Τα παιδιά ζωγραφίζουν το εξώφυλλο της θεματικής και παίζουν το παιγνίδι: Μάντεψε το συναίσθημα του Κλόουν.
Τα παιδιά κρύβουν το πρόσωπό τους και καλούνται να κάνουν τον κλόουν σε κάποια συναισθηματική κατάσταση. Η Νηπιαγωγός αρχικά μαντεύει τα συναισθήματα των παιδιών πίσω από την μάσκα και έπειτα το παίζουν τα παιδιά. Με παιγνιώδη λοιπόν τρόπο τα παιδιά κατανοούν πως μία μάσκα μπορεί να μας μεταμορφώσει και να κρύψει τα πραγματικά μας συναισθήματα.
Μετά το παιγνίδι γίνεται συζήτηση στην τάξη για τις Απόκριες, όπου τα παιδιά καταθέτουν τις απόψεις τους στο ερώτημα: Τι είναι οι Απόκριες? έθιμο, διασκέδαση, καρναβάλι, χορός, γαϊτανάκι ,πέταγμα του χαρταετού λένε τα παιδιά και ζωγραφίζουν σε χαρτί Α4 ότι είναι σχετικό με τις Απόκριες.
Τσικνοπέμπτη.
Τα παιδιά παρακολουθούν βίντεο στον υπολογιστή για τις Απόκριες
Η Νηπιαγωγός λέει στα παιδιά ότι θα παρακολουθήσουν κουκλοθέατρο από τον θίασο της κ. Ξηρομερίτη, με τίτλο: Το καρναβάλι των Ζώων. Τα παιδιά χάρηκαν μόλις το άκουσαν!Στην παράσταση τα παιδιά ήταν συμμετοχικά, χόρεψαν, τραγούδησαν, ξεφάντωσαν και το διασκέδασαν πολύ!!
Επίσης τους είπε ότι το δεκατιανό μας θα είναι διαφορετικό σήμερα.. Σουβλάκι με ψωμάκι!! θα φάμε κρεατάκι!! Γιατί? Ξέρει κανείς? κάποιο παιδί είπε : θα τσικνίσουμε . Ναι παιδιά, είπε η Νηπιαγωγός, θα τσικνίσουμε για αυτό την Πέμπτη αυτή τη λέμε Τσικνοπέμπτη, σύμφωνα με το έθιμο, όπου είναι ημέρα χαράς και όλοι ψήνουν κρέας για να φάνε γιατί σε λίγες ημέρες θα αρχίσει η νηστεία της Σαρακοστής!!
Το Γαϊτανάκι μας
Στο χώρο της τάξης γυρίσαμε το Γαϊτανάκι μας με τις πολύχρωμες κορδέλες του!!Τα παιδιά το χάρηκαν πολύ!!
Επίσης τα παιδιά εργάστηκαν δημιουργικά σε χαρτί Α4 όπου ζωγράφισαν κλόουν, ζωγράφισαν τα γράμματα της λέξης κλόουν τα αρίθμησαν και έγραψαν τον αριθμό που προέκυψε,εντόπισαν τη λέξη καρναβάλι.
Ακόμη τα παιδιά υλοποίησαν διάφορες χειροτεχνίες όπως μάσκες απλές, μάσκα του Μπάτμαν, του Σεραφίνο, του κλόουν.
Το πέταγμα του χαρταετού
Δημιουργήσαμε, καρναβαλίσαμε και ξεφαντώσαμε.. Διασκεδάσαμε πολύ!!
Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη