-
-
Πρόσφατα άρθρα
- Σύλλογοι Γονέων και Κηδεμόνων των δύο Συστεγαζόμενων Δημ. Σχολείων, πρόσφεραν Χριστουγεννιάτικα δώρα στα νήπια.
- Ενιαίο σχολικό συγκρότημα και Ανθρωπιστικό έργο για τα Χριστούγεννα: Συλλογή και παράδοση γάλακτος για τις Άσπρες Πεταλούδες, στις 15-1-2025.
- Σύνδεση με την 1η Δράση Ενεργού πολίτη: Οι γιαγιάδες μας βοηθούν να δημιουργήσουμε το Γαλατόδενδρο των Χριστουγέννων.
- Οι γιαγιάδες μας διαβάζουν χριστουγεννιάτικες ιστορίες.. Σύνδεση με το σχέδιο δράσης για τη Φιλαναγνωσία και την 1η δράση Ενεργού πολίτη.
- Tech Talent School 2.0_Δωρεάν Δια Ζώσης Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς με θέμα: Τεχνητή Νοημοσύνη και Εκπαίδευση
-
Kατηγορίες
- AΓΓΛΙΚΑ
- Bulling
- ELIZA 10454
- Erasmus
- Etwinning
- TO ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
- ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΝΘΟΥΣ-ΑΠΩΛΕΙΑΣ
- ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΊΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ
- Δραστηριότητες στη φύση.
- Εγγραφές
- ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ
- Εθνικές Γιορτές
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ
- ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
- Έκθεση αξιολόγησης – Συλλογικός προγραμματισμός
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
- ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- ΕΝΙΑΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
- Ενσωμάτωση μαθητών
- ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
- Επικοινωνία γονέων
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ
- Εργαστήριο δεξιοτήτων
- Εσωτερικός Κανονισμός
- ΕΥΧΕΣ
- Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
- ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
- ΘΕΑΤΡΟ
- Θεματική
- ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΣΜΕ!
- Κινηματογράφος
- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
- Μέλος του ΕΕΠΕΚ
- Μέλος του ΠΑΣΑΠΑΝ
- ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
- ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
- ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- Περσόνες κούκλες
- ΠΟΛΙΤΕΙΟΤΗΤΑ-ΕΝΕΡΓΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
- Σχολική βία- εκφοβισμός
- ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ-ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
- ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
- ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ-ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
- Χωρίς κατηγορία
-
Άρθρα
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Ιανουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούλιος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούλιος 2023
- Ιούνιος 2023
- Μάιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Ιανουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Νοέμβριος 2021
- Οκτώβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Μάιος 2014
-
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Σύνδεση με το σχέδιο δράσης για τη Φιλαναγνωσία: Παρουσίαση Βιβλίου στις 28/11/2025
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύνδεση με το σχέδιο δράσης για τη Φιλαναγνωσία: Παρουσίαση Βιβλίου στις 28/11/2025
Πρακτική φοιτητών του ΠΤΕΑ, Π.Θ. Πρόγραμμα Μεντόρων Νηπιαγωγών, 1η,2η και 3ηΣυμμετοχική παρατήρηση ως προς στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Στις 26/11/2025, υλοποιήσαμε την 1η Συμμετοχική παρατήρηση της φοιτήτριας που θα συνεργαζόμαστε από εδώ και πέρα στην Υποθεματική: Τα φρούτα του φθινοπώρου.
Παρατήρηση στην Μεθοδολογία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Στις 27/11/2025, υλοποιήσαμε την δεύτερη συμμετοχική παρατήρηση της φοιτήτριας στο εκπαιδευτικό μας σενάριο: Το Μανάβικο ΦΡΟΥΤΟΦΑΓΙΑ στην τάξη μας!!Ανοίξαμε και σας περιμένουμε..
Κατηγορίες: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πρακτική φοιτητών του ΠΤΕΑ, Π.Θ. Πρόγραμμα Μεντόρων Νηπιαγωγών, 1η,2η και 3ηΣυμμετοχική παρατήρηση ως προς στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Σύνδεση με το σχέδιο δράσης: Η Φιλαναγνωσία,Ενιαίο σχολικό συγκρότημα,Κοινή Εκπαιδευτική επίσκεψη στο θέατρο ΘΕΑΤΡΙΝΗ: Παρακολούθηση τη θετρική παράσταση με τίτλο: Ο Πινόκιο
Σήμερα, στο πλαίσιο υλοποίησης του κοινού Σχεδίου Δράσης με τίτλο: Η Φιλαναγνωσία, υλοποιήσαμε την προγραμματισμένη μας, κοινή εκπαιδευτική επίσκεψη με το 32οΝ/Γ Βόλου, στο Κέντρο Πολιτισμού και Τεχνών, θέατρο Θεατρίνη, όπου οι μαθητές των δύο συστεγαζόμενων νηπιαγωγείων είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση με τίτλο: Ο Πινόκιο.
Τα παιδιά είδαν τα φανταστικά σκηνικά, τους ηθοποιούς, συνειδητοποίησαν την αμεσότητα του θετρικού λόγου με το κοινό , τη σύνδεση ενός αγαπημένου παραμυθένιου ήρωα με την τέχνη του θεάτρου.
Τα παιδιά ευχαριστήθηκαν πολύ την παράσταση αν και γνώριζαν το σχετικό παραμύθι. Ήταν συμμετοχικά, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την ήδη γνωστή ιστορία μέσα από το θέατρο.
Ο Πινόκιο ένας αγαπημένος ήρωας των παιδιών αποτελεί και την αφόρμηση ως προς την υλοποίηση του σχεδίου δράσης μας.
Κατά την επίσκεψή μας αυτή, είχαμε μαζί μας και τρεις γονείς συνεργάτες ως βοηθούς.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Κατηγορίες: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύνδεση με το σχέδιο δράσης: Η Φιλαναγνωσία,Ενιαίο σχολικό συγκρότημα,Κοινή Εκπαιδευτική επίσκεψη στο θέατρο ΘΕΑΤΡΙΝΗ: Παρακολούθηση τη θετρική παράσταση με τίτλο: Ο Πινόκιο
Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού,20/11/2025
Τα παιδιά έπειτα από την χθεσινή ημέρα, που ήταν η παγκόσμια Ημέρα κακοποίησης των παιδιών, και αφού ενημερώθηκαν από το χαμόγελο του παιδιού, κατέληξαν σε συμπεράσματα-εργάστηκαν σήμερα με δημιουργικό και ομαδοσυνεργατικό τρόπο για τα δικαιώματά τους.
Τα παιδιά δημιούργησαν το βίντεό τους
Μπράβο στα παιδιά μας!!
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού,20/11/2025
19 Νοεμβρίου 2025, Παγκόσμια Ημέρα κατά της κακοποίησης του παιδιού.
Τα παιδιά ενημερώθηκαν από τη νηπιαγωγό ότι σήμερα είναι παγκόσμια ημέρα κατά της κακοποίησης των παιδιών.
Ο Κανόνας του εσώρουχου.
https://www.youtube.com/watch?v=im3kg4yh4xM
Παρακολούθησαν βίντεο στον υπολογιστή και έπειτα με ερωτοαπαντήσεις έγινε συζήτηση στην τάξη, όπου τελικά τα παιδιά κατέληξαν σε κάποια συμπεράσματα: όπως πρέπει να μιλάμε, να μην μιλάμε με αγνώστους, ούτε να παίρνουμε διάφορα δώρα από ξένους με διάφορα ανταλλάγματα.
Επίσης τα παιδιά ενημερώθηκαν για τον κοινωνικό φορέα και το έργο του: Το χαμόγελο του παιδιού, μάλιστα στις 12 έγινε σύνδεση στο You Tube στην τάξη μας , όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν διάφορα σημαντικά πράγματα.
Τα παιδιά αφού εργάστηκαν σε φύλλα Α4 και στο τέλος δημιούργησαν το βίντεό τους.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Κατηγορίες: TO ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 19 Νοεμβρίου 2025, Παγκόσμια Ημέρα κατά της κακοποίησης του παιδιού.
Ενημέρωση των γονέων για το δωρεάν πρόγραμμα του Δήμου Βόλου, στο ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
Σας ενημερώνουμε ως προς τα εξής παρακάτω, στο πλαίσιο της πολύ καλής συνεργασίας μας για την ποιότητα της ζωής σας.
Αξιότιμα στελέχη του 10ου Νηπιαγωγείου Βόλου, καλημέρα σας!
Με το παρόν μήνυμα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για μια δράση που πρόκειται να υλοποιηθεί από το Γραφείο Στήριξης Παιδιών κα Οικογενειών Ευάλωτων Νοικοκυριών του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Βόλου, και παρακαλούμε για την συνεργασία σας, ώστε να προωθηθεί η πληροφορία στους γονείς των μαθητών σας.
Πιο συγκεκριμένα:
Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Κέντρου Κοινότητας και του Γραφείου Επιχειρείν του Δήμου Βόλου, ανακοινώνεται η διεξαγωγή βιωματικού εργαστηρίου για γυναίκες, με στόχο την ενδυνάμωση τους σε θέματα επαγγελματικής ανάπτυξης.
Το εργαστήριο, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου και ώρα 09:00-12:00 στο χώρο του Γραφείου Στήριξης Παιδιών και Οικογενειών Ευάλωτων Νοικοκυριών του Κέντρου Κοινότητας, επί της οδού Φιλικής Εταιρείας & Σκουφά στην Νεάπολη, απευθύνεται σε γυναίκες που επιθυμούν να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες και να ενδυναμωθούν στον τομέα της καριέρας και της επιχειρηματικότητας.
Σκοπός του βιωματικού εργαστηρίου είναι να προσφέρει μια ασφαλή και ενθαρρυντική ατμόσφαιρα, όπου οι συμμετέχουσες θα μπορούν να διερευνήσουν τις ικανότητές τους και να συζητήσουν με άλλες γυναίκες για τα κοινά τους ενδιαφέροντα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην αναζήτηση της επαγγελματική τους πορείας.
Οι επιμέρους στόχοι του εργαστηρίου είναι:
Ενίσχυση της αυτογνωσίας και της εμπιστοσύνης στον εαυτό.
Αναγνώριση εσωτερικών εμποδίων και περιοριστικών πεποιθήσεων.
Ενδυνάμωση μέσω σύνδεσης με άλλες γυναίκες.
Απόκτηση πρακτικών εργαλείων για διαχείριση άγχους και έκφραση.
Η συμμετοχή είναι ΔΩΡΕΑΝ. Απαιτείται προεγγραφή.
Για περισσότερες πληροφορίες και για δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επικοινωνούν:
στο τηλέφωνο 2421061600 και
στο email: a.zisi@volos-city.gr
Η ΠΡΑΞΗ Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βόλου (συνεχιζόμενες δομές) συμπεριλαμβάνει 2 Παραρτήματα Ρομά και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση στα πλαίσια του προγράμματος «Θεσσαλία 2021-‘27» στο ΕΣΠΑ 2021-2027. Τελικός Δικαιούχος ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ είναι η κοινωφελής επιχείρηση του Δήμου Βόλου ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ έως 31-12-2023 και ο Δήμος Βόλου από 1-1-2024 και έως την οριστική λήξη της Πράξης.
—
—
Με εκτίμηση
Ζήση Αντιγόνη
MΑ Συστημική -Οικογενειακή Θεραπεύτρια
MSc Εκπαίδευση Ενηλίκων
Ψυχολόγος
Κέντρο Κοινότητας Δήμου Βόλου
Τ:+302421061600
Ε: a.zisi@volos-city.gr
Κατηγορίες: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ, ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ενημέρωση των γονέων για το δωρεάν πρόγραμμα του Δήμου Βόλου, στο ΚΕΝΤΡΟ ΝΕΟΤΗΤΑΣ
Π/Μαθηματικά. Οι Αριθμοί
Οι αριθμοί ανακαλύπτονται από τα παιδιά, στον ελεύθερο παιγνίδι τους όπου μπορούν να παίζουν με τα ζάρια, τα χαρτιά της τράπουλας, με την μέθοδο Modessori, αλλά και μέσα από τις διάφορες θεματικές και δραστηριότητες που υλοποιούμε σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών, όπως οι ρουτίνες (ημερομηνία) κ.λ.π.. όπου οι μαθητές προβαίνουν σε αντιστοιχίσεις, κατηγοριοποιήσεις, μετρήσεις, κάνουν αρίθμηση, κατανοούν την έννοια των συνόλων , την ποσότητα, κάνουν συγκρίσεις, μπορούν να αναγνωρίζουν τους αριθμούς.
Ωστόσο εργάζονται δημιουργικά και σε διάφορα φύλλα εργασίας σχετικά με τους αριθμούς και την γραφή των αριθμών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Π/Μαθηματικά. Οι Αριθμοί
Το Πολυτεχνείο
Η Νηπιαγωγός διαβάζει στην τάξη ένα ποίημα για το Πολυτεχνείο, όπου γίνεται η αφορμή συζήτησης για τα γεγονότα στις 17 Νοέμβρη του 1973. Γίνεται αναφορά στις έννοιες(Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία) Δικτατορία-Δημοκρατία, στο πολίτευμα ,τα πολιτικά πρόσωπα της περιόδου, οι συνθήκες που επικρατούσαν.
Επίσης τα παιδιά άκουσαν τραγούδια της εποχής από τον μεγάλο μας συνθέτη Μ. Θεοδωράκη.
Τα παιδιά κρατώντας το πανό άρχισαν να λένε τα μηνύματά τους
Βίντεο μαθητών
Έπειτα αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε το πανό μας, με τα μηνύματά μας.
Στη συνέχεια στο χώρο της αυλής τα παιδιά σχημάτισαν ένα κύκλο, όπου στη μέση δύο παιδιά κρατούσαν το πανό και ακούγοντας το τραγούδι το Γελαστό Παιδί, τραγουδούσαν όλοι μαζί.
Στο τέλος υλοποιήσαμε την πορεία μας, σε δρόμο έξω από το σχολείο, όπου οι γονείς με καμάρι χειροκροτούσαν τα παιδιά τους.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ζούζουλα Αικατερίνη
Κατηγορίες: Θεματική
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Πολυτεχνείο
Ε.Ε.Ε.Κ, Γενισέας Ξάνθης.Πρόσκληση και συμμετοχή σε διαγωνισμό, για την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας.(2-12-2025)
Η Συμμετοχή μας στο διαγωνισμό είχε τρεις φάσεις: Την προετοιμασία, τις δράσεις στο πεδίο και την Αξιολόγηση.
Αφίσα, ανακαλυπτική μάθηση.
Αυθεντικό έντυπο στην τάξη.
Κατά την φάση της προετοιμασίας, μέσα από παρατήρηση της αφίσας από τα παιδιά και ερωτήσεις της νηπιαγωγού, βήμα βήμα τα παιδιά αναγνωρίζουν τα στοιχεία του εντύπου: Γράμματα, λέξεις,αριθμούς, εικόνες και στο τέλος αναγνωρίζουν και ονοματίζουν το αυθεντικό έντυπο, ότι είναι μία αφίσα.
Η νηπιαγωγός συγχάρηκε τα παιδιά και τους ανακοίνωσε ότι με αυτή την αφίσα μας καλούν να συμμετάσχουμε σε διαγωνισμό για την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας. Η νηπιαγωγός με κατάλληλες ερωτήσεις σε ήδη βιωματικές τους εμπειρίες, τους διευκολύνει να ανακαλύψουν τον τίτλο της αφίσας: Αυτό που μας ενώνει..Πάει Πάρκο.
Έπειτα προσπαθώντας να βρουν τα παιδιά, με τι θα μπορούσαν να συμμετέχουν στον διαγωγνισμό, η νηπιαγωγός πάλι με ερωτήσεις που βασίζοντας σε βιωματικές εμπειρίες των παιδιών στο πάρκο με το σχολείο τους, κατάφεραν τελικά να επιλέξουν τη συμμετοχή τους με ένα ποίημα που ήδη είχαν δημιουργήσει για την παγκόσμια ημέρα φυχικής υγείας με τίτλο: Μέσα στη φύση και να πάμε στο πάρκο μαζί με γονείς,να υλοποιήσουμε κάποιες δράσεις όπως να βγάλουμε φωτογραφίες, να κάνουν παρεούλες συζήτησης και επικοινωνίας, να παίξουν, να απαγγείλουν το ποίημα και να τραγουδήσουν το τραγούδι της παρέας.
Οι προτάσεις των παιδιών άρεσαν στη νηπιαγωγό, ενημερώθηκαν οι γονείς για τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό και τους ζητήθηκε να αποφασίσουν ποιοί γονείς θα μπορούσαν να συμμετάσχουν στις δράσεις μας στο πάρκο.
Δράση στο πεδίο, στο γειτονικό μας πάρκο.
Τα παιδιά παρέα με τους γονείς συνεργάτες έπαιξαν παιγνίδια με την μπάλα, χωρίστηκαν σε τρεις παρεούλες και συζητούσαν για το πως ενοιωσαν παίζοντας, για τα φύλλα του Φθινοπώρου. Επίσης επέλεξαν σημείο του πάρκου και απήγγειλαν όλοι μαζί το ποίημα με τίτλο: Μέσα στη φύση.Επέλεξαν σημεία και έβγαλαν φωτογραφίες. Στο τέλος τραγούδησαν το Τραγούδι της παρέας.
Δημιουργήσαμε τα βίντεό μας.
Για τη συμμετοχή μας στείλαμε αφίσα video poster my wall και τα τρία παραπάνω βίντεο.
Αφίσα
¨Αυτό που μας ενώνει¨- Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 2025
Η Εκπαιδευτικός
Ζούζουλα Αικατερίνη
Κατηγορίες: ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ, ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ε.Ε.Ε.Κ, Γενισέας Ξάνθης.Πρόσκληση και συμμετοχή σε διαγωνισμό, για την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας.(2-12-2025)


















































