4ο Εργαστήριο

Τα παιδιά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν λογισμικά μέσω των οποίων καλούνται να παίξουν, να ζωγραφίσουν και να μιλήσουν για όσα γνωρίζουν για τον κύκλο του νερού.

 

Με τη χρήση των προτεινόμενων λογισμικών του προγράμματος η εκπαιδευτικός δημιούργησε παιχνίδια ταξινόμησης, αντιστοίχισης, σειροθέτησης κ.α.

 

 

thumbnail 34

 

 

 

thumbnail 36

 

Παρουσιάστηκε στα παιδιά και το λογισμικό Tux paint!

 

thumbnail 31

 

Έτσι κλήθηκαν να εκφραστούν δημιουργικά και να ζωγραφίσουν σε ομάδες κάθε μια φάση του κύκλου του νερού.

 

 

thumbnail 26

 

thumbnail 25