Συμπλήρωση αρχικού ερωτηματολογίου για ταίριασμα μεντόρων με υποψήφιες εκπαιδευτικούς

Screenshot 4

Aρχικό ταίριασμα mentor mentee 1

Αγαπητές μέντορες, 

Η διαδικασία των παρατηρήσεων της εκπαιδευτικής διαδικασίας βάσει αξόνων προχωρά ομαλά και σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό. 

Προκειμένου να οριστεί το πρόγραμμα των υπόλοιπων τριών ημερήσιων συμμετοχικών παρατηρήσεων στην ίδια σχολική μονάδα που θα ακολουθήσουν και θα δώσουν τη δυνατότητα στους/στις φοιτητές/τριες να αναστοχαστούν στο εκπαιδευτικό πλαίσιο που θα σχεδιάσουν στο επόμενο εξάμηνο τη διδασκαλία τους, είναι σημαντικό να επιχειρήσουμε το ταίριασμα με τη μέντορα για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. 

Επομένως, μέχρι το ΣΑΒΒΑΤΟ 15/11/2025, θα σας παρακαλούσα θερμά, να έχετε όλες σας συμπληρώσει το αρχικό  ερωτηματολόγιο που είναι απαραίτητο γι’ αυτό το ταίριασμα και το οποίο θα το βρείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο https://forms.gle/S1W1UknjS15PVGvj8 .

Στη συνέχεια θα λάβετε και ένα δεύτερο τελικό ερωτηματολόγιο μαζί με μια αριθμημένη λίστα από περιγραφές διαφόρων προφίλ μεντόρων που έγιναν από τις φοιτήτριες και οι οποίες είναι ανώνυμες για να μου κοινοποιήσετε τον αριθμό του προφίλ μέντορα που σας εκφράζει περισσότερο. 

Αντίστοιχα ερωτηματολόγια συμπληρώνουν και οι φοιτήτριες. 

Τέλος, θα επεξεργαστώ τα δεδομένα που θα συλλέξω προκειμένου να κάνω το ταίριασμα και να καταρτίσω τον τελικό πίνακα για τις τρεις επερχόμενες παρατηρήσεις, ο οποίος θα πρέπει και να κοινοποιηθεί την ερχόμενη εβδομάδα.

Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία!!!!

Με εκτίμηση,

Σοφία Γκόρια

Η Μέντορας νηπιαγωγός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμπλήρωση αρχικού ερωτηματολογίου για ταίριασμα μεντόρων με υποψήφιες εκπαιδευτικούς

Πρακτική φοιτητών του ΠΤΕΑ, Π.Θ. Πρόγραμμα Μεντόρων Νηπιαγωγών, 3η παρατήρηση ως προς τις ερωτήσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Υλοποιήθηκε στις 13-11-2025, η 3η παρατήρηση : Ερωτήσεις.

Η φοιτήτρια ήρθε κανονικά στην ώρα της, ήταν τυπική γενικά στο ωράριο του νηπιαγωγείου. Ως προς την συμπεριφορά της, ήταν συζητήσιμη με τη νηπιαγωγό και αρκετά επικοινωνιακή με τα παιδιά εντός της σχολικής τάξης αλλά και στον αύλειο χώρο, κατά την ώρα του διαλείμματος.

20251113 084415 20251113 084418 20251113 103457 20251113 103459

Τα παιδιά επικοινώνησαν με τη φοιτήτρια κατά την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού στην τάξη και στην αυλή, της σέρβιραν πρωινό, φωτογραφήθηκαν μαζί της.

20251113 114326

20251113 094051 20251113 102627 20251113 094238

Είχε την ευκαιρία να παρατηρήσει πως οι ερωτήσεις, είτε ανοικτού είτε κλειστού τύπου, όταν συνδέονται με βιωματικές εμπειρίες των παιδιών, είναι ανακαλυπτικού τύπου, έχουν σύνδεση και συνάφεια μπορούν να διευκολύνουν το μάθημα και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.(Ρουτίνες, Προετοιμασία για την συμμετοχή μας σε διαγωνισμό-αυθεντικό έντυπο, Το ανθρωπάκι του Νοεμβρίου-φύλλο εργασίας)

Η Μέντορας εκπαιδευτικός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρακτική φοιτητών του ΠΤΕΑ, Π.Θ. Πρόγραμμα Μεντόρων Νηπιαγωγών, 3η παρατήρηση ως προς τις ερωτήσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία.

PROLEPSIS, Επιμορφωτικά σεμινάρια 2025-2026

Prolepsis_Workshop_Resilience_Cert_of_Attendance_ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΖΟΥΖΟΥΛΑ

 

20251204 180052 20251204 181118 20251204 183029 20251204 185054

Παρακολούθησα το παρακάτω βιωματικό εργαστήριο, όπου είχαμε την ευκαιρία να εργαστούμε σε ομάδες, σε διάφορες περιπτώσεις μελέτης.

Θέμα

Βιωματικό Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο: Καλλιέργεια Ψυχικής Ανθεκτικότητας στο σχολείο

Ημερομηνία & Ώρα

Επιλεγμένες Συνεδρίες:

4 Δεκ 2025 18:00

Περιγραφή

Το πρόγραμμα «Νοιάζομαι για το παιδί μου» αποτελείται από το Ινστιτούτο Prolepsis με την υποστήριξη της NN Hellas και αποσκοπεί στην προώθηση της ψυχικής υγείας του παιδιού και της οικογένειας, μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: https://noiazomai.prolepsis.gr/ To Instituto Prolepsis σας προσκαλείτε να εγγραφείτε στο βιωματικό εργαστήριο που θα ενεργοποιηθεί στις 04 2025, συμπληρώνοντας το ακόλουθο ερωτηματολόγιο. Προστασία προσωπικών δεδομένων: Τα δεδομένα που συλλέγονται από το Ινστιτούτο Prolepsis δεν είναι προσβάσιμα από τρίτα άτομα με βάση όσα προβλέπονται και στο νόμο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR). Εάν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του email info@prolepsis.gr ή μέσω της ταχυδρομικής διεύθυνσης του Ινστιτούτου Prolepsis Φραγκοκλησιάς 5, 151 25, Μαρούσι. Εμπιστευτικότητα: Όλες οι ιδέες, οι έννοιες και το υλικό που παρουσιάζονται κατά τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο είναι αυστηρά εμπιστευτικές πολιτικές για το σκοπό του έργου.

 

Βιωματικό Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο: Καλλιέργεια Ψυχικής Ανθεκτικότητας στο σχολείο Confirmation

 

 

Δωρεάν Βιωματικό Εργαστή

Hello ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΖΟΥΖΟΥΛΑ,
Thank you for registering for Βιωματικό Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο: Καλλιέργεια Ψυχικής Ανθεκτικότητας στο σχολείο. You can find information about this meeting below.

 

Παρακολούθησα στην πλατφόρμα zoom το παρακάτω πολύ ενδιαφέρον  webinar για την Ψυχική Ανθεκτικότητα.

20251120 180325 20251120 182243 20251120 182619 20251120 182842 20251120 182906 20251120 183535 20251120 183752 20251120 184010 20251120 184222

20251120 185159 20251120 185256 20251120 185344

Η εγγραφή σας ολοκληρώθηκε με επιτυχία

Παρακαλώ ελέγξτε το email επιβεβαίωσης που λάβατε στη διεύθυνση katerina.zo**@gmail.com

Θέμα
Εκπαιδευτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο: Καλλιέργεια Ψυχικής Ανθεκτικότητας στο σχολείο
Ημερομηνία & Ώρα

Επιλεγμένες Συνεδρίες:

20 Νοεμβρίου 2025 18:00

Περιγραφή
Το πρόγραμμα «Νοιάζομαι για το παιδί μου» αποτελείται από το Ινστιτούτο Prolepsis με την υποστήριξη της NN Hellas και αποσκοπεί στην προώθηση της ψυχικής υγείας του παιδιού και της οικογένειας, μέσα από δράσεις ευαισθητοποίησης, ενημέρωσης και εκπαίδευσης. Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: https://noiazomai.prolepsis.gr/ Στο Ινστιτούτο Prolepsis σας προσκαλείτε να εγγραφείτε στο σεμινάριο που θα ενεργοποιηθεί στις 20 Νοεμβρίου 2025, συμπληρώνοντας το ακόλουθο ερωτηματολόγιο. Προστασία προσωπικών δεδομένων: Τα δεδομένα που συλλέγονται από το Ινστιτούτο Prolepsis δεν είναι προσβάσιμα από τρίτα άτομα με βάση όσα προβλέπονται και στο νόμο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR). Εάν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του email info@prolepsis.gr ή μέσω της ταχυδρομικής διεύθυνσης του Ινστιτούτου Prolepsis Φραγκοκλησιάς 5, 151 25, Μαρούσι. Εμπιστευτικότητα: Όλες οι ιδέες, οι έννοιες και το υλικό που παρουσιάζονται κατά τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο είναι αυστηρά εμπιστευτικές πολιτικές για το σκοπό του έργου.

unnamed 1

Τι είναι Ψυχική Ανθεκτικότητα και πώς μπορούμε να την καλλιεργήσουμε στο περιβάλλον του σχολείου; 

Όλοι μας, ενήλικες και παιδιά, αντιμετωπίζουμε δυσκολίες στην καθημερινότητα, είτε μικρές είτε μεγάλες. Όταν έρχονται αυτές οι δύσκολες στιγμές, είναι σημαντικό να αξιοποιούμε τις δυνατότητες μας και να θέτουμε νέους στόχους, ώστε να αποτρέψουμε τη δημιουργία περαιτέρω προβλημάτων. Αυτό που μας βοηθά στη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων και των κρίσεων είναι η Ψυχική Ανθεκτικότητα. Δηλαδή, η ικανότητα να σηκωνόμαστε και να προχωράμε μπροστά, με άλλα λόγια να ανακάμπτουμε.

Στο διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για την Καλλιέργεια της Ψυχικής Ανθεκτικότητας στο σχολείο, που θα πραγματοποιηθεί δωρεάν την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025 (18:00 – 19:00) και το οποίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, θα ανακαλύψουμε με τη βοήθεια ειδικών, τρόπους με τους οποίους μπορούμε να ενισχύσουμε την ψυχική ανθεκτικότητα τόσο των μαθητών όσο των εκπαιδευτικών. Θα μιλήσουμε μεταξύ άλλων, για τη διαχείριση των αρνητικών συναισθημάτων των παιδιών, την ανάπτυξη δεξιοτήτων επίλυσης προβλημάτων και τη διαχείριση των συγκρούσεων.

Η διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου είναι 60 λεπτά.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο PROLEPSIS, Επιμορφωτικά σεμινάρια 2025-2026

Πρακτική φοιτητών του ΠΤΕΑ, από το Π.Θ.2η παρατήρηση ως προς το παιγνίδι.

Στις 6/11/2025, ήρθε η δεύτερη φοιτήτρια στην τάξη μας, στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης, για να παρατηρήσει το παιγνίδι σε διάφορες φάσεις του ωρολογίου προγράμματος.

Η φοιτήτρια ήρθε κανονικά στην ώρα της, ήταν επικοινωνιακή, και συμμετείχε σε κάποιο παιγνίδι.

20251106 092647

Τα παιδιά υποδέχθηκαν τη φοιτήτρια με μία τεράστια αγκαλιά.

Ενδεικτικές φωτογραφίες

20251106 090802 20251106 090710 20251106 090424 20251106 085731 20251106 084349

20251106 085959 20251106 085953 20251106 084242

Η φοιτήτρια είχε την ευκαιρία να πληροφορηθεί για τα διάφορα παιγνίδια της τάξης από τη νηπιαγωγό αλλά και από τα ίδια τα παιδιά  που έπαιζαν με αυτά στην ώρα του ελεύθερου παιγνιδιού στην τάξη.

20251106 085531

Παρατήρησε διάφορους σχεδιασμούς παιγνιδιών και την αξιοποίησή τους όπως :Τα παιδιά να παίζουν μπιλιάρδο, να παίζουν με χαρτιά της τράπουλας, με κάρτες παρατηρητικότητας και μνήμης,το σκορ 4 παιγνίδι τρίριζας, το παιγνίδι σημαδεύω και πετώ που έχει δημιουργηθεί με άχρηστα υλικά( χαρτοκούτι, μπαλάκια από Α4 χαρτί σε διάφορα χρώματα, βαμμένα από τα ίδια τα παιδιά. παιγνίδι των παιδιών αξιοποιώντας διάφορες γωνιές στην τάξη όπως : Η γωνιά του μαραγκού, το μαγαζάκι, η γωνιά της γραφής κ.λ.π.

20251106 084335

Επίσης είχε την ευκαιρία να δει στην πράξη , πως μία γωνιά εμπλουτισμένη με συγκεκριμένο υλικό , μπορεί να αξιοποιηθεί από τα παιδιά και αργότερα να συνδεθεί με την θεματική που υλοποιούμε.

20251106 094100 20251106 124743

20251106 122521 20251106 122727 20251106 122734 20251106 122844 20251106 123059 20251106 123111 20251106 123252 20251106 123652 20251106 124132

Ακόμη παρατήρησε παιγνίδια εντός και εκτός τάξης που συνδέθηκαν με τη θεματική που υλοποιούσαμε : Η Αεροπορία μας γιορτάζει!!

20251106 124832

Φωτογραφήθηκε μαζί με τα παιδιά στο τέλος του πρώτου παιγνιδιού.

Επίσης σε συζήτηση μεταξύ μας επισημάνθηκε η αξία της συμμετοχής της νηπιαγωγού στα παιγνίδια των παιδιών με ποικίλους τρόπους είτε ως καθαρά συμμετοχή, είτε με εμψύχωση και καθοδηγητικό χαρακτήρα.

20251106 125236 20251106 12530820251106 125337

Οπότε συμμετείχε και σε ένα παιγνίδι όπου έκρυψε το αεροπλάνο, το οποίο έπρεπε να βρουν τα παιδιά.

Η Μέντορας εκπαιδευτικός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρακτική φοιτητών του ΠΤΕΑ, από το Π.Θ.2η παρατήρηση ως προς το παιγνίδι.

Οι Αρχάγγελλοι:Κοινός εκκλησιασμός με το συστεγαζόμενο 32ο Ν/Γ Βόλου, στις 7/11/2025

20251107 08481920251107 085059

Στις 7/11/2025, υλοποιήσαμε τον κοινό εκκλησιασμό με τα δύο τμήματα του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου για τον εορτασμό των Αρχαγγέλλων. Τα παιδιά εκτός από τον εκκλησιασμό είχαν την ευκαιρία μέσα στο ναό της ενορίας μας, να ενημερωθούν από τον ιεερέα για τους Αρχαγγέλλους, τον Μιχαήλ και τον Γαβριήλ.

Στον εκκλησιασμό  του σχολείου μας συμμετείχαν και τρεις γονείς συνεργάτες ως συνοδοί.

Η Προισταμένη και εκπαιδευτικός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΝΙΑΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι Αρχάγγελλοι:Κοινός εκκλησιασμός με το συστεγαζόμενο 32ο Ν/Γ Βόλου, στις 7/11/2025

Οι Αρχάγγελλοι. Μάθημα που εμπεριέχει συνεργασία με την Πρακτική άσκηση των φοιτητών του ΠΤΕΑ,τη συνεργασία γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία και υλοποίηση δραστηριότητας στη φύση.

 

20251105 135152

Η Πολεμική μας Αεροπορία γιορτάζει!!

20251105 133654 20251105 134837 20251106 111106

Τα παιδιά προσέγγισαν τον εορτασμό της Πολεμικής Αεροπορίας με ελκυστικό και ευχάριστο τρόπο.

Η νηπιαγωγός είπε στα παιδιά , αν έχουν κάποιο παιγνίδι αεροπλάνο στο σπίτι τους θα μπορούσαν να το φέρουν στο σχολείο τους, να μας το παρουσιάσουν και να παίξουμε με τα αεροπλάνα, καθώς και θα εμπλουτίσουμε και την γωνιά της θεματικής μας.

20251106 093023

Τα παιδιά που έφεραν αεροπλάνα, τα παρουσίασαν στην ολομέλεια της τάξης, μιλώντας για τα χρώματά τους, το μέγεθός τους, τα φτερά τους, ότι μοιάζουν με πουλιά,πως παίζουν με αυτά φανερώνοντας την ιδιότητά τους: να πετάνε στον ουρανό.

20251106 094100 20251106 094102

Μετά την παρουσίαση των μαθητών ,  αρχίζουν τα παιδιά της παρουσίασης γύρω από το κυκλικό τραπέζι να πετούν με τα αεροπλάνα τους, ενεργοποιήθηκε η τάξη , όπου και τα υπόλοιπα παιδιά με το σώμα τους μιμούνται το πέταγμα των αεροπλάνων, ενώ η νηπιαγωγός ταυτόχρονα λέει: Όλα τα αεροπλάνα έχουν κάνει απογείωση, τώρα πετούν, και μετά θα κάνουν την προσγείωσή τους, συνεχίζοντας τους ρωτά: που είστε τώρα, στη γη ή στον ουρανό, τι βλέπετε γύρω σας, πως νοιώθετε τώρα που πετάτε και τα παιδιά απαντούσαν στα ερωτήματα. Τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν πολύ και είχαν την ευκαιρία με ευχάριστο τρόπο να προσεγγίσουν τις έννοιες: Απογείωση-πέταγμα-προσγείωση.

Έπειτα η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά να παρατηρήσουν καλά την τάξη και να πουν αν βλέπουν και άλλα αεροπλάνα, τα παιδιά παρατηρούν και αρχίζουν να δείχνουν τις εικόνες αεροπλάνων(μαχητικά αεροπλάνα, κ.λ.π.) που έχει τοποθετήσει η νηπιαγωγός στον πίνακα αναφοράς. Τότε η νηπιαγωγός ρωτά τα παιδιά αν μπορούν να βρουν τη θεματική με την οποία ασχολούμαστε και τα παιδιά άρχισαν να λένε: Τα αεροπλάνα, είμαστε αεροπόροι, τα αεροπλάνα πετούν. Τότε η νηπιαγωγός τους συγχαίρει για τις απαντήσεις τους και τους λέει όντως όλα αυτά προσεγγίζουμε, αλλά θα ήθελα να σας ρωτήσω όλα τα αεροπλάνα που έχουμε στην τάξη είναι ίδια? Τα παιδιά απάντησαν όχι, διαφέρουν ως προς το χρώμα, το μέγεθος. Τι κοινό έχουν συνεχίζει να ρωτά η νηπιαγωγός και τα παιδιά λένε τα φτερά τους, άρα τι κάνουν όλα τα αεροπλάνα? και τα παιδιά λένε: Πετούν. Μπράβο παιδιά όλα τα αεροπλάνα πετούν! Το θέμα είναι όμως για ποιο λόγο πετούν. Τι έχετε να μου πείτε: Κάποια παιδιά είπαν; κάνουν ταξίδια, οι γονείς μου έχουν ταξιδέψει με αεροπλάνο. Η νηπιαγωγός λέει στα παιδιά και εγώ έχω ταξιδέψει με αεροπλάνο, έχω πάει σε μία άλλη χώρα, στην Αυστρία.  Το αεροπλάνο που με ταξίδεψε ήταν στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης. Εμείς εδώ στο νομό μας, τι λέτε, έχουμε αεροδρόμιο?Ναι είπαν κάποια από τα νήπια, είχαμε πάει πέρισυ με το σχολείο μας. Μπράβο που το θυμηθήκατε παιδιά!! Αλλά να σας θυμίσω ότι πέρισυ επισκεφτήκαμε την Πολεμική μας αεροπορία, την πτέρυγα μάχης 111, στην Ν. Αγχίαλο.

Τα αεροπλάνα αυτά , λέει η νηπιαγωγός, διαφέρουν από τα άλλα αεροπλάνα που ταξιδεύουν τους ανθρώπους από ένα μέρος σε ένα άλλο μέρος, που είναι απλά ένα μεταφορικό μέσο, όπως το αυτοκίνητο, το λεωφορείο, το τρένο, το πλοίο. Άλήθεια που διαφέρουν? πότε πετούν αυτά τα αεροπλάνα της Πολεμικής αεροπορίας? Τότε κάποια παιδιά είπαν : Όταν γίνεται πόλεμος. Μπράβο παιδιά! Εμείς θέλουμε πόλεμο? Οοοοχι είπαν τα παιδιά. Ωστόσο όμως πρέπει να έχουμε για την προστασία της πατρίδας μας και τα μαχητικά αεροπλάνα.

Τα παιδιά δημιουργούν το δικό τους αεροπλάνο.

20251107 08010920251107 075943

Τότε ρωτά η νηπιαγωγός τα παιδιά: Θέλετε να δημιουργήσουμε ένα δικό μας αεροπλάνο και τους λέει ξανά για κοιτάξτε τον πίνακα αναφοράς και βρείτε μου το μεγαλύτερο αεροπλάνο που βλέπετε..

20251106 094303 20251106 094336 20251106 094350

Τα παιδιά είπαν ναι, ανακάλυψαν το μεγαλύτερο αεροπλάνο και άρχισαν να εργάζονται σε ομαδούλες, όπου κάποια παιδιά εντόπισαν και ονόμασαν τα μέρη του αεροπλάνου, όπου κάποια παιδιά αποφάσισαν τα χρώματα του αεροπλάνου(Μπλε, γκρι, κίτρινο),

 

20251106 095840 20251106 100556

μία άλλη ομάδα παιδιών πειραματίστηκε με δημιουργικό τρόπο για τη λέξη αεροπορία, μία άλλη ομάδα με τη λέξη αεροπλάνο, όπου έβλεπαν τη λέξη γραμμένη και έβαζαν τα γράμματα των λέξεων στη σωστή σειρά.

20251106 115938 20251106 120409

Στο τέλος τα παιδιά τοποθετούν στα παράθυρα του αεροπλάνου τη λέξη αεροπλάνο.

Παιγνίδια στην αυλή με τα αεροπλάνα(Αυτορύθμιση)

1ο Παιγνίδι

Είμαστε Πιλότοι

20251106 124743

Οι κινήσεις -φάσεις του αεροπλάνου( Απογείωση-Πέταγμα-Προσγείωση)

20251106 122507 20251106 122521

20251106 122727 20251106 122732 20251106 12273420251106 12283020251106 12284420251106 12305920251106 12325220251106 123652

Τα παιδιά κρατούν τα αεροπλάνα και εκτελούν τις οδηγίες που δίνονται από τον πύργο ελέγχου.

20251106 124132 20251106 124141 20251106 124144 20251106 124319

Στο τέλος οι πιλότοι γίνονται δύο και ταξιδεύουν το αεροπλάνο που δημιούργησαν τα παιδιά στην τάξη.

20251106 124956

Μετά όλοι μαζί βγήκαμε φωτογραφία, την οποία μας έβγαλε η φοιτήτρια που υλοποιούσε την πρακτική της, στο νηπιαγωγείο μας.

Τα παιδιά έκαναν πρόταση για την επόμενη ημέρα να πάμε στο πάρκο μετά τον εκκλησιασμό και να πετάξουμε το αεροπλάνο μας.

2ο Παιγνίδι

Ένα αεροπλάνο χάθηκε..

(Η φοιτήτρια έκρυψε στον χώρο της αυλής το αεροπλάνο)

20251106 125236

Ψάχνουν τα παιδιά  στο χώρο της αυλής με αγωνία να βρούν το αεροπλάνο που ενώ πετούσε έπεσε και χάθηκε από το ραντάρ, του πύργου ελέγχου.

20251106 125308 20251106 125337

Τα παιδιά  ανακαλύπτουν το χαμένο αεροπλάνο και η χαρά τους μεγάλη!!

2η Ημέρα

Οι Αρχάγγελλοι Μιχαήλ και Γαβριήλ γιορτάζουν ως προστάτες της Πολεμικής αεροπορίας.

Κοινός εκκλησιασμός με το 32ο Ν/Γ Βόλου

20251107 08481020251107 084819 20251107 085059 20251107 092142

Εκκλησιασμός στην Ενορία μας, όπου τα παιδιά εκτός τον εκκλησιασμό , είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τους Αρχαγγέλλους, από τον ιερέα της ενορίας μας.

20251107 100543

Μετά τον εκκλησιασμό μαζί με τους γονείς συνεργάτες, πάμε στο πάρκο να υλοποιήσουμε την πρόταση των παιδιών : Να πετάξουμε το αεροπλάνο στο πάρκο.

20251107 101646 20251107 101729 20251107 101856

Οι δύο γονείς, μετά τους πειραματισμούς των παιδιών με το αεροπλάνο, πιάνουν το αεροπλάνο , το υψώνουν για την απογείωσή του και τα παιδιά το χαιρετούν με χαρά!

20251107 102017 20251107 102024

Ευχαριστούμε τη συνεργασία των γονέων και που στηρίζουν τις δράσεις μας.

20251110 085626 20251110 100238

20251110 100935 20251110 102037 20251110 094143

Επίσης στο τέλος τα παιδιά εργάστηκαν στην τάξη σε φύλλα εργασίας Α4.

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: Δραστηριότητες στη φύση., Θεματική, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι Αρχάγγελλοι. Μάθημα που εμπεριέχει συνεργασία με την Πρακτική άσκηση των φοιτητών του ΠΤΕΑ,τη συνεργασία γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία και υλοποίηση δραστηριότητας στη φύση.

Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα: Colors.

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα: Colors.

Π.Θ. , Unisef,Υπουργείο Υγείας.Επιμορφωτικό σεμινάριο: Εθνική δράση για την παιδική παχυσαρκία

Παρακολούθησα το επιμορφωτικό σεμινάριο στην αίθουσα Κορδάτου, του Π.Θ. ‘ Προσαρμογή του προγράμματος Τροφή για Δράση για την  Ειδική Αγωγή, στις 1-11-2025., που υλοποιείαται από το Υπουργείο Υγείας, στι πλαίσιο της εθνικής δράσης για την   παιδική παχυσαρκία.

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Π.Θ. , Unisef,Υπουργείο Υγείας.Επιμορφωτικό σεμινάριο: Εθνική δράση για την παιδική παχυσαρκία

Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, Παρουσίαση του καινοτόμου Προγράμματος e-Twinning, Kids talk about nature, στην Α και Γ Αθηνών.

 

“Kids Talk about Nature” – Bringing English to Life through Experiential Learning

Screenshot 7 Screenshot 8 programma Screenshot 9

https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=rm&ogbl#inbox/FMfcgzQcqbccJLWdqRRXbKZLLCSWNTlV?projector=1

Η Εκπαιδευτικός ΠΕ06, της Αγγλικής γλώσσας, παρουσίασε στην Α και Γ Αθήνα, το πρόγραμμα e-Twinning , που είχε υλοποιήσει με το σχολείο μας, με τίτλο: Kids talk about nature.

Μπράβο στην συνάδελφο!!

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, Παρουσίαση του καινοτόμου Προγράμματος e-Twinning, Kids talk about nature, στην Α και Γ Αθηνών.

Η Ενορία μας γιορτάζει!!Οι Άγιοι Ανάργυροι.

20251107 090323

Οι Άγιοι Ανάργυροι, η ενορία μας γιορτάζει!!

20251103 12440520251104 091922

Τα παιδιά μας ενημερώθηκαν για τον εορτασμό της Ενορίας μας, στις 1-11-2025.

Πληροφορήθηκαν για τον βίο και το έργο των Αγίων Αναργύρων.

Εκφράστηκαν δημιουργικά για τα δύο άγια αδέλφια , τον Κοσμά και Δαμιανό.

Η Εκπαιδευτικός

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Θεματική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Ενορία μας γιορτάζει!!Οι Άγιοι Ανάργυροι.