Καλό καλοκαίρι!

Μια ακόμη δημιουργική σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Με αστείρευτο κέφι, φαντασία, παιχνίδι και αμέτρητες μοναδικές στιγμές, τα παιδιά μας έκαναν κάθε μέρα ξεχωριστή. Γεμάτοι με όμορφες αναμνήσεις και συγκίνηση, οι μαθητές μας και ο Σύλλογος Διδασκόντων  σας στέλνουν τις πιο ζεστές τους ευχές για ένα υπέροχο καλοκαίρι, γεμάτο ξεγνοιασιά, χαμόγελα και ατελείωτο παιχνίδι στην παραλία!

Καλή ξεκούραση σε μικρούς και μεγάλους, και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για τον Σεπτέμβρη με νέες συναρπαστικές εμπειρίες και πολλή όρεξη για μάθηση!