2025 2026 ΕΤΗΣΙΟ+ΣΧΕΔΙΟ+ΔΡΑΣΗΣ,+ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ+ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Tα Εργαστήρια Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν από την νηπιαγωγό του Α τμήματος, την Αικατερίνη Ζούζουλα.
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ
Ζούζουλα Αικατερίνη
2025 2026 ΕΤΗΣΙΟ+ΣΧΕΔΙΟ+ΔΡΑΣΗΣ,+ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ+ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Tα Εργαστήρια Δεξιοτήτων θα υλοποιηθούν από την νηπιαγωγό του Α τμήματος, την Αικατερίνη Ζούζουλα.
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Υλοποιήσαμε επιτυχώς την πρώτη μας Τυπική Ενημέρωση-Επικοινωνία με τους γονείς, όπου αρχικά οι δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ60, ΠΕ06 ευχήθηκαν στους γονείς μία όμορφη σχολική χρονιά, παρουσίασαν το επαγγελματικό τους προφιλ και στη συνέχεια συζητήθηκαν τα εξής παρακάτω θέματα:
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ(Νέα ψηφιακά εργαλεία) αναρτημένος στο blog. Του σχολείου.
Συνεργασία Σχολείου-Οικογένειας(δόθηκε προς συμπλήρωση φύλλο συνεργασίας), δόθηκαν οι υπεύθυνες δηλώσεις συγκατάθεσης για αναρτήσεις των μαθητών στο blog του σχολείου και μέσα κοινωνικής δικτύωσης). Συζητήσαμε για την περίοδο προσαρμογής, την σπουδαιότητά της ως προς όλα τα μέλη της σχολικής μας κοινότητας.
α. Εκπαιδευτικές επισκέψεις εκτός σχολείου: Εκκλησιασμός-θρησκευτικές εορτές, Προγράμματα
β. Συνεργασία γονέων στην τάξη ή εκτός τάξης (ορίστηκαν γονείς συνεργάτες για την 1η Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού) και δόθηκε στους γονείς σχετικό έντυπο προς συμπλήρωση.
γ. Δόθηκαν στους γονείς προς συμπλήρωση τα ειδικά έντυπα για αναρτήσεις στο διαδίκτυο-Ιστοσελίδα σχολείου(Υπεύθυνες δηλώσεις.
δ. Στην υλοποίηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, εάν χρειαστεί και δημιουργία μαθητικών λογαριασμών στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο.
ε. Στην τήρηση κάθε φορά περί των ισχυόντων μέτρων πρόληψης για την covid 19.
Επίσης οι γονείς ξεναγήθηκαν στον χώρο του σχολικού περιβάλλοντος(αίθουσα, τουαλέτες).
Στο τέλος της συνάντησης οι δύο εκπαιδευτικοί συνομίλησαν και ιδιαιτέρως με όποιον γονέα το επιθυμούσε για την περίοδο προσαρμογής και πρόοδο των μαθητών
Αγαπητοί μας γονείς, σε λίγες ημέρες η Περίοδος προσαρμογής ολοκληρώνεται..Σας ευχαριστούμε για την μέχρι τώρα συνεργασία σας!!
Κατόπιν συνεννόησης και διευκόλυνσής σας, σας ανακοινώνουμε ότι στις 25 Σεπτεμβρίου, ημέρα Πέμπτη και ώρα 17.00μ.μ., στο χώρο του νηπιαγωγείου μας , θα υλοποιήσουμε την 1η Τυπική Επικοινωνία-Ενημέρωση στοχεύοντας να συζητήσουμε από κοινού διάφορα θέματα που αφορούν την Εύρυθμη λειτουργία του σχολείου αλλά και την αποτελεσματικότητα του προγραμματισμού του εκπαιδευτικού μας έργου.
Σας περιμένουμε με χαρά!!
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60
Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Δήλωση ενδιαφέροντος
Παρακολούθησα στη ZOOM την ενημερωτική συνάντηση -παρουσίαση για το παρακάτω πρόγραμμα.
Αξιότιμες/οι,
Το Ελληνικό Τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας, με την υποστήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), υλοποιεί για τη σχολική χρονιά 2025–2026 το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εγώ κι Εσύ Μαζί ταξιδεύουμε…», το οποίο απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.
Το πρόγραμμα βασίζεται σε ένα πολυαισθητηριακό εκπαιδευτικό κουτί -διαφορετικό για το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό- το οποίο ταξιδεύει, χωρίς οικονομική συμμετοχή, από σχολείο σε σχολείο. Μέσα από συνεργατικά παιχνίδια και βιωματικές δραστηριότητες, τα παιδιά της προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας γνωρίζουν βασικά ανθρώπινα δικαιώματα, κατανοούν την αξία τους και αναγνωρίζουν την αναγκαιότητα προάσπισής τους.
Το εκπαιδευτικό κουτί παραμένει σε κάθε σχολείο για 5–12 ημέρες, ανάλογα με τον αριθμό τμημάτων, και συνοδεύεται από αναλυτικό εκπαιδευτικό οδηγό για τους/τις εκπαιδευτικούς. Τα παιδιά αποχαιρετώντας το εκπαιδευτικό κουτί στέλνουν ένα «σημείωμα εμπειρίας» για τα επόμενα σχολεία, δημιουργώντας μια αλυσίδα στην προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
Για την παρουσίαση του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025, στις 18:00
Με εκτίμηση,
Μάρω Γούναρη
Υπεύθυνη Εκπαίδευσης στα Ανθρώπινα Δικαιώματα
.Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Hello!! Hello Sweety!!
Oι δύο εκπαιδευτικοί ΠΕ06 και ΠΕ60 κατόπιν συνεννόησης και διάθεσης για μία καλή συνεργσία,για μία ακόμη σχολική χρονιά, αποφασίζουν κατά την περίοδο προσαρμογής να κάνουν τα εξής παρακάτω, που εξελικτικά ήδη έχουν γίνει κατά τα μαθήματα προσαρμογής στην Ελληνική γλώσσα.
Hello!!
Η εκπαιδευτικός ΠΕ60 έχει τοποθετήσει στο σταν των Αγγλικών, την κούκλα μασκότ της Αγγλικής γλώσσας, τον Sweety. Tα νέα παιδιά ρωτούν να μάθουν ποια είναι η κούκλα και την απάντηση την δίνουν κάποια από τα περσινά παιδιά
Η εκπαιδευτικός ΠΕ06 μπαίνοντας στην τάξη απευθύνει τον χαιρετισμό: Ηello!!Τα περσινά παιδιά ανταποκρίνονται λέγοντας : Hello mrs Filitsa!
Έπειτα οι δύο εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν αντιστοίχως τις κούκλες μασκότ της τάξης, την Ντόρα και την κούκλα που μας καλημερίζει με χαμόγελο που ήδη γνωρίζουν, και τον Sweety. Οπότε όλα τα παιδιά γνωρίζουν τον Sweety.
Έπειτα η εκπαιδευτικός Πεο6 κρατώντας την καρτέλα της λέξης Hello, λέει συνεχώς τη λέξη και συγχρόνως χαιρετά τα παιδιά. Μετά ζητά από την ολομέλεια της τάξης να κάνουν το ίδιο.( Η ολομέλεια της τάξης ήδη σχηματίζει τρεις ομάδες, από τον τρόπο που κάθονται τα παιδιά).
Hello Sweety!!
Στη συνέχεια η εκπαιδευτικός ΠΕ06 παίρνει τον Sweety και τον παραδίδει σε μία ομάδα της τάξης καθώς και την καρτέλα της λέξης Hello, και αρχίζει να λέει: Hello Sweety!!Τα παιδιά της ομάδας επαναλαμβάνουν κάθε φορά, όπου οι άλλες δύο ομάδες παιδιών ακούν προσεκτικά με στόχο να μάθουν και αυτές την έκφραση : Ηello Sweety!!Στο τέλος η ολομέλεια της τάξης απευθύνει τον χαιρετισμό στην μασκότ κούκλα.
Βίντεο μαθητών
Song: HELLO
Τα παιδιά ακούν από τον υπολογιστή το τραγούδι HELLO, τα περσινά παιδιά αρχίζουν και το σιγοτραγουδούν και κάποια από τα μικρότερα παιδιά δειλά δειλά αρχίζουν να το σιγοτραγουδούν όπως μπορούν.
Στη συνέχεια το τραγουδά στην τάξη η εκπαιδευτικός ΠΕ06 κάνοντας ταυτόχρονα και τις κινήσεις του τραγουδιού, όπου τα παιδιά καλούνται να γίνουν συμμετοχικά από την εκπαιδευτικό ΠΕ60, οπότε τα παιδιά αρχίζουν και αυτά την ψυχοκίνηση και να τραγουδούν ταυτόχρονα μαζί με την εκπαιδευτικό των Αγγλικών.
Στο τέλος τα παιδιά καλούνται σε χαρτί Α4 να εκφραστούν δημιουργικά , ζωγραφίζοντας τα γράμματα της λέξης HELLO και WELCOME.
Δημιουσργία βίντεο των μαθητών.
Η Ολομέλεια της τάξης και οι δύο εκπαιδευτικοί συναποφασίζουν, κάθε φορά το μάθημα να ξεκινά με το τραγούδι Hello.
Welcome- Ηappy school year!
Τα παιδιά εργάστηκαν δημιουργικά σε χαρτί Α4
Iceberg games
Whats your name?
Μέσα στην τάξη τα παιδιά παρακολουθούν στον υπολογιστή σχετικό βίντεο. Έπειτα η εκπαιδευτικός ΠΕ06 κρατώντας στο χέρι της τον Sweety απευθύνει σε κάθε παιδί την ερώτηση και δίνει ταυτόχρονα την απάντηση, το κάθε παιδί επαναλαμβάνει , οπότε το κάθε παιδί μαθαίνει το όνομά του στα Αγγλικά.
Έπειτα οι δύο εκπαιδευτικοί επιλέγουν και προτείνουν στα παιδιά, να υλοποιήσουν με τα παιδιά στο χώρο της μικρής αυλής, οργανωμένα επικοινωνιακά παιχνίδια γνωριμίας.
λέει στα παιδιά θα προχωρεί η μπάλα από παιδί σε παιδί , λέγοντας κάθε φορά Hello, I am …Και αρχίζουν τα παιδιά με χαρά να παίζουν το παιχνίδι!
Βίντεο από το παιχνίδι
Παιχνίδι: Παλάμη στην παλάμη..Όλοι εμείς!!
Στη συνέχεια οι δύο εκπαιδευτικοί προτείνουν στα παιδιά να γυρίσουν την λεκάνη ανάποδα, αφού βγάλλουν τις μπάλες, και κάθε παιδί λέγοντας το όνομά του, να τοποθετεί την παλάμη του ανοιχτή , ώστε όλα τα παιδιά να τοποθετήσουν τις παλάμες τους, ως ένα σύμβολο της ομάδας τους.
Goodmorning
Η Εκπαιδευτικός ΠΕ06 μπαίνει στην τάξη παίρνει την κούκλα που μας καλημερίζει στο μάθημα των Ελληνικών, ήδη γνωστή στα παιδιά, και καλημερίζει τα παιδιά με την κούκλα περσόνα της τάξης: Την κούκλα που μας καλημερίζει!! Τα παιδιά αμέσως κατάλαβαν το νόημα της λέξης και απάντησαν στα Αγγλικά:Goodmorning.
Έπειτα άκουσαν σχετικό τραγουδάκι στον υπολογιστή.
Στη συνέχεια εργάζονται δημιουργικά σε χαρτί Α4.
Στο τέλος δημιουργούν το βιντεάκι τους.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06
Ζύζουλα Αικατείνη ΠΕ60.
Οι βασικοί στόχοι αυτής της περιόδου είναι ως προς τα παιδιά:
Ως προς την εκπαιδευτικό να εκμαιεύσει το προφίλ του κάθε μαθητή, την μαθησιακή ετοιμότητα των παιδιών και τη δημιουργία ενός ευχάριστου και θετικού κλίματος στο σχολικό περιβάλλον.
Εκπαιδευτικός και μαθητές, να ορίσουν από κοινού : Την Οργάνωση της τάξης, Το Κοινωνικό Συμβόλαιο της τάξης.
Λάχανα και Χάχανα. Εδώ Νηπιαγωγείο
https://www.youtube.com/watch?v=I6KBQxVLGDg
Η Νηπιαγωγός υποδέχεται με χαμόγελο τα παιδιά , λέει το όνομά της, τους υποδεικνύει τη θέση που θα καθίσουν, οπότε αυτόματα σχηματίζονται και τρεις ομαδούλες μαθητών όπου η κάθε ομάδα παίρνει το όνομά της από το χρώμα της λεκάνης που επιλέγουν τα ίδια τα παιδιά και όλοι μαζί ακούν τραγουδάκι στον υπολογιστή για την πρώτη μέρα στο σχολείο.
Έπειτα γίνεται συζήτηση με τα παιδιά για το πως πέρασαν το Καλοκαίρι(πόσα μπάνια έκαναν, πόσα παγωτά έφαγαν, που πήγαν για διακοπές).
Το παιχνίδι του καλωσορίσματος.
Στο σχολείο της αγάπης τα ζωάκια σας καλωσορίζουν, λέει η νηπιαγωγός στα παιδιά, κρατώντας ένα κουτί, όπου εχει βάλει μέσα τις φατσούλες από τα ζωάκια και καλεί από την ολομέλεια της τάξης ένα παιδί που θα κρατήσει το κουτί και θα περνά από κάθε παιδί για να τραβά το ζωάκι που το καλωσορίζει. Έτσι όλα τα παιδιά πήραν το ζωάκι τους.
Το παιχνίδι μας συνεχίζεται με χαρά από τα παιδιά που ακούν από τον υπολογιστή το τραγουδάκι για την πρώτη μέρα στο σχολείο και δημιουργούν τον κυκλικό χορό των ζώων γύρω γύρω από τα δύο ημικύκλια τραπέζια της τάξης.
Στη συνέχεια η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι θα τους διαβάσει ένα κείμενο όπου τα καλωσορίζει και τους λέει για το πως θα κυλάει η καθημερινότητα στο νηπιαγωγείο: με χαρά και συνεργασία θα παίζουν και θα μαθαίνουν όλοι μαζί και ότι κάθε μέρα θα τους υποδέχεται με χαμόγελο και μια ανοικτή αγκαλιά!!
Στη συνέχεια η Νηπιαγωγός μοιράζει το κείμενο στους μαθητές και τους καλεί με μαρκαδόρους να ζωγραφίσουν την εικόνα. Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι μπράβο , όλοι σας καταφέρατε να κάνετε πιο όμορφο το κείμενό μου, για αυτό θα πάρετε όλοι σας από ένα βραβείο!!
Παιχνίδια γνωριμίας, επικοινωνίας ,εμπιστοσύνης και συνεργασίας.
Η πρώτη μου ζωγραφιά
Προγραφικές ασκήσεις
Οι κούκλες περσόνες της τάξης μας
Παρουσιάση και αξιοποίηση της κούκλας περσόνας που μας καλημερίζει με χαμόγελο!
Η Νηπιαγωγός λέει καλημέρα με χαμόγελο στα παιδιά κρατώντας την κούκλα και την παρουσιάζει λέγοντας: Η κούκλα που θα μας καλημερίζει με χαμόγελο κάθε πρωί!!
Παιχνίδι εξοικείωσης και κοινωνικής έκφρασης με την κούκλα
Το παιχνίδι της Καλημέρας!!
Η Νηπιαγωγός καλεί ένα παιδί της τάξης που κρατώντας την κούκλα θα πρέπει να καλημερίσει ένα ένα τα υπόλοιπα παιδιά και το κάθε παιδί θα πρέπει να απαντά και αυτό λέγοντας:Καλημέρα!!
2η Περσόνα της τάξης
Η Νηπιαγωγός παρουσιάζει την δεύτερη περσόνα της τάξης: την σκανδαλιάρα Ντόρα!!
Την έχει τοποθετήσει στο καρεκλάκι της ηρεμίας, θέλοντας να ενημερώσει τα παιδιά ότι σε αυτή τη θέση κάθεται όποιο παιδάκι θέλει να ηρεμήσει και να σκεφτεί, όπως η Ντόρα.
Παιχνίδι Αυτοπεποίθησης διατυπωμένο με ποίημα.
Η σκανδαλιάρα Ντόρα ντρέπεται
και μπήκε μέσα στο κουτί.
Βοήθεια!!Τι να κάνω για να βγεί?
Η Νηπιαγωγός καλεί δύο μαθητές( ένα νήπιο και ένα προνήπιο) από την Ολομέλεια να σκεφτούν και να συνεργαστούν ώστε να καταφέρουν να βγάλουν την μικρή σκανδαλιάρα Ντόρα έξω από το κουτί.
Τα δύο παιδιά (νήπιο-προνήπιο) προτείνουν να την καλημερίσουν με την αντίστοιχη κούκλα περσόνα και το νήπιο αρχίζει να λέει στην Ντόρα: Ντόρα μην ντρέπεσαι, εμείς σε αγαπάμε, έλα βγες έξω από το κουτί, ενώ το προνήπιο κρατά την κούκλα περσόνα. Η Ντόρα τίποτα..
Έπειτα λέει η ολομέλεια της τάξης: Να την πάρετε αγκαλιά για να την βγάλετε.. Τότε το νήπιο σκύβει και την αρπάζει αγκαλιά
και όλη η τάξη λέει: Τα καταφέραμε, βγάλαμε την Ντόρα έξω από το κουτί και αρχίζουν να χοροπηδούν από την χαρά τους!! Η Νηπιαγωγός λέει μπράβο στα παιδιά, είστε οι καλύτεροι συνεργάτες μου!!
Η νηπιαγωγός παρουσιάζει στην τάξη την τρίτη κούκλα περσόνα της τάξης, την γιαγιά Σοφία, η οποία έχει πολλές γνώσεις και εμπειρίες , και όταν μας προβληματίζει κάτι, θα μπορούμε να την καλέσουμε για βοήθεια, να μας πει τις σκέψεις της και τις προτάσεις της.
Σχετικά βίντεο
Στη συνέχεια η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά , έτσι όπως κάθονται σε τρεις ομάδες ,να επιλέξουν από μία κούκλα περσόνα και ανά ομάδες να την παρουσιάσουν στην ολομέλεια της τάξης.
Στο τέλος τα παιδιά φωτογραφίζονται με τις τρεις κούκλες περσόνες.
Τα παιδιά παρατηρούν-γνωρίζουν τα διάφορα γνωστικά πεδία, τον χώρο της τουαλέτας, την μικρή μας αυλή -το παρτέρι της . την μπασκέτα μας.
Τα παιδιά καλούνται να διακρίνουν και να κυκλώσουν τις γωνιές της τάξης τους.