Βραβεύσεις εργων etwinning σχολικού έτους 2024-25
Συμμετοχή του νηπιαγωγείου μας μαζί με τους συνεργάτες μας στο 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning:«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση» με τις εισηγήσεις :«TURTLE GUARDS – “ΦΡΟΥΡΟΙ ΧΕΛΩΝΑΣ”» και «Color Hunters-Κυνηγοί Χρωμάτων»
Thn Tr;ith 26/11/2024 παραδώσαμε τα τρόφιμα που συγκεντρώθηκαν στο Κοινωνικό Παντοπωλείο Ρεθύμνου !Σας ευχαριστώ πολύ που και φέτος καταφέραμε με πολλή αγάπη να γεμίσουμε τα καλαθάκια αλληλεγγύης !Να είστε όλοι καλά και να έχετε υγεία με τις οικογένειες σας !
Αγαπημένοι μας γονείς !
Οι παρακάτω δραστηριότητες υλοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο μας από τις φοιτήτριες του Δ΄έτους του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής Θερμιώτη Μαρία και Νανα Ζαχαρου
με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ.Βιταλάκη Ελένη .
Γνωριμία με το ανθρώπινο σώμα, τα μέρη του και τις λειτουργίες τους. Παιχνίδι μνήμης με τα μέρη του σώματος.
Παιχνίδι για το σώμα με ζάρι.
Ψυχοκινητικά παιχνίδια για τα μέρη του σώματος και τραγούδι “Εγώ είμαι εγώ – Το σώμα μου”.
Οι αισθήσεις είναι 5. Παρατηρούμε εικόνες και συζητάμε για το πώς αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο
Το κουτί των αισθήσεων. Παιχνίδι με κλειστά μάτια. Τα παιδιά ανακαλύπτουν τι κρύβεται μέσα στο κουτί χρησιμοποιώντας την αφή, τη γεύση, την όσφρηση και την ακοή τους, αλλά όχι την όρασή τους.
Παιχνίδια εμπέδωσης για τις 5 αισθήσεις στον υπολογιστή και στην τάξη.
Οι παρακάτω δραστηριότητες υλοποιήθηκαν στο νηπιαγωγείο μας από τις φοιτήτριες του Δ΄έτους του Τμήματος Προσχολικής Αγωγής Χατζάκου Ευαγγελία Μαρία με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ.Βιταλάκη Ελένη .
Τα παιδιά παρατηρούν τις φωτογραφίες και συζητάμε για όλα όσα συνέβησαν στο Αρκάδι στις 8 Νοεμβρίου 1866. Παρακολουθούμε το βίντεο “Το Αρκάδι των Αγγέλων”.
Κατασκευή κάρτας, Ομαδική εργασία με την Κρήτη.
Το σχολείο μας συμμετέχει στη παγκόσμια κίνηση Διεθνούς Ημέρας Υπαίθριας Εκπαίδευσης, και σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ) Βάμου, την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2024, στην κοινή δράση με θέμα:
«Υπαίθρια Εκπαίδευση»
Σκοπός της δράσης αυτής είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μαθητών κι εκπαιδευτικών, γονέων και τοπικής κοινωνίας κάθε σχολείου σχετικά με τη σημασία και τα οφέλη της υπαίθριας εκπαίδευσης.
Σε εμάς αρέσει πάραπολύ να τρώμε έξω στην αυλή
Oι δράσεις των σχολείων μας έχουν αναρτηθεί στο padlet που ακολουθεί :
Προσεγγίζοντας το θέμα “Οικογένεια”
Οι διδασκαλίας σχεδιάστηκαν και υλοποιηθηκαν απο τις φοιτήτριες του Δ΄έτους στα πλαίσια της πρακτικής τους άσκησης.
Παρουσιάζουμε την οικογένειά μας. Βλέπουμε οικογενειακές φωτογραφίες και συζητάμε για όλα εκείνα που κάνουμε με την οικογένειά μας.
Zωγραφίζουμε την οικογένεια μας.
και το γενεαλογικό μας δέντρο.
Μαθηματικά (μετρήσαμε από πόσα μέλη αποτελείται η οικογένειά μας).
Γλώσσα (αντιστοίχιση εικόνας με λέξη).
Περιγραφή
Πολλοί ήρωες των παραμυθιών αναμεσά τους ο Κοντορεβιθούλης, η μάγισσα Φρικαντέλα, ο εγωιστής γίγαντας, κατεβαίνουν σε απεργία, διαμαρτύρονται γιατί τα παιδιά δεν διαβάζουν πια βιβλία, μένουν μόνα τους στα ράφια των βιβλιοθηκών λυπημένα και σκονισμένα. Ασχολούνται μόνο με ηλεκτρονικά παιχνίδια σε ταμπλετ, υπολογιστές και κονσόλες. Οι χαρακτήρες των βιβλίων δεν κάνουν πια παρέα στα παιδιά και δεν ταξιδεύουν μαζί σε φανταστικούς κόσμους. Οι ήρωες των παραμυθιών ζητούν τη βοήθεια των παιδιών για να διώξουν τη τεχνολογία από τη ζωή των παιδιών. Είναι τελικά όμως η τεχνολογία υπεύθυνη για όλα δεινά των ηρώων μας; Ή μήπως μπορεί αυτή να γίνει βοηθός τους και να βρεθεί μια λύση στο πρόβλημα τους; Τα παιδιά καλούνται να συνεχίσουν την ιστορία, προβληματίζονται και διερευνούν τρόπους να βοηθήσουν τους ήρωες των παραμυθιών, αλλά με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Διερευνούν νέους τρόπους δημιουργίας ιστοριών με παλιούς και νέους ήρωες ώστε να συνδυαστεί η παραδοσιακή προφορική αφήγηση με φωτογραφίες, βίντεο, κινούμενη εικόνα, ήχο, μουσική και κείμενο. Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία ψηφιακών αφηγήσεων η οποία μπορεί να αποτελέσει μέσο για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ΤΠΕ και για την μάθηση στο πλαίσιο των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, ενώ υποστηρίζει την ανάπτυξη σύγχρονων ικανοτήτων όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, η δημιουργικότητα και η καινοτομία (Σεραφείμ & Φεσάκης, 2010).
Στο έργο συμμετέχουν σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο
Στόχοι
1. Ανάπτυξη δεξιοτήτων δημιουργικής σκέψης, κριτικής σκέψης, συνεργασίας και καλλιέργεια δεξιοτήτων γραμματισμού, αναγνωστικές στάσεις και κίνητρα ώστε τα παιδιά να εξοικειωθούν με διαδικασίες ανάπτυξης ψηφιακών παραγόμενων
2. Οι μαθητές/-τριες θα ανακαλύψουν εναλλακτικές μορφές βιβλίων, όπως είναι τα ηλεκτρονικά και τα ηχητικά βιβλία, δημιουργώντας την δική τους ψηφιακή αφήγηση. Επίσης, με τη χρήση ψηφιακών μέσων θα δημιουργήσουν έντυπα εικονογραφημένα βιβλία .
3. Να αποκτήσουν επικοινωνιακές δεξιότητες (ερευνούν ένα θέμα, αναλύουν, συνθέτουν και παρουσιάζουν πληροφορίες, οργανώνουν τις ιδέες τους και συνεργάζονται)
4. Να μάθουν να χρησιμοποιούν νέες τεχνολογίες επικοινωνίας (δημιουργία και επεξεργασία, εικόνων, βίντεο, ήχο, αναζήτηση στο διαδίκτυο)
5. Να βελτιώνουν τις προφορικές και γραπτές επικοινωνιακές τους δεξιότητες καθώς και δεξιότητες υψηλής σκέψης (high-order skills) όπως η συλλογή, επεξεργασία πληροφοριών και η επίλυση προβλημάτων.
6. Να αναπτύξουν Δεξιότητες μάθησης (4cs -(Κριτική σκέψη, Επικοινωνία Συνεργασία, Δημιουργικότητα) Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης
Προσδοκόμενα αποτελέσμτα
Τα τελικά συνεργατικά προϊόντα θα είναι δημόσια στο Twinspace. Το έργο θα αναρτηθεί στα site των σχολείων. Θα γίνουν αναρτήσεις σχετικές στον τοπικό ηλεκτρονικό τύπο και διάχυση καλών πρακτικών με ενημερώσεις στους συλλόγους γονέων, στην τοπική κοινωνία, την εκπαιδευτική κοινότητα και εκπαιδευτικά sites. Θα παραχθεί το παρακάτω συνεργατικό ψηφιακό υλικό:. · Συνεργατικά ψηφιακές ιστορίες για τη διάχυση των μηνυμάτων στη τοπική κοινωνία. · Συνεργατικά βιβλία και ταινία · Συνεργατικά περιοδικά και εφημερίδες με τις δράσεις των παιδιών, φυλλάδια, ημερολόγια , βίντεο.
Συμμετοχή μας στην εκδήλωση Code week
Οι μαθητές παρουσιάζουν τους εαυτούς τους
Σήμερα Δευτέρα 2-12-2024 και ώρα 9.30π.μ τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων επικοινώνησαν διαδικτυακά και έκαναν την έναρξη των Χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων, με την συγγραφέα κα Ιωάννα Κυρίτση Τζιώτη, η οποία μας διάβασε το βιβλίο της: ” Η μπουγάδα του Αη Βασίλη”