Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας
Σήμερα το πρωί στα πλαίσια της παγκόσμιας παχυσαρκίας , Tο σχολείο μας θα μοιράσει από 1 μήλο σε κάθε παιδί , σαν ένδειξη της καλής διατροφής.
“ΕΝΑ ΜΗΛΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ”
Φρουτοσαλάτα εποχής
Στα πλαίσια του προγράμματος “Τρώω για να ζήσω και όχι να αρρωστήσω” οι νηπιαγωγοί του Ολοημέρου νηπιαγωγείου κ.Μήτση Αικατερίνη με τον κ.Αγγέλη Αλέξανδρο καθάρισαν φρούτα εποχής μήλα κόκκινα και κίτρινα ,ρόδια, αχλάδια και φιρίκια τα κόψαμε σε μικρά κομματάκια.Μοιράσαμε πιατάκια και κουταλάκια στα παιδιά όπου δοκίμασαν την φθινοπωρινή σαλάτα μας.
ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ ΕΠΟΧΗΣ
2 Αχλάδια
2 μήλα(κόκκινο,πράσινο)
1 ρόδι
φιρίκια
Εργασία σουπλέ στάμπα από κομμένο μήλο
Στα πλαίσια του project “Τρώω για να ζήσω και όχι να αρρωστήσω κόψαμε 3 μήλα στο μέσον.Κάναμε 6 σφραγίδες με μήλα.Κατόπιν γεμίσαμε 4 πλαστικά πιάτα με κόκκινο και πράσινο χρώμα και κάναμε στάμπες από τα μήλα.Μάθαμε τα 2 χρώματα το κόκκινο και το πράσινο μέσα από την δραστηριότητα της εργασίας του σουπλέ.
Δείτε φωτογραφίες της εργασίας
Θεατρικό Μηλίτσα
Στο Project «Τρώω για να ζήσω και όχι να αρρωστήσω» περιλαμβάνει και το μικρό μας θεατρικό για την Μηλίτσα. Είναι ένας σύντομος διάλογος από δύο παιδιά. Υποδύονται το ρόλο όλα τα παιδιά εναλλάξ. Το ένα παιδί από κάθε ζευγάρι μεταμφιέζεται σε μηλίτσα το άλλο παιδάκι κρατάει το καλαθάκι. Ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος.
Μηλίτσα που είσαι στο γκρεμό
Με μήλα φορτωμένη
Τα μήλα σου λιμπίστηκαν
Μα το γκρεμό φοβάμαι
Αν το φοβάσαι το γκρεμό
Έλα απ΄ το μονοπάτι
Να σε κεράσω νόστιμα
Και μυρωδάτα μήλα.
Δείτε φωτογραφίες από το θεατρικό μας διάλογο.
Σχολικός λαχανόκηπος
Σήμερα Παρασκευή 17 Οκτωβρίου καταφέραμε με την συγκέντρωση των φυτών και την βοήθεια της κ.Εύης μητέρας του Νικόλαου Λαμπράκη νήπιο του Κλασσικού τμήματος του 12ου Νηπιαγωγείου, να κάνουμε το φύτεμα του σχολικού λαχανόκηπου που ήταν στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής εβδομάδας που έχει στόχο την υγιεινή διατροφή που συμπίπτει με την παγκόσμια ημέρα της υγιεινής διατροφής και του τρέχοντος Project “Τρώω για να ζήσω και όχι να αρρωστήσω”.
Φωτογραφίες με τα παιδιά για το φύτεμα του σχολικού λαχανόκηπου.
16 Οκτωβρίου Παγκόσμια ημέρα της υγιεινής διατροφής
Σήμερα γιορτάζουμε την παγκόσμια ημέρα της καλής υγιεινής διατροφής.Στο σχολείο μας τρέχει το πρόγραμμα για την υγιεινή διατροφή “Τρώω για να ζήσω και όχι ν΄αρρωστήσω”.Εμείς στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας γιορτάσαμε την ημέρα με την προγραμματισμένη πρόσκληση από δύο μαμάδες οι οποίες άνοιξαν παραδοσιακό φύλλο και έψησαν λαχανόπιτα μαζί με τα παιδιά.Τα παιδιά έπλασαν ζυμαράκια και έπαιξαν με αυτά.Φτιάξαμε χειροτεχνία ένα μήλο. Μιλήσαμε για το μήλο πόσο χρήσιμο είναι.Μάθαμε τη γνωστή παροιμία ” Ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα”.Τραγουδήσαμε το γνωστό παραδοσιακό τραγούδι “Μήλο μου κόκκινο”.Το ολοήμερο συνέχισε με δεύτερη έργασία. Η νηπιαγωγός κ.Κατερίνα Μήτση έφερε μήλα κίτρινα, κόκκινα και κυδώνια.Μίλησε με τα παιδιά σχετικά με την λαχανόπιτα, πως πέρασαν τις πρωινές ώρες.Τέλος μοιράσαμε σε όλα τα παιδιά από ένα κομματάκι λαχανόπιτα στο κλασσικό τμήμα που αναχώρησε .Το Ολοήμερο τμήμα δοκίμασε λαχανόπιτα την ώρα του φαγητού.Η νηπιαγωγός κ. Μήτση συνέχισε την προγραμματισμένη δραστηριότητα με στάμπα από κομμένο μήλο όπου θα έχουμε έτοιμη για την επόμενη μέρα.
Επειδή κάποιοι συνάδελφοι μου ζήτησαν να κάνω ένα μικρό πρόγραμμα για την καλή διατροφή σκέφτηκα κάτι σχετικό με την διατροφή και την δίαιτα.
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Βάλτε το βάρος και το ύψος σας να σας υπολογίσει το δείκτη μάζας σώματος.Επίσης θα σας ενημερώσει εάν είστε στα όρια σας ή είστε παχύσαρκος κα.
ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ: Εάν έχετε το Office 2007-2010-2013 τότε κατεβάστε τις εξής ρυθμίσεις στον υπολογιστή σας και τρέξτε το αρχείο και θα γίνουν αυτόματα για να δουλεύει σωστά το πρόγραμμα.
https://drive.google.com/file/d/0ByrxtVjC98IcN095QlViYkhMSGs/view?usp=sharing
Εάν έχετε office 2003 τότε κατεβάστε τις εξής ρυθμίσεις στον υπολογιστή σας και τρέξτε το αρχείο και θα γίνουν αυτόματα για να δουλεύει σωστά το πρόγραμμα.
https://drive.google.com/file/d/0ByrxtVjC98IcVUJTTEFMdXg0d2M/view?usp=sharing
Φωτογραφίες από εργασία στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας της υγιεινής διατροφής
Η λαχανόπιτα
Τα παιδιά πλάθουν ζυμαράκια από την ζύμη που χρησιμοποιήσαμε για την λαχανόπιτα.
Η λαχανόπιτα
Στο απογευματινό τμήμα του Ολοημέρου η κ.Μήτση Αικατερίνη έφερε φρούτα μήλα κόκκινα και κίτρινα- κυδώνια για να δείξει στα παιδιά και να κάνει την προγραμματισμένη εργασία.





























































































































































