Δράσεις για την επέτειο του Πολυτεχνείου 1973

Φέτος στα πλαίσια της επετείου του Πολυτεχνείου , οργανώθηκαν δραστηριότητες σχετικές με το ετήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Συνεργάζομαι-παίζω-μαθαίνω-δημιουργώ”, της  Σύμβουλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών 2ης Ενότητας Χανίων κ. Φωτεινή Αλεξανδράκη. Τα παιδιά μελέτησαν  τα γεγονότα και εξοικειώθηκαν με τα λογισμικά ανοιχτού και κλειστού τύπου στον υπολογιστή. Με τη βοήθεια της κούκλας  της τάξης, τον βατραχάκο , αφού διερεύνησαν διάφορα λογισμικά,  δημιούργησαν ένα παιχνίδι κλειστού τύπου.

Βήμα 1: Γνωριμία με τα γεγονότα και διερεύνηση λογισμικών

20241118 170100 

20250110 162129

Βήμα 2: Ιδεοθύελλα με σκέψεις των παιδιών για το πως μπορούν να φτιάξουν το παιχνίδι στον υπολογιστή!

Παρουσίαση χωρίς τίτλο

Βήμα 3: Έρευνα. Παρουσιάσαμε στα παιδιά 3 ψηφιακά παιχνίδια και αφού τα έπαιξαν συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο με ρουτίνες σκέψεις “τι βλέπω;- τι σκέφτομαι;- τί επιλέγω;”. Με βάση τα αποτελέσματα επικρατέστερο παιχνίδι ήταν η κρεμάλα.

Screenshot 20241126 121605 Microsoft 365 Office 1

20250110 100032

Βήμα 4: Τα παιδιά ετοιμάζουν τα μέρη του παιχνιδιού. Αρχικά ψηφίζουν ποιες λέξεις θέλουν να χρησιμοποιήσουν για την κρεμάλα και στη συνέχεια παίζουν μετρώντας συλλαβές, γράμματα , ανασυνθέτουν.

20241127 114656

20250110 094744

20250110 094638Δουλεύοντας σε ομάδες ετοίμασαν τις εικόνες για κάθε λέξη.

20250110 094836

Βήμα 5: διοργανώθηκε δράση μεταξύ του Νηπιαγωγείου και της Γ’ τάξης του Δημοτικού σχολείου Νεροκούρου, με την κ . Δαμιανίδου Κατερίνα . Τα παιδιά συνεργάστηκαν και παίρνοντας ρόλους δημοσιογράφων παρουσίασαν τα γεγονότα  σε αφίσες και στη συνέχεια ηχογράφησαν την ιστορία. 

https://blogs.sch.gr/nipnerocha/files/2024/10/Η-ιστορία-του-Πολυτεχνείου-μέσα-από-την-έρευνα.pptx

Τέλος ,ακολουθεί το ψηφιακό παιχνίδι που δημιούργησαν , μπορείτε να παίξετε και να χαρείτε με το έργο τους!

Θα το βρείτε    https://learningapps.org/38618161