12η Πανελληνια Ημερα Σχολικου αθλητισμου, 2025.
Ο αθλητισμος μας ενωνει και μας δυναμωνει!!Με αυτο το συνθημα, μαθητες και γονεις υλοποισαμε αγωνες ποδηλατου και πατινι, σε δρομο εξω απο το σχολειο, περπατησαμε ολοι μαζι, μια παρεα προς το γειτονικο μας παρκο, οπου εκει αγωνιστηκαμε ολοι, στο ακοντιο, στην πετοσφαιρα και στο τρεξιμο.Επισης υλοποιηθηκαν και διαφορες αθλητικες δραστηριοτητες στον αυλειο χωρο του σχολειου, οπως πηδημα εμποδιων, αναρριχηση, καλαθοσφαιρηση στο μπασκετ,κ.λ.π.
Στα παιδια μας δοθηκαν επαινοι για την προσπαθεια τους!!
Τιμησαμε την ημερα του Ευ Αγωνιζεσθαι, επωφελουμενοι ολοι μας στην ενδυναμωση της ψυχικης και σωματικης ευεξιας και υγειας!!
Μπραβο στα παιδια μας!!
Μπραβο στους γονεις μας, που στηριζουν τετοιες ομορφες δρασεις!!
Μπραβο σε ολους μας!!
Ολοι μαζι μπορουμε καλυτερα!!
Αρχικά τα παιδιά παρακολούθησαν και ενημερώθηκαν από τον υπολογιστή για την ολυμπιακή ιδέα, τους ολυμπιακούς αγώνες και τα ολυμπιακά αθλήματα.
Έγινε συζήτηση στην τάξη, όπου οι μαθητές εκφράστηκαν για τον αθλητισμό και τα ωφέλη του, ποια αθλήματα τους αρέσουν και πηγαίνουν. Αποφασίσαμε λοιπόν να αφιερώσουμε δύο ημέρες για την πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού, όπου την πρώτη ημέρα οι μαθητές δημιούργησαν την Ολυμπιακή σημαία και υλοποίησαν όποια αθλήματα επέλεξαν εντός του σχολείου.
Ενδεικτικές φωτογραφίες
Στο χώρο της μικρής αυλής έκαναν καλοθοσφαίριση ,αφού χωρίστηκαν σε δύο ομάδες ανάλογα με το χρώμα της μπάλας, ποια ομάδα θα βάλει τα περισσότερα καλάθια.
Επίσης υλοποίησαν σκυταλοδρομία ανά τρία ζευγάρια(ράβδος-στεφάνι) όπου έπρεπε να κυλήσουν γρήγορα τη ρόδα τους προς τον συμπαίκτη τους που κρατούσε τη σκυτάλη, να γίνει ανταλλαγή της σκυτάλης και της ρόδας και ο συμπαίκτης που πήρε τη ρόδα να την κυλήσει γρήγορα ώστε να φθάσει στο σημείο εκκίνησης. Όποιο ζευγάρι ολοκλήρωνε πρώτο ήταν και ο νικητής.
Στο χώρο της μεγάλης αυλής
Άρση βαρών
Εμπόδια
Αυξανόμενος βαθμός δυσκολίας
Αναρρίχηση
Μετά ακολούθησαν τα άλλα παιδιά.
Πήδημα εμποδίων και αναρίχηση
Παιχνίδι προσανατολισμού:Ανά δύο ομάδες, όπου οι παίκτες παίζουν ανά δύο τη φορά, με στόχο να ρίξουν το μπαλάκι από κάτω από τη μπάρα και να σταματήσει μέσα στο στεφάνι. Όποια ομάδα βάλει τα περισσότερα μπαλάκια είναι η νικήτρια.
Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ το όλο πρόγραμμα του σχολικού αθλητισμού εντός σχολείου!!
Βέβαια με παιχνιώδη και βιωματικό τρόπο είχαν την ευκαιρία να ασκηθούν στην υπομονή, στην συνεργασία,να πετύχουν την αυτορύθμισή τους ,στην αναγνώριση και στον σεβασμό της προσπάθειας του άλλου και να κατανοήσουν ότι η νίκη δεν είναι ο αυτοσκοπός, αλλά η ανάδειξη της όποιας προσπάθειας στο πλαίσιο του ευ αγωνίζεσθαι.
2η ημέρα
Υλοποίηση αθλητικών δραστηριοτήτων και συνεργασία με τους γονείς.
Η όλη προετοιμασία υλοποιήθηκε κατόπιν συνεννόησης με τους γονείς και μετέπειτα συζήτησης με τα παιδιά κατά την τελευταία ώρα της πρώτης ημέρας. Τα παιδιά επέλεξαν τις δραστηριότητες που θα γίνουν (αγώνας ποδηλάτου-πατίνι σε δρόμο έξω από το σχολείο και περπάτημα προς το πάρκο(γονείς και μαθητές) προς ρήξη ακοντίου, ρήξη σφαίρας, αγώνας τρεξίματοςαπό δένδρο σε δένδρο ) καθώς κάναμε και την επιλογή των εποπτικών μέσων και εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν.(ποδήλατα, πατίνια, ράβδοι, μικρά μπαλάκια,κόκκινο πανί και μπλε νήμα, επιλογή δύο δένδρων).