Δύο ομάδες μαθητών του 5ου ΓΕΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ, στο πλαίσιο του φετινού διαγωνισμού σύντομης ταινίας με θέμα «Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι», που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος, δημιούργησαν αντίστοιχα δύο ταινίες μικρού μήκους, βασισμένες σε δικές τους ιδέες και σενάρια. Οι ταινίες κέρδισαν τον έπαινο της κριτικής επιτροπής και οι μαθητές θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Εβραϊκού Μουσείου Ελλάδος, το οποίο, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κρατικό Μνημείο και Μουσείο του Άουσβιτς στην Πολωνία.
Συμμετείχαν οι μαθητές: ΣΕΡΠΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, ΣΜΕΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ με την ταινία ‘ΑΙΩΝΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ‘ και ΜΟΝΕ ΑΡΗΣ, ΣΟΥΓΙΟΥΛΤΖΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ με την ταινία ΄ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΄
Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριες και στη συντονίστρια εκπαιδευτικό Α. ΣΤΡΙΦΤΟΜΠΟΛΑ.