Με μεγάλη χαρά μοιραζόμαστε μαζί σας τη βεβαίωση συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Μαθαίνω για τα Οικοσυστήματα και τα Δάση» για τη σχολική χρονιά 2025-2026! Το συγκεκριμένο πρόγραμμα υλοποιήθηκε σε συνάρτηση με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων «Για το Δάσος Μαθαίνω, Δρω και Δημιουργώ», στην ενότητα «Φροντίζω το Περιβάλλον», όπου οι μαθητές μας μέσα από τη δημιουργία και το παιχνίδι έμαθαν να αγαπούν και να προστατεύουν τη φύση. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά για την όμορφη προσπάθεια, το ενδιαφέρον και την αγάπη που έδειξαν για το περιβάλλον!
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά όλες τις δράσεις και τις όμορφες δημιουργίες των παιδιών που έγιναν στα πλαίσια του προγράμματος πατώντας εδώ.