Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα: δημιουργικό παιχνίδι με πάζλ, σύνδεση με το πρόγραμμά μας στο e-TWINNING

 

Οι δύο εκπαιδευτικοί κατόπιν συνεννόησης αποφασίζουν στο μάθημα των αγγλικών τα παιδιά να χωριστούν σε δύο ομάδες ανά εκπαιδευτκό και να παίξουν δημιουργικά με παζλ που απεικονίζουν την Ακρόπολη και την Αργώ, ώστε αργότερα να το παρουσιάσουν στο δεύτερο online meeting στο e-Twinning.

20230524 11073820230524 104819

20230524 110544 20230524 104625

Αρχικά οι δύο εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν στα παιδιά της ομάδας τα παζλ, τους λένε αν αναγνωρίζουν τις απεικονίσεις τους, τους ζητούν να το παρατηρήσουν καλά, τους εξηγούν τους κανόνες παιχνιδιού.

20230524 111525 20230524 111551

 

Έτσι λοιπόν ανά ομάδες αρχίζουν να υλοποιούν το παιχνίδι τους στον χώρο της αυλής, ξεκινώντας στον ίδιο χρόνο τα παζλ , με στόχο η μία ομάδα να τελειώσει πρώτη σε σχέση με την άλλη, η οποία θα είναι και η νικήτρια.

Η νικήτρια ομάδα ARGO πανηγυρίζει που τελείωσε πρώτη!!

20230524 111803 20230524 111407

Με παιγνιώδη και ευχάριστο  τρόπο, οι ομάδες έπαιξαν αρκετές φορές ώστε να εξοικειωθούν με τα συγκεκριμένα παζλ και να καταφέρουν σε χρόνο λιγότερο των τριών λεπτών, να τα ολοκληρώνουν. Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλίσουν την πετυχημένη ζωντανή τους παρουσίαση του παιγνιδιού στο online meeting, όπου την ίδια ώρα όλοι οι εταίροι συνεργάτες μαθητές θα παίζουν κάποιο παιχνίδι.

20230524 110939 20230524 104714 20230524 104717 20230524 104456 20230524 104501 20230524 104611

Τα παιδιά μας το ευχαριστήθηκαν πολύ!!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

 

Δημοσιεύθηκε στη AΓΓΛΙΚΑ | Σχολιάστε

Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα, Παραδοσιακά παιχνίδια σύνδεση με το πρόγραμμά μας στο e-TWINNING

Traditional games

Fine salt, thick salt and where is the ring?

20230525 111611

Λεπτομερή περιγραφή γίνεται στην κατηγορία της e-TWINNING

OI ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

 

Δημοσιεύθηκε στη AΓΓΛΙΚΑ | Σχολιάστε

Γιορτή λήξης: Στο σχολείο της χαράς και της αγάπης λέμε ναι στη φιλία, ναι στην αγάπη.

Η Νηπιαγωγός του τμήματος συζητώντας και με την εκπαιδευτικό ΠΕ06, αποφασίζουν και για φέτος να υλοποιήσουν από κοινού την γιορτή λήξης . Η εκπαιδευτικός ΠΕ60 προτείνει να υλοποιηθεί ως γιορτή λήξης, θέμα που να συνδέεται με το καυτό κοινωνικό ζήτημα της ενδοσχολικής βίας, προσεγγίζοντάς το, ως μία πρώιμη παρέμβαση, με θετικό τρόπο. Ορίζουν από κοινού τον τίτλο της γιορτής και οργανώνουν την εξελικτική της πορεία, ώστε ο κάθε εκπαιδευτικός να ξέρει στο μάθημά του σε τι θα προετοιμαστεί με τα παιδιά.

Προετοιμασία γιορτής.

Αρχικά η νηπιαγωγός συζητάει με τα παιδιά και τους λέει ότι ο καιρός πλησιάζει για την λήξη των μαθημάτων και ότι θα πρέπει να προετοιμαζόμαστε  για την γιορτή λήξης..

Τους λέει τον τίτλο της γιορτής: Στο σχολείο της χαράς και της αγάπης λέμε: Ναι στη φιλία, ναι στην αγάπη!! Τα παιδιά ενθουσιάζονται με τον τίτλο, αφού τα παιδιά κατά τη διάρκεια της χρονιάς μέσα από θετικές προσεγγίσεις για τη βία(συμμετοχή στη 10η εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού αλλά και τον τρόπο επίλυσης συγκρούσεων) είχαν οδηγηθεί σε όμορφες βιωματικές εμπειρίες και όμορφα  συμπεράσματα, ώστε στην καθημερινότητά τους στη σχολική ζωή, να ζουν με χαρά και αγάπη!! Οπότε η γιορτή τους θα αποτελεί ένα καλό πρότυπο μίμησης.. Αυτό θα παρουσιάσουν στους γονείς τους!!

Η νηπιαγωγός αρχίζει να τους μιλά για τον σχεδιασμό της και την οργάνωσή της. Λέει στα παιδιά για τις φάσεις της γιορτής, όπου περιλαμβάνονται δημιουργικές δράσεις για το σκηνικό της γιορτής, λόγια και διάλογοι, τραγούδια στα ελληνικά και αγγλικά, λέξεις στα αγγλικά.

Τα παιδιά αφού κατανοούν τη δομή της γιορτής, αρχικά θα εργαστούν  για τη δημιουργία του σκηνικού.(καρδούλες, το σπίτι της χαράς και της αγάπης, επιλογές από σχετικές ήδη δημιουργίες τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς).

Η Νηπιαγωγός στη συνέχεια αποδίδει τους ρόλους, ορίζει τα ζευγαράκια, και τις θέσεις τους στην σκηνή, ώστε να αρχίσουν οι πρόβες, αφού κάθε φορά θα  μετατρέπει την τάξη με την βοήθεια των μαθητών, όπως θα είναι ο τελειωτικός χώρος της γιορτής που θα την υλοποιήσουν στις 15/6/2023, στην αίθουσα των πολλαπλών χρήσεων.

Δημιουργικές δραστηριότητες των μαθητών.

Οι καρδούλες με τις λέξεις στα Ελληνικά και στα αγγλικά.

20230526 095010 20230526 100719 20230526 100824

 

 

 

Το σπίτι της χαράς και της αγάπης!

 

 

 

Επιλογές έργων

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Θεματική | Σχολιάστε

OUR HERITAGE FOR SUSTANIABLE FUTURE ,Traditional games σύνδεση με το μάθημα Αγγλικής γλώσσας.

20230518 113823    20230518 113820 1

Οι παρακάτω δραστηριότητες υλοποιήθηκαν σε δύο μέρες κατά την διδακτική ώρα των Αγγλικών, όπου οι μαθητές με την παρότρυνση των δύο εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06, ενεργοποιήθηκαν ευχάριστα παίζοντας διάφορα παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή, όπως περνά περνά η Μέλισσα, η μικρή Ελένη, αλλά και δύο άγνωστα παιχνίδια για τα παιδιά: αλάτι ψιλό-αλάτι χονδρό, πούντο πούντο το δαχτυλίδι. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ!! Η Εκπαιδευτικός ΠΕ 06 έλεγε στα Αγγλικά το όνομα του κάθε παιχνιδιού, καθώς και τα τραγουδάκια των παιχνιδιών.

20230512 123623

Μετά οι δύο εκπαιδευτικοί λένε στα παιδιά ότι θα πρέπει να ανεβάσουμε στο e-Twinning, traditional games. O μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες καλούνται να επιλέξουν από τα άγνωστα παραδοσιακά παιχνίδια, η κάθε ομάδα να επιλέξει το δικό της , να το παίξει και μετά η κάθε ομάδα να παρουσιάσει το παιχνίδι της στην άλλη ομάδα.

Mrs. Katerina’s group

20230517 105645

Traditional Greek game: Fine salt, Thick salt

All the children form a circle and sit down cross-legged with their hands behind their backs and their palms open.
A child playing the role of the “mother” stands outside the circle and holds a handkerchief. The mother goes around the circle singing:

“Fine salt, coarse salt,
I lost my mother and I’m going to find her
I didn’t get shoes to go to the dance!

As the mother sings and runs around the circle, she sneaks the scarf behind one child and continues to walk around the circle until the others realize she is no longer holding it. The child who has the handkerchief in his hands gets up and chases the “mother” around in a circle. The aim of the child doing the mother is to be able to sit in the position of the child who got up, before he can catch her.If the child manages to catch her, then the child who caught her sits back in his place and the “mother” continues as mother until she manages to sit down.

Η Εκπαιδευτικός ΠΕ 60 δείχνει το παιχνίδι στα παιδιά, και μετά τα παιδιά αρχίζουν να παίζουν το παιχνίδι: Αλάτι ψιλό, αλάτι χονδρό

The Teacher shows the game to the children, and then the children start playing the game: Fine salt, Thick salt

https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/bcadd6c245448a73dbc4f1b4d8e56aef/0

Our poster

Traditional Greek game 10th Kindergarten Volos Greece. Aikaterini Zouzoula

The children start playing the game: Fine salt, Thick salt.

20230517 110249

Τα παιδιά παρουσιάζουν το παιχνίδι τους στα παιδιά της άλλης ομάδας, της κυρίας Φιλίτσας.

20230518 113028

The children present their game to the children of the other group, Mrs. Filitsa.

Δημιουργήσαμε και ένα βίντεο παρουσίασης, απολαύστε το!!

 

Mrs. Filitsa’s group

Τraditional Greeke Game: Where is the ring?

Οur poster

Where is the ring 10th Kindergarten Volos Greece Garyfallia Fragogeorgi

The children present their game to the children of the other group, Mrs. Katerina’s

 

20230518 112705

Aπολαύστε το βίντεο  μας!!

Οι Εκπαιδευτικοί

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Δημοσιεύθηκε στη Etwinning | Σχολιάστε

Πρόσκληση στο διαδικτυακό βιωματικό εργαστήριο: “Εκφοβισμός – Πρακτικές συμβουλές, ασκήσεις και εργαλεία για γονείς”

Αγαπητοί μας γονείς το σχολείο μας πάντα δίπλα σας σε καυτά θέματα της σύγχρονης εποχής για αυτό σας ενημερώνουμε για το παρακάτω δωρεάν  διαδικτυακό σεμινάριο που υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis, στην πλατφόρμα Zoom.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

17 Μαΐου 2023 – 18:00

Δωρεάν Βιωματικό Εργαστήριο: “Εκφοβισμός – Πρακτικές συμβουλές, ασκήσεις και εργαλεία για γονείς

Στο Βιωματικό Εργαστήριο που θα πραγματοποιηθεί μέσω Zoom την Τετάρτη 17 Μαΐου στις 18.00, θα συζητήσουμε σχετικά με πρακτικούς τρόπους αναγνώρισης και αντιμετώπισης του φαινομένου του εκφοβισμού και ενίσχυσης της επικοινωνίας με τα παιδιά. Συγκεκριμένα, μέσα από δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν στην κύρια ομάδα συσκέψεων του Zoom, αλλά και σε μικρότερες ομάδες συζήτησης, θα προτείνουμε πρακτικές και εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιούμε τόσο εμείς όσο και τα παιδιά για να προλάβουμε και να εξαλείψουμε τα περιστατικά εκφοβισμού.

Ενδεικτικά θέματα που θα συζητηθούν:
▶️ Τρόποι αντιμετώπισης του εκφοβισμού σε περίπτωση που το παιδί εμπλέκεται είτε ως θύμα, είτε ως θύτης, είτε ως παρατηρητής.
▶️ Μελέτες περίπτωσης εκφοβισμού, με στόχο την καλύτερη κατανόηση του φαινομένου και την εύρεση τρόπων αντιμετώπισης.
▶️ Σενάρια ρόλων γονέα-παιδιού, με στόχο την κατανόηση της εκάστοτε εμπειρίας και την ενσυναίσθηση.
Η διάρκεια του διαδικτυακού βιωματικού εργαστηρίου είναι 60 λεπτά.

Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 

Κάνε εγγραφή

 

και έλα
να συμπληρώσουμε
μαζί τα κενά

 

 

Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis με την υποστήριξη της NN Hellas και αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας του παιδιού και της οικογένειας, μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο του προγράμματος, πραγματοποιούνται διαδραστικά εκπαιδευτικά σεμινάρια και βιωματικά εργαστήρια με τη δωρεάν συμμετοχή του κοινού, για σημαντικά ζητήματα ψυχικής υγείας που απασχολούν το παιδί, τον έφηβο και ολόκληρη την οικογένεια.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε εδώ.

 

 

Ινστιτούτο Prolepsis
Φραγκοκκλησιάς 7, 151 25, Μαρούσι
T : +30 210 6255700   |   F : +30 210 6106810

 

Δημοσιεύθηκε στη ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση στο διαδικτυακό βιωματικό εργαστήριο: “Εκφοβισμός – Πρακτικές συμβουλές, ασκήσεις και εργαλεία για γονείς”

Υλοποίηση συνεργατικής εκπαιδευτικής δραστηριότητας με την Α Τάξη του 29ου Δημοτικού Σχολείου, Η μητέρα μας γιορτάζει!!

Στο πλαίσιο της Ομαλής μετάβασης και της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ70, ΠΕ06 η μέντορας νηπιαγωγός πρότεινε στη φοιτήτρια που υλοποιεί την πρακτική της άσκηση, για την γιορτή της μητέρας να οργανωθεί και να υλοποιηθεί συνεργατική διδασκαλία με την Α Τάξη του συστεγαζόμενου 29ου Δημοτικού σχολείου.

20230512 084927    20230512 10302920230512 102747

Η Μέντορας νηπιαγωγός υποστήριξε την φοιτήτρια, γράφοντας ένα ποίημα με τίτλο: Η μητέρα μας γιορτάζει!!

Η συνδιδασκαλία κατόπιν συνεννόησης με την εκπαιδευτικό ΠΕ70 σύμφωνα με τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου υλοποιήθηκε στις 12/5/2023, στο χώρο της Α Τάξης, όπου οι μαθητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες τις οποίες εμψύχωναν οι τρεις εκπαιδευτικοί αντίστοιχα.

20230512 090012

Αρχικά σε κάθε ομάδα υλοποιήθηκε παιχνίδι γνωριμίας μεταξύ των μαθητών. Η κασετίνα προχωρά χέρι χέρι και κάθε παιδί λέει το όνομά του.

1η Ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ60

20230512 091121

Οι μαθητές καλέστηκαν στην εκμάθηση του ποιήματος με τίτλο: Η μητέρα μας γιορτάζει!! και έπειτα να μετατρέψουν το ποίημα σε τραγούδι, βρίσκοντας μία μελωδία που ταιριάζει.

Αρχικά διαβάζει μια φορά το ποίημα η νηπιαγωγός στην ομάδα και ρωτά τα παιδιά αν τους άρεσε. Τα παιδιά τσεκάρουν στο φύλλο εργασίας την απάντησή τους. Μετά ένας μαθητής της Α Τάξης διαβάζει στίχο στίχο και τα υπόλοιπα παιδιά επαναλαμβάνουν μέχρι να μάθουν το ποίημα.

Μετά αρχίζουν να πειραματίζονται βρίσκοντας διάφορες μελωδίες και στο τέλος καταλή- γουν στην καλύτερη.

Η Νηπιαγωγός τραγουδά μαζί με τα παιδιά και προτείνει δείχνοντας να το εμπλουτίσουν με ψυχοκινητικότητα.

20230512 094001

2η Ομάδα με την φοιτήτρια

Οι μαθητές καλέστηκαν να εργαστούν ομαδοσυνεργατικά βρίσκοντας μία έκφραση που θα έλεγαν στην μητέρα τους που γιορτάζει. Η Ολομέλεια συζητά, καταλήγει και οι μαθητές της Α τάξης γράφουν σε χαρτί Α4 την έκφραση και τα νήπια ζωγραφίζουν την έκφραση.

20230512 091741    20230512 093521 1    20230512 09381320230512 095031

3η Ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ 70 και προς το τέλος με την εκπαιδευτικό ΠΕ06.

20230512 091803  20230512 09411520230512 09413520230512 09445620230512 09444820230512 095058

Οι μαθητές αρχικά με ομαδοσυνεργατικό τρόπο θα έπρεπε να διατυπώσουν τα δώρα που θα πρόσφεραν στη μητέρα τους. Οι μαθητές της Α Τάξης καταγράφουν τις προτάσεις τους σε χαρτί Α4. Μετά από συζήτηση να καταλήξουν σε ένα δώρο το οποίο στη συνέχεια θα ζωγραφίσουν τα νήπια.

Η κάθε ομάδα παρουσιάζει με την σειρά το τελικό της προιόν.

20230512 100826 20230512 101348 20230512 101650

Στο τέλος δημιουργήθηκε ένα βίντεο από τους μαθητές της 1ης ομάδας και από τις εργασίες των δύο άλλων ομάδων. Απολαύστε τα παιδιά μας!!

Τα νήπια στο σχόλασμα είπαν το όμορφο τραγουδάκι στις μητέρες τους!!

20230515 130742

 

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Η Μέντορας νηπιαγωγός

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλοποίηση συνεργατικής εκπαιδευτικής δραστηριότητας με την Α Τάξη του 29ου Δημοτικού Σχολείου, Η μητέρα μας γιορτάζει!!

Collaboration activity Traditional clothes

Collaboration activity Traditional clothes

20230510 103413 20230510 103550 20230510 103813

20230510 104052 20230510 104256 20230510 104303

https://learningapps.org/watch?v=p4rth9crn23

Traditional clothes

Collaboration activity

Matching game

Τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι συνεργασίας. Το ευχαριστήθηκαν πολύ!!

The children played the cooperative game. I really appreciated it!!

Our Poster

Aikaterini Zouzoula 10th Kindergarten Volos Greece Collaboration activity Traditional clothes

https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/0e7517fe5dbebacae80e81a5a3dee6d9/0

 

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Δημοσιεύθηκε στη Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Collaboration activity Traditional clothes

Third teachers meeting our heritage for sustainable future,10 Μay 2023

Third teachers meeting our heritage for sustainable future

Συζητήσαμε για την μέχρι τώρα πορεία του προγράμματος, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε και ένα δεύτερο meeting student’s πριν τη λήξη του προγράμματος, όπου ζωντανά όλα τα παιδιά των εταιρικών σχολείων θα παρουσιάσουν παραδοσιακά παιχνίδια της χώρας τους, θα δημιουργήσουν κάτι από τη χώρα τους ή τον τόπο τους.

Επίσης συζητήσαμε για το πως θα οργανώσουμε την αξιολόγηση του προγράμματος για τους μαθητές μας και τους δασκάλους.

Δημιουργία Κολάζ

Αikaterini Zouzoula 10th Kindergarten Volos Greece


ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Δημοσιεύθηκε στη Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Third teachers meeting our heritage for sustainable future,10 Μay 2023

Project dictionary, Our heritage for sustainable future

 

Project dictionary Our heritage for sustainable future

Project dictionary Our heritage for sustainable future (1)

Tα παιδιά εργάστηκαν δημιουργικά με το λεξιλόγιο του προγράμματος σε χαρτί Α3 αλλά και στον υπολογιστή.

20230511 112637 20230511 112438 20230511 112929 20230512 083934

 

20230510 125746   Aikaterini Zouzoula 10th Kindergarten Volos Greece Project dictionary  20230512 080553

Our poster

Aikaterini Zouzoula 10th Kindergarten Volos Greece Project Dictionary

link poster

https://www.postermywall.com/index.php/posterbuilder/view/cf0ee7d4bee81bfd1f44ee9609b5d89f/0

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Etwinning | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Project dictionary, Our heritage for sustainable future

Σύνδεση με το eTwinning, eTwinning Day-9th May

Aikaterini Zouzoula 10th Kindergarten volos Greece 1

 

eTwinning Day-9th May

Κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Αγγλικών, τα παιδιά πληροφορήθηκαν από την εκπαιδευτικό ΠΕ 06 για την ημέρα του εορτασμού του eTwinning στις 9 Μαίου.

Όλα τα παιδιά από την εκπαιδευτικό εμπλούτισαν το Αγγλικό τους λεξιλόγιο μαθαίνοντας την έκφραση Happy eTwinning Day. Kατόπιν συζήτησης με τα παιδιά για το τι μας προσφέρει το eTwinning προέκυψαν λέξεις όπως: συνεργασία, φιλία, ευχαρίστηση, ενεργοποίηση κ.λπ. Η εκπαιδευτικός ΠΕ06 επαναλάμβανε τις λέξεις στα Αγγλικά, οι μαθητές τις έλεγαν, ώστε να τις μάθουν και να εμπλουτίσουν περισσότερο το αγγλικό τους λεξιλόγιο.

Τα παιδιά αφού χωρίστηκαν σε 2 ομάδες σε συνεργασία με τις αντίστοιχες εκπαιδευτικούς(ΠΕ06 και ΠΕ60) που υλοποιούν  το κοινό πρόγραμμα, δούλεψαν δημιουργικά σε φύλλο εργασίας για τον εορτασμό του eTwinning.

Ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ60

EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Δημοσιεύθηκε στη AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύνδεση με το eTwinning, eTwinning Day-9th May