ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ος Θεματικός άξονας (ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ), Υλοποίηση 6ου Εργαστηρίου(6η εβδομάδα τρεις ώρε

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Με τίτλο: “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία”

Υλοποίηση 6ου Εργαστηρίου

Τίτλος: Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΟΥ

Αφήγηση του παραμυθιού * Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας*, συζήτηση, προβληματισμός, εικαστικές δράσεις σε ζευγάρια(ζωγραφίζουν από ένα κομμάτι του πάζλ-ελέφαντα και τα ενώνουν σε ένα χαρτόνι που υπάρχει προσχεδιασμένο το περίγραμμα του παρδαλού ελέφαντα)

   

*Όλοι είμαστε διαφορετικοί*

-Μοιράζονται φωτογραφίες ανθρώπων από:

Α. διαφορετικές ηλικιακές ομάδες, β. διαφορετικές εικόνες-φυλετικές ομάδες, γ. διαφορετικές ενδυμασίες, δ. διαφορετική εξωτερική εμφάνιση(μαλλιά, χρώμα μαλλιών, χρώμα δέρματος.

Ομαδοποιούμε τις φωτογραφίες με βάση το φύλλο, την ηλικία και συζητούμε για τις ομοιότητες –διαφορές τους.

    

*Ταυτότητες*

– Σε ζευγάρια αναζητούν στο διαδίκτυο με την επίβλεψη της νηπιαγωγού, σε επιλεγμένους ιστότοπους πληροφορίες για στοιχεία που αναγράφονται στην ταυτότητα.

 – δημιουργούν τη δική τους ταυτότητα σε καρτελάκια που πλαστικοποιούνται και με πηλό φτιάχνουν αποτύπωμα της παλάμης τους.Αναδυόμενη δράση από τα παιδιά:Τα παιδιά ήθελαν να αποτυπώσουν την παλάμη τους σε χαρτί κάνσολ και μετά να την ζωγραφίσουν με πινέλο.

    

     

– ομαδικό παιχνίδι: * Πες μου κάτι για σένα*, κάθονται σε κύκλο και ο βοηθός της ημέρας αρχίζει το παιχνίδι με την φράση: θέλω να μάθω για σένα, ποιο είναι το αγαπημένο σου παιχνίδι απευθυνόμενο στο παιδί που κάθεται δεξιά του. Συνεχίζεται το παιχνίδι παίρνοντας τον λόγο όλα τα παιδιά, διατυπώνοντας παρόμοιες ερωτήσεις( αγαπημένο φαγητό, φρούτο, φίλος, χρώμα, σχήμα)

  Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

 Να αντιλαμβάνονται τον χαρακτήρα της ταυτότητας.

 Να εξοικειωθούν με διαφορετικά φυσικά και φυλετικά χαρακτηριστικά.

Αξιολόγηση του εργαστηρίου:

Τα παιδιά ήταν συμμετοχικά, δούλεψαν ατομικά αλλά και ανά ομάδα όπου συνεργάστηκαν και ήταν αποτελεσματικά.Από τις δραστηριότητες τους άρεσε πολύ το παζλ με τον Έλμερ και συνειδητοποίησαν την διαφορετικότητα αλλά και την αξία της συγκρίνοντας τον δικό τους Έλμερ με τον Έλμερ του παραμυθιού αλλά και από την αφήγηση του ίδιου του παραμυθιού.

Επίσης στο τέλος του εργαστηρίου, μετά από ερωτήσεις που έθεσε η νηπιαγωγός στην ολομέλεια όπως:Είμαστε διαφορετικοί ή ίδιοι, σε τι διαφέρουμε, τι είναι η ταυτότητα, γιατί υπάρχει, το δαχτυλικό αποτύπωμα που χρησιμεύει.. τα παιδιά ήταν σε θέση να αντιληφθούν  τις ερωτήσεις, να ενεργοποιήσουν την κριτική τους σκέψη και να απαντήσουν στις πιο πάνω ερωτήσεις, φανερώνοντας την κατανόηση της διαφορετικότητας και της ταυτότητας, σε τι διαφέρουμε σε τι μοιάζουμε, την μοναδικότητα του κάθε ανθρώπου!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Μάθημα Αγγλικών, συνεργατική διδασκαλία ΠΕ 06 και ΠΕ 60

     

Στο πλαίσιο της μάθησης έξω από το σχολείο, κοντά στην ύπαιθρο-φύση, μετά την εξόρμησή μας που προηγήθηκε στο υπαίθριο πάρκο , την παρατήρηση και συζήτηση με τα παιδιά για το φυσικό περιβάλλον του πάρκου, την συλλογή φύλλων  από τους μαθητές μας, σε συνεργασία οι δύο εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν τις κατακτημένες γνώσεις των παιδιών για το Φθινόπωρο, για τα χρώματα των φύλλων και την πτώση τους από τα δένδρα.

   

Έτσι τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξαναπούν στην αγγλική γλώσσα τα χρώματα των φύλλων, να μάθουν νέες λέξεις όπως: Το Φθινόπωρο, το φύλλο και το δένδρο.

    

Εκφράστηκαν και δημιουργικά, ζωγραφίζοντας φύλλα και δένδρα,δημιούργησαν το δένδρο του Φθινοπώρου προσθέτοντας στα κλαδιά του φυσικά φύλλα από την συλλογή τους, δημιουργία που θα την αξιοποιήσουμε και στο πρόγραμμά μας στο e-Twinning, το ΚIDS TALK ABOUT NATURE.

Μπράβο στα παιδιά μας.!!

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Ζούζουλα Αικατερίνη ΠΕ 60

Φραγκογεώργη Φιλίτσα ΠΕ 06

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Συμμετοχή στην 2η Ενδοσχολική επιμόρφωση.

Στο πλαίσιο των ενδοσχολικών επιμορφώσεων που υλοποιούνται στο Ενιαίο μας Σχολικό συγκρότημα, παρακολούθησα την επιμόρφωση που υλοποιήθηκε από το συστεγαζόμενο 29ο Δημοτικό σχολείο με θέματα: Δημιουργία πόστερ(ψηφιακή αφίσα) και padlet  στις 17/11/2021, μετά την υλοποίηση των εορταστικών εκδηλώσεων του Πολυτεχνείου  

   

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Εορτασμός του Πολυτεχνείου:Το Πολυτεχνείο ζει.

   

Κατά την εορταστική μας εκδήλωση για το Πολυτεχνείο, τα παιδιά άκουσαν τραγούδια του Θεοδωράκη, τα τραγούδησαν, χτυπούσαν παλαμάκια, έγραψαν και είπαν τις συνθηματικές λέξεις: Ψωμί-παιδεία-ελευθερία. Δημιούργησαν το δικό τους πανό για το Πολυτεχνείο και έκαναν μια μικρή πορεία στον αύλειο χώρο του σχολείου μας.     

Ηχητικό μήνυμα των παιδιών:

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

θεματική: Ο Εαυτός μου, υπόθεμα :To σώμα μου

Διαθεματική προσέγγιση, Π/Δημιουργική έκφραση και Π/Μαθηματικά, αναδυόμενη γραφή του αριθμού δύο(2) και δέκα (10).

       

   

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Η μάθηση έξω από το σχολείο:στο αγαπημένο υπαίθριο πάρκο των μαθητών.(e-twinning)

Αφού ορίσαμε τον τόπο που μας αρέσει να κάνουμε το μάθημα, όπου όλα τα παιδιά  ήθελαν το αγαπημένο πάρκο της γειτονιάς τους, προχωρήσαμε στον ορισμό του στόχου μας, που ήταν να παρατηρήσουμε καλά το φυσικό περιβάλλον του πάρκου, να συλλέξουμε φύλλα και ξύλα. Οι παρατηρήσεις μας θα αποτελέσουν συζήτηση στην τάξη και με τα υλικά θα υλοποιήσουμε διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες, τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε στο πρόγραμμα του e-Twinning.

       

  

Eπίσης είπαμε ότι μετά την συλλογή των φύλλων και ξύλων θα μπορούσαμε επί τόπου να υλοποιήσουμε ένα μικρό αυτοσχέδιο θεατρικό παιχνίδι από δύο παιδιά και τα υπόλοιπα παιδιά θα είναι οι θεατές, δημιουργώντας στο χώρο του πάρκου ένα υπαίθριο θέατρο.

    

Βέβαια δεν παραλείψαμε το παιχνίδι στο πρόγραμμά μας, αφού κάλιστα τα παιδιά μπορούν να αξιοποιήσουν την παιδική χαρά από τη μια αλλά και από την άλλη τα παιδιά πρότειναν να πάρουμε μαζί μας τα υλικά του μπιλιάρδου, για να παίξουν το αγαπημένο τους παιχνίδι.Τα παιδιά με εργαλείο-σκουπάκι ένα φύλλο σχημάτισαν στο έδαφος χαλικιού το δένδρο του μπιλιάρδου.

  

   

   

Ήταν η πρώτη μας εξόρμηση αλλά θα ακολουθήσουν και άλλες αφού το πρόγραμμα που επιλέξαμε μας καλεί στην φύση..

  

Όλοι μας νοιώσαμε διαφορετικά, ελεύθεροι, δεν μας περιόριζε ο χώρος και κυρίως τα παιδιά έλεγαν συνέχεια :κυρία,  καλή η τάξη μας αλλά εδώ είναι τέλεια.!!

Ευχαριστούμε τις υπέροχες μανούλες συνεργάτες που ήταν δίπλα μας, σε αυτή την  πρώτη μας εξόρμηση για μάθηση έξω από το σχολείο.

Όλοι μαζί μπορούμε καλύτερα!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Για φέτος η συμμετοχή μας σε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα του e -Twinning.

Για φέτος σε συνεργασία οι δύο εκπαιδευτικοί, ΠΕ 60 και ΠΕ 06 θα υλοποιήσουν με την κοινή τάξη τους ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο e-twinning.Αφού δημιουργήσαμε το λογαριασμό μας εδώ και ένα μήνα ψάχναμε να βρούμε ένα πρόγραμμα που να ταιριάζει με το όραμα του σχολείου μας και κυρίως να αναδεικνύει και να προωθεί την μάθηση και εκτός σχολείου, ώστε η τάξη μας να είναι μία κινητική τάξη που αλληλεπιδρά με το ευρύτερο τοπικό περιβάλλον της.

Επιτέλους βρήκαμε το πρόγραμμα που διευκολύνει την υλοποίηση των στόχων που οραματιζόμαστε και ονομάζεται: ΚIDS TALK ABOUT NATURE.

Σχετικά με το έργο:

Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας θα αναπτύξουν τις πρώιμες δεξιότητές τους κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού και άλλων δραστηριοτήτων σε υπαίθρια, φυσικά περιβάλλοντα (δάση, λιβάδια, δίπλα στο ποτάμι,…). Μια υπαίθρια τάξη είναι ένας θαυμάσιος, με υφή, δυναμικός βιότοπος για ευφάνταστο παιχνίδι, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, ενθάρρυνση της φωνολογικής επίγνωσης, κοινωνικο-δραματικό παιχνίδι και εισαγωγή νέου λεξιλογίου με βάση τα συμφραζόμενα και με πρακτικές εμπειρίες. Το δάσος είναι ένας υπαίθριος χώρος, όπου ένα παιδί συμμετέχει σε δεξιότητες ζωής, όπως η εκμάθηση προσωπικών, κοινωνικών και τεχνικών δεξιοτήτων. Θα μάθουν για την ποικιλομορφία μεταξύ διαφορετικών τοπίων και τις πολιτισμικές διαφορές και ομοιότητες μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικά μέρη του κόσμου. Θα μάθουν για το βασικό λεξιλόγιο των διαφορετικών γλωσσών των συμμετεχόντων εταίρων.

Αγαπητοί μας γονείς σας δόθηκαν οι σχετικές υπεύθυνες δηλώσεις για την προστασία προσωπικών δεδομένων για να τις υπογράψετε και ελπίζουμε στην δική σας συνεργασία, όπως πάντα μαζί προσπαθώντας για το ουσιαστικό όφελος-συμφέρον των παιδιών μας.

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ  ΠΕ 60 Ζούζουλα Αικατερίνη

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΠΕ 06  Φραγκογεώργη Φιλίτσα Μαρία

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Π/ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. Προσέγγιση του αριθμού 1, διαθεματική προσέγγιση.

Τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς, μέσα από αναδυόμενη γραφή του αριθμού ένα(1), αρκετές φορές καλέστηκαν να τον γράψουν όπως μπορούσαν, τον ανακαλύπτουν κάθε αρχή του μήνα από την ημερομηνία , οπότε θα έλεγε κανείς ότι ήδη υπάρχει  μία κάποια εξοικείωση..

Έτσι λοιπόν η νηπιαγωγός θέτει στην τάξη τον εξής προβληματισμό: με μία ράβδο μπορώ να σχηματίσω τον αριθμό 1 αν όχι τι  θα κάνατε.Αμέσως τα παιδιά ενεργοποιήθηκαν και αφού απάντησαν αρνητικά κατέθεσαν κάποιες προτάσεις, όπως θα προσθέσω στο πλάι καπάκια, μαρκαδόρους,ξύστρες κ.λ.π  Άρχισαν οι δημιουργίες των παιδιών με τα βοηθητικά υλικά που πρότειναν και όντως κατάφεραν να σχηματίσουν τον αριθμό ένα. Κατά την ώρα των σχηματισμών η νηπιαγωγός παρατήρησε ότι τα περισσότερα παιδιά σχημάτιζαν πρώτα την κάθετη γραμμή με την ράβδο και μετά τοποθετούσαν τα βοηθητικά υλικά για την διαγώνια γραμμή, με αποτέλεσμα κάποια να μπερδεύονται και να σχηματίζουν την διαγώνια γραμμή από την άλλη πλευρά, εκεί η νηπιαγωγός έλεγε ότι δεν έχεις σχηματίσει το 1, για κοίτα καλύτερα τι πρέπει να διορθώσεις, τι θα σε βοηθούσε στο να μην μπερδεύεσαι, μήπως είναι καλύτερα να σχεδιάσεις πρώτα την διαγώνια και μετά την κάθετη?Για δοκίμασε..

 

Έπειτα συνεχίστηκε η δράση έξω στην αυλή όπου τα παιδιά σε ανομοιογενείς ομάδες(φύλλο-ηλικία), όπου η κάθε ομάδα είχε ως όνομα το υλικό που χρησιμοποιούσε όπως: μαρκαδόροι, καπάκια από νερό, καπάκια από μαρκαδόρους, με στόχο να σχηματίσουν τον αριθμό ένα(1)  με την προϋπόθεση να ξεκινούν από την διαγώνια και μετά την κάθετη.

   

Μετά τα παιδιά έπαιξαν το παιχνίδι: ένας και μοναδικός.Τ α παιδιά χωρίζονται σε δύο ομάδες:Κάποια παιδιά δημιουργούν ένα κύκλο χέρι χέρι και γύρω – γύρω αφήνοντας ένα μικρό άνοιγμα στον κύκλο ,ως πορτούλα, όπου από εκεί θα έπρεπε να προλάβει και να μπει ένα και μοναδικό παιδί από την άλλη ομάδα. Όσο ένα παιδί παίζει το ταμπουρίνο τα παιδιά τρέχουν γύρω από τον κύκλο και μόλις σταματήσει το ταμπουρίνο, ένα παιδί θα πρέπει να μπει στον κύκλο, και αμέσως μετά η πορτούλα κλείνει Όποιο παιδί καταφέρει περισσότερα περάσματα είναι και ο νικητής.

Επίσης τα παιδιά στα τετράγωνα των αριθμών αναγνώρισαν τον αριθμό (1) και αποφάσισαν να παίξουν το παιχνίδι το γκολφ των αριθμών.Κάθε παιδί με την ράβδο, προσπαθεί μία μικρή μπάλλα, να την βάλει μέσα στο τετράγωνο του (1).

Μετά η νηπιαγωγός μπαίνοντας στην τάξη δίνει ένα χαρτί με τελείες, που αν ενωθούν σχηματίζουν τον αριθμό (1).Η νηπιαγωγός παρατηρεί αν τα παιδιά ξεκινούν να ενώνουν τις τελείες από την διαγώνια.Τα νήπια αφού σχηματίσουν τον αριθμό ένα, γεμάτα αυτοπεποίθηση λένε το κάναμε κυρία και τότε η νηπιαγωγός αφού επιβραβεύει τα παιδιά τους θέτει ένα νέο προβληματισμό: για κοιτάξτε σε αυτό το χαρτί καλά, αν ενωθούν οι τελείες τι πιστεύετε ότι θα σχηματιστεί. Τα παιδιά κάνουν υποθέσεις και στο τέλος ένα παιδί καλείται να ενώσει τις τελείες, για να γίνει η επαλήθευση – διάψευση των υποθέσεων.

  

Τα παιδιά που έκαναν την σωστή υπόθεση εισπράττουν το χειροκρότημα της τάξης.

    

Η επόμενη δράση είναι συνέχεια της προηγούμενης, όπου τα παιδιά καλούνται να ζωγραφίσουν μέσα στον αριθμό ένα (1)τον ένα και μοναδικό εαυτό τους, γράφοντας δίπλα το αρχικό γράμμα του ονόματός τους και μετά με ψηφοφορία στην τάξη να επιλέξουν το χρώμα του φόντου.Δεν προλάβαμε να αποφασίσουμε για το φόντο, θα ολοκληρωθεί σε επόμενο μάθημα.

Παίζοντας , σκεφτόμαστε και μαθαίνουμε!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 1ος Θεματικός άξονας (ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ), Υλοποίηση 5ου Εργαστηρίου(5η εβδομάδα τρεις ώρες

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ- Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη

Με τίτλο: “Νηπίων Παιδεία: το πρώτο βήμα στη δημοκρατία”

Υλοποίηση 5ου Εργαστηρίου

Τίτλος: ….και οι άλλοι

Προβολή βίντεο: Η ΕΧΘΡΟΠΙΤΑ, Ακολουθεί συζήτηση[επεξεργασία.

  

Συμβολικό παιχνίδι ανά ζευγάρι:   παρουσιάζουν  τις προτάσεις επίλυσης

  

Καταγραφή των προτάσεων των παιδιών και κρεμούνται στην τάξη, προς υπενθύμιση.

Ηχογράφηση προτάσεων:

Θεατρικό παιχνίδι: Σε τυχαία ζευγάρια  λένε μία περίπτωση διένεξης, συμβουλεύονται την καταγραφή των προτάσεων λύσεων και παρουσιάζουν.

Ομαδική κατασκευή: Τα παιδιά καλούνται ατομικά να δημιουργήσουν καρδιές με μηνύματα αγάπης και ενώνονται ώστε να δημιουργήσουν την κουρτίνα της αγάπης.

  

   

   

  

Δημιουργία αφίσας  χρησιμοποιώντας ως εργαλείο τον υπολογιστή(powerpoint)με τίτλο: οι άλλοι είναι φίλοι μου. Επίσκεψη στην ενορία μας για να δώσουν τα παιδιά την αφίσα τους και επίσκεψη στις δύο Α τάξεις των συστεγαζόμενων Δημοτικών για να παρουσιάσουν και να προσφέρουν  την αφίσα τους ως ένδειξη φιλίας.

  

    

Η πίτα της φιλίας:   

Ευχαριστούμε την μητέρα συνεργάτη για την πολύ νόστιμη πίτα της φιλίας!!

Τα παιδιά σε μικρές ομάδες συζητούν για τα υλικά της πίτας, παρουσιάζονται τα υλικά και τελικά αποφασίζουν για τα υλικά της πίτας. Μία μητέρα συνεργάτης, φτιάχνει την πίτα της φιλίας με τα υλικά των παιδιών, την φέρνει στο σχολείο και την τρώνε τα παιδιά στο δεκατιανό τους.

  

Στο τέλος του εργαστηρίου αυτού τα παιδιά αφού κατανόησαν με βιωματικό τρόπο τις σχέσεις τους με τους άλλους, ότι οι φίλοι μας μπορεί να είναι μικροί και μεγάλοι στην ηλικία, έδωσαν το δικό τους μήνυμα:

Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα

Αναπτύσσουν δεξιότητες συνεργασίας ,αλληλεγγύης και φιλίας.

Διαχειρίζονται συγκρουσιακές καταστάσεις.

Κατανοούν την έννοια της φιλίας, ανακαλύπτουν το αντίθετό της: τη μοναξιά 

Ενεργοποίηση κριτικής σκέψης ανάμεσα σε φιλία και μοναξιά.

Αξιολόγηση  του εργαστηρίου: Τα παιδιά ήταν συμμετοχικά και δημιουργικά,  συνεργάστηκαν για την υλοποίηση των δραστηριοτήτων, εξοικειώθηκαν με τον υπολογιστή ως εργαλείο, κατανόησαν ακόμα περισσότερο την ύπαρξη των άλλων και την διαχείριση των σχέσεων μέσα από συγκρούσεις, μπόρεσαν να καταλήξουν σε ένα δικό τους μήνυμα ως προς την επιλογή φιλία ή μοναξιά.

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

 

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Bασικό τρίπτυχο: Δράση – Αναστοχασμός – Δράση(Αναδυόμενη δράση )- Ομαλή Μετάβαση των νηπίων

Μετά από την υλοποίηση της ιδέας του περσινού μας μαθητή με την ρεσώ κολοκύθα, και ενόψει της ονομαστικής του γιορτής τα παιδιά προτείνουν να του κάνουν μία ευχάριστη έκπληξη: να ζωγραφίσουν για τον φίλο τους και να επισκεφτούμε την Α τάξη για  να του προσφέρουν την ζωγραφιά τους. Η αναδυόμενη ιδέα  των παιδιών επιβραβεύτηκε από την νηπιαγωγό, οπότε η τάξη άρχισε με ενθουσιασμό να δημιουργεί ευχάριστα ..φανερώνοντας περίτρανα την κοινωνικο-συναισθηματική τους ανάπτυξη.

   

Θα πρέπει να αναφέρω  ότι και η υλοποίηση του εργαστηρίου δεξιοτήτων που υλοποιούμε αυτή την περίοδο, σίγουρα συντέλεσε στην πρόσκτηση-ανάπτυξη των κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών μας.

Η συνομιλία των μαθητών:

Ακόμη αξίζει να επισημάνω, ότι οι συχνές επαφές μέσω διάφορων δραστηριοτήτων, με την Α τάξη,  η κοινωνική αμοιβαιότητα που αναπτύσσεται μεταξύ των μαθητών του Ενιαίου σχολικού συγκροτήματος, ενισχύει και διευκολύνει την Ομαλή Μετάβαση των νηπίων στην επόμενη τάξη τους.

Την δράση αυτή την παρατήρησε και βίωσε η φοιτήτρια του ΠΤΕΑ, του Π.Θ. κατά την υλοποίηση της πρακτικής της άσκησης.

Μπράβο στα παιδιά μας που στην πράξη φανερώνουν την αξία του τρίπτυχου: Δράση -Αναστοχασμός -Δράση!!

Η ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ζούζουλα Αικατερίνη

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε