Για τα παιδιά του Τμήματος Ένταξης και όχι μόνο…..

Προτείνει η Φωτεινή Ψαρρού

Αγαπητοί γονείς και αγαπητά μου παιδιά ,εύχομαι να είστε όλοι υγιείς και χαρούμενοι. Το διάστημα αυτό της παραμονής στο σπίτι, έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς από εσάς τους γονείς, να ανακαλύψετε εκ νέου και σε μεγαλύτερο βαθμό, τις ικανότητες, τις δεξιότητες, τα ταλέντα, τα χαρίσματα ή ακόμα και τις δυσκολίες που μπορούν να έχουν οι μικροί μας μαθητές.

Μια από τις δυσκολίες που συναντάμε σε κάποιους από τους μαθητές μας ή αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι οι γονείς στο σπίτι, είναι η αδυναμία συγκέντρωσης της προσοχής.

Image

Πηγή εικόνας: https://www.meletontas.gr/blog/paidagogiki/diatarachi-ellimmatikis-prosochis-iperkinitikotitas-d-e-p-i

Προσοχή είναι η ικανότητα του ατόμου να επικεντρώνεται στην πληροφορία και στο γνωστικό έργο που έχει μπροστά του αγνοώντας δευτερεύοντα και άσχετα στοιχεία και ερεθίσματα( Hunt & Marshall , 2005).

Δηλαδή είναι μια ανώτερη εγκεφαλική λειτουργία που μας επιτρέπει ανά πάσα στιγμή να ξεχωρίζουμε και να συγκεντρωνόμαστε σ’ αυτό που μας ενδιαφέρει, μας αφορά ή μας ζητείται και να αφήνουμε τα υπόλοιπα ερεθίσματα του περιβάλλοντος σε δεύτερη μοίρα.Είναι ακριβώς αυτή η λειτουργία που πρέπει να ενεργοποιηθεί όταν το παιδί βρίσκεται στην τάξη και πρέπει να συγκεντρωθεί στο τι λέει ο εκπ/τικός για να μπορέσει να καταλάβει, να μάθει και να ενεργήσει σύμφωνα με οσα του ζητηθούν.

Στη συνέχεια σας παραθέτω κάποια links στα οποία μπορείτε να εντοπίσετε δραστηριότητες για την ενίσχυση της προσοχής στο σπίτι:

https://milontasgiapaidia.wordpress.com/2017/11/08/10-%CE%B4%CF%81%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%B9%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7/

https://eidikospaidagogos.gr/drastiriotites-enisxisi-prosoxi/

Tips που βοηθούν

  • Πρέπει να είμαστε βέβαιοι ότι οι ώρες του ύπνου είναι αρκετές. Το να μην ξεκουράζεται σωστά ένα παιδί σίγουρα δεν το βοηθάει στο να συγκεντρωθεί σε αυτά που ακούει.
  • Οι πληροφορίες που δίνουμε στο παιδί μας κάθε φορά να μην είναι πολλές σε όγκο. Μια τη φορά αρκεί, ώστε να τις θυμάται.
  • Καλό θα ήταν να ελέγχουμε τι ήταν αυτό που ζητήσαμε από το παιδί, ώστε αν χρειάζεται να το επαναλάβουμε.

Μακριά από ανθρώπους το 2020

Η μαθήτρια του νηπιαγωγείου μας Φαίη Κ, έγραψε ένα βιβλίο στο οποίο περιγράφει τις μέρες του εγκλεισμού, την περίοδο του κορωνοϊού αλλά και τις όμορφες αναμνήσεις της από το νηπιαγωγείο και τις δασκάλες της. Απολαύστε το!!

Book titled 'ΜΜακριά από ανθρώπουςτο 2020'Read this book made on StoryJumper!function(){function d(){“undefined”==typeof SJMakeBookOpenLightBox?–c>0&&setTimeout(d,100):SJMakeBookOpenLightBox()}function e(){/in/.test(document.readyState)?setTimeout(e,9):d()}var a=”https:”==document.location.protocol?”https:”:”http:”;if(“undefined”==typeof SJScriptLoaded){window.SJScriptLoaded=!0;var b=document.createElement(“script”),c=80;b.src=a+”//www.storyjumper.com/script/storyjumper-embed.js”,b.async=true,b.setAttribute(“defer”,””),document.getElementsByTagName(“head”)[0].appendChild(b),e()}}();

 

 

 

Μάιος ,ένας μήνας δίχως ρο , με λουλούδια ένα σωρό !

Προτείνει η Αντιγόνη Μπαρώνα!

Καλό μήνα και με υπέροχες δραστηριότητες έχω να πω εγώ….

– Η μαμά του  Μάη, η άνοιξη έκανε απεργία για να διαμαρτυρηθεί και έφτιαξε πανό.

Εσείς για τι θα θέλατε να διαμαρτυρηθείτε και τι θα γράφατε στο πανό σας; Πάρτε λοιπόν δυο φύλλα χαρτιά και στις άκρες κολλήστε καλαμάκια. Γράψτε το δικό σας σύνθημα π.χ”Οχι, άλλο κορωνοιό!!!Θέλω να βγω έξωωωωω!!”

 

-Προσπαθήστε να θυμηθείτε ποια λουλούδια τσακώνονταν για να φτιάξουν στεφάνι για τον Μάιο. Διαλέξτε ένα λουλούδι από αυτά, ζωγραφίστε το και γράψτε για ποιο λόγο θα το διαλέγατε για να φτιάξετε το δικό σας στεφάνι.

 

 

πηγή εικόνας:https://www.youtube.com/watch?v=m-LJOhMwj0cφ

-Βρείτε λουλούδια ή αρωματικά φυτά από το αρχικό γράμμα του ονόματός σας και γράψτε τα ονόματά τους σε λίστα

Αντιγόνη -ανεμώνη

 

πηγή εικόνας:https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/astrolife.gr/2019/04/anemone-flowers-june272018.jpg

 -Σκεφτείτε αινίγματα και παροιμίες για τον Μάιο και την άνοιξη  ηχογραφήστε τα και ανεβάστε τα στο padlet.

 

 

πηγή εικόνας:https://www.infokids.gr/wp-content/uploads/2014/05/quiz_night.jpg

-Μπορείτε να φυτέψετε λουλούδια ή αρωματικά φυτά, να τα ποτίσετε , να τα  παρατηρήστε και καταγράψτε σε ένα χαρτί τι χρειάζεται ένα φυτό για να μεγαλώσει.

 

 

πηγή εικόνας:https://p0.piqsels.com/preview/88/906/487/plant-pansy-garden-earth-thumbnail.jpg

 

-Φτιάξτε ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα με την οικογένειά σας για το πότισμα και την φροντίδα των λουλουδιών, ποια μέρα θα είναι υπεύθυνος κάθε ένας από εσάς για να τα ποτίζει ;

 

 

πηγή εικόνας:https://logouergon.gr/wp-content/uploads/2017/08/sxoliko-orologio-programma-mathimaton-toulipa.jpg

Ο ΜΑΗΣ

Ένα πράσινο βιβλίο

γράφει ο Μάης για παιδιά.

Οι τελείες του είν’ κεράσια

και οι λέξεις του κλαδιά.

Και το αγέρι το μοιράζει

σε περβόλια και αυλές

και οι εικόνες τρεμουλιάζουν

στις σελίδες τις χρυσές.

Ένα πράσινο βιβλίο

-άνθη, φύλλα κι ευωδιά-

γράφει ο Μάης, ξαναγράφει

για παιδιά.

Ποίημα της Ρένα Καρθαίου

 

Μήπως μιλάει το ποίημα για το φυτολόγιο που έφτιαχνα μικρή; Θέλετε να φτιάξετε και σεις;

Μπορείτε λοιπόν να πάτε  στο Μοσχοπόδι και  να παρατηρήσετε τη φύση , αν θέλετε μπορείτε να κάνετε και πικ νικ. Στη συνέχεια μαζέψτε λουλούδια και φυτά και όταν πάτε σπίτι βάλτε τα μέσα σε ένα βιβλίο και γράψτε το όνομά τους. Έτοιμο το φυτολόγιό σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ να τα κόψετε και όχι να τα ξεριζώσετε γιατί πρέπει να προστατεύουμε το περιβάλλον!!!

πηγή εικόνας:https://zlifetimes.com/_files/200002053-dd073ddfff/%CF%86%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BF3.jpg

Μετάβαση στο padlet.com

Επικαιροποίηση στοιχείων

Σας παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας στην αίτηση που επισυνάπτεται καθώς και την προτίμησή σας,  για το τμήμα που θα παρακολουθήσει το παιδί σας ως νήπιο.(πρωινή προσέλευση, υποχρεωτικό έως τη 1:00, προαιρετικό εως τις 4:00). ΑΙΤΗΣΗ

Ο Μάης και τα λουλούδια του.

Προτείνει η Μάγδα Βόρρη!!

Φτάσαμε στο τελευταίο παιδί της άνοιξης , τον Μάιο και όλοι έχουμε όλο και περισσότερο την ανάγκη να βγαίνουμε έξω, να βρισκόμαστε στη φύση, να απολαμβάνουμε τα λουλούδια. Αν ήμασταν τώρα στην αυλή του νηπιαγωγείου μας σίγουρα θα φυτεύαμε λουλούδια και λαχανικά. Θα τα φροντίζαμε για να μεγαλώσουν και να ομορφύνουν το σχολείο μας . Θα τρώγαμε τα λαχανικά και φρούτα από τον δικό μας κήπο.

Μπορούμε όμως και από το σπίτι να κάνουμε αρκετά, να φυτέψουμε, να παρατηρήσουμε, να δημιουργήσουμε. Μαζί θα φτιάξουμε λουλούδια έτσι ώστε να φέρουμε την φύση μέσα στο δωμάτιό μας. Έτοιμοι;

Λουλούδια με διάφορα υλικά

Φτιάξτε λουλούδια με διάφορα υλικά που έχετε στο σπίτι σας.

Ζητήστε από κάποιο μεγάλο να σας κόψει ένα φελλό, ζωγραφίστε τον με μαρκαδόρο ή τέμπερες κολλήστε  σε χαρτί, έτοιμο.

 

 

Μπορείτε να κάνετε λουλούδια με μανταλάκια και χαρτί. Τα μανταλάκια ζωγραφίστε τα με μαρκαδόρους. Ακόμα μπορείτε να φτιάξτε λουλούδια με ένα κεσεδάκι γιαούρτι που το κόβετε σε λωρίδες. Γυρίστε το απ̓ την ανάποδη και κόψτε τα γράμματα. Κολλήστε το στο χαρτί. Μια ακόμη πρόταση είναι με αυγοθήκη.


 

Χρησιμοποιήστε κουμπιά, κορδέλες, χάντρες ή ότι άλλα υλικά έχετε.

Με τα λουλούδια αυτά μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τρισδιάστατο καδράκι για το δωμάτιό σας. Κολλήστε σε ένα χαρτόνι ένα φίλτρο για γλάστρα, και τοποθετήστε μέσα τα λουλούδια. Βάλτε τε τα σε βάζο και θα έχετε τη φύση στο σπίτι σας.



Μια ακόμα πρόταση είναι η δημιουργία ενός φυτολογίου. Χρησιμοποιήστε φυτά από το μπαλκόνι σας, αφού τα αποξηράνετε.

Φτιάξτε το εξώφυλλο με ύφασμα κορδέλες, πολύχρωμα χαρτιά και τα λουλούδια  που έχετε. Οι λεβάντες δείχνουν πολύ όμορφες.

Μια τελευταία όμορφη ιδέα είναι να φτιάξετε ένα κολάζ με εικόνες από λουλούδια που θα βρείτε σε περιοδικά και βιβλία. Δείτε τι όμορφο είναι. Καλή επιτυχία.

 

 

 

Η Άνοιξη μέσα από έργα ζωγράφων και μουσικών

Προτείνει η Χρυσάνθη Χλέκου

Όπως εμάς μας εμπνέει η Άνοιξη να βγούμε βόλτα στην φύση ,να μαζέψουμε λουλούδια, να χορέψουμε και να χαρούμε, έτσι έχει εμπνεύσει και πολλούς καλλιτέχνες , μουσικούς και ζωγράφους , να εκφραστούν  μέσα από τα σπουδαία έργα τους. Ας γνωρίσουμε λοιπόν κι εμείς τα σπουδαία αυτά έργα παίζοντας ένα παιχνίδι. Το παιχνίδι λέγεται : Tαίριαξέ το !

Παρακάτω θα ακούσουμε τρία  μουσικά κομμάτια και θα παρατηρήσουμε τρεις πίνακες ζωγραφικής. Στη συνέχεια , θα πρέπει να μαντέψουμε ποιο μουσικό κομμάτι  ταιριάζει σε κάθε πίνακα , σύμφωνα με το συναίσθημα που μας δημιουργεί.

  1. https://www.youtube.com/watch?v=DK_IeE0_tfk
  2. https://www.youtube.com/watch?v=F-XblSpna3M
  3. https://www.youtube.com/watch?v=SSHFZjbs-dM

 

α)

Πηγή : http://www.getty.edu/art/collection/objects/268843/edouard-manet-jeanne-spring-french-1881/

β)

Πηγή: https://gr.pinterest.com/pin/84794405458239635/

γ)

Πηγή : https://www.pemptousia.gr/2012/03/i-anixi-stin-piisi/primavera-sandro-botticelli/

Ακούγοντας Μάιος και άνοιξη το πρώτο πράγμα που έρχεται στο μυαλό όλων μας είναι τα λουλούδια! Θέλετε να γίνουμε κι εμείς  λουλούδια; Ας φανταστούμε πως από ένας μικρός σπόρος θα γίνουμε ένα πανέμορφο λουλούδι.Ξεκινάμε κουλουριάζοντας το σώμα μας και σιγά σιγά αρχίζουμε να ανεβαίνουμε προς τα επάνω και να ανοίγουμε τα πέταλά μας που δεν είναι άλλα από τα χέρια μας! Καθ’όλη την διάρκεια της άσκησης φροντίζoυμε την αναπνοή μας.Ξεκινάμε κάνοντας  μικρές και κοφτές εισπνοές και στην κορύφωση, όταν δηλαδή θα έχουμε φτάσει επάνω με τα χέρια  ανοιχτά, θα εκπνεύσουμε με δύναμη όλο τον αέρα που συγκεντρώσαμε.Είναι μία άσκηση που βοηθά πολύ το σώμα μας να χαλαρώνει.Η  παρακάτω μουσική θα βοηθήσει πολύ.

https://www.youtube.com/watch?v=fvDL3narpA0 

 

 

 

 

 

Λεβάντα, το απόλυτα αρωματικό φυτό

Προτείνει η Ειρήνη Σβάρνα

-Φτιάξε χειροποίητο σαπούνι λεβάντα

Ο Μάιος είναι ο μήνας των λουλουδιών. Μπορούμε εκτός από λουλούδια να φυτέψουμε και αρωματικά φυτά στον κήπο ή στο μπαλκόνι μας. Ένα από αυτά είναι η λεβάντα. Η λεβάντα είναι ένα διακοσμητικό φυτό με έντονο άρωμα που δεν αρέσει καθόλου στα κουνούπια και τα αποξηραμένα άνθη διώχνουν το σκόρο από την ντουλάπα μας.

Μια ανοιξιάτικη ιδέα είναι να φτιάξουμε χειροποίητο σαπούνι λεβάντας .Είναι σημαντικό τα παιδιά να μάθουν να πλένουν συχνά τα χεράκια τους. Και ένας καλός τρόπος για να τα δελεάσουμε είναι να φτιάξουμε μαζί τους σαπουνάκια με άρωμα λεβάντας.

 

Τα υλικά που θα χρειαστείς για να φτιάξεις το σαπούνι με λεβάντα είναι:

– Βάση γλυκερίνης
–Διάφορα καλούπια
– Αιθέριο έλαιο λεβάντας
– Αποξηραμένη λεβάντα

Τρόπος παρασκευής:

Ξεκινάς λιώνοντας σε μπεν μαρί τη βάση γλυκερίνης μέχρι να γίνει υγρό. Προσθέτεις το αιθέριο έλαιο λεβάντα και την αποξηραμένη λεβάντα, η οποία θα επιπλεύσει. Βάζεις προσεκτικά στα καλούπια σου, τα οποία μπορείς να έχεις πασαλείψει πριν με λίγη βαζελίνη και αφήνεις να κρυώσουν καλά. Τα βγάζεις από τα καλούπια και είναι έτοιμα να τα χρησιμοποιήσεις, να τα κάνεις δώρα ή να διακοσμήσεις το μπάνιο σου.

Ιδέες για σχέδια καλουπιών που μπορείς να χρησιμοποιήσεις:

  • Θήκες σιλικόνης για cupcakes βάζοντας μέσα ένα ζωάκι-παιχνίδι

 

  • Τουβλάκια Lego

 

  • Θήκες για παγάκια

-Φτιάξε Αρωματικά σακουλάκια ντουλάπας !

Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα όταν ανοίγεις την ντουλάπα σου με τα ρούχα ή τα σεντόνια να εξακολουθούν να έχουν αυτό το άρωμα φρεσκάδας, όπως όταν τα έπλυνες. Κυρίως για αυτά που δεν πλένουμε τόσο συχνά και είναι επόμενο να χάσουν τη φρεσκάδα τους.
Θα χρειαστείτε:
  • Πουγκιά από οργάντζα (τα οποία μπορείτε να βρείτε σε μαγαζιά με συσκευασίες δώρου και είδη γάμου). Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πουγκιά, μέσα στα οποία αποθηκεύατε τα κοσμήματά σας ή κάποιο κομμάτι τούλι ή πουγκί που έτυχε να κρατήσετε από μια βάπτιση ή γάμο. Έχουμε πει, εξάλλου, πως δεν πετάμε τίποτα, αλλά ανακυκλώνουμε έξυπνα όλα τα υλικά.
  •  Ένα φλιτζάνι περίπου ρύζι το οποίο θα τοποθετήσεις σε ένα γυάλινο δοχείο. Έπειτα θα ρίξεις 10 σταγόνες από το αγαπημένο σου άρωμα ή αιθέριο έλαιο και θα ανακατέψεις πολύ καλά. Είναι καλό να μεταφέρεις το περιεχόμενο σε ένα τσαντάκι με φερμουάρ ή σε ένα δοχείο που μπορείς να κλείσεις και να το αφήσεις για περίπου μια ώρα για να πάρει μυρωδιά. Ανάλογα με την ένταση του αρώματος μπορείς να μειώσεις την ποσότητα του αρώματος ή να αυξήσεις αντίστοιχα.Γεμίζεις το σακουλάκι με μια κουταλιά της σούπας.

ή

  • Βαμβάκι σε μπάλες ή τετράγωνα κομμάτια μεγέθους μιας μπάλας πινγκ-πονγκ. Περίπου 24 μπάλες βαμβάκι. Ρίξτε 3-4 σταγόνες από το αιθέριο έλαιο σε κάθε μπάλα από βαμβάκι. Στη συνέχεια τοποθετήστε μέσα σε κάθε πουγκί από 4 μπάλες βαμβάκι. Τραβήξτε το εσωτερικό σχοινάκι του πουγκιού για να κλείσει και το αρωματικό σας πουγκί για τα συρτάρια σας είναι έτοιμο.

ή

  • Άνθη λεβάντας. Γεμίζεις προσεκτικά με ένα κουτάλι το σακουλάκι  σου με λεβάντα. Αρκεί μια μικρή ποσότητα.

Απλώστε τα πουγκιά ανάμεσα στα ράφια της ντουλάπας και μέσα στα συρτάρια σας και απολαύστε την αίσθηση χαλάρωσης, φρεσκάδας και ευεξίας κάθε φορά που τα ανοίγετε.

Καλές δημιουργίες!!!

Πηγές:

https://ftiaxto.gr/2013/02/xeiropoihto-sapoyni-lebanta/

https://www.daddy-cool.gr/gynaika/56207.html

https://www.efzincreations.com/el/2015/03/diy-

Σπύρος Λούλης

https://www.sigmalive.com/

Για τα παιδιά του Τμήματος Ένταξης και όχι μόνο….

Προτείνει η Φαίη Ψαρρού

Αγαπητοί γονείς και αγαπητά μου παιδιά, καθώς ακόμη οι μέρες κυλούν  μακριά από το σχολείο μας, ας προσπαθήσουμε με απλούς και διασκεδαστικούς τρόπους να δουλέψουμε και να τονώσουμε τις μυικές μας ομάδες. Αναφερόμαστε σε δραστηριότητες που είναι χωρισμένες σε δυο μεγάλες κατηγορίες που εξασκούν την λεπτή και την αδρή κινητικότητα

Δραστηριότητες ανάπτυξης δεξιοτήτων!!!Πηγή εικόνας:https://amfiaraos.gr/project/drasthriothtes-anaptiksis-deksiothtwn/

Πιο συγκεκριμένα:

Η λεπτή κινητικότητα, αφορά το συντονισμό των κινήσεων των μικρών μυικών ομάδων που χρησιμοποιούνται για να κινηθούν τα δάχτυλα και οι καρποί (Gallahue & Ozmun, όπως αναφέρεται στο Gaul & Issartel, 2016). Η αξία της λεπτής κινητικότητας είναι εξαιρετικά υψηλή όπως έχει αποδειχθεί μέσα από πληθώρα ερευνών, καθώς χρησιμοποιείται από το άτομο για δραστηριότητες όπως το γράψιμο, το ντύσιμο, η διατροφή, η χρήση του ψαλιδιού κ.ά

Αδρή κινητικότητα είναι η χρήση και ο συντονισμός μεγάλων μυϊκών ομάδων οι οποίες συντονίζουν τις κινήσεις του σώματος μας για δραστηριότητες οπως το περπάτημα, το τρέξιμο, τα άλματα, η διατήρηση της ισορροπίας, κ.ά.(Cole, 2011)

Στη συνέχεια σας παραθέτω δυο συνδέσμους όπου μπορείτε να ανακαλύψετε πολλές ιδέες για δημιουργικό παιχνίδι στο σπίτι, εξασκώντας αυτές τις δυο κατηγορίες

https://www.oneirovates.com/post/drastiriotites-gia-paidia?fbclid=IwAR3tHLoJ0LfsflVRsrfGNs5YXPFTznKfMbXhcpTk-W7bRCXy_mYXeQL0t9

http://www.isida.gr/article/113,20%20%C2%AB%CE%A3%CE%A0%CE%99%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%95%CE%A3%C2%BB%20%CE%99%CE%94%CE%95%CE%95%CE%A3%20%CE%A0%CE%9F%CE%A5%20%CE%95%CE%9D%CE%94%CE%A5%CE%9D%CE%91%CE%9C%CE%A9%CE%9D%CE%9F%CE%A5%CE%9D%20%CE%A4%CE%97%20%CE%9B%CE%95%CE%A0%CE%A4%CE%97%20%CE%9A%CE%99%CE%9D%CE%97%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A4%CE%97%CE%A4%CE%91%20%CE%A4%CE%A9%CE%9D%20%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94%CE%99%CE%A9%CE%9D

Εγγραφές Νηπιαγωγείων 2020-2021

Λαμβάνοντας υπόψη τις παρ. 4α και 4Α του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (ΦΕΚ Α’ 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του ν. 4559/2018 (ΦΕΚ Α’ 142), καθώς και με το άρθρο 35 της ΠΝΠ/01-05- 2020 (ΦΕΚ Α΄ 90) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, θα γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, σύμφωνα με το άρθρο 1, της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

 Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι ηλεκτρονικές εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 15 έως 30 Μαΐου 2020. Εγγραφές μετά την 30η Μαΐου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2020-21, μαθητές γεννημένοι το 2015 και το 2016 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις νηπίων και προνηπίων που έχουν γεννηθεί αυτά τα έτη.

Επισημαίνεται ότι, κατά την περίοδο των εγγραφών, αποτελεί ευθύνη των Προϊσταμένων – Διευθυντών/ντριών των σχολικών μονάδων η μέριμνα για την τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.) (https://eody.gov.gr/loimoxi-apo-to-neo-koronoio-covid-19-odigies-profylaxis-gia-to-koino/ & https://eody.gov.gr/covid-19-odigies-gia-ti-chrisi-maskas-apo-to-koino/). Ως εκ τούτου, παρακαλείστε ως προς την πιστή τήρηση των προτεινόμενων μέτρων.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα: (περισσότερα…)

ΟΡΙΑ 6ΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Οι παρακάτω οδοί ανήκουν στα όρια του 6ου Νηπιαγωγείου:

28ης Οκτωβρίου
Αγίας Φωτεινής
Αγίου Νικολάου από 15 μονά και 20 ζυγά και πάνω
Αδερφών Ρόδι
Αισχύλου
Αισώπου
Αλεξάνδρου Παναγούλη
Αναπαύσεως όλη
Αντ. Βασιλείου
Απ. Παύλου
Αριστογείτωνος
Αυξεντίου
Γεωργίου Λιόκι
Δαούτη
Δηιάνειρας
Δημητρίου
Δικαιάρχου
Διονυσιόδωρου
Δουφνά
Ευαγγ. Παληκαρίδη
Ευαγγέλου Σταμάτη
Ευθ. Αθανασιάδου
Ευρυπίδου
Ηρώς Κωνσταντοπούλου
Θέσπιδος
Ι. Λάμπρου
Καραολή
Κηφισσόδωρου
Κομνηνών
Κων. Τσιώρα
Λύσιδος
Μενάνδρου
Μοσχοποδίου
Μπιζανίου
Νικολάου Καλύβα
Νικολιδάκη
Οπλαρχηγού Βόγκλη από την ταβέρνα ΕΛΑΤΟΣ και πανω
Οσίου Γερμανού
Οσίου Κλήμεντος
Οσίου Λουκά
Πετούση
Πουλιοπούλου από Αγίου Νικολάου και μετά προς το γήπεδο τα μονά
Σαρανταπόρου
Σοφοκλή
Σπ. Κουκουλέζα
Στ. Μαλιάτση / Στ. Ματατσή
Στάικου