Ο εορτασμός της επετείου της εξέγερσης του Πολυτεχνείου θα γίνει την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου και ώρα 09.00 π.μ. Καλούνται όλοι οι μαθητές και όσοι γονείς και κηδεμόνες επιθυμούν να παρευρεθούν στη εκδήλωση στο προαύλιο του σχολείου μας.
Από τη Διεύθυνση
