ΠΤΕΑ_ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΙ_ΕΑΡ_2023-2024

Συμπλήρωση του ερωτηματολογίου

ΠΤΕΑ_ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΙ_ΕΑΡ_2023-2024
Η απάντησή σας καταγράφηκε. Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σας. Με εκτίμηση Σοφία Γκόρια

Προκειμένου να εξασφαλίσουμε την ομαλή διεξαγωγή της Πρακτικής Άσκησης των φοιτητών/τριών του 3ου έτους του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Δευτέρα 1 Απριλίου έως 19 Απριλίου 2024), χωρίς να παρεμποδίζεται η εκπαιδευτική διαδικασία για όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς στα νηπιαγωγεία υποδοχής, σχεδιάσαμε ένα ερωτηματολόγιο. Αυτό το ερωτηματολόγιο, στόχο έχει να συλλέξουμε στοιχεία που θα ληφθούν υπόψη στον σχεδιασμό των φοιτητών/τριών μας.

Έναρξη υποδειγματικών διδασκαλιών

1η εβδομάδα

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΤΕΑ_ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΙΙ_ΕΑΡ_2023-2024

Σύμβουλοι εκπαίδευσης, Παρακολούθηση διαδικτυακού επιμορφωτικού σεμιναρίου για το ασφαλές διαδίκτυο και για το διαγωνισμό ρομποτικής.

Παρακολούθησα εξ αποστάσεως το παρακάτω επιμορφωτικό σεμινάριο

BEΑΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ, ασφάλεια στο διαδίκτυο, διαγωγνισμός ρομποτικής

20240220 181233 20240220 183255

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύμβουλοι εκπαίδευσης, Παρακολούθηση διαδικτυακού επιμορφωτικού σεμιναρίου για το ασφαλές διαδίκτυο και για το διαγωνισμό ρομποτικής.

Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα, Halloween in Greece.

Ημέρα Τσικνοπέμπτης

   20240307 11235420240307 112644

Οι δύο εκπαιδευτικοί κατόπιν συνεννόησης, αποφασίζουν κατά την ώρα των Αγγλικών σε συνέχεια της θεματικής μας για τις Απόκριες στο πρόγραμμα σπουδών, οι μαθητές μας να βιώσουν το έθιμο για το Γαϊτανάκι και στο χώρο της αυλής. Τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί το διασκέδασαν πολύ!!

20240313 104229

Είδαν στον υπολογιστή το καρναβάλι άλλων χωρών.

20240313 094008 20240313 100045 20240313 110710 20240313 105702 2 20240313 11165820240313 113705

Τα παιδιά ανά ομάδες δημιούργησαν μάσκες ζώων,  υλοποίησαν μιμητικές κινήσεις των ζώων και επικοινωνιακά παιγνίδια, χόρεψαν με τις μάσκες τους, έμαθαν στα αγγλικά τα ονόματα των ζώων: λιοντάρι, τίγρη, ιπποπόταμο.

20240314 113604 20240314 113251

Βίντεο γενεθλίων

Υλοποίησαν τα γενέθλια του λιονταριού(βίντεο-κεράσματα-δώρα ζωγραφιές)

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα, Halloween in Greece.

Stop Bulling.Συνεργατικό μάθημα στα Αγγλικά για τον Σχολικό εκφοβισμό. Σύνδεση και με το σχέδιο δράσης Ομαλής Μετάβασης, συνεργασία με την Δ Τάξη του 29ου Δ/Σχ. Βόλου

 

Θετική προσέγγιση για το BULLING

Οι δύο συνεργάτες εκπαιδευτικοί, κατόπιν συνεννόησης είχαν προγραμματίσει ότι για την Παγκόσμια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού, στο πλαίσιο της συμπερίληψης αλλά και της υλοποίησης του Σχεδίου δράσης που υλοποιούμε για την Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο  στο Δημοτικό, να συνεργαστούν οι μαθητές του 10ου Νηπιαγωγείου με τα παιδιά της Δ Τάξης.

20240307 085207

Αρχικά η εκπαιδευτικός ΠΕ06 στο μάθημά της με τα νήπια προσφέρει την ευκαιρία να γράψουν με δημιουργικό τρόπο τις εκφράσεις του μηνύματος για το Bulling και έπειτα τα παιδιά μαθαίνουν τις εκφράσεις με σκοπό να επισκεφθούμε αργότερα τη Δ Τάξη κατά την ώρα των Αγγλικών, τα νήπια να πουν τις εκφράσεις του μηνύματος στους μαθητές της Δ Τάξης και τελικά με τα δημιουργικά φύλλα των νηπίων να δημιουργήσουν όλοι μαζί ένα βίντεο με το μήνυμά τους για το Bulling

20240307 124134 20240307 125836

Τελικό προιόν

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ06

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ60

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Stop Bulling.Συνεργατικό μάθημα στα Αγγλικά για τον Σχολικό εκφοβισμό. Σύνδεση και με το σχέδιο δράσης Ομαλής Μετάβασης, συνεργασία με την Δ Τάξη του 29ου Δ/Σχ. Βόλου

4η Τυπική Επικοινωνία-Ενημέρωση Γονέων, Λήξη Β Τριμήνου.(8/3/2024)

Με επιτυχία υλοποιήσαμε την 4η επικοινωνία μας με τους γονείς όπου συζητήσαμε τα παρακάτω θέματα.

Η από κοινού αξιολόγηση για την πορεία του Β Τριμήνου κατέληξε στην αναγνώριση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού έργου και στην επίτευξη των διδακτικών και μαθησιακών στόχων, καθώς και στην ομαλή λειτουργία του σχολείου και της σχολικής μας ζωής. Βέβαια επισημάνθηκε το γεγονός της έξαρσης των ιώσεων για φέτος, όπου είχε ως συνακόλουθο απουσίες μαθητών λόγω ασθενείας τους.

Η όλη παραπάνω θετική πορεία του Β Τριμήνου ήταν συνέπεια της συνεργασίας του Σχολείου-Οικογένειας.

Αγαπητοί μας γονείς, κατόπιν συνεννόησής μας, όπως ξέρετε, σε λίγες ημέρες λήγει και το Β Τρίμηνο, οπότε σας προσκαλούμε στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας, στις 8 Μαρτίου και ώρα 17.00, ώστε να συζητήσουμε ,όπως πάντα όλοι μαζί τα παρακάτω θέματα:

  1. Ενημέρωση και πρόοδο μαθητών(Ελληνική – Αγγλική γλώσσα)
  2. Ενημέρωση της πορείας του σχεδίου δράσης, παρουσίαση από γονείς σε γονείς για την αξία της Ομαλής Μετάβασης, κατόπιν της ενημέρωσής μας από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης, ύστερα από κάλεσμά μας στο Νηπιαγωγείο μας.
  3.  Η από κοινού Αξιολόγηση του Β Τριμήνου.
  4. Ενημέρωση για την πορεία του Γ Τριμήνου( Θεματικές- Διδακτικοί και μαθησιακοί στόχοι, συνεργασίες γονέων στην εκπαιδευτική διαδικασία, εορτασμός 25ης Μαρτίου γιορτή λήξης) σύμφωνα με τον Ετήσιο Προγραμματισμό του εκπαιδευτικού μας σχεδιασμού.
  5. Ενημέρωση για την Πρακτική άσκηση φοιτήτριας του ΠΤΕΑ, του Π.Θ.
  6.  Ενημέρωση γονέων για την κατάθεση της αίτησης συμμετοχής του σχολείου μας στο Erasmus +. πρόγραμμα ΚΑ 1

Σας περιμένουμε με χαρά!!

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ06

Φραγκογεώργη Φιλίτσα

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Θεοδωρίδου Αναστασία

Κατηγορίες: Επικοινωνία γονέων | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 4η Τυπική Επικοινωνία-Ενημέρωση Γονέων, Λήξη Β Τριμήνου.(8/3/2024)

6η Μαρτίου 2024, Παγκόσμια Ημέρα Ενδοσχολικής Βίας. Σύνδεση και με το Σχέδιο δράσης περί Ομαλής Μετάβασης.

20240306 124516 20240306 124509 20240306 124512

Τα παιδιά ακούν σχετικά τραγούδια στον υπολογιστή.

20240306 123002 20240306 122942 20240306 071227 20240306 071207 20240306 071154 20240306 07104920240306 07113220240306 070800

Επίσης παρακολούθησαν διάφορα βίντεο για τον σχολικό εκφοβισμό.

Μετά ακολούθησε συζήτηση στην τάξη, όπου τα παιδιά μέσα από τα παραδείγματα που είδαν στον υπολογιστή ,κατανόησαν τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, τα είδη του σχολικού εκφοβισμού.

Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι θα συνεργαστούμε με τα παιδιά της Β Τάξης του 29ου Δημ/Σχολείου για το θέμα.

20240308 095652 20240308 100100

Τα παιδιά μας συνεργάζονται με τα παιδιά της Β Τάξης .

20240308 103645 20240308 103614

Αρχικά παρακολουθούν ξανά όλοι μαζί τα παραπάνω βίντεο στον υπολογιστή. Ξεκινά συζήτηση στην τάξη για το κοινωνικό αυτό φαινόμενο, όπου τα παιδιά αναγνωρίζουν τα συναισθήματα του Θύτη και του Θύματος, τα παιδιά καταλήγουν σε συμπεράσματα όπως: Όχι στη βία, ναι στη φιλία, ναι στη χαρά, στην Αγάπη, Μίλα τώρα!!

Οι δύο εκπαιδευτικοί παροτρύνουν τα παιδιά να καταθέσουν τις προτάσεις τους , για το τι θα ήθελαν να δημιουργήσουν συνεργατικά για τον σχολικό εκφοβισμό.

Οι προτάσεις των παιδιών:

20240308 100850 20240308 101540 20240308 102741 20240308 103039

Τελικό προιόν

20240308 104913

Βίντεο μαθητών

1.Να ζωγραφίσουν σε χαρτί κάνσολ τα συναισθήματα που διέκριναν, τα μηνύματά τους.(εντός της τάξης σε συνεργασία με την δασκάλα της Β Τάξης).

20240308 110348 20240308 110442 20240308 111223 20240308 112722

Βίντεο μαθητών

2. Να σχηματίσουν τις εκφράσεις : Μίλα τώρα. Μην φοβάσαι.(εκτός της τάξης σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό Θεατρικής αγωγής)

3. Να δείξουν την συνεργατική τους δράση στις υπόλοιπες τάξεις του Δημοτικού και στα δύο  τμήματα  του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου(32οΝ/Γ Βόλου).

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 6η Μαρτίου 2024, Παγκόσμια Ημέρα Ενδοσχολικής Βίας. Σύνδεση και με το Σχέδιο δράσης περί Ομαλής Μετάβασης.

Ήρθαν οι Απόκριες

20240306 081636

Τα παιδιά ζωγραφίζουν το εξώφυλλο της θεματικής και παίζουν το παιγνίδι: Μάντεψε το συναίσθημα του Κλόουν.

20240306 090352 20240306 092618

Τα παιδιά κρύβουν το πρόσωπό τους και καλούνται να κάνουν τον κλόουν σε κάποια συναισθηματική κατάσταση. Η Νηπιαγωγός αρχικά μαντεύει τα συναισθήματα των παιδιών πίσω από την μάσκα και έπειτα το παίζουν τα παιδιά. Με παιγνιώδη λοιπόν τρόπο τα παιδιά κατανοούν πως μία μάσκα μπορεί να μας μεταμορφώσει και να κρύψει τα πραγματικά μας συναισθήματα.

20240306 095946

Μετά το παιγνίδι γίνεται συζήτηση στην τάξη για τις Απόκριες, όπου τα παιδιά καταθέτουν τις απόψεις τους στο ερώτημα: Τι είναι οι Απόκριες? έθιμο, διασκέδαση, καρναβάλι, χορός, γαϊτανάκι ,πέταγμα του χαρταετού λένε τα παιδιά και ζωγραφίζουν σε χαρτί Α4 ότι είναι σχετικό με τις Απόκριες.

Τσικνοπέμπτη.

20240307 085910

Τα παιδιά παρακολουθούν βίντεο στον υπολογιστή για τις Απόκριες

20240307 093149 20240307 094613 20240307 095103

20240307 09525320240307 09534020240307 100104

20240307 100440 20240307 100907 20240307 10120520240307 101700

Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι θα παρακολουθήσουν κουκλοθέατρο από τον θίασο της κ. Ξηρομερίτη, με τίτλο: Το καρναβάλι των Ζώων. Τα παιδιά χάρηκαν μόλις το άκουσαν!Στην παράσταση τα παιδιά ήταν συμμετοχικά, χόρεψαν, τραγούδησαν, ξεφάντωσαν και το διασκέδασαν πολύ!!

20240307 103834 20240307 103739

Επίσης τους είπε ότι το δεκατιανό μας θα είναι διαφορετικό σήμερα.. Σουβλάκι με ψωμάκι!! θα φάμε κρεατάκι!! Γιατί? Ξέρει κανείς? κάποιο παιδί είπε : θα τσικνίσουμε . Ναι παιδιά, είπε η Νηπιαγωγός, θα τσικνίσουμε για αυτό την Πέμπτη αυτή τη λέμε Τσικνοπέμπτη, σύμφωνα με το έθιμο, όπου είναι ημέρα χαράς και όλοι ψήνουν κρέας για να φάνε γιατί σε λίγες ημέρες θα αρχίσει η νηστεία της Σαρακοστής!!

Το Γαϊτανάκι μας

20240307 090640 20240307 090842 20240307 090831

Στο χώρο της τάξης γυρίσαμε το Γαϊτανάκι μας με τις πολύχρωμες κορδέλες του!!Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!!

20240308 123116 20240308 085014 20240308 083729

Επίσης τα παιδιά εργάστηκαν δημιουργικά σε χαρτί Α4 όπου ζωγράφισαν κλόουν, ζωγράφισαν τα γράμματα της λέξης κλόουν  τα αρίθμησαν και έγραψαν τον αριθμό που προέκυψε,εντόπισαν τη λέξη καρναβάλι.

Ακόμη τα παιδιά υλοποίησαν διάφορες χειροτεχνίες όπως μάσκες απλές, μάσκα του Μπάτμαν, του Σεραφίνο, του κλόουν.

Το πέταγμα του χαρταετού

 

Δημιουργήσαμε, καρναβαλίσαμε και ξεφαντώσαμε.. Διασκεδάσαμε πολύ!!

20240312 100602 20240312 100700 20240311 121826 20240311 095207 20240313 105702 20240315 12131320240315 11085620240315 11132720240315 11345920240315 11364920240315 12320620240315 12331420240315 123458

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Κατηγορίες: Θεματική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ήρθαν οι Απόκριες

Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα. The fruits of winter

Η συγκεκριμένη θεματική έχει αρχίσει να υλοποιείται στα Ελληνικά από τα παιδιά της τάξης σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό.

20240228 112553

The fruits of winter

20240228 111452 20240228 111623

Ενεργοποίηση ομάδας

Τα παιδιά παρακολουθούν σχετικό βίντεο τραγουδιού στον υπολογιστή, όπου ακούν τα ονόματα των φρούτων στα Αγγλικά.

Οι δύο συνεργάτες εκπαιδευτικοί μετά από συνεννόηση οργανώνουν από κοινού δύο παιγνίδια όπου τα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο να μάθουν στα Αγγλικά τα φρούτα του Χειμώνα.

1ο Παιγνίδι: Ποια φρούτα υπάρχουν κάτω από το τραπεζομάντηλο?

Υλικά παιγνιδιού: φρουτιέρα, φρούτα και κόκκινο τραπεζομάντηλο.

Τα παιδιά χωρίζονται σε 4 ομάδες φρούτων: Πορτοκάλι, μανταρίνι, μήλα και λεμόνι.

20240228 105915

Τους μοιράζει τα φρούτα σε διαφορετικές ποσότητες από το 1 έως 3.

20240228 110256

Η εκπαιδευτικός ΠΕ06 λέει στην κάθε ομάδα το όνομά της στα Αγγλικά και οι ομάδες επαναλαμβάνουν. Τους δείχνει τα φρούτα σε καρτελάκια και η αντίστοιχη ομάδα λέει το φρούτο.

20240228 105807 20240228 110602 20240228 110613 20240228 110629 20240228 110919 20240228 112231

Η εκπαιδευτικός ΠΕ60 εξηγεί στα παιδιά το παιγνίδι: Τους λέει λοιπόν αρχικά να παρατηρήσουν  καλά τα φρούτα της κάθε ομάδας, να πει η κάθε ομάδα το όνομα των φρούτων των άλλων ομάδων. Επίσης να επικεντρωθούν στην ποσότητα των φρούτων των ομάδων. Τους φανερώνει ένα τραπεζομάντηλο και τους λέει ότι η εκπαιδευτικός θα πάρει από κάθε ομάδα φρούτα και θα τα κρύψει κάτω από το κόκκινο τραπεζομάντηλο, όσο τα παιδιά θα έχουν κλειστά τα μάτια τους. Η κάθε ομάδα θα πρέπει να δώσει την απάντησή της στα Αγγλικά π.χ. one Lemon, one Orange, two Apples κ.λ.π. Η ομάδα που θα μαντέψει σωστά θα είναι και η νικήτρια.

 

2ο Παιγνίδι στην αυλή

 

20240228 113256

Το παιγνίδι  του κρυμμένου φρούτου.( παραλλαγή του παιγνιδιού του Κρυμμένου Θησαυρού.

Βοήθεια: κοντά -μακριά.

Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες: Οrange and Apple

20240228 113625 20240228 1136270 20240228 113627 20240228 113631

Η μία ομάδα παιδιών κλείνει τα μάτια της και η άλλη κρύβει το φρούτο της σε μέρος της αυλής. Η άλλη ομάδα αρχίζει να ψάχνει το κρυμμένο φρούτο σύμφωνα με τη βοήθεια της ομάδας που το έκρυψε, η οποία κάθε φορά όταν τα παιδιά πλησιάζουν στο φρούτο τους αρχίζουν να το λένε στα αγγλικά, όταν απομακρύνονται λένε το όνομα του φρούτου της ομάδας που ψάχνει. Τα παιδιά το διασκέδασαν πάρα πολύ!!

Στο τέλος των παιγνιδιών τα παιδιά δημιουργούν το βίντεό τους, όπου λένε τα φρούτα στα Αγγλικά.

 

Κατηγορίες: AΓΓΛΙΚΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεργατικό μάθημα στην Αγγλική γλώσσα. The fruits of winter

Σχολική κοινότητα και συμπερίληψη. Μία ευχάριστη έκπληξη!

Τα παιδιά του 1ου τμήματος του συστεγαζόμενου 32ου Ν/Γ Βόλου, ήρθαν στην τάξη μας με τις όμορφες κατασκευές τους και μας τραγούδησαν το τραγούδι της χεληδόνας που σηματοδοτεί τον ερχομό της Άνοιξης!! Τα παιδιά το χάρηκαν πάρα πολύ!!

20240301 114338 20240301 114355

Μπράβο στα παιδιά μας!!

Μπράβο στους εκπαιδευτικούς!!

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχολική κοινότητα και συμπερίληψη. Μία ευχάριστη έκπληξη!

Το όχημα πυρασφάλειας στο σχολείο μας. Σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων: Σεισμός, και τώρα τι κάνω?

Στο πλαίσιο της συνεργασίας και της συμπερίληψης ύστερα από κοινό κάλεσμα των δύο συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων 10ο και 32ο, ήρθε το όχημα πυρασφάλειας στο σχολείο μας, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν για το πολύτιμο έργο της Πυροσβεστικής καθώς και να δουν από κοντά τη στολή, το κράνος, τη δεξαμενή και αντλία νερού.

20240226 103259 20240226 105933 20240226 103905 20240226 104053 20240226 104409 20240226 105027 20240226 105127 20240226 105141 20240226 105325 20240226 105625 20240226 110052

Η ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Κατηγορίες: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το όχημα πυρασφάλειας στο σχολείο μας. Σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων: Σεισμός, και τώρα τι κάνω?