγοκατάσταση!

 

Κυνήγι θησαυρού (ή μήπως αυγού;): Κρύβουμε μέσα στο σπίτι ένα μεγάλο σοκολατένιο αυγό. Με την βοήθεια των παιδιών σε λευκό χαρτί σχεδιάζουμε 6 αυγά και τα κόβουμε. Πάνω στο καθένα ζωγραφίζουμε (χωρίς να μας βλέπει ο παίκτης) ένα έπιπλο ή ένα αντικείμενο, π.χ. ένα γραφείο, ένα κρεβάτι, ένα βάζο κ.λ.π. Οι ζωγραφιές αυτές θα αποτελούν τις οδηγίες για να βρει ο παίκτης τον θησαυρό. Ορίζουμε το σημείο εκκίνησης της αναζήτησης. Ας πούμε ότι η αναζήτηση θα ξεκινήσει από την κουζίνα. Ο παίκτης βρίσκει πάνω στο τραπέζι το πρώτο χάρτινο αυγό που θα τον οδηγήσει στο γραφείο. Εκεί βρίσκει το δεύτερο αυγό με το οποίο οδηγείται στο κρεβάτι κ.λ.π., ώσπου κάποια στιγμή καταφέρνει να ανακαλύψει τον θησαυρό! Είναι το πιο… νόστιμο κυνήγι θησαυρού που έχετε παίξει ποτέ!
• Αυγοδρομίες: Ορίζουμε μία ευθεία διαδρομή κολλώντας στο πάτωμα χαρτοταινία. Οι παίκτες λαμβάνουν θέση στην αρχή της διαδρομής κρατώντας με το στόμα τους ένα κουταλάκι που πάνω του ακουμπάμε ένα μικρό σοκολατένιο αυγουλάκι, ένα αυγουλάκι από φελιζόλ ή ένα χάρτινο αυγουλάκι που το φτιάχνουμε τσαλακώνοντας λίγο χαρτί. Οι παίκτες ξεκινούν τη διαδρομή προσπαθώντας να φτάσουν πρώτοι στο τέρμα χωρίς να ρίξουν το αυγό τους. Ας κερδίσει ο καλύτερος!

 

Το δικό μου αυγό είναι πιο γρήγορο! : Χρησιμοποιούμε αυγά από φελιζόλ ή φτιάχνουμε μόνοι μας (απλά τσαλακώνοντας λίγο χαρτί) 2 αυγουλάκια για κάθε παίκτη. Το ένα αυγουλάκι το δένουμε στην άκρη ενός σπάγκου ή μιας κορδέλας κι έπειτα δένουμε τον σπάγκο στη μέση μας με τέτοιο τρόπο ώστε να κρέμεται το αυγουλάκι ανάμεσα στα πόδια μας. Ορίζουμε μία ευθεία διαδρομή κολλώντας στο πάτωμα χαρτοταινία. Βάζουμε στο πάτωμα το άλλο αυγουλάκι και το παιχνίδι ξεκινά! Προσπαθούμε να κουνάμε με το κορμί μας τον σπάγκο με το αυγουλάκι που έχουμε στη μέση μας ώστε αυτό να σπρώχνει το αυγουλάκι που είναι στο πάτωμα. Όποιος φτάσει πρώτος το αυγό του στο τέρμα είναι νικητής. Για να δούμε λοιπόν ποιος είναι πιο γρήγορος;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τα αυγά και τα καλάθια! : Χρησιμοποιούμε αυγά από φελιζόλ ή φτιάχνουμε μόνοι μας (απλά τσαλακώνοντας λίγο χαρτί) 10 αυγουλάκια για κάθε παίκτη. Σε μια (μικρή) απόσταση από κάθε παίκτη τοποθετούμε ένα καλάθι (ή ένα χάρτινο ή πλαστικό κουτί). Ο χρόνος ξεκινά και οι παίκτες προσπαθούν να βάλουν όσα περισσότερα αυγουλάκια μπορούν στο καλάθι τους, πετώντας τα με το χέρι, πριν περάσουν 2 λεπτά. Όποιος παίκτης μετά την λήξη του χρόνου έχει τα περισσότερα αυγά μέσα στο καλάθι του είναι ο νικητής. Καλή επιτυχία!

 

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

Παρακολουθήστε δωρεάν online τον «Μαγικό Αυλό» από το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σήμερα Μεγάλη Τετάρτη, 15 Απριλίου, προσκαλεί μικρούς και μεγάλους να συντονιστούν στις 18:30 στην σελίδα του για να παρακολουθήσουν δωρεάν online την υπέροχη όπερα για παιδιά «Μαγικός Αυλός».

Η παράσταση ανέβηκε με μεγάλη επιτυχία στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη το 2005 σε σκηνοθεσία Μίχαελ Χάμπε, συμμετέχει ένα εκλεκτό επιτελείο ελλήνων τραγουδιστών και μουσικών.

Η υπόθεση της παράστασης

Ο μύθος πηγάζει από την αιώνια σύγκρουση του καλού με το κακό, τα οποία προσωποποιούνται στους χαρακτήρες του αρχιερέα Ζαράστρο και της Βασίλισσας της Νύχτας. Στην πρώτη πράξη ο πρίγκιπας Ταμίνο, γιος του βασιλιά, έχει καταφύγει στο δάσος προσπαθώντας να ξεφύγει από ένα τεράστιο φίδι.

(περισσότερα…)

Πασχαλινό παραμύθι τέχνης για νήπια (διαδραστικό)

Το διαδραστικό  παραμύθι  που ακολουθεί δημιουργήθηκε από την Φωτιάδου Παρασκευή και υπάρχει στο εκπληκτικό της blog:ταξίδια τέχνης για παιδιά   Το μεταφέραμε  αυτούσιο, προκειμένου να το γνωρίσουν και τα δικά μας παιδιά και συνάμα να έρθουν σε επαφή με την τέχνη με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο ….. 

Ευχαριστούμε !!!

Ας ξεκινήσουμε την πασχαλινή περιπέτεια μας!

Ήταν πρωί όταν η κότα καμάρωσε στην φωλιά της δέκα μικρά ολόασπρα αυγά:

“Είμαι τόσο χαρούμενη για εσάς!” κακάρισε η κότα, ” είστε πολύ ξεχωριστά αβγά γιατί είστε προορισμένα να μπείτε στο πασχαλινό καλάθι , να βαφτείτε κόκκινα και να στολίσετε το τραπέζι του μεγάλου σπιτιού !”

 

Τα εννιά μικρά αβγά κοίταξαν με χαρά την μαμά κότα. Ήταν όλα τόσο ενθουσιασμένα με την πασχαλινή τους τύχη.

Εκτός απο ένα.

Το δέκατο αβγό που ήδη είχε κατεβάσει μούτρα και έδειχνε θυμωμένο.

“Δεν θέλω να βαφτώ κόκκινο και ούτε να μπω στο πασχαλινό τραπέζι, θέλω να ταξιδέψω στον κόσμο , να γνωρίσω νέα μέρη και τοπία και χρώματα πολλά. “

Η κότα γέλασε . ” Μα είσαι αβγό! Δεν  μπορείς να ταξιδέψεις! Είναι της μοίρας σου γραφτό ένα χρώμα να γνωρίσεις και αυτό είναι το κόκκινο “

Το μικρό αβγό όμως πίστευε πολύ στον εαυτό του και ήξερε βαθιά μέσα του πως όποιος πιστεύει στον εαυτό του μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Έτσι αναζήτησε μια λύση πως θα πραγματοποιήσει το όνειρο του.

Κοίταξε γύρω στο κοτέτσι και όντως δεν βρήκε ένα τρόπο να ταξιδέψει .

Όμως δεν απογοητεύτηκε.

Έδωσε μια και κύλησε έξω απο το κοτέτσι. Εκεί ψηλά άκουσε τα χελιδόνια να τιτιβίζουν πάνω σε μια φωλιά.

 

 

Τα μάτια του αστράψαν απο μια ιδέα. Τα χελιδόνια θα μπορούσαν να τον βοηθήσουν!

Έχετε καμία ιδέα πως τα χελιδόνια θα μπορέσουν να βοηθήσουν το αβγό?

“Χελιδόνια εσείς που ταξιδεύετε σε όλο τον κόσμο ,μπορείτε να  βοηθήσετε κι εμένα το μικρό αβγό? Θέλω να ταξιδέψω αλλά δεν ξέρω πως” είπε το μικρό αβγό και ένα καλόκαρδο χελιδόνι του έγνεψε θετικά.

“Θα σε βοηθήσω εγώ μικρό αβγό , έχω  μια ιδέα πως μπορείς να ταξιδέψεις”

Πράγματι το χελιδόνι είχε μια καταπληκτική ιδέα. Ξεκίνησε παρέα με τα άλλα χελιδόνια να πλέκουν με τα ράμφη τους  ένα μεγάλο ύφασμα  απο μικρά ασπροκόκκινα μαρτάκια που βρήκαν κρεμασμένα πάνω σε ένα δέντρο.

Τέλος κύλησαν το μικρό αβγό πάνω στο ύφασμα και σε κάθε μια απο τις γωνιές ένα χελιδόνι το κρατούσε απο το ράμφος του έτοιμα να απογειωθούν.

Το αβγό είχε μεγάλη χαρά .

“Αντίο κοτέτσι και κότα μαμά! Αντίο αδέρφια αβγουλάκια! Πάω να μάθω τα πάντα γι αυτό το μεγάλο κόσμο!”

Κι έτσι ξεκίνησε το μικρό άσπρο αβγό ένα μεγάλο ταξίδι, μια ξεχωριστή πασχαλινή περιπέτεια.

Πρώτη επίσκεψη : Ιαπωνία

Καθώς το μικρό αβγό πετούσε πάνω απο κόσμους παράξενους και μακρινούς , άκουσε μια μουσική τόσο όμορφη που ζήτησε απο τα χελιδόνια να κατέβουν λίγο πιο χαμηλά για να την ακούσει καλύτερα.

Πού είναι η Ιαπωνία? Πόσο μακριά είναι απο την Ελλάδα ? Ας το ανακαλύψουμε στο χάρτη!

Ας ακούσουμε την μουσική που γοήτευσε το μικρό αβγό:

 

Μα καθώς έσκυψε για να ακούσει την μουσική , συνέβη  το εξής: Έπεσε κατά λάθος με φόρα μέσα σε ένα πίνακα που ζωγράφιζε εκείνη την ώρα μια γιαπωνέζα ζωγράφος πλάι σε μια λίμνη!

Καθώς κατρακύλησε στο έργο της άνοιξε το στόμα του διάπλατα απο έκπληξη: Η ζωγράφος , που το όνομα της ήταν Yayoi Kusama

 

 

ζωγράφιζε πάνω στα έργα της  ασταμάτητα μικρούς κύκλους , σαν μικρά αβγά :

 

 

 

 

 

 

 

“Καλή μου και υπέροχε ζωγράφε μπορείς να βάψεις και εμένα όπως τα έργα σου?” της είπε εντυπωσιασμένο απο την τέχνη της και η Kusama του χαμογέλασε και ξεκίνησε να το ζωγραφίζει.

Μπορείτε να φανταστείτε πως η Kusama ζωγράφισε το μικρό αβγό? Να θυμάστε πως η ζωγράφος αγαπά τις βούλες. Σχεδόν  όλα τα έργα της είναι γεμάτες απο αυτές!

Εργασία

Πάρτε χαρτί, σχεδιάστε ένα αβγό  κι έπειτα ζωγραφίστε το όπως πιστεύετε οτι το ζωγράφισε  η Yayoi Kusama.

Πασχαλινές μυρουδιές και γεύσεις

Ας γεμίσουμε την κουζίνα με πασχαλινές μυρωδιές και γεύσεις

Το Πάσχα είναι μια ανάσα μακριά και μπορεί φέτος να το περάσουμε κλεισμένοι στο σπίτι ,αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε και να το απολαύσουμε.
Υπάρχουν απλές πασχαλινές συνταγές που μπορούμε να κάνουμε με τα παιδιά. Δυο από αυτές είναι τα Λαζαράκια και τα πασχαλινά κουλουράκια. Πριν από την εκτέλεση των συνταγών μπορούμε να δώσουμε στα παιδιά να αντιγράψουν τη συνταγή, να ζωγραφίσουν δίπλα σε κάθε υλικό την εικόνα του ή ακόμη αν έχουμε χρόνο να βρούμε τις εικόνες των υλικών στο διαδίκτυο μαζί με τα παιδιά και να τις εκτυπώσουμε ώστε στη συνέχεια να τις κολλήσουμε δίπλα στη συνταγή μας.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙΑ

Υλικά:
• 100 γρ. άχνη
• 200 γρ. βούτυρο Lurpak απο το ψυγείο
• 1 αυγό
• 300 γρ. αλεύρι
• 1 κ. γ. μπέικιν πάουντερ
• Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
• 1 κρόκο αυγού για επάλειψη
• 1 φλιτζανάκι του καφέ γάλα
(περισσότερα…)

Πασχαλινές δημιουργίες

 Το Πάσχα πλησιάζει και  φέτος όλοι θα το γιορτάσουμε διαφορετικά. Αν ήμασταν στο σχολείο αυτή την εβδομάδα θα φτιάχναμε καλαθάκια, κατασκευές και κάρτες με λαγούς και άλλα ζωάκια, θα βάφαμε αυγά. Αυτά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και τώρα ,εύκολα, με απλά υλικά .Καλή επιτυχία!

Παρατηρούμε την εικόνα. Τι μας θυμίζει; Παρατηρώ τα χρώματα (φόντο- αβγό). Παίρνω ιδέες και διακοσμώ αυγά σε χαρτί. Φτιάχνω τη δική μου ζωγραφιά και την ανεβάζω στο blog.

 

πηγή:paletaart.wordpress.com

Ακριθάκης Αλέξης – Alexis Akrithakis [1939-1994]

 

 

 

 

 

 

Την Μ. Πέμπτη που θα βάψετε αυγά μπορείτε να τα ζωγραφίσετε πρώτα με παστέλ. Στολίστε τα, βάλτε ματάκια, σχέδια και αφού τα βυθίστε στην μπογιά θα μείνουν πάνω, τα σχέδια που κάνατε. Μια άλλη καλή ιδέα είναι τα  χρωματίστε με χρώματα ζαχαροπλαστικής και πινέλα.

Μετάβαση στο padlet.com

Μια εύκολη κατασκευή είναι το παρακάτω χάρτινο λαγουδάκι που μπορείτε να κάνετε με λωρίδες άσπρο χαρτί και κόλλα. Δεν χρειάζεται να είναι τέλεια κομμένες. Για πληροφορίες μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο, κατασκευή νούμερο 7.

Πηγή :The 11 Best Easter Crafts for Kids | The Eleven Best    .    Easy Paper Bunny Craft 

  Μια άλλη πρόταση είναι  να δημιουργήσετε καλαθάκια με κουτιά από γάλα. Μπορείτε να κολλήσετε (αφού κόψτε το κουτί στη μέση) χαρτί λευκό και να ζωγραφίσετε επάνω. Για χερούλι κάντε τρύπες αν δεν έχετε συρραπτικό και βάλτε σκοινί ή κορδέλα. Μια άλλη ιδέα μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο, στην ενότητα Πάσχα 1.

                                                                                                                                                                                                                                                  Πηγή:https://nikoybasilikh.blogspot.com/search/label/%CE%A0%CE%91%CE%A3%CE%A7%CE%91%201

 

Μένουμε σπίτι και ακούμε μουσική

Μεγάλη Εβδομάδα περίοδος ανασκόπησης της μέχρι τώρα ζωής μας και ενδοσκόπησης του εαυτού. Η ελπίδα της Θέωσης του χριστιανού εκπληρώνεται μέσα από ενάρετο βίο,εγκράτεια και προσευχή. Καθώς διανύουμε τη Μ. Εβδομάδα γεννιούνται μέσα μας ποικίλα συναισθήματα όπως θλίψης για τα πάθη του ανθρώπου, φόβου για το θάνατο αλλά και χαράς για την ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

Η Μ. Εβδομάδα έχει διαφορετική συναισθηματική φόρτιση για τα παιδιά τα οποία τη βιώνουν σαν μια περίοδο ξεγνοιασιάς και παιχνιδιού.

Παρακάτω υπάρχουν σύνδεσμοι και  λίστες με πασχαλινά κάλαντα από διάφορες περιοχές της Ελλάδας , τραγούδια και μελωδίες τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους που μας κάνουν να νιώθουμε έντονα συναισθήματα. Όπως ακριβώς και τα πάθη και η Ανάσταση του Χριστού.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ και ΜΕΓΑΛΟΥΣ

Καλή σας ακρόαση!!

Η ιστορία των παθών του Χριστού μέσα από τους πίνακες του Θεοτοκόπουλου.

Η Μεγάλη Εβδομάδα αρχίζει από την Κυριακή των Βαΐων το βράδυ, οπότε τελείται η Ακολουθία του Νυμφίου, και τελειώνει το Μεγάλο Σάββατο. Είναι αφιερωμένη στα Άγια Πάθη του Ιησού Χριστού. Ονομάζεται Μεγάλη από την ανάμνηση των γεγονότων που διαδραματίζονται κάθε μια μέρα από τις μέρες της, τα οποία θεωρούνται ιδιαίτερα σημαντικά για τη χριστιανική θρησκεία.

Οι παρακάτω παιδικοί στίχοι, που μαθαίνουμε στο νηπιαγωγείο, αποτελούν μια συνοπτική αφήγηση των παθών και της Ανάστασης του Χριστού.

Μεγάλη Δευτέρα – μεγάλη μαχαίρα
Μεγάλη Τρίτη – ο Χριστός εκρύφτη
Μεγάλη Τετάρτη – ο Χριστός επιάστη
Μεγάλη Πέμπτη – ο Χριστός παιδεύτη
Μεγάλη Παρασκευή – ο Χριστός στο καρφί
Μεγάλο Σάββατο – ο Χριστός στον τάφο
Μεγάλη Κυριακή – ο Χριστός θ’ αναστηθεί.

Μπορώ και να τους ακούσω:

Στη συνέχεια μπορούμε  να να δούμε τους πίνακες του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου .Αφού πούμε δυο λόγια για τον Έλληνα ζωγράφο, μπορούμε να αφηγηθούμε την ιστορία των Παθών και της Ανάστασης του Χριστού. Κατόπιν παρατηρούμε τους πίνακες ,τις εκφράσεις των προσώπων και παράλληλα συζητάμε με το παιδί για τα συναισθήματα που μας προκαλούν  .Τέλος παρατηρούμε τα χρώματα που χρησιμοποιεί ο ζωγράφος και λέμε και για τα δικά μας αγαπημένα χρώματα.

Λίγα λόγια για τον Ζωγράφο:

Σπουδαίος Έλληνας ζωγράφος και γλύπτης της Αναγέννησης,  (Ηράκλειο Κρήτης 1541- Τολέδο 1614). Ήταν γνωστός κυρίως με το παρωνύμιο Ελ Γκρέκο. Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης και συγκεκριμένα στον Χάνδακα και όχι στο Φόδελε όπως υποστηριζόταν παλαιότερα. Πολύ νέος άρχισε να ταξιδεύει σε πόλεις της Ιταλίας. Στη Βενετία μαθήτευσε κοντά στον ζωγράφο Τισιανό. Το 1576, και σε ηλικία 35 ετών, εγκαταστάθηκε μόνιμα στο Τολέδο της Ισπανίας και πολιτογραφήθηκε Ισπανός. Εκεί δημιούργησε το μεγαλύτερο και σημαντικότερο μέρος της καλλιτεχνικής του παραγωγής. Ο El Greco (ο Έλληνας), όπως ονόμαζαν στην Ισπανία τον Θεοτοκόπουλο, υπέγραφε τους πίνακές του με την προσωνυμία «Κρης», δηλαδή Κρητικός.Από τις αρχές του 20ου αιώνα το έργο του άρχισε να αναγνωρίζεται και σήμερα θεωρείται ένας από τους κορυφαίους εικαστικούς καλλιτέχνες όλων των εποχών, που επηρέασε ζωγράφους της μοντέρνας τέχνης, όπως ο Πάμπλο Πικάσο.

Ο Δομήνικος Θεοτοκόπουλος ήταν ίσως από τους πρώτους καλλιτέχνες που απεικόνισε μια παλέτα που βασίζεται σε τέσσερα χρώματα. Σε ένα έργο του, πιθανά πορτραίτο του γιου του, τον απεικονίζει να κρατά μια ορθογώνια παλέτα με Μαύρο, Λευκό, Κόκκινη Ώχρα, Κίτρινη Ώχρα και ένα κόκκινο βερμιγιόν – Καρμίνιο (Vermilion ή Καρμίνιο Crimson).

Η ιστορία των Παθών και της Ανάστασης του Χριστού

 

Μετάβαση στο padlet.com

Πηγές;https://el.wikipedia.org, https://www.domnasamiou.gr,http://users.sch.gr/

 

ΠΑΣΧΑ

Σκίζω το χαρτί μου σε τέσσερα κομμάτια, παίρνω μαρκαδόρους και ετοιμάζομαι.  Παίρνω το ένα κομμάτι από τα τέσσερα και ζωγραφίζω το πρώτο αντικείμενο ή την πρώτη εικόνα που μου έρχεται στο μυαλό  όταν ακούω τη λέξη ΠΑΣΧΑ!!! Το γράφω όπως μπορώ και το αναρτώ.

Μετάβαση στο padlet.com

Καλώς μας ήρθες Απρίλη με το Πάσχα

αρχείο λήψης

Ήρθε επιτέλους ο Απρίλης και σε λίγες μέρες θα γιορτάσουμε το Πάσχα……

Τι θα κάναμε αυτές τις μέρες αν πηγαίναμε σχολείο;;;; Μμμμ να σκεφτούμε!!!

 Θα διαβάζαμε την ιστορία του δεύτερου παιδιού της Άνοιξης  και του Γαλανού ουρανού και  μετά θα ζωγραφίζαμε το ανθρωπάκι του μήνα Απριλίου.

Ας το κάνουμε λοιπόν μένοντας σπίτι!!!!Διαφορετικά ο Απρίλης θα στεναχωρηθεί και ίσως μας θυμώσει! Επίσης θα νομίζει ότι τον Μάρτη τον αγαπάμε περισσότερο και θα αρχίσει να τσακώνεται με τον αδερφό του και ποιος ακούει τη μαμά του την Άνοιξη!!!! Ας μη του χαλάσουμε λοιπόν χατίρι….

Πρώτα όμως θα πρέπει να ακούσουμε την ιστορία του…….

Καθίστε αναπαυτικά στον καναπέ και ο μπαμπάς ή η μαμά θα σας βάλουν να ακούσετε την ιστορία. Κλείστε τα μάτια και όση ώρα ακούτε προσπαθήστε να φτιάξετε εικόνες με τη φαντασία σας. Την ιστορία τα ψέματα του Απρίλη θα ακούσετε στην τρίτη στήλη του Padlet  Πάσχα”Πασχαλινές ιστορίες ( μοιράζομαστε τις αγαπημένες μας πασχαλινές ιστορίες)”.

Μετάβαση στο padlet.com
Όταν τελειώσει η αφήγηση θα πάρετε ένα φύλλο χαρτί, τους πολύχρωμους μαρκαδόρους σας και θα ζωγραφίσετε τον Απρίλιο όπως έχουμε μάθει.

Θα βάλετε κάθετα το χαρτί σας και θα ζωγραφίσετε πρώτα ένα κύκλο για κεφάλι (χαρακτηριστικά προσώπου , μαλλιά), στη συνέχεια το λαιμό, το σώμα, τα χέρια και τα δάχτυλα και τέλος τα πόδια του.  Όταν τελειώσετε με το ανθρωπάκι θα φέρετε στο μυαλό σας πάλι την ιστορία και θα ζωγραφίσετε κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία αυτής που κάνουν  τον μήνα Απρίλιο μοναδικό και ξεχωριστό. Κάτι που τον κάνει να διαφέρει από τους άλλους μήνες. Αφού ολοκληρώσετε την ζωγραφιά σας θα προσπαθήσετε να γράψετε το όνομά του όπως μπορείτε και θα την αναρτήσετε στο Padlet”Τα ψέματα του Απρίλη”

Μετάβαση στο padlet.com

Αφού γνωρίζαμε τον Απρίλη θα συνεχίζαμε  με το  Πάσχα …..

Θα διαβάζαμε ή θα ακούγαμε υπέροχες πασχαλινές ιστορίες και θα τις ζωγραφίζαμε!Ποια είναι η αγαπημένη σας;;;Θέλετε να την μοιραστείτε μαζί μας;;;

Εσείς μπορείτε να φτιάξετε μια δική σας πασχαλινή ιστορία;;; Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια αστεία ιστορία με πασχαλινούς ήρωες(κοτοπουλάκια, αβγά, λαγούς, πασχαλίτσες,λουλουδάκια)

Επίσης θα παίζαμε και με πασχαλινά αινίγματα! Θα προσπαθούσαμε να μαντέψουμε ή θα λέγαμε και εμείς κάποιο!

Τέλος θα φτιάχναμε κάρτες και θα γράφαμε ευχές!! Κάρτες με ευχές για όσους είναι μακριά.  Και ποιοι είναι μακριά σας;;;Μα φυσικά ο παππούς και η γιαγιά!!!!

Θα χαρούμε πολύ αν όσα δημιουργήσετε τα μοιραστείτε μαζί μας στον  πρώτο πίνακα  Padlet Πάσχα!!!!