Η συμπλήρωση της ύλης στις στήλες του .xls αρχείου που υποβάλετε και στο Πληροφοριακό Σύστημα MySchool, θα πρέπει να είναι δεδομένης της μη-γραμμικής διδασκαλίας των μαθημάτων της Πληροφορικής αναλυτική ανά βιβλίο/σημειώσεις (ΑΕΠΠ, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό (ΣΕΥ) κλπ.
πχ
ΑΕΠΠ 15-32, 52-57, 127-160
ΣΕΥ 13-36, 75-81
ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ ΓΕΛ 2019_2020
Διαδραστικά Βιβλία – Χρήσιμο Υλικό
![]() |
Βιβλίο Μαθητή 6.92MB 28-08-2018 | ||
![]() |
Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό (22-0260) 8.47MB 06-06-2019 |
http://ebooks.edu.gr/new/books-pdf.php?course=DSGL-C101
ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΧΡΉΣΙΜΟ ΥΛΙΚΌ
Από τον συνάδελφο Παναγιώτης Τσιωτάκης(ΕΔΙΠ Παν/μου Πελοποννήσου) ενδεικτικές λύσεις του συμπληρωματικού βιβλίου της Πληροφορικής Γ’ ΓΕΛ : https://ptsiotakis.blogspot.com/2019/10/blog-post.html
Διάλεξη Σοφίας Τζελέπη, Σ.Ε.Ε. ΠΕ86 2ου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Κ. Μακεδονίας:
Ιστοδιάλεξη Ιωάννη Χατζηλυγερούδη Αν. Καθηγητή Πανεπιστημίου Πατρών
Αρχές αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού:
Ιστοδιάλεξη Ιωάννη Συρρή, Οργανωτικού Συντονιστή και Σ.Ε.Ε. ΠΕ86, 2ου Π.Ε.Κ.Ε.Σ. Β. Αιγαίου
‘Ενα δωρεάν (άδεια CC) βιβλίο/βοήθημα με τίτλο ΑΕΠΠΠ από τον συνάδελφο Αναστάσιο Χατζηπαπαδόπουλο, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής με ενδεικτικές λύσεις στα πανελλαδικά θέματα Γ & Δ (έτη 2000 – 2017) με τη χρήση όμως όχι της ψευδοΓΛΩΣΣΑΣ αλλά της γλώσσας Python (έκδοση 2.7.10) όπως αυτή χρησιμοποιείται στα διδακτικά εγχειρίδια της Β’ Τάξης και Γ’ Τάξης του Τομέα Πληροφορικής των ΕΠΑ.Λ.
- Το βοήθημα είναι δωρεάν διαθέσιμο σε μορφή βιβλίου (pdf) αλλά και σε
- Interactive μορφή από όπου μπορείτε να τροποποιήσετε ή να εκτελέσετε τον κώδικα Online.
Εισαγωγή στον αντικειμενοστρεφή τρόπο σκέψης (JAVA) Αλέξανδρος Χατζηγεωργίου, Αν Καθηγητής Παν/μίου Μακεδονίας
Διάλεξη Εισαγωγή στον αντικειμενοστρεφή τρόπο σκέψης (JAVA) Αλέξανδρος Χατζηγεωργίου, Αν Καθηγητής Παν/μίου Μακεδονίας
- Η πρόταση για το Αναλυτικό Πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ” Γ’ Γενικού Λυκείου (ΓΕ.Λ.) Αρ. Φύλλου 189 23-01-2015
- Ο Οδηγός για τον εκπαιδευτικό: Πληροφορική (Τάξη: Γ΄)
Ο οδηγός του εκπαιδευτικού είχα γραφεί για να λειτουργεί συμπληρωματικά με το Πρόγραμμα Σπουδών και έχει στόχο να βοηθήσει τον εκπαιδευτικό στη διδακτική διαχείριση των ενοτήτων και στην υλοποίηση της φιλοσοφίας του. Χρησιμεύει στον εκπαιδευτικό τόσο στο σχεδιασμό της διδασκαλίας όσο και κατά τη διεξαγωγή της, προς την επίτευξη υψηλών μαθησιακών αποτελεσμάτων, παρέχοντας πρόσθετες γνώσεις και πηγές σχετικά με τις θεματικές ενότητες του Προγράμματος Σπουδών ή επικαιροποιώντας υπάρχουσες.
Αποτελείται, με βάση τις οδηγίες του ΙΕΠ, από δύο μέρη.
Στο πρώτο μέρος περιλαμβάνονται:
• Συνοπτική αναφορά στο φιλοσοφικό πλαίσιο του μαθήματος.
• Βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις, κατευθύνσεις και παραδείγματα για την αξιολόγηση.
• Συνοπτικές οδηγίες για τη διδασκαλία κάθε ενότητας του Προγράμματος Σπουδών.
• Σχετική βιβλιογραφία.
Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνονται χαρακτηριστικά παραδείγματα σχεδίων μαθημάτων (ή και σχεδίων εργασίας) σύμφωνα με τα προτεινόμενα στο Πρόγραμμα Σπουδών.
Πρόσφατα σχόλια