Με το καλό στην Α’ Δημοτικού!

Με την γλυκιά ευχή “Με το καλό στην Α’ Δημοτικού”, υποδέχτηκαν οι παλιοί μας μαθητές , τα φετινά νήπια, κατά την επίσκεψή μας στην Α’ Δημοτικού του Δημοτικού Νεροκούρου. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου είχαν προετοιμάσει ερωτήσεις και δωράκια για τους μαθητές του δημοτικού και με μεγάλη λαχτάρα περίμεναν την σημερινή μας επίσκεψη στην “μεγάλη” τάξη…

20250606 104718

Με τη βοήθεια της δασκάλας της Α’ τάξης, κ. Θεοδοσούλη Μαρία, οι μαθητές μας ξεναγήθηκαν και έλυσαν όλες τους τις απορίες. Η χαρά μεγαλύτερη όταν αντάλλαξαν δώρα και ευχές

20250606 110135

Καλή και ομαλή μετάβαση στα νήπιά μας,  η τέλεια Α’ Δημοτικού σας περιμένει!

20250606 111312

 

 

 

 

Καλοκαιρινή ενημέρωση!

Μια ωραία πρωτοβουλία του λιμενικού σώματος  Χανίων, να ενημερώσει τους μαθητές της Α/θμιας εκπαίδευσης για την ασφάλεια τους τόσο στη θάλασσα ,όσο και στην στεριά.

Είχαμε την χαρά, να λάβουμε μέρος στο πρόγραμμα ” Προσέχω  ,Μαθαίνω, Νοιάζομαι “, το οποίο έλαβε δράση την Πέμπτη 5 Ιουνίου, στο νηπιαγωγείο μας για όλα τα παιδιά.

Messenger creation 933B1A2E 6C78 458A A29F 6626BD95DD89 Συνέχεια

Ψηφιακά παιχνίδια που δημιουργήθηκαν από τα παιδιά μας…

Στα πλαίσια του ετήσιου εκπαιδευτικού προγράμματος «Συνεργάζομαι- Παίζω- Μαθαίνω-Δημιουργώ» δημιουργήθηκαν 4 ψηφιακά παιχνίδια. Το θέμα των ψηφιακών παιχνιδιών αντλήθηκε από το εργαστήριο δεξιοτήτων για τη διατροφή «Υγιή παιδιά, Υγιής πλανήτης».

Ακολουθούν οι σύνδεσμοι για να τα παίξετε!

Πότε να το φάω;

https://learningapps.org/view39719398

Το ταξίδι της μπανάνας

https://learningapps.org/view39715303

Ομάδες τροφών

https://learningapps.org/view39662762

Υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές

https://learningapps.org/view38777522

Καλή διασκέδαση!

Πασχαλινές δράσεις για να τονώσετε το μήνυμα του εθελοντισμού στα παιδιά!

Στα πλαίσια του 3ου εργαστηρίου δεξιοτήτων “υιοθετώ το πάρκο της γειτονιάς μου”, το οποίο προάγει τον εθελοντισμό, μπορείτε να ενθαρρύνετε τα παιδιά συμμετέχοντας σε κάποια απο τις παρακάτω δράσεις…

20250329 094525 1

FB IMG 1744223042995

Εκπαιδευτική επίσκεψη στο ίδρυμα Ελευθερίου Βενιζέλου στη Χαλέπα

Την Τρίτη 8 Απριλίου 2025, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στο ίδρυμα Ελευθερίου Βενιζέλου στη Χαλέπα , στα πλαίσια του προγράμματος αγωγής υγείας “Έχουμε φωνή ,μιλάμε όλοι μαζί”.

Στο πρόγραμμα του μουσείου , τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία του Ελευθερίου Βενιζέλου με παιγνιώδη τρόπο και αναγνώρισαν τα συναισθήματα του σε όλη του την πορεία.

20250409 123938

ξενάγηση στους χώρους της οικίας

20250409 124024 20250409 130626

Έγιναν ερευνητές και μελέτησαν το παλιό αυτοκίνητο του Ελευθέριου Βενιζέλου , στο οποίο είχε δεχτεί επίθεση.

20250409 124101

Μια επίσκεψη με εμπλουτισμό της κριτικής σκέψης των παιδιών και διαφορετικά ερεθίσματα.

 

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου , η συνέχεια…

Η παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, είναι μια ημέρα που θα έπρεπε να γιορτάζεται κάθε μέρα, καθώς τα βιβλία πρέπει να βρίσκονται καθημερινά στη ζωή των παιδιών!

Έτσι λοιπόν και στο σχολείο μας ήρθαν οι πληροφορίες , σε ένα μαγικό κουτί φιλαναγνωσίας…

20250409 183938

γνωρίσαμε συγγραφείς

20250409 183953

και λάβαμε μια ευχάριστη έκπληξη από μια σύγχρονη συγγραφέα , της οποίας τα βιβλία αγαπάμε πολύ! Δεν είναι άλλη, από την κ. Μαρίνα Γιώτη, η οποία μας έστειλε ένα βίντεο για τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας.

20250409 184142

Με αφορμή τα υπέροχα και ενθαρρυντικά της λόγια, καταγράψαμε τις σκέψεις μας όταν διαβάζουμε ένα βιβλίο…

20250402 122516

20250402 122955

Τέλος, φτιάξαμε Πασχαλινούς σελιδοδείκτες για τα αγαπημένα βιβλία που έχουμε στο σπίτι

Messenger creation CC613D1F C4B7 47EF A7E0 66C2B4FA0B57

Ευχαριστούμε πολύ για την έμπνευση την κ. Μαρίνα Γιώτη!

 

 

 

Παιδικό βιβλίο και συγγραφή!

Σήμερα Τετάρτη 19 Μαρτίου 2025, είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο νηπιαγωγείο μας ,τη συγγραφέα Μαργαρίτα Σπύρου Αυγουσιανάκη . Ενόψει της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου (2 Απριλίου), τα παιδιά συνομίλησαν με τη συγγραφέα και έθεσαν τα ερωτήματα που είχαν.

20250319 090207

Στη συνέχεια η κ. Σπύρου Αυγουσιανάκη εξήγησε στα παιδιά με παιγνιώδη τρόπο τα μυστικά συστατικά που χρειάζεται κάποιος για να γράψει ένα παραμύθι…

20250319 183522

Τα συστατικά:

-ιδέα

-φαντασία

-γνώσεις

-ΑΓΆΠΗ

Τα παιδιά έριξαν τα υλικά στην κατσαρόλα

20250319 183716

Και το παραμύθι ετοιμάστηκε! Η συγγραφέας, αφηγήθηκε μια ιστορία από το βιβλίο της “Του ήλιου το κρυφτό”

-Φεύγει η αγάπη;

-Ναι.

-Και που πάει; 

-Στο φιλί.

-Και το φιλί που πάει; Η αγκαλιά;

-Σμίγει τις απόμακρες καρδιές και ζεσταίνει όσες είναι μονοιασμένες. 

-Το δάκρυ;

-Τρέχει και συναρμολογεί την καρδιά όταν σπάει. 

– Κι η χαρά; Το γέλιο; Που πάνε;

Τα παιδιά άφησαν την φαντασία τους ελεύθερη και ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από την ιστορία

20250319 184221

Τέλος, παίξαμε κρεμάλα με τις λέξεις που βρήκαμε στην ερώτηση “τί χρειάζεται ένα βιβλίο για δημιουργηθεί;”

20250319 184534

07255fb21985f86c3dd9ab7b1e3085ec

Ευχαριστούμε την κυρία  Μαργαρίτα Σπύρου Αυγουσιανάκη, που με την παρουσία της ενέπνευσε τους μαθητές μας και ενίσχυσε έναν από τους βασικούς στόχους του σχολείου, τη φιλαναγνωσία!

 

 

 

 

Δράσεις ενεργού πολίτη 2024-2025

Στα πλαίσια της δράσης για τον ενεργό πολίτη κατά το σχολικό έτος, ο σύλλογος διδασκόντων επέλεξε τη θεματική ενότητα: “Ειρήνη, δικαιοσύνη και ισχυροί θεσμοί”, κατ’ επέκταση δόθηκε έμφαση στην ενημέρωση και αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας, αλλά και στην έκφραση των παιδιών σε περίπτωση οποιασδήποτε δυσκολίας.  

Το πρόγραμμα είχε ως σκοπό να προάγει τις ειρηνικές και χωρίς αποκλεισμούς κοινωνίες με στόχο τη βιώσιμη ανάπτυξη, όπου παρέχεται πρόσβαση στη δικαιοσύνη για όλους και οικοδομούμε αποτελεσματικούς, υπεύθυνους και συμμετοχικούς θεσμούς σε όλα τα επίπεδα. 

Στα πλαίσια αυτά, το εκπαιδευτικό προσωπικό παρακολούθησε την παρουσίαση βιβλίου ‘Μίλα μου” της κ. Γιώτη Μαρίνας, αντλώντας δημιουργικές ιδέες αξιοποίησης του βιβλίου.

Διαφάνεια1

Στη συνέχεια με εργαλείο το παραμύθι αυτό, έγιναν δραστηριότητες στις τάξεις, με σκοπό την ενθάρρυνση των παιδιών να μοιράζονται τα προβλήματα, φόβους και ανησυχίες που τα απασχολούν .

Διαφάνεια3

Αναλύθηκε διεξοδικά η έννοια του σχολικού εκφοβισμού και η αποδοχή της διαφορετικότητας. Μέσα από παραδείγματα παραστάσεων , τα παιδιά βίωσαν τα φαινόμενα αυτά και εξέφρασαν τα συναισθήματά τους.

Διαφάνεια2

Διαφάνεια8

όταν δεχόμαστε εκφοβισμό οι καρδιές μας τσαλακώνονται-πληγώνονται…

το γιατρικό είναι η ευγένεια και η καλοσύνη των άλλων!

Διαφάνεια6

Με τη βοήθεια γονέων (με ιδιότητα εκπαιδευτικών) του νηπιαγωγείου παρουσιάστηκαν στα παιδιά δύο παραμύθια, σχετικά με τη βία και τη διαφορετικότητα.

Διαφάνεια5

Διαφάνεια4

Τα παιδιά δημιούργησαν ομαδικές και ατομικές κατασκευές πάνω στο θέμα των βιβλίων που επεξεργάστηκαν

Διαφάνεια7

Διαφάνεια9

Messenger creation 1B45CAD8 A168 488B 8C01 FC43221CA4C3

Τέλος, το τραγούδι που συνόδευσε όλες τις δραστηριότητες και αποτυπώθηκε στο μυαλό των μαθητών…

ARIADNI ARTEMI STAR – ΜΙΛΑ \ MILA Official Music Video (4K) GR ENG SUBS

Όταν ΜΙΛΑΜΑΙ, όλα περνάνε πιο εύκολα!

 

Πηγές

https://edonipiagogeio.blogspot.com/

https://thaliaskinderstories.blogspot.com/

 

 

 

Εγκύκλιος εγγραφών στο νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2025-2026

Οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία 

Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/8-5-2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ, οι εγγραφές στα δημόσια Νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες στο Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους και σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Στα Νηπιαγωγεία, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα φοιτήσουν μαθητές/τριες που έχουν συμπληρώσει τη νόμιμη ηλικία εγγραφής, όπως αυτή ορίζεται στις σχετικές διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4704/2020 (Α΄ 133). Σύμφωνα με αυτές, στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών. Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021 και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού. Ακολουθούν πληροφορίες από την εγκύκλιο με αριθμό πρωτ. 23717/2025, 04/03/2025.

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα  (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ.7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του/της προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)).

 

Στοιχεία επικοινωνίας Νηπιαγωγείου Νεροκούρου

mail@nip-nerok.chan.sch.gr

Τηλ. Επικοινωνίας :2821180689 και 2821099519

Προϊσταμένη : Ψεγιαννάκη Εύα