Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.
Δεν έχει οριστεί χαρακτηριστική εικόνα για το άρθρο.

Διαδικασία μετατάξεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες για λόγους υγείας

Το έγγραφο σε μορφή pdf 

Η αίτηση σε μορφή  doc

(Αναδημοσίευση από τον ιστότοπο του Υ.ΠΑΙ.Θ., https://www.minedu.gov.gr/, 22-7-2020)

Προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων στη Δ.Δ.Ε. Φωκίδας

Στον ιστότοπο της Δ.Δ.Ε. Φωκίδας μπορείτε να βρείτε τις ακόλουθες προκηρύξεις πλήρωσης θέσεων:

Πλήρωση κενής θέσης Υπευθύνου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας.

Προκήρυξη για την πλήρωση θέσης Υπεύθυνου Εργαστηριακού Κέντρου Φυσικών Επιστημών (Ε.Κ.Φ.Ε.) της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας.

Πλήρωση κενής θέσης Υπευθύνου Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας.

Έργο «My town» του 1ου Ε.Κ. Άμφισσας στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning

Εταίροι: Σχολικές μονάδες από Ελλάδα, Ρουμανία, Κροατία, Σλοβακία, Τουρκία, Πολωνία, Ιταλία.

Σχετικά με το έργο: Οι μαθητές/μαθήτριες περιέγραψαν τα κυριότερα αξιοθέατα της πόλης και της χώρας τους, στα πλαίσια εκπαιδευτικής παρέμβασης στο μάθημα «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοτόπων» της Β’ τάξης τομέα Πληροφορικής ΕΠΑ.Λ./Ε.Κ. Άμφισσας από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό.

Στόχοι:

– Προώθηση του σεβασμού της πολυπολιτισμικότητας.

-Προώθηση της συνεργασίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών.

– Ενθάρρυνση των μαθητών/μαθητριών να γνωριστούν μεταξύ τους.

– Ενίσχυση των ικανοτήτων των μαθητών/μαθητριών στις Τ.Π.Ε.

-Ανάπτυξη των ικανοτήτων των μαθητών/μαθητριών να επικοινωνούν σε μια ξένη γλώσσα, να μοιράζονται πληροφορίες, να συνεργάζονται ουσιαστικά.

Δραστηριότητες της εργασίας: Δημιουργία προφίλ στο εργαλείο TWINSPACE. Χρήση εργαλείων padlet, forum. Περιγραφή αγαπημένων τόπων της πόλης μας με χρήση φωτογραφιών/βίντεο και αρχείων html. Περιγραφή του χειρότερου σημείου της πόλης μας. Περιγραφή μιας διαδρομής της περιοχής μας για διακοπές.

Αναμενόμενα αποτελέσματα:

Κοινή χρήση βίντεο/εικόνων και διαδικτυακών εφαρμογών.

Βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων των μαθητών/μαθητριών μας.

Βελτίωση της ικανότητας στη χρήση Τ.Π.Ε.