Οι δύο εκπαιδευτικοί κατόπιν συνεννόησης αποφασίζουν στο μάθημα των αγγλικών τα παιδιά να χωριστούν σε δύο ομάδες ανά εκπαιδευτκό και να παίξουν δημιουργικά με παζλ που απεικονίζουν την Ακρόπολη και την Αργώ, ώστε αργότερα να το παρουσιάσουν στο δεύτερο online meeting στο e-Twinning.
Αρχικά οι δύο εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν στα παιδιά της ομάδας τα παζλ, τους λένε αν αναγνωρίζουν τις απεικονίσεις τους, τους ζητούν να το παρατηρήσουν καλά, τους εξηγούν τους κανόνες παιχνιδιού.
Έτσι λοιπόν ανά ομάδες αρχίζουν να υλοποιούν το παιχνίδι τους στον χώρο της αυλής, ξεκινώντας στον ίδιο χρόνο τα παζλ , με στόχο η μία ομάδα να τελειώσει πρώτη σε σχέση με την άλλη, η οποία θα είναι και η νικήτρια.
Η νικήτρια ομάδα ARGO πανηγυρίζει που τελείωσε πρώτη!!
Με παιγνιώδη και ευχάριστο τρόπο, οι ομάδες έπαιξαν αρκετές φορές ώστε να εξοικειωθούν με τα συγκεκριμένα παζλ και να καταφέρουν σε χρόνο λιγότερο των τριών λεπτών, να τα ολοκληρώνουν. Με αυτό τον τρόπο θα εξασφαλίσουν την πετυχημένη ζωντανή τους παρουσίαση του παιγνιδιού στο online meeting, όπου την ίδια ώρα όλοι οι εταίροι συνεργάτες μαθητές θα παίζουν κάποιο παιχνίδι.
Η Νηπιαγωγός του τμήματος συζητώντας και με την εκπαιδευτικό ΠΕ06, αποφασίζουν και για φέτος να υλοποιήσουν από κοινού την γιορτή λήξης . Η εκπαιδευτικός ΠΕ60 προτείνει να υλοποιηθεί ως γιορτή λήξης, θέμα που να συνδέεται με το καυτό κοινωνικό ζήτημα της ενδοσχολικής βίας, προσεγγίζοντάς το, ως μία πρώιμη παρέμβαση, με θετικό τρόπο. Ορίζουν από κοινού τον τίτλο της γιορτής και οργανώνουν την εξελικτική της πορεία, ώστε ο κάθε εκπαιδευτικός να ξέρει στο μάθημά του σε τι θα προετοιμαστεί με τα παιδιά.
Προετοιμασία γιορτής.
Αρχικά η νηπιαγωγός συζητάει με τα παιδιά και τους λέει ότι ο καιρός πλησιάζει για την λήξη των μαθημάτων και ότι θα πρέπει να προετοιμαζόμαστε για την γιορτή λήξης..
Τους λέει τον τίτλο της γιορτής: Στο σχολείο της χαράς και της αγάπης λέμε: Ναι στη φιλία, ναι στην αγάπη!! Τα παιδιά ενθουσιάζονται με τον τίτλο, αφού τα παιδιά κατά τη διάρκεια της χρονιάς μέσα από θετικές προσεγγίσεις για τη βία(συμμετοχή στη 10η εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού αλλά και τον τρόπο επίλυσης συγκρούσεων) είχαν οδηγηθεί σε όμορφες βιωματικές εμπειρίες και όμορφα συμπεράσματα, ώστε στην καθημερινότητά τους στη σχολική ζωή, να ζουν με χαρά και αγάπη!! Οπότε η γιορτή τους θα αποτελεί ένα καλό πρότυπο μίμησης.. Αυτό θα παρουσιάσουν στους γονείς τους!!
Η νηπιαγωγός αρχίζει να τους μιλά για τον σχεδιασμό της και την οργάνωσή της. Λέει στα παιδιά για τις φάσεις της γιορτής, όπου περιλαμβάνονται δημιουργικές δράσεις για το σκηνικό της γιορτής, λόγια και διάλογοι, τραγούδια στα ελληνικά και αγγλικά, λέξεις στα αγγλικά.
Τα παιδιά αφού κατανοούν τη δομή της γιορτής, αρχικά θα εργαστούν για τη δημιουργία του σκηνικού.(καρδούλες, το σπίτι της χαράς και της αγάπης, επιλογές από σχετικές ήδη δημιουργίες τους κατά τη διάρκεια της χρονιάς).
Η Νηπιαγωγός στη συνέχεια αποδίδει τους ρόλους, ορίζει τα ζευγαράκια, και τις θέσεις τους στην σκηνή, ώστε να αρχίσουν οι πρόβες, αφού κάθε φορά θα μετατρέπει την τάξη με την βοήθεια των μαθητών, όπως θα είναι ο τελειωτικός χώρος της γιορτής που θα την υλοποιήσουν στις 15/6/2023, στην αίθουσα των πολλαπλών χρήσεων.
Δημιουργικές δραστηριότητες των μαθητών.
Οι καρδούλες με τις λέξεις στα Ελληνικά και στα αγγλικά.
Οι παρακάτω δραστηριότητες υλοποιήθηκαν σε δύο μέρες κατά την διδακτική ώρα των Αγγλικών, όπου οι μαθητές με την παρότρυνση των δύο εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ06, ενεργοποιήθηκαν ευχάριστα παίζοντας διάφορα παραδοσιακά παιχνίδια στην αυλή, όπως περνά περνά η Μέλισσα, η μικρή Ελένη, αλλά και δύο άγνωστα παιχνίδια για τα παιδιά: αλάτι ψιλό-αλάτι χονδρό, πούντο πούντο το δαχτυλίδι. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ!! Η Εκπαιδευτικός ΠΕ 06 έλεγε στα Αγγλικά το όνομα του κάθε παιχνιδιού, καθώς και τα τραγουδάκια των παιχνιδιών.
Μετά οι δύο εκπαιδευτικοί λένε στα παιδιά ότι θα πρέπει να ανεβάσουμε στο e-Twinning, traditional games. O μαθητές χωρίζονται σε δύο ομάδες καλούνται να επιλέξουν από τα άγνωστα παραδοσιακά παιχνίδια, η κάθε ομάδα να επιλέξει το δικό της , να το παίξει και μετά η κάθε ομάδα να παρουσιάσει το παιχνίδι της στην άλλη ομάδα.
Mrs. Katerina’s group
Traditional Greek game: Fine salt, Thick salt
All the children form a circle and sit down cross-legged with their hands behind their backs and their palms open. A child playing the role of the “mother” stands outside the circle and holds a handkerchief. The mother goes around the circle singing:
“Fine salt, coarse salt,
I lost my mother and I’m going to find her
I didn’t get shoes to go to the dance!
As the mother sings and runs around the circle, she sneaks the scarf behind one child and continues to walk around the circle until the others realize she is no longer holding it. The child who has the handkerchief in his hands gets up and chases the “mother” around in a circle. The aim of the child doing the mother is to be able to sit in the position of the child who got up, before he can catch her.If the child manages to catch her, then the child who caught her sits back in his place and the “mother” continues as mother until she manages to sit down.
Η Εκπαιδευτικός ΠΕ 60 δείχνει το παιχνίδι στα παιδιά, και μετά τα παιδιά αρχίζουν να παίζουν το παιχνίδι: Αλάτι ψιλό, αλάτι χονδρό
The Teacher shows the game to the children, and then the children start playing the game: Fine salt, Thick salt
Αγαπητοί μας γονείς το σχολείο μας πάντα δίπλα σας σε καυτά θέματα της σύγχρονης εποχής για αυτό σας ενημερώνουμε για το παρακάτω δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο που υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis, στην πλατφόρμα Zoom.
Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ
Ζούζουλα Αικατερίνη
17 Μαΐου 2023 – 18:00
Δωρεάν Βιωματικό Εργαστήριο: “Εκφοβισμός – Πρακτικές συμβουλές, ασκήσεις και εργαλεία για γονείς”
Στο Βιωματικό Εργαστήριο που θα πραγματοποιηθεί μέσω Zoom την Τετάρτη 17 Μαΐου στις 18.00, θα συζητήσουμε σχετικά με πρακτικούς τρόπους αναγνώρισης και αντιμετώπισης του φαινομένου του εκφοβισμού και ενίσχυσης της επικοινωνίας με τα παιδιά. Συγκεκριμένα, μέσα από δραστηριότητες που θα πραγματοποιηθούν στην κύρια ομάδα συσκέψεων του Zoom, αλλά και σε μικρότερες ομάδες συζήτησης, θα προτείνουμε πρακτικές και εργαλεία που μπορούμε να χρησιμοποιούμε τόσο εμείς όσο και τα παιδιά για να προλάβουμε και να εξαλείψουμε τα περιστατικά εκφοβισμού.
Ενδεικτικά θέματα που θα συζητηθούν:
▶️ Τρόποι αντιμετώπισης του εκφοβισμού σε περίπτωση που το παιδί εμπλέκεται είτε ως θύμα, είτε ως θύτης, είτε ως παρατηρητής.
▶️ Μελέτες περίπτωσης εκφοβισμού, με στόχο την καλύτερη κατανόηση του φαινομένου και την εύρεση τρόπων αντιμετώπισης.
▶️ Σενάρια ρόλων γονέα-παιδιού, με στόχο την κατανόηση της εκάστοτε εμπειρίας και την ενσυναίσθηση.
Η διάρκεια του διαδικτυακού βιωματικού εργαστηρίου είναι 60 λεπτά.
Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Το πρόγραμμα “Νοιάζομαι για το παιδί μου” υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis με την υποστήριξη της NN Hellas και αποσκοπεί στην προαγωγή της ψυχικής υγείας του παιδιού και της οικογένειας, μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο του προγράμματος, πραγματοποιούνται διαδραστικά εκπαιδευτικά σεμινάρια και βιωματικά εργαστήρια με τη δωρεάν συμμετοχή του κοινού, για σημαντικά ζητήματα ψυχικής υγείας που απασχολούν το παιδί, τον έφηβο και ολόκληρη την οικογένεια.
Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε εδώ.
Ινστιτούτο Prolepsis
Φραγκοκκλησιάς 7, 151 25, Μαρούσι
T : +30 210 6255700 | F : +30 210 6106810
Δημοσιεύθηκε στηΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρόσκληση στο διαδικτυακό βιωματικό εργαστήριο: “Εκφοβισμός – Πρακτικές συμβουλές, ασκήσεις και εργαλεία για γονείς”
Στο πλαίσιο της Ομαλής μετάβασης και της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών ΠΕ60 και ΠΕ70, ΠΕ06 η μέντορας νηπιαγωγός πρότεινε στη φοιτήτρια που υλοποιεί την πρακτική της άσκηση, για την γιορτή της μητέρας να οργανωθεί και να υλοποιηθεί συνεργατική διδασκαλία με την Α Τάξη του συστεγαζόμενου 29ου Δημοτικού σχολείου.
Η Μέντορας νηπιαγωγός υποστήριξε την φοιτήτρια, γράφοντας ένα ποίημα με τίτλο: Η μητέρα μας γιορτάζει!!
Η συνδιδασκαλία κατόπιν συνεννόησης με την εκπαιδευτικό ΠΕ70 σύμφωνα με τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου υλοποιήθηκε στις 12/5/2023, στο χώρο της Α Τάξης, όπου οι μαθητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες τις οποίες εμψύχωναν οι τρεις εκπαιδευτικοί αντίστοιχα.
Αρχικά σε κάθε ομάδα υλοποιήθηκε παιχνίδι γνωριμίας μεταξύ των μαθητών. Η κασετίνα προχωρά χέρι χέρι και κάθε παιδί λέει το όνομά του.
1η Ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ60
Οι μαθητές καλέστηκαν στην εκμάθηση του ποιήματος με τίτλο: Η μητέρα μας γιορτάζει!! και έπειτα να μετατρέψουν το ποίημα σε τραγούδι, βρίσκοντας μία μελωδία που ταιριάζει.
Αρχικά διαβάζει μια φορά το ποίημα η νηπιαγωγός στην ομάδα και ρωτά τα παιδιά αν τους άρεσε. Τα παιδιά τσεκάρουν στο φύλλο εργασίας την απάντησή τους. Μετά ένας μαθητής της Α Τάξης διαβάζει στίχο στίχο και τα υπόλοιπα παιδιά επαναλαμβάνουν μέχρι να μάθουν το ποίημα.
Μετά αρχίζουν να πειραματίζονται βρίσκοντας διάφορες μελωδίες και στο τέλος καταλή- γουν στην καλύτερη.
Η Νηπιαγωγός τραγουδά μαζί με τα παιδιά και προτείνει δείχνοντας να το εμπλουτίσουν με ψυχοκινητικότητα.
2η Ομάδα με την φοιτήτρια
Οι μαθητές καλέστηκαν να εργαστούν ομαδοσυνεργατικά βρίσκοντας μία έκφραση που θα έλεγαν στην μητέρα τους που γιορτάζει. Η Ολομέλεια συζητά, καταλήγει και οι μαθητές της Α τάξης γράφουν σε χαρτί Α4 την έκφραση και τα νήπια ζωγραφίζουν την έκφραση.
3η Ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ 70 και προς το τέλος με την εκπαιδευτικό ΠΕ06.
Οι μαθητές αρχικά με ομαδοσυνεργατικό τρόπο θα έπρεπε να διατυπώσουν τα δώρα που θα πρόσφεραν στη μητέρα τους. Οι μαθητές της Α Τάξης καταγράφουν τις προτάσεις τους σε χαρτί Α4. Μετά από συζήτηση να καταλήξουν σε ένα δώρο το οποίο στη συνέχεια θα ζωγραφίσουν τα νήπια.
Η κάθε ομάδα παρουσιάζει με την σειρά το τελικό της προιόν.
Στο τέλος δημιουργήθηκε ένα βίντεο από τους μαθητές της 1ης ομάδας και από τις εργασίες των δύο άλλων ομάδων. Απολαύστε τα παιδιά μας!!
Τα νήπια στο σχόλασμα είπαν το όμορφο τραγουδάκι στις μητέρες τους!!
Μπράβο στα παιδιά μας!!
Η Μέντορας νηπιαγωγός
Ζούζουλα Αικατερίνη
Δημοσιεύθηκε στηΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ, ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Υλοποίηση συνεργατικής εκπαιδευτικής δραστηριότητας με την Α Τάξη του 29ου Δημοτικού Σχολείου, Η μητέρα μας γιορτάζει!!
Third teachers meeting our heritage for sustainable future
Συζητήσαμε για την μέχρι τώρα πορεία του προγράμματος, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε και ένα δεύτερο meeting student’s πριν τη λήξη του προγράμματος, όπου ζωντανά όλα τα παιδιά των εταιρικών σχολείων θα παρουσιάσουν παραδοσιακά παιχνίδια της χώρας τους, θα δημιουργήσουν κάτι από τη χώρα τους ή τον τόπο τους.
Επίσης συζητήσαμε για το πως θα οργανώσουμε την αξιολόγηση του προγράμματος για τους μαθητές μας και τους δασκάλους.
Κατά τη διάρκεια του μαθήματος των Αγγλικών, τα παιδιά πληροφορήθηκαν από την εκπαιδευτικό ΠΕ 06 για την ημέρα του εορτασμού του eTwinning στις 9 Μαίου.
Όλα τα παιδιά από την εκπαιδευτικό εμπλούτισαν το Αγγλικό τους λεξιλόγιο μαθαίνοντας την έκφραση Happy eTwinning Day. Kατόπιν συζήτησης με τα παιδιά για το τι μας προσφέρει το eTwinning προέκυψαν λέξεις όπως: συνεργασία, φιλία, ευχαρίστηση, ενεργοποίηση κ.λπ. Η εκπαιδευτικός ΠΕ06 επαναλάμβανε τις λέξεις στα Αγγλικά, οι μαθητές τις έλεγαν, ώστε να τις μάθουν και να εμπλουτίσουν περισσότερο το αγγλικό τους λεξιλόγιο.
Τα παιδιά αφού χωρίστηκαν σε 2 ομάδες σε συνεργασία με τις αντίστοιχες εκπαιδευτικούς(ΠΕ06 και ΠΕ60) που υλοποιούν το κοινό πρόγραμμα, δούλεψαν δημιουργικά σε φύλλο εργασίας για τον εορτασμό του eTwinning.
Ομάδα με την εκπαιδευτικό ΠΕ60
EKΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06
Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60
Δημοσιεύθηκε στηAΓΓΛΙΚΑ|Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύνδεση με το eTwinning, eTwinning Day-9th May
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα