Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα τελεσθεί την Τρίτη 11/09/2018 στις 9.οο΄
Την ίδια μέρα θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές. Παρακαλούνται οι μαθητές να προνοήσουν για τη μεταφορά των βιβλίων.
Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα τελεσθεί την Τρίτη 11/09/2018 στις 9.οο΄
Την ίδια μέρα θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές. Παρακαλούνται οι μαθητές να προνοήσουν για τη μεταφορά των βιβλίων.
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων πραγματοποιεί ημερίδα με θέμα «Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας: Προοπτικές στη Δυτική Μακεδονία» την Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018 στο Εκθεσιακό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας (Κοίλα Κοζάνης). Επίσης, την ίδια μέρα θα πραγματοποιηθεί έκθεση έργων των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. Δυτικής Μακεδονίας στον ίδιο χώρο από τις 15:00 ως τις 21:00.
Σκοπός των εκδηλώσεων είναι:
1.Να προβληθεί ο νέος θεσμός της μαθητείας στα Επαγγελματικά Λύκεια, δηλαδή της εφαρμογής του δυικού συστήματος εκπαίδευσης με παράλληλη εκπαίδευση στο σχολείο και με αμοιβή στο χώρο εργασίας
2.Να γίνει διάχυση των αποτελεσμάτων και των καλών πρακτικών του θεσμού της μαθητείας στην εκπαιδευτική κοινότητα
3.Να ενημερωθούν οι φορείς απασχόλησης και τα Επιμελητήρια για τις δυνατότητες συνεργασίας που προσφέρει ο νέος θεσμός με τα Επαγγελματικά Λύκεια
4.Να ενημερωθούν οι γονείς και κηδεμόνες της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για τις προοπτικές που προσφέρει η μαθητεία στους απόφοιτους των ΕΠΑ.Λ
5.Να ενημερωθούν οι απόφοιτοι της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη δυνατότητα που τους προσφέρουν τα επαγγελματικά λύκεια στη βελτίωση των επαγγελματικών τους προσόντων
6. Να προβληθούν οι τομείς των Επαγγελματικών Λυκείων μέσω της έκθεσης των έργων των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. Δυτικής Μακεδονίας.
Την εκδήλωση θα τιμήσει με την παρουσία του ο Υφυπουργός Παιδείας Δημήτριος Μπαξεβανάκης
Δείτε το πρόγραμμα της ημερίδας εδώ.
Δείτε το σχετικό άρθρο της εφημερίδας μας εδώ.
Δείτε το σχετικό άρθρο της εφημερίδας μας εδώ.
Μπορείτε να ενημερωθείτε για την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2018-2019 στους παρακάτω συνδέσμους:
α) Οδηγίες για την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης.
γ) Ενημέρωση από έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Καθηγητών του 4ου Γυμνασίου συγχαίρουν τη μαθήτρια της Α΄ τάξης Σταμκούλη Φαίδρα για τη διάκρισή της στην πρώτη θέση του αγωνίσματος των 1000 μέτρων στίβου στους διασυλλογικούς αγώνες που διεξήχθησαν στα Ιωάννινα.
Η Δ/νση και ο Σύλλογος Καθηγητών του 4ου Γυμνασίου συγχαίρουν τους παρακάτω μαθητές/τριες για την πολύ καλή συμμετοχή τους στον 2ο Διαγωνισμό Ορθρογραφίας:
Αναστασοπούλου Κωνσταντίνα, Ασλανίδου Πελαγία, Βλάμη Παναγιώτα, Κακάλη Αγάπη, Μανακίτσα Γιώργο, Κόμπου Νικανορέτα, Παπακάλα Κατερίνα, Στάθη Γιάννη, Λάππα Ορέστη, Παρασκευά Σοφία, Τσατσανίδου Ανδριάνα, Χριστοφορίδου Ιωάννα.
Οι δυο πρώτες διακρίθηκαν στην πρώτη δεκάδα και θα πάρουν μέρος στο Διαγωνισμό που θα γίνει τον Απρίλιο στην Καστοριά σε Περιφερειακό επίπεδο.
Συγχαρητήρια σε όλους και καλή συνέχεια!
Η Δ/νση και ο Σύλλογος Καθηγητών του 4ου Γυμνασίου συγχαίρουν την ομάδα μαθητών που συμμετείχε στον 4ο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας καταλαμβάνοντας επάξια την 2η θέση.
Η ομάδα αποτελείται από τους: Γιδιώτη Γιώργο, Γκιαούρη Γιάννη και Ζιώγα Παύλο.
Ευχόμαστε καλή συνέχεια και διακρίσεις στον αντίστοιχο Πανελλήνιο Διαγωνισμό.
Ευχαριστούμε τον Πολιτιστικό Σύλλογο του Αγίου Αθανασίου για τη συμβολή τους στην αποκριάτικη εκδήλωση του σχολείου μας την ημέρα της Τσικνοπέμπτης.
Η Δ/νση και
ο Σύλλογος Καθηγητών
του 4ου Γυμνασίου Κοζάνης
Δείτε το σχετικό άρθρο της εφημερίδας μας εδώ.